»

IBM končal razvoj arhitekture Cell

engadget - IBMov podpredsednik Globokega Preračunavanja, David Turek, je potrdil, da je procesor PowerXCell 8i z eno PPE in osmimi SPE enotami, ki je v uporabi v superračunalniku Roadrunner ter Sonyjevem PlayStation 3, zadnji svoje vrste. IBM je sicer razvijal njegovega naslednika, ki bi dvema PPE jedroma dodal kar 32 pomožnih, SPE jeder. Skupaj s prekinitvijo razvoja novega procesorja je končan tudi razvoj, ter bolj ali manj tudi zgodba, arhitekture Cell. Rezultati, izsledki in posledice razvoja se bodo sicer nedvomno pokazale tudi v drugih projektih. Cell je bil ob IBMovi predstavitvi nekaj najboljšega po narezanem kruhu ter zamenjava za zastarelo...

36 komentarjev

PS3 prenosnik

engadget - Ben Heck, divji moder, ki je v prenosno obliko med drugim spravil originalni PlayStation 3, Xbox 360 (v več različicah), Commodore 64 in Atari 800, predelal obilico kontrolnih ploščkov, ki so nato npr. omogočali igranje z le eno roko, in presadil notranjost Xbox 360 ploščka v Sonyjev DualShock 3 plošček, se je tokrat ponovno znesel nad PlayStation 3, tokrat v Slim različici.

Poleg uporabe tanjše različice PlayStationa je sprememba tudi izključitev tipkovnice, ki jo je imel prvotni PS3 prenosnik. Uporabil je 17 palčni LCD Gateway 1775w z ločljivostjo 1280 x 720 pik, ki je njegov stari znanec iz preteklih predelav in ki sliko prikazuje prek HDMI-DVI pretvornika. Poleg gumba za vklop in izmet podatkovnega ploščka sta na prenosniku še...

10 komentarjev

Xbox 360 tudi uradno cenejši

engadget - Govorice, ki so postale res glasne po pobeglih oglasih, da bodo v Walmartu znižali ceno Xbox 360 Elite, so se potrdile. Xbox 360 bo, kot je bilo rečeno v govoricah, tudi uradno stal 300 dolarjev, namesto prejšnih 400, najcenejši Arcade pa bo obdržal ceno 200 dolarjev. Ker je Elite zasedel ceno Xbox 360 Pro, bo znižan tudi slednji (na 250 dolarjev), a le dokler bo na zalogi. Ko bodo zaloge pošle bo uradno ukinjen.

Po poročanju BBCja bo padec cen v Evropi, oz. vsaj v Veliki Britaniji, manjši. Elite naj bi se znižal za le 30 funtov na vsega skupaj 200 funtov. Tako bo cenejši od PS3 Slim, ki bo stal 250 funtov, medtem ko bosta v ZDA oba imela enako ceno 300 dolarjev. Tudi na tej strani luže bo, jasno, Xbox 360 Pro ukinjen, a se bo zato, začuda, Arcade podražil s 130 na 160 funtov. Vsa napovedana znižanja naj bi v veljavo stopila danes, torej pred uradnim izidom PS3 Slim.

A prav uradni izid v ZDA očitno nima velikega pomena, saj je Sony prodajalcem povedal, da PS3 Slim lahko na police...

2 komentarja

Cell v PS3 Slim manjši, varčnejši, tudi zmogljivejši?

vir: engadget
engadget - V včerajšnji novici o uradni najavi PS3 Slim smo omenili, da je tanjša različica, poleg manjše teže in ohišja, manj požrešna od starejših in večjih modelov. najbolj logična razlaga je bila, da je Sony za PS3 Slim uporabil enega izmed čipov, z novejšim proizvodnim procesom, ki poleg manjših fizičnih mer in cenejše izdelave prinese tudi manjšo porabo. Izkazalo se je, da je temu res tako, saj je procesor Cell, ki so ga zasnovali Toshiba, IBM in Sony, v tanjšem PS3 Slim izdelan v 45 nm-proizvodnem procesu, namesto v 65 nm, kot pri večjih bratih. Novico so potrdili predstavniki IBM-a, ki procesorje izdeluje, žal pa niso povedali, če je manjši procesor, poleg 40% manjše...

23 komentarjev

PlayStation 3 Slim tudi uradno

PS3 levo in PS3 Slim desno, s profila

vir: engadget
engadget - Napovedi so se uresničile in Sony je tudi uradno predstavil tanjšo oz. manjšo različico svoje aktualne konzole, PlayStation 3. PS3 Slim, kot se imenuje, bo nosil nalepko z magično ceno 299, pa naj bo to Dolarjev v ZDA oz. Evrov v Evropi. Poleg 32 % manjšega ohišja bo tudi 36 % lažji ter bo porabil 34 % manj električne energije od večjega brata. Slednje nakazuje, da je Sony nekako spremenil strojni del konzole (zmanjšan proizvodni proces čipov mogoče?), a tega niso potrdili. Novinec je precej drugačen tudi vizualno, saj namesto svetlečega črnega ohišja, kot večji in starejši brat, uporablja mat zunanjost v črni barvi, ki je, presenetljivo oz. na srečo, dokaj groba. Posledično je praktično odporna proti prstnim odtisom in precej žilava proti potencialnim praskam. Vseeno se niso mogli izognili določenim svetlečim detajlom. Sony je povedal tudi, da...

59 komentarjev

PlayStation 3 cenejši, polovica Xbox 360 umre

Plakat z nižjo ceno

vir: engadget
engadget - Težko pričakovano znižanje cene PlayStation 3 se bo naposled očitno le zgodilo, saj nekatere trgovine že dobivajo plakate, ki oglašujejo nižje cene. Enega izmed njih so dobili v eno izmed prodajaln FYE, razvidno pa je, da sta znižana oba modela, tako 80 kot 160-gigabajtni. Cena obeh je nižja za 100 dolarjev in tako znaša 300 oz. 400 zelencev. Na dnu plakata je pripis, da te cene veljajo le, dokler bodo konzole na zalogi. To je dodalo še več olja na ogenj, da...

77 komentarjev

Sony zamenjuje grafične čipe v prenosnikih Vaio

X-Bit Labs - Sony je potihoma priznal, da nekateri njihovi prenosniki iz serije Vaio vsebujejo pokvarjene Nvidiine grafične čipe (GPU). Lanskega julija ja Nvidia potrdila, da so nekateri njihovi GPU-ji defektni zaradi napak pri pakiranju. Sony in Nvidia sta takrat preverila, ali so prizadeti izdelki tudi prenosniki Vaio, in ugotovila, da naj ne bi bili. Sedaj pa so po podrobnejši analizi potrdili, da je majhen delež prenosnikov vseeno prizadet. Težava se pokaže kot popačen video in ali popoln mrk zaslona. Napake s temi istimi čipi so potrdili že drugi veliki izdelovalci prenosnikov, med njimi Apple, Dell in HP, medtem ko je Sony za to potreboval kar 13 mesecev. Nvidia vztraja, da je prizadet le zanemarljiv delež grafičnih čipov, a so vseeno doslej že porabili 315 milijonov dolarjev za zamenjavo defektnih izdelkov. Napaka se lahko pojavi pri prenosnikih iz serij:
  • VGN-FZ11x, VGN-FZ18x, VGN-FZ21x, VGN-FZ31x, VGN-FZ38x;
  • VGN-AR11x, VGN-AR21x, VGN-AR31x;
  • VGN-C1Zx, VGN-C2Zx;
  • VGC-LM1xx, VGC-LM2xx;
  • ...

9 komentarjev

Izdelava PS3 cenejša, Rage počasen

PlayStation 3

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Rage, nova igra, ki bo izšla v letu 2010, in ki jo pripravlja slavni prvoosebno-streljaški studio id Software, po besedah ustanovitelja družbe, prav tako slavnega Johna Carmacka, teče najpočasneje na Sonyjevem PlayStaion 3. Carmack za počasno delovanje igre, ki na Xbox 360 in njemu primerljivih PCjih teče s 60 FPS, na PS3 pa z 20 do 30 FPS, krivi predvsem šibkejši grafični procesor PlayStationa. Obenem je povedal tudi, da je kljub podobnima arhitekturama procesorjev v PS3 in Xbox 360, programiranje za slednjega mnogo lažje. A brez skrbi, Carmack zagotavlja, da je vsaka njihova igra narejena kot 60-Hertzna igra ter da bodo pred izidom izboljšali delovanje Rage-a na PlayStation 3.

Mimogrede, v konferenčnem klicu o financah v prvi četrtini je...

20 komentarjev

Procesorji Cell - Ali bo to konec zastarele x86 arhitekture?

OSNews - Zgradba procesorjev Cell, ki se razvijajo za Playstation tretje generacije, je še vedno varovana poslovna skrivnost. Nicholas Blachford si je vzel čas in preštudiral patentni dokument in analiziral zgradbo procesorja Cell, kakor je v patentu opisan.

Cell, bo po predvidevanjih imel le eno procesorsko enoto, ki bo verjetno zelo podobna trenutni Power arhitekturi. Poleg tega bo imel še 8 APU enot, specializiranih za vektorske (SIMD) ukaze. Z nekaterimi radikalnimi pristopi, kot sta recimo zasnova brez predpomnilnika (namesto tega bo vsak APU imel svoj lokalni pomnilnik) in pa ukinitev navideznega pomnilnika, skušajo proizvajalci - IBM, Sony in Toshiba - čimbolj povečati zmogljivosti procesorja. Poglavitna težava današnjih procesorjev je namreč čakanje na pomnilnik, da dostavi novo pošiljko podatkov procesorju. Po drugi strani pa želijo razpršeno procesiranje poenostaviti do te mere, da bi lahko napravo s cell procesorjem priključil na omrežje in bi se samodejno vključila k...

89 komentarjev