»

Assassin's Creed brez nadaljevanja v letu 2011

Renesančne Benetke

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Letos je pompozno po zaslugi novega DRM-ja na tržišče prišlo prvo nadaljevanje igre Assassin's Creed za osebne računalnike (različica za konzole je izšla že lani), kjer kot Ezio v renesančni Italiji poskrbite, da ljudje, ki vedo preveč, zagotovo ostanejo tiho. Drugo nadaljevanje, Assassin's Creed: Brotherhood, izide letos jeseni, to pa bo predstavljalo zadnji izid pred manjšo pavzo.

Nadaljevanja v letu 2011 namreč še ne bo, saj razvijalci z Jean-Francoisom Boivinom iz montrealskega studia Ubisofta na čelu, menijo, da franšize potrebujejo nekaj oddiha, da si jih igralci ponovno zaželijo ter jih začnejo pogrešati. Mnogi studii tega ne počnejo (izpostavil je vsakoletne izide nadaljevanj serij Guitar Hero in Rock Band) ter s tem zasičijo trg. Igralci tako na izid...

12 komentarjev

Remedy želi razviti Alan Wake 2

bit-tech.net - Remedy, razvijalski studio, odgovoren za razvoj Alana Wakea in serije Max Payne, si želi razviti nadaljevanje pravkar predstavljenega Alana Wakea. Pravijo, da je bila opcija za nadaljevanje vključena že v pogodbo o razvoju prvega dela, sprva mišljenega kot ekskluziva za Windows Vista, ki bi dodobra obremenila moderne računalnike. Kot vemo do tega ni prišlo, saj je bila kasneje dodana različica Xbox, nedolgo pred izidom pa je bila različica za osebne računalnike celo odpovedana. Pri Remedyju pravijo, da so pri Microsoftu z Alanom Wakeom zadovoljni ter da ne vidijo razloga, zakaj do nadaljevanja ne bi prišlo, čeprav ga pri Microsoftu še niso potrdili. Dolgotrajen razvoj prvega dela se jim ne zdi problematičen, saj so povedali, da je razvoj prvega Maxa Paynea...

14 komentarjev

Alan Wake bo zgoden

bit-tech.net - Igro Alan Wake zlahka lahko povežemo z zamudami in odpovedmi, saj so jo sprva najavili že leta 2005 na E3 in predstavili na jesenskem IDF-u leta 2006 kot eno izmed prvih iger, ki dodobra zapreže štirijedrni procesor. Takrat je bilo mišljeno, da bo igra ekskluziva za Windows Vista in DirectX 10 ter da bo vključevala mnogo grafičnih dobrot iz takrat sveže grafične knjižnice. Ta načrt se je izjalovil, saj so sprva lani poleti najavili različico za Xbox 360, februarja pa povedali, da različice za osebne računalnike ne bo. Razlagi za ukinitev sta dve, po besedah razvijalskega studia Remedy so sami premajhni, da bi lahko razvijali dve različici, po besedah Microsofta pa osebni računalniki niso primerna platforma za igro, kot je Alan Wake. Sprva se je Xbox 360...

29 komentarjev

Podrobnosti o ekskluzivnosti Alana Wakea

bit-tech.net - Poročali smo že, da bo težko pričakovan Alan Wake, sprva ekskluziven naslov za osebne računalnike oz. celo za Windows Vista, spomladi pravzaprav na voljo le za Xbox 360. Skupaj s tem podatkom smo dobili tudi marketinško opravičilo, v katerem je bilo govora o intimnosti in sproščenosti osebnih računalnikov in igralnih konzol ter da Alan Wake enostavno ne bi deloval na osebnih računalnikih.

Ker se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, smo dobili tudi resnično razlago za to potezo, neposredno od razvijalcev igre. Oskari Hãkkinen, zaposlen pri Remedyju, je v intervjuju za VG247 povedal, da je Remedy izredno majhen razvijalski studio z le okrog 50 zaposlenimi. Logično se jim je tako zdelo, da se osredotočijo na le eno platformo in zanjo igro dodobra...

56 komentarjev

Alan Wake le za Xbox 360

bit-tech.net - Saga Alana Wakea se je začela že pred petimi leti, ko so napovedi razvijalskega studia Remedy, ki razvija igro, naredile večjedrne procesorje že takrat vsaj nekoliko smiselne. Alan Wake je bila, vsaj v napovedih, prva igra, ki bi dejansko pridobila z uporabo štirijedrnega procesorja v primerjavi z zgolj dvojedrnikom. Stvari so se nekoliko zapletle lani poleti, ko so pri Remedy najavili, da bo Alan Wake prišel tudi na Microsoftovo igralno konzolo Xbox 360. Poteza je bila seveda pričakovana, saj je Microsoft založnik igre. A vse od takrat do danes ni bilo znano, kaj se bo zgodilo s PC različico igre. Pri Microsoftu so namreč prav danes razjasnili, da PC različice Alana Wakea ne bo, kar pomeni, da bo naslov ekskluziven za Xbox 360. Uradni razlog za to je nadvse...

55 komentarjev

America's Army 'požrla' skoraj 33 milijonov dolarjev

GameSpot - Med popularne prvoosebne streljačine s širokim krogom medmrežnih igralcev nedvomno spada tudi America's Army, projekt ameriškega Ministrstva za obrambo. Leta 2003, ko je bila javnosti predstavljena različica 1.0, je prinesla pravo malo revolucijo v svet iger, saj je bila popolnoma brezplačna za vse igralce na svetu. Glavni namen tega projekta ameriškega Ministrstva za obrambo je bil prikazati vojskovanje in delovanje vojske širšemu krogu ameriške mladine in jih s tem zvabiti v svoje vrste, zaradi česar je bil projekt tudi brezplačen. Sčasoma so na njeni osnovi izdelali tudi lepo število pripomočkov za učenje že izurjenih vojakov.

Ker mora nekdo razvoj igre tudi plačati, brez reklam v...

24 komentarjev