Predavanje od Voodoo do GeForceFX
Kiberpipa - Se mi zdi čudno, da še nihče ni opazil, no pa objavljam zdajle:
Sergio (master Bwana) bo imel ta četrtek ob 19.00 v Kiberpipi predavanje z naslovom: Od Voodoo do GeForceFx
O čem bo tekla beseda je razložil takole: "Se spomnite časov, ko smo vsi veseli igrali Prince of Persia na 286ki, na grafični kartici, ki je podpirala samo monokromatsko prikazovanje slike? Ti časi so davno mimo, saj lahko to igrico danes igrate že na malo boljših mobilnih aparatusih. Že leta uživamo izjemno pospešen razvoj aplikacij, ki izkoriščajo huronsko moč grafičnih kartic, ki znajo izrisati sliko v trodimenzionalnem načinu. Kdo je 3dfx, zakaj je prav to podjetje začelo z trodimenzionalnim pospeševanjem za igričarje, kako je 3dfx pokopal samega sebe, kaj je nVidia, ter zakaj ji v zelje hodi ATi, kdo je Matrox ter SiS. Kako so se razvijale grafične kartice čez leta ter kaj je tako fascinantnega na vsem skupaj? Kaj je FSAA, AA, Pixel Shader ter Vertex Shader?"...
Sergio (master Bwana) bo imel ta četrtek ob 19.00 v Kiberpipi predavanje z naslovom: Od Voodoo do GeForceFx
O čem bo tekla beseda je razložil takole: "Se spomnite časov, ko smo vsi veseli igrali Prince of Persia na 286ki, na grafični kartici, ki je podpirala samo monokromatsko prikazovanje slike? Ti časi so davno mimo, saj lahko to igrico danes igrate že na malo boljših mobilnih aparatusih. Že leta uživamo izjemno pospešen razvoj aplikacij, ki izkoriščajo huronsko moč grafičnih kartic, ki znajo izrisati sliko v trodimenzionalnem načinu. Kdo je 3dfx, zakaj je prav to podjetje začelo z trodimenzionalnim pospeševanjem za igričarje, kako je 3dfx pokopal samega sebe, kaj je nVidia, ter zakaj ji v zelje hodi ATi, kdo je Matrox ter SiS. Kako so se razvijale grafične kartice čez leta ter kaj je tako fascinantnega na vsem skupaj? Kaj je FSAA, AA, Pixel Shader ter Vertex Shader?"...