»

Duke Nukem Forever končan!

Neowin - Po skoraj petnajstih letih tožarjenja, propadanja, pacanja, pisanja, razhroščevanja in testiranja kode je herkulski podvig naposled končan. Duke Nukem Forever je napisan in zaključen, kar pomeni, da je razvoj igre prešel v stadij RTM, je pojasnil George Broussard iz 3D Realms. Sedaj morajo založniki natisniti zadostno količino zgoščenk z igro, pripraviti spremljevalni material in vse skupaj zapakirano v ličnih škatlah poslati v trgovine.

Randy Pitchford iz Gearboxa je preigral že celotno igro in je nad njo navdušen. Opisal jo je kot neverjetno izkušnjo - enkratni opus interaktivne zabavne, ki ponovno spomni, zakaj je Duke Nukem kralj. Igro so razvili 3D Realms, Triptych, Piranha in Gearbox, potem ko so zgladili nesporazume in...

103 komentarji

Duke Nukem Forever bojda prihodnje leto

The Wall Street Journal - Brezkončna saga o nadaljevanju Duke Nukem Forever, ki se vleče že trinajst let, se je lani zdela končana, pa je dobila vnovičen zagon. Lani je bil s stečajem 3D Realmsa razvoj Duke Nukem Forever odpovedan. Založnik Take-Two je sicer obdržal založniške pravice, če bi igra kdaj vseeno izšla, a se to takrat ni zdelo mogoče. Sledilo je nekaj tožb med Take-Two in 3D Realmsom, ki pa so sedaj zaključene, pri čemer nobenega stran noče razkriti podrobnosti. Tako je danes, trinajst let po napovedanem izidu, prihodnost spet bolj rožnata.

Gearbox Software namreč prevzema ostanke ekipe 3D Realmsa, ki je pisala Duke Nukem Forever. Scott Miller, ustanovitelj in nekdanji izvršni direktor 3D Realmsa, danes priznava, da so bili pri pisanju igre...

66 komentarjev

Poravnava v primeru Hot Coffee za GTA San Andreas

Hot Coffee na delu

The Register - Zgodba je tako smešna, da je pravzaprav že žalostna. Celotna franšiza GTA je zgrajena okrog kriminalnih dejanj igralca - kraja avtomobilov, ubijanje, izsiljevanje itn. - začinjenih z dobršno mero dirkanja z avtomobili, motorji, letali, čolni in drugimi prevoznimi sredstvi. Leta 2005 pa je izbruhnil škandal, ko so v GTA San Andreas odkrili prizore simulirane spolnosti. Ti so bili pobrisani iz zgodbe, ne pa tudi iz kode, tako da so nadebudni hekerji kmalu izdali popravek, poimenovan Hot Coffee, ki te vrstice kode odklene v igri. Igra je tedaj dobila oznako Adult Only v ZDA, kar je poljub smrti za vsako igro. Take-Two je tedaj porabil milijone dolarjev za zamenjavo vseh kopij iger z...

24 komentarjev

Take-Two Interactive toži 3D Realms

Bloomberg - Prejšnji teden je navdušence nad franšizo Duke Nukem pretresla novica, da težko pričakovanega nadaljevanja Duke Nukem Forever po več letih prelaganj in praznih obljub ne bo. Razlog je zaprtje studia razvijalca 3D Realms. Z dokončno odpovedjo pa se ne strinjajo v podjetju Take-Two Interactive, ki razvoja igre sicer ni financiralo, je pa plačalo 12 milijonov dolarjev za založniške pravice, poroča Bloomberg. Take-Two in Apogee (pravno ime za 3D Realms) sta prvo pogodbo sklenila leta 2000, tri leta po napovedanem začetku razvoja igre. Takrat je Take-Two plačal omenjeni znesek in pridobil založniške pravice. Drugo pogodbo, ki javnosti še ni poznana, sta sklenila leta 2007. Take-Two razvijalcem očita, da so zavlačevali in zavajali, saj naj bi jim večkrat zatrdili, da se približujejo koncu razvoja igra. Klik!

18 komentarjev

3D Realms šli rakom žvižgat, Duke Nukem Forever tudi

Shacknews - Leta 1987 ustanovljeni 3D Realms je sklenil svojo pot, poroča ShackNews. Ker je 3D Realms širšemu igralskemu občestvu poznan predvsem po franšizi Duke Nukem, katere nadaljevanje Duke Nukem Forever obljubljajo že dvanajst let, je to takoj zastriglo z ušesi ob vprašanju, ali je Duke Nukem Forever zdaj dokončno postal For Never. Odgovor je najverjetneje pritrdilen. Založnik Take-Two je potrdil, da njihova pogodba ne vključuje financiranja razvoja Duke Nukem Forever, a so kljub temu obdržali založniške pravice, če bo igra kdaj po kakšnem čudežu dokončana. To se zdi malo verjetno, saj je tudi Joe Siegler potrdil, da se obubožani 3D Realms poslavlja. Apogee Software in Deep Silver, ki razvijata Duke Nukem Trilogy, sta medtem zagotovila, da dogodki nanju ne vplivajo in da bo ta igra izšla po načrtih.

92 komentarjev

Pri nagradah Vaporware nič novega

Duke Nukem Forever

vir: Wired News
Wired News - Revija Wired je v skladu s tradicijo razglasila že 11. nagrade Vaporware, ki jih v svetu računalništva podeljujejo za izdelke z največjimi, najpogumnejšimi in najgromovitejšimi napovedmi in obljubami, ki se potem ne udejanjijo. Prvo mesto je že tradicionalno oddano za Duke Nukem Forever, ki je to dosegel že šestkrat: leta 2001, 2002, 2005, 2006, 2007 in 2008. Poleg tega se je leta 2000 zavihtel na odlično drugo mesto, leta 2003 pa je prejel posebno nagrado Vaporware za življenjske dosežke. Po dvanajstih letih razvoja Duke Nukem Forever ni nič kaj bistveno bližje prodajalnim policam, čeprav so že februarja napovedali, da je zdaj pa res v postprodukciji in izjavo kmalu preklicali. Broussard in Miller za zamudo ne krivita le kurb in kokaina, temveč tudi...

7 komentarjev

EA ne bo odprla studia v Vancouvru

Slo-Tech - Electronic Arts je preklical svoje napovedi o odprtju novega studia za razvoj iger v Vancouvru zaradi slabe prodaje iger v Severni Ameriki in Evropi, poroča kanadski globeandmail.com. Čeprav so priprave na zagon slabih 2000 kvadratnih metrov velikega obrata trajale leto dni, si je EA premislil in prostore že oddal v najem. Dva dni pred to odločitvijo je EA znižal napovedi za prihodke in dobiček v prihodnjem letu, konec oktobra pa so napovedali odpuščanja šestih odstotkov delovne sile.

Sedaj pravijo, da bo potrebno odpustiti še nekoliko več ljudi in združiti nekatere obrate ter zmanjšati število iger, ki jih bodo proizvedli v fiskalnem letu 2010. Delnice podjetja so dosegle sedemletno dno, kar priča o nizkem zaupanju vlagateljev v vodstvo. Letos je EA poskusil s sovražnim prevzemom Take-Two Interactive Studia (založnika serije Grand Theft Auto), a so bili zaradi ekonomskega poslabšanja primorani načrte opustiti.

10 komentarjev

Duke Nukem Forever "mogoče" letos

Slashdot - Pri Dallas-u trdijo, da bo dolgo pričakovana igra izšla konec letošnjega leta. Žal pa so se oglasili tudi iz 3D Realms in sporočili, da ni čisto tako! Teksaški časopis je seveda špekuliral, medtem ko je predsednik 3D Realms, Scott Miller, sporočil, da bodo datum napovedanega izzida, najbrž zgrešili za mesec ali dva. Pravtako je omenil, da je izid na treh velikih platformah (v tem primeru PC, Xbox 360 in PS3) v načrtu, ni pa še potrjen.

Izvorna novica

54 komentarjev

Neskončna nadaljevanja

Slashdot - Največja založniška hiša zemeljski obli, ki pokriva 25% trga, Electronic Arts, bo v torek izdala igro Madden N.F.L. 06. V tej verziji nam bodo presenetili z razsvetljenim delom igrišča, da bo lahko podajalec bolje videl kam in komu mora podati, poleg tega bomo lahko spremljali ob-igriščno življenje atletov. Zvrhan koš novosti torej.

Do konca leta kanijo izdati 26 iger, vključno s šestnajsto različico igre N.H.L. Hockey in enajsto verzijo naslova Need for Speed, samo ena od njih ne bo nadaljevanje. Podjetje se torej zelo naslanja na preizkušene konje (in nezahtevne kupce). Tudi ostali založniki se močno oklepajo uspešnic, saj smo povsem novim naslovom priča strašno redko. Devet od deset lansko leto najbolje prodajanih iger so bila nadaljevanja. GTA: San Andreas, paradni konj podjetja Take-Two Interactive Software, je peto nadaljevanje te igre.

EA je letos prvič zabeležil izgubo v višini 58 milijonov zelencev (Q1). Se je trg (in vi, dragi bralci) naveličal nadaljevank?

Še izviren ...

26 komentarjev

Duke Nukem 3D za dlančnike

PocketGamer - Med tem ko nekateri nestrpno pričakujemo Duke Nukem Forever, se lahko zadovoljimo z Duke Nukem 3D na naših dlančnikih. Ne me gledati postrani, če vam povem, da je to prva igra Duke Nukem za žepne malčke. No, igra seveda ni popolna, saj ima kar nekaj hroščev, na primer: občasno ne moremo streljati, kar zna biti nadležno. Prav tako je priporočljiva uporaba dodatne tipkovnice (folding keyboard), da si ne polomimo prstov. Torej, če ste uporabnik dlančnika in se dolgočasite, je Duke Nukem 3D za vas! Na voljo tukaj.

13 komentarjev