»

Diablo 3 premaknjen v leto 2011

Minilo bo še dobro leto

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Po (za ljubitelje grozljivki) zamujanju igre Starcraft II, katere izid je bil prestavljen v leto 2010, se zgodba ponavlja tudi z Diablo 3. Sprva so ljubitelji upali, glede na uradne informacije, da se bo izid zgodil že v letu 2010, morda še pred Starcraft II, a temu ne bo tako. Blizzardov podpredsednik razvoja iger, Rob Pardo, je povedal, da Diablo 3 v nobenem primeru ne bo izšel pred Starcraft II. Še več, njegov izid naj bi celo zamudil prihodnje leto, kar pomeni, da bo igra izšla šele v letu 2011. Pardo je povedal, da izide svojih iger vedno napovedo prekmalu. Zamude sicer niso posledica premajhne delovne sile, temveč načina razvoja pri Blizzardu. Poleg iterativnega načina razvoja vsaka njihova igra uporablja tudi ločeno razvijalsko ekipo. Od zdaj naprej naj...

46 komentarjev

Snežni leopard žre uporabniške podatke

Lačen

MacRumors.com - Applova nova podrazličica operacijskega sistema Mac OS X 10.6 Snow Leopard, ki je izšla konec avgusta in v začetku septembra doživela zgolj manjšo nadgradnjo na 10.6.1, ima težave z izgubljanjem podatkov. Konec prejšnjega tedna so se na internetu začele kopičiti pritožbe uporabnikov, ki naj bi jim snežni leopard snedel podatke. Uporabniki so namreč nepojasnjeno pristali v profilu Gost na lastnem računalniku, pri čemer za njihovimi podatki ni bilo sledu. Podrobnejše analize so pokazale, da do težav prihaja na računalnikih, ki so imeli račun Gost vključen že pred nadgradnjo na zadnjo verzijo, in so po...

50 komentarjev

Blizzardova naslednja masovka še bolj masovna

Zgolj peščica uporabnikov

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Blizzard je s svojimi 11 milijoni naročniki, ki vsak mesec plačajo za igranje World of Warcrafta, brez težav alfa in omega sveta masovno-večigralskih spletnih iger. A tudi tako velike množice, kot jih ima WoW, Blizzardu očitno niso dovolj, saj so povedali, da bo njegov naslednik bolj zanimiv za širšo javnost. Kako bodo to dosegli še ni znano, a že dolgo je potrjeno, da naslednik ne bo uporabljal franšize, podobne World of Warcraftu. To pomeni, da odpadejo magična bitja vseh velikosti in oblik ter da bo nova masovka mnogo bolj vsakodnevna, torej bodo namesto škratov, orkov, palčkov in podobnih aktualni predvsem običajni ljudje. A po drugi strani je popolnoma mogoče tudi, da bodo ljudje le...

41 komentarjev

Starcraft 2 brez LAN večigralstva

vir: Wikipedia
bit-tech.net - Novica, da Starcraft 2, ki ga mnogi že nestrpno pričakujejo, ne bo podpiral večigralstva preko lokalne mreže, odmeva po internetu in je povzročila mnogo razburjanja. Marsikdo je, ko je novico slišal prvič, verjetno dobil pogled začudenja, a Blizzardovemu Robu Pardu, ki je podpredsednik razvijanja iger, podpora LAN večigralstvu ni bistvena.

Gospod Pardo celo meni, da bo delež igralcev, ki bodo funkcijo pogrešali, precej majhen. Za to potezo so se odločili, da bi lahko vsakršno večigralstvo povezali z njihovim omrežjem Battle.net. Če le-ta iz kateregakoli razloga ne bo dosegljiv, večigralstvo enostavno ne bo možno, vsaj ne s človeškimi nasprotniki. Čeprav je mnenja, da funkcija ni...

19 komentarjev

Starcraft II zamuja

Starcraft II

vir: Wikipedia
TG Daily - CEO Activision Blizzarda, Robert Kotick, je potrdil, da bo Starcraft II zamudil jesenski izid. Po novem bo izšel šele v letu 2010, podobno kot Singularity. Vseeno letošnja jesen ne bo dolgočasna, saj samo Activision Blizzard pripravlja veliko bero izidov, kot so npr. novo nadaljevanje Call of Duty (Modern Warfare 2), Guitar Hero 5, DJ Hero, Band Hero, leto pa seveda ne bi bilo popolno brez še enega nadaljevanja Tony Hawk franšize, Tony Hawk: Ride.

Poleg obetajoče bližnje prihodnosti pa so pri Activision Blizzardu navdušeni tudi nad nedavno preteklostjo. V času ekonomske negotovosti se je njihov marketinški delež v Severni Ameriki in v Evropi celo povzpel, z lanskih 9,9 % na 12,7 %....

29 komentarjev

Activision in Blizzard se združujeta

BBC - Giganta industrije računalniških iger - Activision in Blizzard sta najavila dobrih 18 milijard dolarjev vredno združitev. Krmilo podjetja bo prevzel obstoječi direktor Activisiona, Bobby Kotick. Največji delež v novo nastalem podjetju, Activision Blizzard, pa bo imel trenutni Blizzardov lastnik - družba Vivendi.

Blizzard je sicer trenutno najbolj znan po World of Warcraft s katerim zaslužijo več kot 100 milijonov dolarjev mesečno. Activision pa po svoji serijah za konzole kot sta Guitar Hero in Tony Hawk Pro Skater. Kljub vseemu pa sta skupaj še vedno občutno manjša kot največji na trgu - Electronic Arts.

Glavna obljuba združitve je, da se vsakodnevne operacije v Blizzardu ne bodo spremenile. Toda ali ne bi bilo vredno žrtvovati nekaj Starcraft 2 programerjev za še boljši Guitar Hero 4?

25 komentarjev

Blizzard odšteva

Slo-Tech - Če si dragi bralec ogledaš Blizzardovo domačo stran, lahko vidiš časovno lestvico, na kateri so razporejene vse njihove pretekle igre. Ko boš preletel vse naslove (od leve proti desni), in zraven uživaško obujal spomine, boš na koncu ugledal vprašaj. Blizzard odšteva.

Do izida Starrcaft 2? Diablo 3?

70 komentarjev