»

Po petih mesecih zlomil Denuvo

Slo-Tech - V igri Hogwarts Legacy je Denuvo poskrbel za močno zaščito, ki domala onemogoča nepooblaščeno igranje oziroma piratiziranje. Igra si zapomni konfiguracijo računalnika in izračuna prstni odtis bistveno natančneje kot Windows, nato pa na Steamu preveri, če ima uporabnik veljavno licenco. Preveritev se izvede ob zagonu in nato ponovi še večkrat med igranjem, vsakokrat so udeleženi Steamovi strežniki. Sistem je skoraj nemogoče prelisičiti.

Skoraj. Maurice Heumann je zadnjih pet mesecev svojega življenja posvetil razstavljanju Denuva. Na svojem blogu je opisal svoje početje, pri čemer je nekatere detajle zgolj preletel, saj ni želel ustvariti priročnika za pirate, temveč zgolj opisati svoje popotovanje. Cilj je bil preprost: pognati svojo igro na drugem računalniku, konkretno na prenosniku.

Ugotovil je, kako lahko ustvari žeton, ki se sicer ustvari na primarnem računalniku in omogoča igranje igre. Pojasnil je, kako je iskal vsa mesta, kjer igra preverja avtentičnost. Da jo je uspel...

25 komentarjev

Najpopularnejša kitajska aplikacija za tipkovnico vestno pošilja vnose na strežnike

Citizen Lab - Najpopularnejša kitajska aplikacija za prilagojeno oziroma produktivno tipkovnico na pametnih telefonih Sogou Keyboard ima več kot 450 milijonov uporabnikov in predstavlja glavni način vnašanja besedila. Poleg tega pa ima še funkcijo, s katero vsi ti milijoni niso seznanjeni, čeprav morda ne bo presenetila. Sogou Keyboard beleži vse vnose oziroma pritiske tipk in jih vestno pošilja kitajskemu tehnološkemu gigantu Tencent, ki ima prek podružnice Sogou aplikacijo v lasti.

To so javnosti razkrili raziskovalci iz Citizen Laba. Glavno odkritje je bil v resnici nezaščiteni prenos podatkov to Tencenta, zato so vnosom lahko prisluškovali še drugi akterji. Tencent so o tem obvestili konec maja letos. Ta je tri tedne pozneje odgovoril, da varnostne luknje ni, le dan pozneje pa so se popravili in priznali ranljivost. Tencent je ob tem prosil, da ranljivosti ne razkrijejo javnosti. V Citizen Labu so odgovorili, da bodo ranljivost javnosti razkrili konec julija, kar predstavlja odgovoren način...

17 komentarjev

Kitajski mladoletniki lahko igrajo le še tri ure tedensko

vir: Axios
Axios - Kitajska je vnovič omejila čas, ki ga smejo tamkajšnji otroci prebiti ob igranju internetnih iger, in tokrat precej drastično, saj lahko tovrstne naslove igrajo le še tri ure na teden okoli vikenda.

Kitajska je že postala največje tržišče v igričarski industriji, toda tamkajšnje oblasti do takšne situacije ne kažejo zgolj odobravanja. Deklarirano jih žulita dve zadevi: hitro rastoča moč s tem povezanih tehnoloških velikanov, kot je Tencent, ki je danes že največja igričarska firma na svetu; in pa dejstvo, da naj bi imel znaten delež kitajskih otrok težave s prekomernim igranjem, oziroma po domače, z zasvojenostjo. Sredstvo, ki bi ubilo dve muhi na en mah, je strogo omejevanje igranja online iger, s katerimi kitajska podjetja največ služijo, saj temelj tamkajšnjega trga v bistvu predstavljajo internetne mobilne igre z mikrotransakcijami ali naročninami in ne toliko klasične računalniške ter konzolne igre, kot jih poznamo na Zahodu.

Pred dvema letoma so tako mladoletnim že...

86 komentarjev

Kitajski cenzorji nad igre

Fortnite

vir: BBC
BBC - Kitajska agencija Xinhua poroča, da je komisija državnih cenzorjev, ki naj bi pred prihodom na trg preverjala vsebino iger, začela z delom. Med prvimi dvajsetimi igrami, ki jih je prejela v oceno, jih je kar devet ocenila kot neprimerne za prodajo na Kitajskem. Med igrami, ki so "šle v bunker" najdemo PUBG, Fortnite, H1Z1 in Ring of Elysium have, ki naj bi prikazovale preveč krvi in gorja. Čeprav, resnici na ljubo, Fortnite česa takega niti ne vsebuje. Paladins pa ima na drugi strani menda premalo oblečene ženske.

Tudi preostalih enajst ni povsem zadostilo očitno strogim merilom, saj bodo morali avtorji pred začetkom prodaje iz njih odstraniti neprimerne vsebine. Med temi igrami najdemo naslove kot so League of Legends, Diablo, World of Warcraft, Overwatch...

32 komentarjev

Na Kitajskem še strožje omejitve videoiger

Reuters - Kitajske oblasti so predstavile nove ukrepe, s katerimi želijo omejiti izdajo in prodajo novih videoiger v državi ter omejiti čas, ki ga ljudje prebijejo v internetnih igrah. Gre za košarico ukrepov, s katerimi se Kitajska bori proti težavam s prekomernim igranjem videoiger mladostnikov, ki jih imajo v ZDA in na Japonskem. Po izjavi kitajskega ministrstva za izobraževanje, da so zaskrbljeni tudi zaradi vplivov igranja videoiger na vid mladostnikov, so delnice Tencenta izgubile več kot pet odstotkov.

Kitajski predsednik Ši Džinping je že v začetku tedna dejal, da država potrebuje ukrepe, ki bodo zavarovali vid kitajskih otrok. Na Kitajskem je namreč kratkovidnost čedalje bolj razširjena, kar predstavlja velik problem...

61 komentarjev

Kdor igra računalniške igre, mu gre v šoli bolje

Slovenija je na testih PISA uvrščena visoko.

Slo-Tech - Spet se bomo pomudili pri večni temi, to je vplivu igranja računalniških iger na socialno vedenje in dosežke v življenju. Nemalo raziskavam (glej povezane novice) na to temo, ki strežejo z zelo različnimi izsledki, se pridružuje nova metaraziskava z Univerze RMIT v Melbournu, ki je odkrila pozitivno korelacijo med igranjem računalniških iger in dosežki v šoli. Analiza rezultatov mednarodnega primerjalnega testa PISA, ki preverja sposobnosti 15-letnikov pri matematiki,...

29 komentarjev

Vohunijo in prisluškujejo - vsi in povsod

Slo-Tech - Niso samo Američani in njihova NSA tisti, ki vohunijo, čeprav se zaradi nenehnega razkrivanja novih informacij v primeru Snowden tako zdi. NSA je vohunila po veleposlaništvih in v evropskih inštitucijah, nič boljši pa niso Kitajci. Njihove hekerje so odkrili v računalniških sistemih na zunanjih ministrstvih na Češkem, Portugalskem, Madžarskem, v Bulgariji in Latviji. To so počeli vse od leta 2010, ugotavlja podjetje za računalniško varnost FireEye. Pri tem eksplicitno ne navajajo, kdo iz Kitajske stoji za napadi, a njihova izvedba kaže, da gre za klasične vojaške napade, ki jih izvaja Enota 61398 ali katera sorodna. To seveda niso edini tovrstni napadi, saj je Trend Micro že lani izsledil izvor napadov...

32 komentarjev

V Južni Koreji mladoletnim prepovedano igranje spletnih iger ponoči

vir: CNN
CNN - Ta konec tedna je v Južni Koreji stopil v veljavo kontroverzni zakon, ki mladoletnim omejuje igranje spletnih iger ponoči. Tako imenovani Pepelkin zakon, ki je bil sprejet 29. aprila, uvaja šesturno obdobje ponoči, ko mlajšim od 16 let ne bo dovoljeno igrati večine spletnih iger. Igralci bodo lahko izbrali, ali se bo prepoved začela izvrševati ob polnoči, 1.00 ali 2.00 uri zjutraj, vsakokrat pa bo trajala šest ur. Omejitev zajema 19 najpriljubljenejših iger MMO, ki skupno obsegajo 79 odstotkov korejskega trga, med katerimi sta tudi v Koreji izjemno popularni Dungeon & Fighter in Dragon Nest.

Ukrep je izvedlo Ministrstvo za enakost spolov in družino, saj je prejelo veliko število pritožb...

91 komentarjev