»

Test Radeona X1950 Pro

Radeon X1950 Pro

Slo-Tech - Na Daily Tech-u so objavili test prihajajoče grafične kartice Radeon X1950 Pro, ki temelji na grafičnem čipu RV570, uradno bo pa predstavljena v zadnjem tednu oktobra. Jedru s frekvenco 575 MHz in dvanajstimi Pixel cevovodi ter 36 Pixel Shaderji dela družbo 256 MB pomnilnika s frekvenco 686 MHz. Kartica ima poleg tega notranji <i>CrossFire</i> priključek, podoben SLI priključku nVidiinih grafičnih kartic.

Po testu sodeč Radeon X1950 Pro zaostaja le malo za Radeonom X1900 XT, v nekaterih igrah (Serious Sam) jo celo prehiti. Poleg tega pa ima tudi manjšo porabo od modela X1900XT, s ceno med 229 in 245 dolarji pa je tudi cenejša.

Za več informacij si oglejte sam test.

16 komentarjev

Mobility RADEON 9600 in 9200 vs. GeForce FX Go 5600 in 5200

X-Bit Labs - Nemška računalniška revija PC Games Hardware Magazine je objavila rezultate testiranja najnovejših grafičnih kartic za prenosne računalnike. Govorimo torej o karticah Mobility Radeon 9200 in 9600 ter o GeForce FX Go 5200 in 5600. Kartice so primerjali v igrah Aquanox, Unreal Tournament 2003 in Serious Sam: The Second Encounter. Kot testni sistemi so bili uporabljeni prenosniki Toshiba Satellite 5200-902, Peacock Freeliner XP 2500+, Acer Travelmate 800 in Medion Titanium MD6200. Testi so pokazali, da so kartice Radeon kartice veliko zmogljivejše in hitrejše od konkurenčnih. Je nVidia izdelala preslabe gonilnike ali pa je žrtvovala zmogljivost na račun manjše energijske porabe? Podrobnosti si lahko preberete tukaj.

0 komentarjev

Domač test Radeona 9500pro

Connect3D 9500pro

slo-system - Na Slo-System sem podrobneje opisal grafično kartico Radeon 9500 Pro, podjetja Connect3D. Kartica se po videzu ne razlikuje od referenčnega 9500 Pro ter ima enake specifikacije:

  • 128 MB Infinion 3,0 ns spomina, ki deluje na 270 MHz (540 MHz DDR)

  • GPU deluje pri 275 MHz

  • podpira DX9

  • deluje v 8x AGP načinu

  • uporablja 128-bitno podatkovno širino za pomnilnik

Uporabil sem 3DMark2001SE, 3DMark2003 in Codecreatures PRO. Testiral sem tudi v igrah in sicer v Serious Samu: The Second Encounter, Quaki 3: Arena in Retrun to Castle Wolfenstein, ter Unreal Tournament 2003.

Prosim da ocenite moje delo in poveste kaj vam je všeč in kaj ne, da bo naslednji test še boljši. Test grafičnih kartic Radeon...

4 komentarji

Athlon XP

AnandTech - Anandtechovci so si pobliže ogledali nov AMDjev procesor - Athlon XP. Rezultati testiranja v igrah kot so Wolfenstein, Serious Sam in podobne so v prid Athlona XP 1.53 GHz, če ga primerjamo z Pentiumom 4 2.0 GHz. Običajna razlika med procesorjema je okoli 10%, vendar pa s tem vojna med AMDjem in Intelom za trgu high-end procesorjev še zdaleč ni končana. Intel bo vodstvo verjetno zopet prevzel z 2.2 GHz Pentiumom 4, ki bo narejen na osnovi Northwood jedra in bo imel 512 KB L2 pomnilnika. Če vas zanima celoten 13-stranski test, ga najdete tukaj.

4 komentarji

Test Kyra II

Hardware Avenue - Ker bo Kyro II izšel 16. maja, je dobro vedeti, če se ga bo splačalo kupiti. Tukaj vam bodo na to vprašanje tudi odgovorili. Meni se je test zdel zelo zanimiv. Prvič sem videl, da je nekdo uporabil Serious Sam-a uporabil za testiranje kartice. Ja, stare kartice že, ampak nove? To pomeni, da se je SS res prijel kot testirno orodje. Seveda so testi še v 3DMark2001 in Q3. Ampak najbolj zanimiv je seveda SS-ov.
Na testu je, končno, bila kartica in ne tehnologija Kyra II. Testirali so torej Hercules-ov Prophet 4500, ki se ponaša s Kyro II čipom. Ugotovili so, da ima zelo dobre 32bit-ne barve, da je najboljša izbira v kategoriji cena/vrednost, da je 64MB dobra izbira (v primerjavi z 32MB), da ima zelo dober FSAA pogon in seveda, da je PowerVR's Tile Based Rendering zelo dober in uporaben kos tehnologije. Slabo pa je, da nima T&L enote, da je v DirectX-u malo pačasnejša in da ima slabe navijaške sposobnosti. Končna ocena je bila 7.5 točke od 10. ...

11 komentarjev

Serious Sam kot test

Tech Extreme - Že kar nekaj časa sta za test grafičnih karic obstajala dva programa: 3D Mark in pa Quake 3 Arena. V zadnjem času pa je postala popularna tudi igra naših južnih bratov (CroTeama), Serious Sam. V njej obstajata dva testa. Prvega, ki vam pove zapolnitvene zmožnosti vaše grafične kartice, zaženete v konzoli z ukazom /benchmark () . Drugi pa je podoben Quakeovemu timedemu, ki ga prav tako zaženete v konzoli z ukazom /dem_bprofile=1 in zatem poženete enega od demotov. Za primerjavo vam povem, da jaz s P3 800, 384MB pomnilnika in Herculesovim Geforcem 2 Pro v Windowsih 2000 pri ločljivosti 1024×786 z vsemi nastavitvami na high v prvem demu dobim povprečno 45 slik na sekundo. Celoten članek o testiranju s Serios Samom, ki je zelo dobra igra, lahko preberte tukaj, opis same igre, njenih novosti, prednosti in uporabljenih tehnologij ter efektov pa prav tako najdete na TechExtremu.

9 komentarjev

Je več rama res bolje?

hardCOREware - To vprašanje so si zastavili pri Hardcorewareu. Za testni sistem so uporabili AMDjevega Thunderbirda, ki je tiktakal s taktom 1.2 GHz, Abitovo KT7-RAID matično ploščo in ploščico 256MB pomnilnika ter dve ploščici 128MB pomnilnika. Grafična kartica je bila Asusov Geforce2 MX, operacijska sistema pa Windows 2000 SP1 in Windows ME.

Najprej so vzeli Winstone 2001 Business in Content Creation. Razlika se pojavlja od 128 do 384MB pomnilnika, na vsakih dodatnih 128MB po, od 35 do 12% pod Windowsi 2000 in od 27 do 3% pod Windowsi ME. Razlika med 384 in 512MB pomnilnika je zanemarljiva; Windowsi 2000 se pohitrijo do 1%, Windowsi ME pa se v najslabšem primeru celo upočasnijo za 0.5%.

Čisto drugačna zgodba pa je 3D Mark 2001. Tu na dodatnih 128MB proftirajo Windowsi ME, do 5% pri 640×480 in do 1% pri 1024×768. V Windowsih 2000 pa zmogljivost med 512 in 384MB pomnilnika pade tudi do 4%!

Pri Unreal Tournamentu ne boste z dodajanjem pomnilnika dobili niti ene slikice na sekundo več, ampak...

14 komentarjev