»

Intervju z nigerijskim prevarantom

Slashdot - Nenehno opozarjamo pred prevaro 419, po kateri slovijo zlasti Nigerijci. Z njo poizkušajo od naivnih in pohlepnih ljudi izvleči čim več denarja pod takšno ali drugačno pretvezo, ki v prvem koraku vedno vključuje nakazilo določene vsote v Nigerijo za neke stroške. Vse o prevari si lahko preberete na spletni strani 419eater.com, mi pa si poglejmo intervju z enim obsojenim prevarantom.

Triindvajsetletni Nigerijec se predstavi s psevdonimom John in opisuje, kako je vodil prevare iz Lagosa. Kot pravi, najverjetneje že pokvarjeni učitelji mafijskim kolovodjem priporočijo učence z nadpovprečnim znanjem in talentom za angleščino. Johna so rekrutirali pri petnajstih letih. Najnižji člani bratovščine iščejo elektronske naslove po spletu in nanje pošiljajo uvodna sporočila. Približno odstotek sporočil dobi odgovor in z njimi se potem ukvarjajo višje postavljeni v verigi. Približno ena izmed dvajsetih komunikacij po elektronski pošti pa se konča z nakazilom denarja.

Delo je precej donosno,...

28 komentarjev

Lestvica iger

GameSpy - Ko se po medmrežju začenjajo širiti govorice o novih igrah, jih večina "igračarjev" nestrpno čaka. A kar nekajkrat se je že zgodilo, da so igre preveč napihnili, saj se je izkazalo, da si ne zaslužijo takšne hvale.

Na GameSpyu so uredili lestvico največjih razočaranj vseh časov. Niti ne tako presentljivo je bila v vrhu igra Black & White, medtem ko tudi Enter The Matrix ni bil daleč. Od odmevnejših iger pa so v seznam vključene tudi Neverwinter Nights, Quake II in Morrovind. Poleg same kritike iger so podani tudi komentarji administratorjev strani.

21 komentarjev

Intervju z Andyjem Heidelbergom

vir: Crucial
BigBruin - Na BigBruin so opravili zanimiv intervju z Andyjem Heidelbergom, enim vodilnih inženirjev v Crucialu. Crucial je, kot verjetno veste, pododdelek giganta Micro Technology, ki trenutno obvladuje svetovni pomnilniški trg. Beseda je tekla o njihovih izdelkih, njihovem mnenju o navijanju in prihodnosti pomnilniških tehnologij. Andy se je dotaknil še zabrisane meje med Crucialom in Micronom ter pojasnil, kakšno je v resnici sodelovanje teh podjetij. Intervju.

0 komentarjev

John Carmack E3 intervju

vir: GameSpy
Slo-Tech - Na GameSpyju so spisali intervju s programerskim gurujem in solastnikom podjetja ID Software - Johnom Carmackom. John govori o različnih problemih, na katere pogosto naletijo majhne razvijalske skupine, o predvidenem napredku v računalniški grafiki, o njegovih hobijih ter seveda o prihajajočem Doomu 3. Intervju je potekal na E3 in trajal kar uro in pol, med intervjujem pa je odgovarjal tudi na iz občestva zastavljena vprašanja. John je pojasnil tudi to, zakaj se je ID odločil za enoigralsko igro. Intervju lahko preberete tukaj.

16 komentarjev

Intervju z Richardom Huddyem

Slo-Tech - Slo-Tech svojim zvestim bralcem, bralkam in vesoljcem pripravlja intervju z enim izmed najboljših ljudi s področja računalniške grafike današnjega časa -- gospodom Richardom Huddyem. Richard Huddy je s skoraj dvajsetimi leti prakse na področju računalniške grafike eden izmed najbolj spoštovanih predavateljev na konferencah za programerje iger, kot je naprimer GDC ( Game Developers Conference). Lani je tako po štirih letih pri nVidii zapustil delo v oddelku za stike s programerji in z nekaj sodelavci ustanovil podjetje Code Mafia, ki se je kmalu povezalo z ATIjem. Richard Huddy je tako sedaj odgovoren za stike s programerji za ATI. Svoja vprašanja lahko zastavite v temi v forumu.

0 komentarjev

Naj 10 bejb v igrah

hot bejba

GameSpy - V svetu zabave se dve stvari najbolje prodajata: sex in nasilje. Nekateri prodajajo kar oboje skupaj in v igrah ni nič drugače. Kot vemo, moški svet dominira v video igrah in obstaja način kako najbolj pritegnit moško pozornost - velike eksplozije in vroče dečve. Na Gamespy so spisali lestvico 10 najbolj vročih deklin v igrah. Katera je najboljša pa...

9 komentarjev

GameSpy: GameSpoiler

The Register - Na strani Pivx.com so objavili novico o varnostni luknji v omrežju GameSpy, ki bi ZlobnemuUporabniku omogočila izvedbo DDoS napada na omrežje. Žrtve so igralci praktično vseh trenutno najbolj igranih naslovov (Battlefield 1942 Server, Quake, Quake 2, Q3: Arena & Team Arena, Half-Life, Counter-Strike, Unreal Tournament 2003, Return to Castle Wolfenstein...), napad pa se izrazi v povišanem krvnem pritisku (ping) ter težjem dihanju (večja poraba procesorskega časa).

Program GameSpy je pred časom že bil gostitelj virusa, vendar je bila nevšečnost hitro odpravljena z neokuženo namestitveno datoteko. Popravek za tokratni Lukenj™ je menda že v pripravi, do takrat pa vam svetujemo preventivno deinštalacijo vseh iger.

Hec. [>:D]

0 komentarjev

Carmack o grafičnih karticah za Doom 3

več strani - V intervjuju, objavljenem na Gamespy, je John Carmack izjavil, da je po njegovem mnenju ATI Radeon 8500 boljša kartica za Doom 3, ker lahko dostopa do več tekstur naenkrat kakor GF4 Ti, čeprav ima nVidia boljše gonilnike. Geforce in Radeon kartice z 64-bitnim ali SDR pomnilnikom naj bi ne bile dovolj hitre za igranje, razen če jo mislite poganjati pri ločljivosti320x240.

V intervjuju na Shacknews pa je dejal, da je demo, ki so ga predstavili na E3 tekel na medium kvaliteti.

5 komentarjev