»

Video oglasi v revijah

Slo-Tech - Kot kaže se nam obeta oglaševalska revolucija, vsaj v tiskanih medijih. Zanje po novem očitno ni več omejitve, ki bi dovoljevala le nepremične slikovne vsebine. Oglas v gibljivi sliki bodo bralci v tiskanem mediju prvič ugledali 18. septembra v izdaji Entertainment Weekly, ameriški reviji, ki poroča o dogodkih, povezanih s televizijo, filmom, gledališčem, glasbo in knjigami. Živi bodo oglasi za oddaje na televizijski postaji CBS ter za dobro znano pijačo Pepsi.

zaslone, na katerih se bodo oglasi predvajali, bo dobavila družba Americhip, ki ima bazo v Los Angelesu. Zasloni bodo debeli le 2,7 mm in bodo imeli že vgrajeno baterijo, ki bo zadostovala za 40 minut predvajanja oglasa. Da oglasi ne bodo za zgolj enkratno uporabo bo poskrbela USB povezava, prek katere se bo baterija ponovno napolnila. Obenem se bo predvajanje oglasa začelo šele, ko bo bralec odprl stran, na kateri se bo oglas nahajal. Ker takšne novotarije seveda niso poceni, jih bodo žal deležni le bralci v Los Angelesu...

42 komentarjev

Predstavljen 9600 GT

GeForce 9600 GT

vir: AnandTech
AnandTech - Nvidia je končno predstavila dolgo napovedovano kartico srednjega razreda, ki naj bi navdušence potolažila po podhranjeni in dragi seriji kartic 8600 GT(S). Kartica je zgrajena okrog jedra G92, ki nosi 64 stream procesorjev in 16 ROP enot. Jedro tikatka pri 650 MHz, pomnilnik pa pri 1.8 GHz, ki z jedrom komunicira po pomnilniškem vodilu širine 256 bitov.



In kako se kartica odreže proti glavnemu konkurentu, Radeonu 3870? V večini testov sta kartici izenačeni, v nekateri igrah pa 9600 GT pošteno potegne naprej: ET: Quake Wars in Call of Duty 4.

Hiter pregled ponudbe v naših trgovinah pokaže, da je GeForce 9600 GT na voljo za dobrih 170 evrov, nekateri modeli Radeona 3870 pa se ponujajo tudi za podobno ceno.

35 komentarjev

Novi Catalyst 7.10 gonilniki bi naj prinesli precejšnje izboljšave v zmogljivosti

Daily Tech - ATI obljublja, da bo po namestitvi novih Catalyst 7.10 gonilnikov za Visto (poimenovali so jih "Shoot Em Up") veliko grafičnih kartic pridobilo več ali manj mišične mase. Povečanje zmogljivosti bi se naj pokazalo tako v samostojnem delovanju kot tudi v Crossfire načinu. Napovedi so zelo konkretne:
  • Battlefield 2142: 5 do 23 odstotno izboljšanje v zmogljivosti Crossfire navez Radeonov HD 2600, HD 2400 in X1300/1550 serije.
  • Call of Duty 2: Do 6,7 odstotno izboljšanje v samostojnem in Crossfire načinu za Radeone HD 2600 in HD 2400.
  • Call of Juarez (DirectX 10): Do 42 odstotno izboljšanje za Crossfire način in do 34 odstotno povečanje zmogljivosti za samostojno delovanje serije HD 2000.
  • Company of Heroes (DirectX 10): Zmogljivost v Crossfire načinu za serijo HD 2000 bi se naj povečala vse do 80 %, za samostojno delovanje pa do 31 %, pri čemer slednje velja za Radeone HD 2900 in HD 2600.
  • Enemy Territory: Quake Wars: Do 23 odstotno izboljšanje zmogljivosti naveze dveh Radeonov iz serije...

31 komentarjev

Valve išče inženirje za prenos njihovih iger na Linux

Slo-Tech - Na Valve-ovi strani se je pojavil razpis za novo delovno mesto. Med odgovornostmi je naveden tudi prenos iger iz Windows platforme na Linux. Očitno so pri Valve-u opazili, da se Linux trg počasi a vztrajno veča in hočejo biti med prvimi ponudniki Linux iger. Ker konkurenca ne počiva, so tudi pri ID-ju obljubili, da bo njihov nov FPS Enemy Territory: Quake Wars imel podporo za Linux, isto pa so obljubili tudi pri Epic-u za njihov Unreal Tournament III. Kmalu ne bo več izgovorov zakaj ostati na Windows-u.

100 komentarjev

Quake Wars z oglasi v igri

The inquirer - Ljudje vedno manj uporabljamo klasične medije, vse več življenja pa preživljamo pred računalniki, na internetu. Oglaševalci poskušajo slediti trendom in spletne reklame so dandanes multimilijarden posel, medtem ko smo se jim pred 5-10 leti še smejali. Počasi bodo svoje mesto dobile tudi reklame znotraj računalniških iger, videli smo jih v že kar nekaj naslovih (se spomnite Zoola?), seznamu pa se pridružuje tudi naslednica Enemy Territoryja, igra Quake Wars.

Avtorji iz studia Splash Damage zaenkrat še niso povedali, kako naj bi se oglasi vključili v samo zgodbo in katero podjetje bo skrbelo zanje, je pa bilo rečeno, da ne bodo moteči in da ne bodo vplivali na ceno igre, temveč se bo z njimi pokrilo vzdrževanje uradnih večigralskih storitev.

Izvorna novica in uraden komentar.

23 komentarjev

Kaj bomo v letu 2007 najraje igrali?

Slo-Tech - Industrija iger dela kot vedno s polno paro. Običajno je ta para prav gnilega vonja in ne gre se čuditi, da so tudi izdelki prav gnili. Le nekaj je biserov, ki se jim splača (in si nenazadnje to tudi zaslužijo) nakloniti vašo dragoceno pozornost.. Torej, kaj nestrpno čakamo letos?

Težko nalogo izbora so za vas opravili na Firingsquad, kjer so sestavili seznam 20 iger, od katerih si letos največ obetamo. Po njihovem mnenju (če zanemarimo spodnjih 9 naslovov), bomo še kot tople razgrabili naslednje naslove: Hellgate London, Warhammer Online, Bioshock, S.T.A.L.K.E.R. (resnično upamo), Half-Life 2: Episode 2, Unreal Tournament 2007, Supreme Commander, Enemy Territory: Quake Wars, World of Warcraft: Burning Crusade, Spore. In Crysis.

Za popolen seznam in...

69 komentarjev

Athlon ali Pentium?

X-Bit Labs - Ste 3D oblikovalec, ki kupuje nov računalnik? Ne veste, kateri procesor kupiti? Berite dalje. Na internetu je bilo opravljenih že nešteto primerjav med AthlonXP in Pentium4 procesorji, a še vedno ni končnega zmagovalca. Procesorji so preveč izenačeni. Za še en test so tokrat poskrbeli na X-Bit Lab's. Primerjali so po proizvajalčevih oznakah enakovredna procesorja, Intel Pentium4 2.8 GHz ter AMD AthlonXP 2800+. Za razliko od velike večine testov, se tu niso osredotočil na zmogljivost v igrah, temveč so pogledali, kaj procesorja prinašata 3D oblikovalcem v programu 3ds max 5. Klik!

7 komentarjev