»

Kaj smo v resnici videli na Computexu?

null

vir: AnandTech
AnandTech - Intelova nedavna predstavitev 28-jedrnika, ki tečena 5 GHz je v smislu spremljajoče strojne opreme pustila veliko odprtih vprašanj in špekulacij. A ne za dolgo. Mediji so si uspeli izboriti dostop do sistema, ki je poganjal razvpito demonstracijo in ugotovili: da je bil procesor navit, obenem pa tudi krepko vodno hlajen. Ostra novinarska očesa so še opazila, da so v ta namen vpregli hladilnik Hailea, ki uspešno nevtralizira tudi do 1770 W toplote. Pri Intelu so se brž odzvali, s pojasnilom, da se je demonstracija nekoliko ponesrečila v komunikacijskem smislu, saj bi vse to moral povedati tudi prezenter na odru, a se žal ni držal pripravljenega teksta.

Naslednje logično vprašanje se zato glasi, koliko energije tak stroj potrebuje za svoje delovanje na 5 GHz?...

17 komentarjev

Microsoft predstavil čip v Xboxu Slim

Ars Technica - Microsoft je včeraj na Hot Chips predstavil podrobnosti čipa SoC (system-on-a-chip), ki poganja novi Xbox 360 250 GB Slim in je proizveden v 45-nanometrskem procesu.

Zasnovan je bil večinoma kar v Microsoftu, pri čemer so se inženirji znašli pred nekaterimi zanimivimi izzivi. Predvsem se je moral vesti povsem enako kakor originalen Xbox 360, biti je moral energetsko varčnejši, manjši in hladnejši. Ima trojedrni centralni procesor, ATI-jev grafični procesor in dvokanalni pomnilniški krmilnik. Zanimiva rešitev je FSB replacement block, ki emulira zunanje vodilo (FSB) z identičnimi zakasnitvami in propustnostjo, kot ko sta bila še centralni in grafični procesor fizično ločena. Neposredna...

14 komentarjev

Microsoft upravičuje ceno Kinecta

Kinect - dražji v začetku, a takoj pripravljen na zabave

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Ob predstavitvi Kinecta in najavi, da bo ta pravzaprav prostoročni krmilnik stal 150 dolarjev, so se mnogi potencialni kupci zganili, in ga hiteli primerjati z mnogo cenejšim Sonyjevim Moveom za PlayStation 3. A v isti sapi so pozabili, da gre v primeru Movea zgolj za en krmilnik, pri katerem je v nekaterih primerih treba kupiti še drug del, t.i. nunchuck, za soigralske dogodivščine pa še dodaten par. To seveda ceno močno izenači s Kinectom. Ta dva (aktivna) igralca podpira že v osnovni obliki, saj ne zahteva dodatnih krmilnikov. Enostavno je tudi menjavanje aktivnih igralcev, saj ni treba predajati krmilnih ploščkov, kot je to potrebno s konvencionalnimi sistemi. Prav te argumente so nedavno izpostavili pri Microsoftu...

19 komentarjev

Znana cena Kinecta (Natala)

X-Bit Labs - Microsoft je uradno potrdil cene za nov krmilnik za igre Kinect, ki je bil dolgo časa poznan pod kodnim imenom Natal. Sam senzor Kinect bo za obstoječe uporabnike konzole Xbox 360 stal 150 dolarjev, kar je v skladu z napovedmi. Nova štirigigabajtna konzola Xbox 360 bo na voljo od 3. avgusta za 200 dolarjev, ponujala pa bo modernejši videz, vgrajen Wi-Fi N, 4 GB bliskovnega pomnilnika in na dotik občutljive gumbe. Po izidu Kinecta bo komplet naprodaj za 300 dolarjev.

Kot je že znano, se bo Kinect vključil neposredno v vsak Xbox 360 in poseduje kamero, zvočne senzorje in tehnologijo za zaznavanje gibanja, ki sledi 48 točkam človeškega telesa. Zmogel naj bi do 30 sličic na sekundo.

21 komentarjev

Xbox 360 šele na sredi življenjskega cikla

Microsoftov Kinect

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Chris Lewis, vodja Microsoftovega oddelka za zabavo (Xbox in igre) v Evropi, srednjem vzhodu in Afriki, je povedal, da ima Xbox 360 pred seboj še vsaj 5 let uporabe. Če se bo napoved izkazala za resnično, bo konzola dosegla vsaj 10 let aktivne uporabe, saj je bila splavljena 22. novembra leta 2005. Življenjsko dobo so po mnenju Lewisa uspeli podaljšati s pravkar predstavljenim Kinectom.

Zanj naj bi bilo veliko zanimanja predvsem v Franciji, Španiji, Nemčiji in Italiji, kjer bodo tako uspeli potešiti lačen trg sproščenega oz. priložnostnega igranja (t.i. casual gaming). V slednjem je bil do sedaj nesporni prvak Wii, za katerega večina uporabnikov pravi, da tako ali tako sploh ni zanimiv, če ga uporabljate sami, brez družbe. Sonyjev odgovor na priložnostno igranje je seveda Move.

Pri Microsoftu...

26 komentarjev

Natal ima ime - Kinect

Xbox 360 Slim?

vir: engadget
engadget - Na dan pred začetkom E3, Electronic Entertainment Expa, je končno znano uradno, marketinško ime za Microsoftovo tehnologijo zaznavanja premikov, ki je bila do sedaj poznana pod kodnim imenom Natal. Dodatek za konzolo Xbox 360 boste lahko v trgovinah našli pod imenom Kinect. Sprva še ni šlo za uradno najavo, temveč za neuraden pobeg informacij, a naj bi do uradne predstavitve tako ali tako prišlo na samem E3. Veliko je bilo govoric, da bo poleg Natala Microsoft na E3 predstavil tudi tanjši Xbox 360, Slim. Tudi to se bo najverjetneje zgodilo, saj je Italijanom uspelo v javnost izpustiti oglas a prenovljeno konzolo. Ta naj bi imela vgrajen 250-gigabajtni...

78 komentarjev

Natal za 150 dolarjev?

Slashdot - Ugibanj o ceni in datumu izida Microsoftovega novega krmilnega sistema za iger Natal na spletu kar mrgoli, sedaj pa smo dobili prve oprijemljivejše podatke. Po poročanju zanesljivih virov blizu Microsofta (kako točno zanesljivi so, bomo videli najkasneje novembra), bo Natal del konzole Xbox 360 Arcade, ki se bo prodajala za 300 dolarjev, medtem ko bo samostojni Natal stal 150 dolarjev. To je znatneje več od prvotnih ocen, da naj bi Natal veljal največ 70 dolarjev, in tudi več od konkurenčnega Sonyjevega Mova, ki stane slabih 100 dolarjev. Ostale informacije niso nove. Natal je še vedno le kodno ime, pravo ime pa si bodo v marketinškem oddelku zamislili do E3 naslednji mesec. Provizorični...

14 komentarjev

Nove metode krmiljenja računalnika - Suma in Natal

Suma

CNet - Na sejmu CES-u, ki se bo sklenil jutri, imajo pomembno vlogo tudi igre, saj je trg računalniški iger eno večjih gonil računalniškega razvoja. Prvi je o krmiljenju spregovoril Microsoft, ki je razkril nekoliko več o svojem novem sistemu krmiljenja iger Natal. Potrdili so, da bo Natal nared in naprodaj do začetka božične nakupovalne sezone 2010 in da bo deloval z obstoječimi konzolami Xbox 360. Natal naj bi bil sposoben prepoznati 31 delov telesa, za vsak gib pa bo porabil 10 milisekund. Kljub temu da Natal ne bo imel svojega procesorja, naj bi porabil le 10 do 15 odstotkov računske moči Xboxa. Da se privadi na uporabnika, bo potreboval 160 milisekund, nato pa bo vsak del telesa lociral na...

12 komentarjev