» »

OpenOffice.org proti Microsoft Office

OpenOffice.org proti Microsoft Office

Slashdot - Med uporabniki na forumu je pogosto zaslediti svete vojne o primerjavi hitrosti in funkcionalnosti različnih komercialnih, odprtokodnih in zastonjskih izdelkov. Žal pa je v teh debatah redko zaslediti točne številke, saj se pogosto zanašajo na anekdotične dokaze in subjektivne ocene.

Zato je toliko bolj dobrodošla Matt-ova analiza hitrosti OpenOffice.org 1.1.4 in Microsoft Office 2003. Avtor je primerjal tako hitrost odpiranja raznih delov aplikacij kot tudi porabo pomnilnika in procesorskega časa.

Vsekakor obvezno branje vsakega zavzetega zagovornika svojega pisarniškega paketa.

135 komentarjev

«
1
2 3

Jaka83 ::

Tole je sicer dobra primerjava, samo je pa žalostno, da OpenOffice ne prebavlja vseh funkcij tako kot M$ Office. Recimo Excel je še vedno naprednejši pri svojih funkcijah, kot Calc.
Še sam profesor informatike, ki nam je predstavil oba paketa pisarniških orodij, je povedal, da zelo podpira odprtokodne programe, samo da Excel potolče Calc v naprednih funkcijah.

Pa ne mislim začet Flame War-a, ker bi tudi sam raje uporabljal zastonjske stvari, ampak kaj ko ne zadovoljijo vseh potreb. :(

cekr ::

Res me zanima, kako nekateri delajo teste. Pod istimi pogoji sem pred parimi minutami testiral oba programa pa se Writer odpira ravno še enkrat počasneje kot Word.
Sicer je to tudi stvar drobovja v računalniku samo takšnih razlik pa ne bi smelo biti.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Sumo ::

Hm, nekako dvomim v kredibilnost tega testa, če mu word zapira 8 sekund...

cekr ::

Se opravičujem, da sem v prvo spregledal spodnjo reklamo.
Sedaj mi je vse jasno.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Poldi112 ::

Ta test je dejansko slab - MS je v realnosti hitrejsi.