»

Sony napovedal ročno konzolo PlayStation Q

Slo-Tech - Sony je svojo včerajšnjo predstavitev novih izdelkov PlayStation Showcase začinil z napovedjo projekta Q, ki uradnega imena sploh še nima, obliko in funkcionalnosti pač. PlayStation Q bo ročna konzola, ki bo omogočala igranje vseh iger, ki tečejo na PlayStationu 5. Namenjena bo namreč pretakanju (streaming), saj se bodo igre izvajale na samostojni konzoli, Q pa bo omogočil oddaljeno spremljanje in krmiljenje. To bo delovalo za vse igre, razen za VR (navidezno resničnost). To pomeni, da samo na Q ne bo možno poganjati iger. Pretakanje bo potekalo prek tehnologije Remote Play, s katero lahko na primer že sedaj sinhroniziramo krmilnik DualSense z drugo napravo prek Wi-Fi ali interneta.

Projekt Q ima zaslon, ki zmore ločljivost HD (1080p s 60 fps) in meri 8 palcev, ter vse tipke in gumbe kakor DualSense. Žal pa je umanjkala ključna informacija, zato še vedno ne vemo, kdaj in za koliko denarja bo Q na voljo. Pravi jo le, da se bo to zgodilo še letos. Manj kritično, a še vedno pomembno...

13 komentarjev

PlayStation Network še vedno nedostopen, kriv je vdor v sistem

vir: engadget
engadget - PlayStation Network in Qriocity, igričarska ter glasbena storitev Sonyja, sta od spleta odrezana ter za uporabnike tako nedosegljiva že od pretekle srede, torej več kot tri dni. V uradni izjavi so pri Sonyju zdaj povedali, da je za nedosegljivost kriv vdor v sistem, a ta sam po sebi ni bil kriv za nedostopnost. Sistema so pri Sonyju izključili sami, saj želijo preprečiti še večje težave. Krivci za napad so še neznani, saj te informacije Sony ni delil z javnostjo (ni jasno, če sploh poznajo krivce), kakor tudi ni nobena od spletnih skupnosti oz. hekerskih skupin prevzela odgovornosti. Mnogi s prstom sicer kažejo na Anonymous, skupino hekerjev, ki je podoben napad že izvedla v začetku meseca.

Do nadaljnjega bosta PlayStation Network in Qriocity nedosegljiva, saj...

39 komentarjev

Po težavah z EC2 zdaj nedosegljiv še PlayStation Network

TechCrunch - Tekoči teden res ni najbolj naklonjen spletnim storitvam. Včeraj dopoldne je prišlo do resnih težav z dosegljivostjo Amazonovih strežnikov EC2 na vzhodni obali (točneje, zatajili so diskovni in bazni strežniki), malo nazaj pa je odpovedal še PlayStation Network, tj. omrežje, ki zagotavlja večigralstvo, dosežke, klepet in je med drugim pomemben vir ogledov in dohodkov za NetFlix. Sony še ni komentiral vzrokov za izpad, so pa napovedali, da bi vse skupaj lahko trajalo "dan ali dva" oz. cel podaljšani vikend.

Medtem so se že pojavile špekulacije, da bi izpad lahko bil posledica napada skupine Anonymous. Slednji so v začetku meseca kot odgovor na (zdaj že zaključen) sodni postopek proti hekerju Georgu Hotzu sprožili Operacijo: Sony, ki je za kratek čas ohromila...

30 komentarjev

Odgovor na zlom zaščite PS3 spletno preverjanje licence

vir: Heise
Heise - Ker so hekerji z Geohotom na čelu razbili zaščito PlayStation 3, tako da je sedaj mogoče podpisovanje poljubnega kosa programske opreme, so se založniki iger pred masovnim kopiranjem zaščiti drugače. Večina jih ima na internetu avtentifikacijske strežnike, kamor se mora konzola po namestitvi igre povezati in preveriti legalnost kopije, da jo sploh lahko igrajo. Tak primer je nedavno izdana Bionic Commando Rearmed 2, ki je sploh ni moč zagnati, dokler se uporabnik ne poveže s strežnikom podjetja Capcom in preveri avtentičnost, čeprav igra nima večigralskega načina ter s tem potrebe po povezavi z internetom. Capcom je želel podoben sistem uvesti že v prejšnjih inačicah svojih iger, a so si bili zaradi javnega neodobravanja premislili.

Še več prahu je dvignila...

60 komentarjev

Sony razmišlja o uvedbi serijskih številk za igre?

Vnos ključa s krmilnikom bi bil zelo zamuden.

Slo-Tech - Kot poročajo na Thinq.co.uk, naj bi se Sony ogreval za uvedbo namestitvenih ključev za igre na PlayStation 3, pri čemer se sklicujejo na stran PS3-Sense. Odkar so na internetu dostopni zasebni šifrirni ključi za PlayStation 3, je moč podpisati prav vsak kos programske opreme, s čimer so se na široko odprle duri za piratiziranje iger.

Da bi obrzdali to početje, Sonyjevi inženirji že od začetka leta napenjajo možgane v iskanju mehanizma za zaščito avtorskih pravic. Trenutno naj bi največ možnosti imela uvedba serijskih številk oziroma...

28 komentarjev

PlayStation 3 3.50 razbit

Slo-Tech - Posodobitev programske opreme za PlayStation 3 z verzijo 3.50 je izšla v drugi polovici septembra, v teh dneh pa je bila razbita. V Team X3 so namreč uspeli izvesti jailbreak verzije 3.50, ne da bi jo potrebno podgraditi (downgrade) na že razbito 3.41. Sedaj je tudi na PlayStation 3 z najnovejšo programsko opremo moč poganjati domače, nepodpisane aplikacije. Ker jailbreak še ni uradno na voljo javnosti, ni znano, ali delujejo igre, ki eksplicitno zahtevajo najnovejšo verzijo 3.50, ali je jailbreak združljiv s X3max in ali je brezplačen.


18 komentarjev

PS3 bo dobil podporo 3D filmom

vir: Joystiq
Joystiq - Sony je na Tokyo Game Show v predstavitvi uradno potrdil in najavil podporo predvajanja filmov v 3D tehniki na PlayStation 3. To funkcionalnost so sicer napovedali že v februarju, a takrat ni bilo znano, kdaj bo napoved uresničena. Dvomov zdaj ni več, saj popravek 3.50 doda možnost predvajanja 3D filmov na Blu-rayih. Popravek bo izšel 21. septembra, vsaj na Japonskem, medtem ko datum izida drugod po svetu še ni znan. Skrbi, da bi popravek izšel le na Japonskem, praktično ni, a bomo drugod po svetu morda deležni nekajdnevne zamude, kot je to običajno za Sony oz. PlayStation. Popravek bo sledil le dva tedna po zadnjem, verziji 3.42, ki je onemogočila poizkuse Jailbreakanja in je obvezna za povezovanje na PlayStation...

3 komentarji

Xbox 360 ni niti na polovici življenja

Project Natal

vir: CNet
CNet - Z drugo generacijo svoje konzole, Xbox 360, je Microsoftu brez dvoma padla sekira v med. Prodaja same konzole kot tudi iger, čeprav je piratiziranje mogoče, je odlično, svojega glavnega konkurenta, Sony, pa so prehiteli na trg in s tem ustvarili izredno pomembno in bogato bazo uporabnikov ter razvijalcev, ki bi v primeru istočasnega izida znali svojo naklonjenost izražati zgolj PlayStationu. Do pred kratkim so se prav pri Sonyju radi pohvalili, da za PlayStation 3 pričakujejo vsaj 10 let življenjske dobe ter da bo prav to glavni faktor, s katerim menijo,...

45 komentarjev

Intel v Wii 2, Cell odhaja iz PlayStationov

engadget - Čeprav je naslednja generacija konzol oddaljena še nekaj let (za Xbox 360 se npr. naslednika pričakuje okrog leta 2015, čeprav je bilo to sprva načrtovano za ~2010), prvi orisi o strojni zmogljivosti naslednikov zgolj tri leta po predstavitvi trenutnih konzol že bežijo na plano. Zamenjava za Xbox 360 je še popolnoma zavita v temo, medtem ko sta največja tekmeca, Wii in PlayStation 3, že dobila prve informacije o centralnih procesorjih, ki bi jih lahko vsebovala.

Nintendov Wii je brez dvoma v današnjih dneh televizorjev s podporo visoki ločljivosti kot nebogljeno dete, a ga je revolucionaren način igranja dolga tri leta držal v vodstvu oz. vsaj ob boku svojima tekmecema. Pomanjkljivosti svoje konzole se pri Nintendu zavedajo in že pripravljajo naslednika, v nekaterih krogih poimenovanega tudi kot Wii HD. Le-ta naj bi po svežih informacijah uporabljal centralni procesor, izdelan v Intelovih tovarnah. Še več, govori se celo o kombinaciji centralnega in grafičnega procesorja, ki bi...

13 komentarjev

Sony na skrivaj navdušen nad Androidom

Sony Walkman z Androidom

vir: engadget
engadget - Sledeč mobilni navezi z Ericssonom bo Sony Android uporabil tudi v nekaterih lastnih mobilnih napravah. V letu 2010 naj bi pohod začela Walkman in osebna navigacijska naprava, katerih osnova bo Googlov operacijski sistem. Sony trenutno v PlayStation 3 in PlayStation Portable uporablja poenoten uporabniški vmesnik, XrossMediaBar, ki bo zaradi odprte narave Androida vsaj delno lahko prenešen tudi na nove mobilne naprave. Če bodo naprave podpirale tudi Android Marketplace pa še ni znano. Mogoče je to le predpriprava za konec sodelovanja z Ericssonom.

1 komentar