GFFX Q&A
Beyond 3D - Beyond3Djevci so na svoji strani objavili članek, v katerem so objavili odgovore nVidie na vprašanja o GeforceuFX, katera so vnaprej zastavili bralci njihove strani. Članek ne razkrije nič posebej novega, je pa zanimivo, kako se nVidia ubada z vprašanji tipa "Ali bo hladilnik GeforceaFX crknil, če notri zatlačim dlako?".
Naj povzamem. Navkljub 40-bitnim digitalno analognim pretvornikom GeforceFX še ne bo omogočal prikaza 40-bitnih barv na namizju, ker v frame bufferju ne podpira 40-bitnih vrednosti. Izvemo tudi, da je na razvoju procesorja delalo kar 1000 ljudi, ter to, da je kalifornijsko podjetje s procesorjem "izredno zadovoljno". Seveda morate v članku tudi znati ločiti zrnje od PR-plev, tako da -- klik!
Naj povzamem. Navkljub 40-bitnim digitalno analognim pretvornikom GeforceFX še ne bo omogočal prikaza 40-bitnih barv na namizju, ker v frame bufferju ne podpira 40-bitnih vrednosti. Izvemo tudi, da je na razvoju procesorja delalo kar 1000 ljudi, ter to, da je kalifornijsko podjetje s procesorjem "izredno zadovoljno". Seveda morate v članku tudi znati ločiti zrnje od PR-plev, tako da -- klik!