»

Ruski matematični čarovnik zavrnil nagrado

Washington Post - Marca smo pisali o matematičnem geniju iz Rusije Grigoriju Jakovljeviču Pereljmanu, ki je leta 2003 predložil dokaz Poincaréjeve domneve. Rešitev se je po natančni preveritvi izkazala za korektno in ker sodi med sedem matematičnih problemov tisočletja, kot jih je opredelil Clay Mathematics Institute of Cambridge, pripada Pereljmanu nagrada v vrednosti milijon dolarjev. Svojo ekscentričnost je Pereljman dokazal že večkrat, saj na primer ni sprejel Fieldsove medalje...

48 komentarjev

Oskarji 2010 za pirate nezanimivi

Slo-Tech - Pred dnevi so objavili nominacije za letošnje oskarje in gusarski karteli to napoved vsako leto vzamejo kot vodilo, katere filme bi se res splačalo spraviti na internet v čim boljši kvaliteti (cam je že zdavnaj premalo), da bi resnično vznejevoljili MPAA, če jih seveda že niso. Andy Baio se je v svojem blogu lotil analize, kako uspešni so bili v zadnjih letih pri tem, in se dokopal do zanimivih zaključkov. Ni namreč res, da gre vsako leto laže.

Curljanje filmov na internet spremlja že od leta 2003 in prav vsako leto so pirati do objave nominacij uspeli izdati vse nominirane filme. Lani so vse razen treh izdali kar v DVD-kakovosti. Zanimivo je, da se trend obrača.

Do letošnje prireditve je le še mesec dni, a pirati so izdali vsega 14...

54 komentarjev

Max Payne 3 napovedan za to zimo

ComputerBase - Razvijalec Rockstar Games je objavil, da lahko kmalu pričakujemo že tretjo inkarnacijo priljubljene prvoosebne klavnice Max Payne. Kot so dejali, je igra že globoko v razvoju, izid končne verzije pa lahko pričakujemo konec letošnjega leta. Spomnimo, da je prvi del izšel leta 2001, spričo njegove velike popularnosti so že dve leti pozneje izdali drugi del, lani pa so posneli celo film.

Tudi v tej izdaji bo glavni protagonist Max Payne, policist iz New Yorka, ki želi...

24 komentarjev

Evforija (trgovcev) pred izidom igre 'Grand Theft Auto IV'

Če še niste vznemirjeni, bi morali biti, trdi GameTap.com

vir: CNN
CNN - Očitno se trgovci v Združenih državah Amerike nadejajo, da bo prihodnji torek ob izidu Grand Theft Auto IV za industrijo iger najbolj pomemben dan v letu.

Kar nekaj trgovskih verig je "cenjenim strankam" sporočilo, da se bodo zaradi posebne priložnosti vrata trgovin odprla že opolnoči, preprodajalec GameStop pa je na spletni strani objavil celo 68-stranski informativni letak, v katerem je navedenih nekaj tisoč lokacij, kjer bodo vneti verniki sveže pakete z GTA IV lahko kupili nekaj trenutkov čez polnoč.

Pričakujejo, da bodo v prvem tednu po izidu prodali 9 in pol milijonov kopij, prihodki prvih nekaj dni pa naj bi znašali kar 400 milijonov ameriških dolarjev. Prodajalci so skoraj gotovi, da bo (v prodajnem smislu) Grand Theft Auto IV najuspešnejša igra...

23 komentarjev

Grand Theft Auto brezplačno

Slo-Tech - Kot že naslov pove, so se fantje pri Rockstar Games odločili, da nam navdušenim igralcem Grand Theft Auto podarijo prvo verzijo te igre. Dolvleka je mogoča iz te strani, da pa lahko stvar downloadate, morate izpolniti krajši obrazec (ime, priimek, naslov, e-mail naslov, ... ). Gre za verzijo igre iz leta 1997, ki pa je, kot pravijo, prilagojena za sedajšnje novejše sisteme. RG priporoča za igranje najnovejši DirectX. Datoteke je za okroglih 328 MB, tako da ADSLjaši ter kablaši hitro kliknite, tisti na starih dobrih analognih napravah pa hitro na obisk k sosedu. Zaradi preobremenjenosti strežnika je dostopnost malenkost otežkočena -- imejte potrpljenje.

12 komentarjev

Retrospektiva

Overclockers Australia -

Torej, leto 2002 se je končalo. Včeraj smo obrnili še zadnjo stran, sedaj pa je napočil čas za različna preračunavanja ter analiziranja preteklega leta. Kar se tiče letošnjega leta z računalniške smeri smo na Slo-Techu že potegnili črto, nekatere spletne strani pa kanijo to storiti šele sedaj.

Tokrat imate pred seboj štiri poglede na preteklo leto:

  • Na The Tech Report so na treh straneh kratko in jedrnato opisali najpomembnejše lanske računalniške stvaritve, klik!
  • Na Bjorn3D so bili malce obsežnejši; lansko leto so si ogledali na osmih straneh ter se ozrli tudi v prihajajoče. Klik!
  • Na OC Addiction pa so se odločili podeliti svoje računalniške "oskarje" leta 2002. V kratkem in preglednem članku so tokrat našteli naj izdelke preteklega leta za vsako kategorijo, Klik!
  • Če pa vam ti "oskarji" niso povešči oz. jim ne verjamete, potem si lahko ogledate tudi izbor strani Hexus.

...

0 komentarjev

Multipraktik Dvataužent

Slo-Tech - Dragi bralec. So ti všeč igre Halo, Grand Theft Auto 3, Red Alert 2, Luigi's Mansion, Super Mario Bros, pa kakšna stara arkada? Če ja, potem veš, da boš za tale portfelj potreboval recimo 5 aparatusov: PC, Atarija, GamaCuba, ŠkateljX ter Plejstejšn 2. Mali milijonček vredna oprema, kajneda? No, če bi tole uspel spraviti v eno škatlo, stroškov sicer ne bi ravno znižal, bi pa prihranil na prostoru, ki ga nikoli ni za odmet, je tako? Klikot, kolega!

7 komentarjev

"Oskarji" za dosežke v industriji iger podeljeni

GDC - Na konferenci GDC so, poleg kupa seminarjev namenjenih programerjem računalniških iger, predstavili tudi "oskarje" s tega področja. IGDA podeljuje nagrade za: Najboljšo igro preteklega leta, najbojšo novo skupino, najbolj originalen igračkarski lik, zvok, design igre, najboljše stopnje, najboljšo kodo igre, grafiko in inovacije. Med nominirance za najboljšo igro so se uvrstili Black & White, Grand Theft Auto 3, Halo: Combat Evolved, ICO in Max Payne. Najboljša igra preteklega leta pa je... Tukaj :D!

2 komentarja

Kaj DL-jamo

Slo-Tech - Novico nam je poslal Sašo Jovičić.

Na strani File mirrors sem prebral da je v septembru najpogosteje download-an program Nero burning rom, takoj za njim pa so vozači za nVidiine kartice Detonatorji 4/XP za win9x, tretji najpogosteje dolpotegnjeni program pa je DivX4 final kodek. Igre so se uvrstile malo nižje. Prvi (od iger) je Max Payne demo na 14. mestu. Za celoten spisek poglejte sem.

0 komentarjev

Max Payne kmalu

The inquirer - Po pravici povedano, sem se že kar malce naveličal pisanja o hardveru in o raznih hardverskih novicah, zato bom za kratek čas preklopil na zabavno stran računalništva - igre. Slo-Tech sicer ni igričarska stran, vendar bom naredil izjemo. Tokrat bo beseda tekla o igri Max Payn - igri, ki jo že dolgo časa neuspešno pričakujemo. Vendar nič več. Dovolj je bilo čakanja. Tako pravijo tudi na The Inquirerju, kjer sem zasledil novico, da nas bo Max Payne razveselil že v manj kot 25. dneh. Kaj je pri Maxu tako pomembnega, da sem ga vključil v novico? Tisti, ki ste si ogledali novi 3D Mark 2001 že veste. Tistim, ki pa ne veste kaj imam v mislih, pa naj povem, da bo Max Payne igra, ki bo ponujala neverjetno grafiko in tudi neverjetno strojno zahtevnost (žal ). Max Payne naj bi bila igra, ki bo do kraja izkoristila vaše Kyrote 2, Radeone, GeForce in podobne kartice. Poleg tega naj bi igra ponujala noro akcijo v stilu filma Matrix. Ali bo igra Max Payne grobar mojega Voodooja 3 3000? ...

10 komentarjev

Black inu White

GameSpot - Še novička iz igričarskih logov, če dovolite:)
Če že nekaj časa spremljate igričarsko sceno, potem enostavno morate vedeti, kdo je Peter Molyneux. Pobič je legenda in je ustvaril igre, kot so Populous, Syndicate, Theme Park in Dungeon Keeper. Torej je v srcu bolj ali manj zaprisežen strateg z milijoni norih zamisli, kako strateško igro narediti karseda zanimivo, inovativno ter nenavadno.
Res je, njegove igre nikoli niso bile "navadne", vedno so bile nekaj posebnega, nikdar ni nihče pred njim ustvaril podobne igre, kot jo je Pero. In tako mu je pred časom kapnila v bučo nora zamisel, da bi naredil sila zanimivo igro, v kateri bi igralec igral Boga (evil ali pa good, črno ali belo:), glede na njegove odločitve pa bi se ljudstvo razvijalo in z njim celotna igra. Natančneje, šlo naj bi za simulacijo Boga.
Špil je pred kratkim izšel, Molyneux in druščina pri njegovi hiši Lionhead studios pa so se z igro Black&White ubadali 3 leta. Zanimivo je, da je celoten projekt Pero financiral iz...

7 komentarjev