»

PlayStation 3 kmalu na pozitivni ničli

vir: CNet
CNet - Sonyjev PlayStation 3 je že od izida dražji od Xboxa 360 in Wiija, ker njegova izdelava stane več. Takoj po izidu je izdelava stala 805 dolarjev, najdražja verzija pa se je prodajala za 599 dolarjev. Sony je z vsako prodano enoto ustvaril zajeten minus, ki pa ga je kompenzirala cena iger. Zadnji podatki kažejo, da se tudi sama konzola vendarle bliža točki, ko bo njena prodaja nevtralna. Novi PS3 Slim naj bi se izdeloval za 336 dolarjev, medtem ko v ZDA stane 299 dolarjev (pri nas pa okrog 300 evrov oz. 440 dolarjev). To pomeni, da Sony v ZDA sicer še vedno rahlo...

24 komentarjev

Prodaja čipov marca rahlo navzgor

EETimes - Globalna prodaja čipov se je letošnjega marca v primerjavi s februarjem zvišala za 3,3 odstotke, je izračunala SIA (Semiconductor Industry Association). Skupaj je bilo prodanih za 14,7 milijarde dolarjev čipov, kar pa je 30 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Skupno so v prvem letošnjem četrtletju prodali za 44 milijard dolarjev čipov, kar je prav tako 30 odstotkov manj kot lani, ko je ta številka znašala 62,8 milijarde, in 15,7 odstotka manj kot v zadnjem lanskem četrtletju. Najbolj so mošnjičke razvezali Azijci, ki so kupili za 7,8 odstotka več kot februarja, medtem ko je bila rast v ZDA 5,1-odstotna, Evropi pa 3,1-odstotna. Japonci so še najbolj zaskrbljeni, saj so edini zabeležili padec v višini 10 odstotkov. Klik!

2 komentarja

Prodaja iger lani narasla

X-Bit Labs - Analize trga računalniških iger kažejo, da se je prodaja iger tako za konzole kot PC-je lani skokovito povečala. NPD Group, GfK Chart-Trac in Enterbrain ocenjujejo, da je bilo lani prodanih 409,9 milijona iger, kar je 11 odstotkov več kot leto prej. Za rast sta najbolj zaslužni ZDA in VB s 15- oz. 26-odstotno rastjo, medtem ko so tradicionalni ljubitelji tehnologije Japonci beležili 13-odstotni upad. V Veliki Britaniji, kjer je bila rast največja, so prodali 38 odstotkov več iger za konzole in 6 odstotkov več programja za prenosne naprave, medtem ko sta v ZDA ta odstotka znašala 22 oz. 2. Skupno so tako v ZDA prodali 268,4 milijona kosov iger, medtem ko so v Veliki Britaniji že podvojili vrednost iz leta 2003.

21 komentarjev

Sony pričakuje izgubo

X-Bit Labs - Že dolgo časa je minilo, od kar je Sony nazadnje konec leta zabeležil izgubo. Nazadnje se je to zgodilo davnega leta 1995, najverjetneje pa se bo ponovilo letos. Ocene kažejo, da bo Sony fiskalno leto zaključil v kar zajetnih rdečih številkah, saj naj bi mu po neuradnih ocenah zmanjkalo 1,1 milijarde dolarjev. Razloga za tako veliko izgubo sta dve, predvsem apreciacija jena zaradi lanskega sesutja špekulativne prakse carry trade, ki je negativno vplivala na konkurenčnost japonskega izvoza, in tako ali tako nižja prodaja zaradi umirjanja potrošnje. Še sredi lanskega leta je Sony napovedoval dobiček v višini dveh milijard dolarjev, nato pa so pričakovanja z vsakim mesecem nižali. Decembra so tako napovedali prestrukturiranje, v sklopu katerega naj bi odpustili štiri odstotke delovne sile ali 16.000 zaposlenih.

Podjetje pa ne sedi križem rok. X-Bit Labs tako poroča, da bomo aprila ugledali pocenitev PlayStationa 3, s čimer bo poskušal Sony oživiti povpraševanje. Trenutno ta stane 399...

17 komentarjev

Američani novembra pokupili za 3 milijarde iger

Los Angeles Times - Ne glede kako nas prodajalci prepričujejo, da prodaja iger vsled piratiziranja ali pa recesije peša, izsledki raziskave, ki jo je opravilo podjetje NPD Group, pripovedujejo drugo zgodbo. V letošnjem novembru so namreč v ZDA prodali za deset odstotkov več video iger kot v enakem obdobju lani. Letos se je številka povzpela do 2,91 milijarde dolarjev, kar je še posebej dober rezultat, saj je bil lani zahvali dan, ki otvori nakupovalno sezono, 22. novembra, letos pa šele 27.

Skupno so letos zaslužili že 16 milijard, tako da proizvajalci ostajajo optimistični, da bodo do konca leta dosegli zastavljeni cilj 22 milijard v ZDA. V prvih enajstih mesecih letošnjega leta je prodaja iger zrasla za 31 odstotkov, prodaja potrebne strojne opreme (konzol) pa za 14. V kategoriji slednjih je zmagovalec Nintendo, ki je prodal dva milijona Wiijev in poldrugi milijon ročnih DS-jev, sledita mu Microsoft s 836.000 Xboxi in Sony s 378.000 PS3, 206.000 PS2 in 421.000 ročnih PSP.

25 komentarjev

Deset najbolj piratiziranih iger

TorrentFreak - Na popularnem blogu TorrentFreak začenjajo z letnimi pregledi najbolj piratizirane programske opremo v iztekajočem se letu - prve so na vrsti igre. Prvo mesto si je z odločno prednostjo prislužila igra Spore, ki je dosegla zavidljiv dosežek 1.700.000 prenosov od svojega izida septembra, od tega pol milijona kar v prvih desetih dneh. Poleg tega cinično ugotavljajo, da je k temu dosežku pripomogla tudi zaščita DRM, ki jo je vseboval original. Na drugem mestu so zimzeleni The Sims 2 iz leta 2004 z dobrim milijonom prenosov v tem letu, sledijo pa Assassins Creed, Crysis, Command & Conquer 3 ter Call of Duty 4.

201 komentar

Konzole se ne bodo pocenile

Overclockers Australia - Najprej se je ojunačil Sony in nas hladno obvestil, da nam letos božičnega darila ne pripravlja. Z drugimi besedami to pomeni, da se Playstation 3 ne bo pocenil, bojda zato ker podjetje skuša povečati svoj dobiček in znižanje ne bi bilo v interesu delničarjev. Kmalu je sledil Microsoft in prav tako oznanil, da tudi za pocenitev Xboxa 360 ni razlogov, saj ima trenutno odlično ceno in je ne bodo zniževali še mnogo let. Precej logično je sledil še Nintendo, ki svojo politiko - konzola Wii se od izida sploh še ni pocenila - utemeljuje z dajanjem slabega zgleda. Pocenitve bi namreč uporabnikom dale napačen signal, da se splača počakati in ne kupiti vsake novotarije takoj ob izidu. Prav tako pa ne želijo vznejevoljiti prvih kupcev, ki so zanj odšteli 250 dolarjev.

32 komentarjev

Neotesanci ostali brez iger?

Slashdot - Pri EA so se odločili napraviti red na svojih spletnih forumih na zelo izviren način. Povezali bodo uporabniške profile na forumu s serijskimi številkami. Odslej, pravijo, bo uporabnikom, ki bodo zaradi neprimernega vedenja izključeni s foruma (ban), onemogočeno igranje njihovih iger, saj jim bodo obenem zaklenili še serijske številke. Novega elektronskega naslova, ki je na forumih običajno identifikacijski podatek, ni težko dobiti, novo serijsko številko pa precej bolj. Neowin in Slashdot.

Ker pa se očitno nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, bodo tudi pri EA (morda?) bolj prizanesljivi. Neimenovani vir namreč trdi, da izključitev iz foruma ne bo uporabniku avtomatsko izključila igralnega računa, temveč da bodo postopali individualno. Bomo videli.

Naša ekipa že razmišlja, s katerim enoznačnim identifikatorjem bi povezali vaše račune na forumu. ;)

36 komentarjev

Nintendo uspešen

The Register - Nintendo je tri dni po predstavitvi dolgo opevanega Gamecuba prodal 300 000 primerkov, kar znaša dve tretjine od 450 000 primerkov, kolikor jih je Nintendo namenil za prvo prodajo. Medtem, ko se Japonci že sladkajo z Gamecubovimi igrami, pa Američani še vedno čakajo na 18 november, ko naj bi Gamecube prišel tudi v Ameriko.
Nintendo je optimističen in upa, da nedavni teroristični napadi ne bodo bistveno vplivali na prodajo, saj napovedujejo, da bodo v ZDA prodali do konca leta kar 1.1 milijona teh konzolic. Wow .

0 komentarjev