Na Stanfordu rešili problem glavobola pri 3D navidezni resničnosti
Slo-Tech - Obstaja precejšnja verjetnost, da kdor je že poskusil naglavne komplete za navidezno resničnost, kakršen so na primer Oculus Rift, Samsung Gear ali Sony Morpheus, ni bil ravno navdušen nad dolgotrajno uporabo. Ker tridimenzionalna slika, ki jo ustvarjajo, ni enaka naravni percepciji globini, se pri številnih ljudeh hitro pojavijo glavoboli in utrujene oči, pri otrocih pa to lahko celo povzroči motnje v razvoju leče. Raziskovalci s Stanforda so zato razvili sistem, ki te težave znatno omili in omogoča naravno gledanje in ostrenje objektov, ki so v virtualnem svetu oddaljeni do poldrugega metra.
Glavni problem tridimenzionalnega prikaza slik je to, da je slika še vedno dvodimenzionalna. Resda pričara občutek treh dimenzij tako, da vsako oko vidi drugačno sliko, a naprava ne more vedeti, kateri del slike gledamo, da bi ustrezno...
Glavni problem tridimenzionalnega prikaza slik je to, da je slika še vedno dvodimenzionalna. Resda pričara občutek treh dimenzij tako, da vsako oko vidi drugačno sliko, a naprava ne more vedeti, kateri del slike gledamo, da bi ustrezno...