»

Prihaja PlayStation 5 Pro

Slo-Tech - Sony je po letu dni govoric vendarle napovedal novo igralno konzolo PlayStation 5 Pro, ki ima v primerjavi s predhodnico več prostora za igre, boljše zmogljivosti in nudi ustrezno višje hitrosti, denimo 28 odstotkov hitrejšega pomnilnika. Višje ločljivosti bo možno dosegati tako zaradi zmogljivejšega grafičnega procesorja - ki ima 67 odstotkov več računskih enot - kot tudi umetne inteligence, ki bo sliko risala z več detajli (upscaling).

Nova konzola ne bo poceni, saj nas bo olajšal za 700 evrov. To ni malo, zato od nje upravičeno pričakujemo veliko. Poleg 2 TB prostora bodo igre lahko tekle v ločljivosti 8K ali VRR, a ne vse. Vendarle bo zaradi zmogljivejše strojne opreme več iger zmoglo 60 sličic na sekundo v dostojnih ločljivostih.

Že PlayStation 5 je prinesel tehnologijo ray tracing, novinec pa jo še nadgrajuje v advanced ray tracing. S tem bo izris odbojev in loma svetlobe vernejši, torej bodo prizori z ogledali, okni, vodo in podobnim boljši, zato bodo bržčas tudi pogostejši. Druga pomembna novost je PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution), ki omogoča dvih ločljivosti z umetno inteligenco, torej nekakšen pametnejši upscaling, česar konkurenca še nima.

Konzola bo naprodaj od 7. novembra in bo večinoma združljiva...

66 komentarjev

Sony predstavil dve novi inačici PlayStation 4

Sony - S PlayStation 4 Sony še ni rekel zadnje besede, saj so včeraj predstavili dva novi različici. Za minimaliste so pripravili PlayStation 4 Slim, ki bo na voljo od 15. septembra, medtem ko bo novi PlayStation 4 Pro na prodajnih policah šele od 10. novembra. To je ta isti model, ki se je predhodno valjal po internetu z interno oznako Neo.

V PlayStationu 4 Slim za 300 evrov dobimo popolnoma enake komponente kot v originalnem PlayStationu 4, le kompaktneje zapakirane so, zato tudi stanejo enako. Seveda enako poganja enake igre in na sploh ne dovoljuje povedati kaj bistveno novega, ker gre pač za model, ki bo nadomestil originalni PlayStation 4. Krmilnik DualShock 4 je dobil nekaj minimalnih estetskih popravkov, ventilatorji...

57 komentarjev

Prihajajoči PlayStation 4 Neo bo podpiral 4K

Slo-Tech - Sony je minuli mesec potrdil, da razvijajo nadgrajeno inačico priljubljene konzole PlayStation 4, ki bo podpirala igranje z boljšo grafiko v ločljivosti 4K. Doslej je Sony konzol med razvojnim ciklom ni bistveno nadgrajeval, a huda konkurenca ga je prisilila v pripravo nekakšnega PlayStationa 4.5.

Uradno se bo imenoval PlayStation 4 Neo in bo na voljo vzporedno z originalnim PlayStationom 4, tako da si ne bosta konkurirala kot predhodnik in naslednik, temveč kot osnovna in zmogljivejša verzija istega izdelka. Ni še jasno, kdaj bo na voljo, nekateri podatki pa kažejo na oktober. Španski Amazon je pomotoma na spletni strani za 400 evrov ponujal PlayStation 4 Neo z dobavljivostjo...

53 komentarjev

PlayStation praznuje 20 let

Posebna izdaja PlayStation 4 na levi, originalni PlayStation na desni

Slo-Tech - Pred 20 leti, 3. decembra 1994, je Sony kot začetnik v svetu domačih zabavnih konzol na Japonskem predstavil originalni PlayStation. Leta 1995 je potem izid sledil še v ZDA in drugod po svetu, kar je predstavljalo začetek propada velikih (od igralcev v prejšnjih generacijah na tem področju brca le še Nintendo) in vzpon novih igralcev, poleg Sonyja se je v tej industriji z Xboxom povzpel še Microsoft. V znak 20. obletnice je Sony pripravil 12.300 konzol PlayStation 4 posebne izdaje, obarvane v enako svetlo sivo barvo, kot originalni PlayStation, skupaj z izvornim logotipom PlayStation.

V barve omejene izdaje ni odeta le konzola, temveč še en igralni plošček DualShock 4, kamera PlayStation Eye in stojalo, ki PlayStation 4...

3 komentarji

Sonyjev Morfej za navidezno resničnost v PS4

danes

Sony - Sony je predstavil projekt Morfej (Project Morpheus, imenuje se po grškem bogu sanj in ne po liku iz Matrice), kakor se trenutno imenuje njihov sistem navidezne resničnosti za PlayStation 4. Morfej je še prototip, trenutni rezultat triletnega dela pa je na slikah videti zelo prepričljivo.

Morfeja si nadenemo na glavo in nam prikazuje sliko v ločljivosti 1080p z 90-stopinjskim kotom pogleda. Vgrajene ima tudi merilnike pospeška in žiroskope, ki omogočata beleženje informacij o premikanju in njihovo posredovanje konzoli, ki potem ustrezno spreminja izrisano sliko. Podatki o spremembi položaja se odčitavajo 100-krat v sekundi. Na ta način se slika premika, ko premikamo glavo, kar daje vtis navidezne resničnosti. Poleg tega omogoča krmiljenje z DualShock 4 in...

14 komentarjev

Sony draži s slikami PlayStation 4

The Verge - Na dan Microsoftove velike predstavitve njihovega predstavnika naslednje generacije konzol je svoj lonček pristavil še Sony. Načeloma so PlayStation 4 predstavili že februarja, a so zgolj razkrili strojne zmogljivosti, nekatere zanimive novosti v programski opremi ter nekoliko spremenjen plošček. Predstavitvi je sledilo rahlo splošno razočaranje, ker nismo videli konzole same. Zdaj so to vsaj malce spremenili, saj so objavili nekaj meglenih ter nekaj zelo približanih slik, ki prikažejo le delček nove konzole.



Nabor slik, prikazanih v obliki 39-sekundnega videoposnetka, pokažejo precej kvadratno oblikovano škatlo iz matirane plastike. A bolj kot kazanje konzole je pomemben pravi namen videoposnetka, saj gre za reklamo za pravo...

15 komentarjev

Sony predstavil igralni plošček ter strojno in programsko opremo PlayStation 4

Glavne strojne lastnosti PS4

vir: The Verge
The Verge - Na uradni predstavitvi nove igralne konzole PlayStation 4 Sony le-te pravzaprav ni pokazal, so pa povedali, kakšni čipi bodo tiktakali v njej. Pokazali so tudi nov igralni plošček, kamerno enoto za sledenje ploščku, ki je na prvi pogled podobna Kinectu, ter pokazali še nekaj pomembnih novosti na programski strani nove konzole, vključno z novim vmesnikom.

Dvomov ni več, PlayStation 4 je prva konzola nove, osme generacije, ki uporablja AMD-jev centralni procesor, osnovan na arhitekturi x86. Prva konzola iz osme generacije sploh je Wii U, ki uporablja IBM-ovo PowerPC arhitekturo (podobno, kot Xbox 360), medtem ko se za tretjo generacijo Microsoftove konzole (prav tako bo član osme generacije konzol) pričakuje, da bodo...

41 komentarjev

Sony hoče še offline DRM

Scumbag Sony je sicer globoko v rdečih številkah

vir: The Internets
The Internets - Sony je minuli mesec vložil patentno vlogo za nov offline DRM sistem, ki bi vsak plošček z igro opremil še s posebno oznako (tag) za upravljanje pravic. Ko bi uporabnik kupil plošček in ga prvič vstavil v svojo igralno konzolo, bi se na to oznako trajno shranila identitega te konzole. Disk od takrat dalje ne bi deloval več nikjer drugje, kar bi efektivno preprečilo posojanje ali preprodajo rabljenih diskov, brez potrebe po vseskozi aktivni internetni...

117 komentarjev

PlayStation 4 že v razvoju

Mnoge odločitve pri razvoju PS3 niso bile najboljše...

vir: Ars Technica
Ars Technica - Sonyjev glavni finančnik, Masaru Kato, je na sestanku za investitorje razkril, da bo del proračuna za Sonyjevo fiskalno leto 2012, ki se je začelo letošnjega 31. marca, že namenjen razvoju 4. generacije njihove slavne igralne konzole PlayStation. Kljub napovedanem začetku razvoja je zatrdil, da je PS3 še daleč pred iztekom svoje življenjske dobe ter da jih ne omejuje zmogljivost trenutne generacije konzole, temveč sam razvoj trga, ki na vsakih nekaj let enostavno zahteva novo generacijo konzole. Žal ni želel podati niti grobih okvirov za datum izida.
...

76 komentarjev

Naslednika PS3 in Xbox 360 prihajata šele leta 2014?

Trojica konzol iz sedme generacije - prvi bo strojno osvežen Wii

vir: Kotaku
Kotaku - Spletna stran Kotaku je pred nekaj dnevi objavila, da so prek neimenovanih virov prejeli informacije o naslednji, osmi generaciji igralnih konzol. Te naj bi tako Microsoft kot Sony pripravljala šele za izid nekje v letu 2014, kar bo njuna akterja iz sedme generacije na policah trgovin pustilo mnogo dlje, kot predhodnike. V preteklosti je bilo namreč običajno, da je vsakih približno 5 let prišla večja osvežitev. Temu je bilo tako s PS3, ki je izšel v letu 2006, medtem ko je PS2 izšel v letu 2000. Prvi Xbox je Microsoft predstavil leta 2001, a so Xbox 360 na tržišče lansirali že leta 2005.

Vseeno sta tako Microsoft kot Sony napovedala, da bo življenjska doba trenutnih konzol znatno daljša od preteklih oz. temu sploh ne bo tako, odvisno od točke, s katere opazujete trg. Pri Sonyju se hvalijo, da je prav vsaka njihova...

90 komentarjev

Iskanje inženirjev namiguje na začetek razvoja 3. generacije Xboxa

vir: engadget
engadget - Četverica Microsoftovih oglasov za službo na LinkedInu (1, 2, 3, 4) namiguje, da v Redmondu počasi le začenjajo razmišljati o naslednji generaciji igralnih konzol, zanje tretji, v zgodovini tehnologije pa osmi generaciji (PlayStation 3, Wii in Xbox 360 so namreč sedma generacija). Dolgoletni razvoj, ki ga igralne konzole zahtevajo, seveda pomeni oddaljen izid prihodnje generacije, kar se sklada s podaljševanjem življenja trenutne generacije konzol z izdajo alternativnih možnosti upravljanja z igrami (Move za PlayStation in Kinect za Xbox 360).

Microsoft zaenkrat išče arhitekta grafičnih čipov ter centralnih procesorjev in arhitekta strojnega dela, odgovornega za zvok in sliko, poleg inženirja,...

22 komentarjev

Sony razmišlja o uvedbi serijskih številk za igre?

Vnos ključa s krmilnikom bi bil zelo zamuden.

Slo-Tech - Kot poročajo na Thinq.co.uk, naj bi se Sony ogreval za uvedbo namestitvenih ključev za igre na PlayStation 3, pri čemer se sklicujejo na stran PS3-Sense. Odkar so na internetu dostopni zasebni šifrirni ključi za PlayStation 3, je moč podpisati prav vsak kos programske opreme, s čimer so se na široko odprle duri za piratiziranje iger.

Da bi obrzdali to početje, Sonyjevi inženirji že od začetka leta napenjajo možgane v iskanju mehanizma za zaščito avtorskih pravic. Trenutno naj bi največ možnosti imela uvedba serijskih številk oziroma...

28 komentarjev

PS3 bo dobil podporo 3D filmom

vir: Joystiq
Joystiq - Sony je na Tokyo Game Show v predstavitvi uradno potrdil in najavil podporo predvajanja filmov v 3D tehniki na PlayStation 3. To funkcionalnost so sicer napovedali že v februarju, a takrat ni bilo znano, kdaj bo napoved uresničena. Dvomov zdaj ni več, saj popravek 3.50 doda možnost predvajanja 3D filmov na Blu-rayih. Popravek bo izšel 21. septembra, vsaj na Japonskem, medtem ko datum izida drugod po svetu še ni znan. Skrbi, da bi popravek izšel le na Japonskem, praktično ni, a bomo drugod po svetu morda deležni nekajdnevne zamude, kot je to običajno za Sony oz. PlayStation. Popravek bo sledil le dva tedna po zadnjem, verziji 3.42, ki je onemogočila poizkuse Jailbreakanja in je obvezna za povezovanje na PlayStation...

3 komentarji

Optični ploščki bodo z nami še vsaj naslednje desetletje

Bo Blu-ray še aktualen ob izidu PlayStation 4?

vir: Ars Technica
Ars Technica - Čeprav se zdi, da se celoten svet počasi premika na internet oz. v oblak, tudi kupovanje glasbe, filmov in iger, CEO Sony Computer Entertainmenta, Kaz Hirai, meni, da optičnih ploščkov še ne smemo odpisati. Gospod Hirai namreč pravi, da še vsaj deset let ne bomo ugledali igralne konzole iz serije PlayStation, ki ne bi imela optičnega pogona ter bi se za prenos in namestitev iger opirala zgolj na internet, brez kakršnihkoli izmenljivih fizičnih medijev. Svoje mnenje je opravičil z velikostjo poslovanja svojega oddelka Sonyja, saj se PlayStation prodaja skoraj povsod po svetu, kjer telekomunikacijska infrastruktura morda ni tako dobro razvita, kot npr. v Evropi. To pomeni, da se ne morejo zanašati zgolj na pretakanje vsebin s spleta. Vseeno po drugi strani vedno več vsebin lahko...

29 komentarjev

Božič letos že oktobra

X-Bit Labs - V Microsoftu so potrdili, da bo njihov novi način upravljanja in krmiljenja iger, ki se imenuje Natal (ime je dobil po istoimenskem brazilskem mestu, v portugalščini pa to pomeni rojsten in tudi božič), nared in naprodaj še v oktobru letos. Pričakovali smo, da ga bodo dokončali najkasneje do novembrskega zahvalnega dne, saj se naslednji dan v ZDA začne mrzlično božično nakupovalno obdobje. Syed Bilal Tariq iz Microsofta Saudova Arabija je uradno naznanil, da bo Natal pripravljen še oktobra. Točen datum bo Microsoft sporočil na E3, ki bo junija.

Natal, ki je še vedno kodno ime, saj bodo pravo ime poiskali v oddelku za trženje in ga predstavili na E3, je po Microsoftovih besedah več kot le detektor gibanja za krmiljenje iger. Govorice o novi razsežnosti večpredstavnosti in z vsem do sedaj poznanim neprimerljivi igralni izkušnji je seveda jemati z rezervo, kot vse reklamne krilatice. Februarja so MTV-jevci dobili napravo na posodo in ugotovili, da se prototip Natala obnese dobro, a...

8 komentarjev

Ne prižigajte prvotnih PlayStation 3

Lastniki takšnih konzol se zaenkrat kratkočasite drugače

vir: engadget
engadget - Izpad Sonyjevega omrežja za konzole PlayStation Network, ki se je pripetil med prehodom z 28. februarja na včerajšnji 1. marec, očitno ni tako nedolžen. Težava, morda povezana z interpretiranjem prestopnih let, namreč lahko na starejših, debelejših PlayStation 3 povzroči izgubo podatkov. Na PlayStation 3 Slim izpad ne povzroča podobnih težav z varnostjo podatkov. Sony torej opozarja uporabnike svojih konzol, da naj danes še ne prižigajo (starejše) konzole ter naj počakajo na uradno potrdilo, da so težave odpravljene. To naj bi se zgodilo že danes, tekom dneva. Več podatkov, skupaj z vsemi možnimi napakami, ki jih lahko doživijo uporabniki, si lahko preberete v prispevku na PlayStation Blogu, kjer bodo tudi kot...

16 komentarjev

Sony napoveduje pomanjkanje PS3

PS3 Slim

vir: engadget
engadget - Čeprav poročil, da PlayStationov primanjkuje, še ni, Sony potencialne kupce vseeno svari, naj si svoj primerke zagotovijo čim prej ter naj z nakupom ne odlašajo. Nekoliko so jih namreč presenetili dobri prodajni rezultati, sploh pred in med prazniki, ko je PlayStation 3 celo uspelo prehiteti Microsoftov Xbox 360 na prodajnih lestvicah. Posledično pričakujejo upad zaloge in morda celo pomanjkanje konzol v trgovinah. Nevarnosti pomanjkanja nista zmanjšala niti počasen januar in februar, za katere je splošno znano dejstvo, da sta daleč najbolj počasna meseca v letu, kar se tiče prodaje. A tudi v primeru, da do pomanjkanja pride, bo le-to mnogo manjše kot zlati časi prodaje Wiija, ko so kupci v kratkem času izropali vse sveže zaloge, ki so jih...

37 komentarjev

Crysis 2 se bo dogajal v New Yorku

Naslovnica marčevske izdaje

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Crysis 2, igra, ki bo kot prva uporabljala pogon CryEngine 3, bo očitno nadvse pomembna tudi za konzole, za razliko od prve igre v seriji, ki je še danes znana kot igra za osebne računalnike, ki uspe na kolena spraviti še tako zmogljiv sistem. Prve podatke o Crysis 2 bomo ugledali v marčevski izdaji uradne revije PlayStation (PlayStation: The Official Magazine), katere naslovnico je glavni urednik revije na ogled postavil kar na svojem Twitterju. Na naslovnici se lepo vidi za Crysis...

68 komentarjev

Xbox 360 ni niti na polovici življenja

Project Natal

vir: CNet
CNet - Z drugo generacijo svoje konzole, Xbox 360, je Microsoftu brez dvoma padla sekira v med. Prodaja same konzole kot tudi iger, čeprav je piratiziranje mogoče, je odlično, svojega glavnega konkurenta, Sony, pa so prehiteli na trg in s tem ustvarili izredno pomembno in bogato bazo uporabnikov ter razvijalcev, ki bi v primeru istočasnega izida znali svojo naklonjenost izražati zgolj PlayStationu. Do pred kratkim so se prav pri Sonyju radi pohvalili, da za PlayStation 3 pričakujejo vsaj 10 let življenjske dobe ter da bo prav to glavni faktor, s katerim menijo,...

45 komentarjev

Nove metode krmiljenja računalnika - Suma in Natal

Suma

CNet - Na sejmu CES-u, ki se bo sklenil jutri, imajo pomembno vlogo tudi igre, saj je trg računalniški iger eno večjih gonil računalniškega razvoja. Prvi je o krmiljenju spregovoril Microsoft, ki je razkril nekoliko več o svojem novem sistemu krmiljenja iger Natal. Potrdili so, da bo Natal nared in naprodaj do začetka božične nakupovalne sezone 2010 in da bo deloval z obstoječimi konzolami Xbox 360. Natal naj bi bil sposoben prepoznati 31 delov telesa, za vsak gib pa bo porabil 10 milisekund. Kljub temu da Natal ne bo imel svojega procesorja, naj bi porabil le 10 do 15 odstotkov računske moči Xboxa. Da se privadi na uporabnika, bo potreboval 160 milisekund, nato pa bo vsak del telesa lociral na...

12 komentarjev

Xbox Live se seli na Windows Mobile

engadget - Sicer predvsem poslovno usmerjen mobilni operacijski sistem, Windows Mobile, očitno nekoliko spreminja svoje apetite, kar je v času, ko pametni mobilni telefoni postajajo vse bolj običajni, popolnoma pričakovano. Čeprav selitev oz. razširitev Xbox Live, sicer spletne storitve za uporabnike konzole Xbox, na mobilne telefone z Windows Mobile še ni bila uradno najavljena, govorice o tem krožijo že nekaj časa. Dodatno potrditev smo zdaj dobili z oglasom za službo pri Microsoftu. V oglasu iščejo izkušenega vodjo programerja, ki bi skrbel za prenos iger, podprtih z Xbox Live, na Windows Mobile, predvsem za integracijo prikaznih slik uporabnikov in interakcije s prijatelji ter izkušnjo z...

11 komentarjev

PlayStation 3 Portable

engadget - Na forumu slavnega moderja Bena Hecka, ki je Wii, PlayStation 3, Xbox 360 in mnoge druge naprave predelal v prenosnike, se je pojavil še en prenosni PlayStation 3, tokrat v nekoliko drugačni obliki. Na prvi pogled je podoben PSPju, saj ga je enostavno držati v rokah, a omogoča igranje čistokrvnih iger za PlayStation 3. To je ustvarjalec, na forumu poznan kot techknott, dosegel z brezžično dvosmerno komunikacijo s konzolo.



Vhodno-izhodni del konzole vsebuje vse gumbe in ročki, ki jih je moč najti tudi na PlayStation 3 krmilniku, poleg njih pa se nahaja še 5 palčni LCD zaslon. Ukaze gumbov konzoli pošilja prek 1,2 GHz brezžične povezave. Za brezžično delovanje skrbi vgrajena baterija (4500 mAh), ki jo je mogoče polniti prek mini USB...

14 komentarjev

Intel v Wii 2, Cell odhaja iz PlayStationov

engadget - Čeprav je naslednja generacija konzol oddaljena še nekaj let (za Xbox 360 se npr. naslednika pričakuje okrog leta 2015, čeprav je bilo to sprva načrtovano za ~2010), prvi orisi o strojni zmogljivosti naslednikov zgolj tri leta po predstavitvi trenutnih konzol že bežijo na plano. Zamenjava za Xbox 360 je še popolnoma zavita v temo, medtem ko sta največja tekmeca, Wii in PlayStation 3, že dobila prve informacije o centralnih procesorjih, ki bi jih lahko vsebovala.

Nintendov Wii je brez dvoma v današnjih dneh televizorjev s podporo visoki ločljivosti kot nebogljeno dete, a ga je revolucionaren način igranja dolga tri leta držal v vodstvu oz. vsaj ob boku svojima tekmecema. Pomanjkljivosti svoje konzole se pri Nintendu zavedajo in že pripravljajo naslednika, v nekaterih krogih poimenovanega tudi kot Wii HD. Le-ta naj bi po svežih informacijah uporabljal centralni procesor, izdelan v Intelovih tovarnah. Še več, govori se celo o kombinaciji centralnega in grafičnega procesorja, ki bi...

13 komentarjev

Tatu izdal Xbox

Tech Report - 22-letni Jeremiah Gilliam se je preživljal s krajo raznih tehničnih naprav, npr. avtoradiev, GPS navigacijskih sistemov, prenosnikov, igralnih konzol in podobno. Policistom ga je uspelo za zapahe spraviti prav zaradi enega izmed ukradenih Xbox 360, kateremu se ni mogel upreti (tudi po kraji). Priklopil ga je na televizor in internet ter se prijavil v Xbox Live. Napaka, ki jo je zagrešil, je, da je uporabil uporabniški račun prvotnega lastnika konzole. Ta je na Gilliamovo nesrečo ravno takrat obiskal prijatelja, s katerim sta se prav tako kratkočasila z uporabo njegovega Xboxa.

Ko se je Gilliam prijavil, sta lastnik in prijatelj seveda dobila opozorilo, da je lastnik online, zaradi česar sta nemudoma poklicala policijo. Ta je dobila nalog za izsleditev naslova IP, s katerega se je povezal ukraden Xbox, od tod pa je povezava med naslovom IP in naslovom stanovanja dokaj trivialno opravilo. Ni trajalo dolgo, preden je Gilliam na vrata svojega stanovanja v Bronxu dobil skupino...

10 komentarjev

Posodobitev Xboxa bo onemogočila neuradne pomnilniške enote

Rok uporabe omejen

vir: ITworld.com
ITworld.com - Xbox Arcade je nadvse privlačen zaradi svoje nizke cene, ki znaša 200 dolarjev oz evrov. Težava je le, da konzola ni opremljena s trdim diskom, kar onemogoči uporabo prenosljivih dodatkov k igram, ki se namestijo na trdi disk oz. sploh poganjanje iger s trdega diska. Konzola sicer omogoča nadgradnjo z uradnim trdim diskom, bolj pogosta pa je uporaba pomnilniške enote. V uradni, Microsoftovi različici 512 MB USB ključ stane 30 dolarjev, medtem ko se neuradno enoto, ki jo proizvaja Datel, dobi za 40 dolarjev. Poleg štirikrat več prostora (2 GB) je slednjega mogoče razširiti še s pomočjo microSD kartic, ki so v kapaciteti 8 GB že popolnoma dostopne. Skupnih 10 gigabajtov prostora že omogoča uporabo prenosljivih dodatkov. Major Neslon, član ekipe Xbox Litve,

18 komentarjev

Odklenjeni skoraj vsi Xbox DVD pogoni

engadget - Dandanašnji so konzole zelo odporne proti piratiziranju, saj je že skoraj konec dni vgrajevanja raznih modčipov, ki odstranijo protipiratsko zaščito in dodajo zmogljivosti (predvajanje DivX filmov in podobno) predvsem originalnemu Xboxu ter drugemu PlayStationu, saj omenjen način piratiziranja še vedno velja za Nintendov Wii. Drugačen izziv pa predstavljata Xbox 360 in PlayStation 3, saj sta se, sploh slednji, izkazala za precej trda oreha. Zaščita PS3 je že bila razbita, a ni dovoljevala igranja iger, zgolj nalaganje le-teh, medtem ko je zamenjava firmware-a na DVD pogonih Xboxov zelo uspešna. A to je brezhibno delovalo le, dokler so bili v večini uporabljeni DVD pogoni, ki sta jih izdelovala Toshiba in Samsung.

Vse to pa je rešeno, saj je bila razbita zaščita tudi vseh ostalih DVD pogonov, razen Hitachijevega. Tako je moč varnostne kopije igrati na precej večjem procentu Xboxov (sploh novejših), piratom pa tako ne bo več treba menjati celotnega DVD pogona za starejšega, kar je...

44 komentarjev

Sony s čipi iz PlayStationa3 konkurent Intelu?

Design Technica -

Na spletu so se pojavile informacije o novi Sonyjevi video-konzoli, ki bo luč sveta ugledala nekako do leta 2005, če bo šlo vse po načrtih. Po Sonyjevih besedah bo ta konzola, če jim bo uspelo premagati vse tehnične težave, revolucionarna na tem področju, saj naj bi bila do stokrat zmogljivejša od sedanjih osebnih računalnikov, po potrebi pa se bo lahko povezala tudi z ostalimi napravami iste vrste in izkoristila njihove zmogljivosti -- vse seveda prek interneta.

Uporabili bodo t.i. cell microprocessor tehnologijo, ki so jo potihem patentirali že septembra letos. S to tehnologijo naj bi ustvarili unverzalne čipe, ki ne bodo uporabljeni le v PlayStation3, marveč tudi v veliki večini ostalih računalniških naprav -- od PC-jev do zmogljivih strežnikov, upajo Sony in partnerja IBM ter Toshiba. Če bodo uspeli, se lahko nadejamo celo resne konkurence Intelu, pravijo.

Na en čip nameravajo spraviti 72 procesorjev -- osem primarnih PowerPC-jev, od katerih bo vsak kontroliral še osem pomožnih...

13 komentarjev