»

Borg ohišje

Slashdot - Če ste mislili, da ste z zadnjo vgrajeno neonko dosegli vrhunec modifikacij na ohišjih, si oglejte ohišje, ki ga je sestavil Xor’Arch iz CaseJunkies. Celoten postopek iskanja informacij in izdelave je avtorju vzel približno 9 mesecev, a rezultat je več kot vreden. Pa naj danes raje slike govorijo ...





Več slik in avtorjeve komentarje projekta pa najdete tu.

17 komentarjev

50.000 tem

Slo-Tech - Kot so nekateri že opazili, smo danes na Slo-Techu prebili še en (pomemben) mejnik. Danes je bila namreč napisana že petdesettisoča tema, omeniti pa velja tudi tristo tisoč odgovorov v našem fenomenalnem, nadmočnem Forumu, kar res ni mačji kašelj, kajne? Kaj naj porečem na to? Nič, bodite še naprej tako vedoželjni in pridno pišite. [;)]

2 komentarja

E&S simFUSION 6000

X-Bit Labs - Če ste mislili, da je Radeon 9700 hitra kartica, kaj porečete na to:

  • dva ali štirje Radeon 9700 grafični procesorji na eni kartici
  • 256 MB RAMa, ki se z GPUji pogovarja prek 256 bitne avtoceste
  • podpora OpenGL 1.3 in Direct3D 9.0
Vas zanima? Koga pa ne bi, vendar bo ta pošast namenjena rabi v 'image generatorjih', ki jih rabi npr. vojska za urjenje vojakov. Več informacij si lahko preberete na x-bit labsih oziroma na proizvajalčevi strani.

3 komentarji

Informacije o Detonatorjih 4

M3DZone - Kot veste, bodo kmalu izšli (ne, še niso!). Uradna oznaka bo: Detonators 4 20.80. Pred par dnevi sem vam govoril o OpenGL 1.3, ki je pravkar izšel... No, Detonatorčki4 bodo imeli OpenGL 1.3 že implementiran.
Kako to, da monopolistični gigant kot je Nvidia podpira Open soorce program (OpenGL je program z "odprto" programsko kodo)? Razlog je verjetno ta, da je Nvidia malo skregana z Microsoftom in ne podpira DirectX-a tako goreče, kot bi ga lahko. Ampak to so samo špekulacije. Dejstvo je, da bodo Detonatorji 4 z implementiranim OpenGL 1.3 podporali te tehnologije:
  • Cube map texturing - bolj kvalitetna mapping in svetlobna podpora.
  • Multisampling - za renderiranje točk, linij in poligonov pri AA.
  • Compressed texture framework - kvalitetnejše teksture in manjša poraba pomnilnika ne glede na format
  • še veliko drugega

6 komentarjev

Informacije o Radeon-u 2

Digit Life - Dolgo pričakovani ATI-jev Radon 2 bo izšel v petih različicah. Te bodo:
  • R200
    • 4. teksturni cevovodi, 250MHz frekvenca jedra, 0.15 mikronska tehnologija izdelve, podpora DirectX 8.1, podpora HydraVision tehnologiji (dva procesorja na eni kartici; MAXX). Prvi vzorci maja. Masovna produkcija septembra.
  • RV200
    • Dva teksturna cevovoda, 250MHz frekvenca jedra, 0.15 mikronska tehnologija izdelve, podpora HydraVision tehnologiji (dva procesorja na eni kartici; MAXX). Prvi vzorci maja. Masovna produkcija septembra.
  • RL300
    • 4. teksturni cevovodi, 0.15 mikronska tehnologija izdelve, podpora DirectX 9, podpora HydraVision tehnologiji (dva procesorja na eni kartici; MAXX). Prvi vzorci v zadnji četrtini leta (Q4).
  • RV300
    • 4. teksturni cevovodi, 300MHz frekvenca jedra, 0.15 mikronska tehnologija izdelve, podpora DirectX 9, podpora HydraVision tehnologiji (dva procesorja na eni kartici; MAXX). Prvi vzorci v zadnji četrtini leta (Q4).
  • R300
    • 8 teksturnih cevovodov, 300MHz frekvenca jedra (ali celo več), 0.15...

    15 komentarjev