»

Honda napreduje pri razvoju nanocevk

Heise - Honda Research Institute USA in raziskovalce z Univerze Purdue poročajo o novem odkritju pri razvoju ogljikovih nanocevk, ki naj bi v prihodnosti zamenjale klasične silicijeve čipe. Nanocevke so bodisi polprevodniške bodisi kovinske, kar je odvisno od razmerja (n,m), ki označuje število enotskih vektorjev v dveh dimenzijah v kristalni rešetki grafena. Če sta indeksa n in m enaka, je nanocevka kovinska, kar pomeni, da prevaja električni tok do tisočkrat bolje od bakra. In takšne potrebujemo. Problem je, da pri izdelavi nanocevk hkrati nastane tudi kopica polprevodniških nanocevk, ki za naš namen niso uporabne in jih je...

8 komentarjev

Vojna zvezd praznuje 30 let

vir: IGN
IGN - Ni ga pravega geeka, ki ne bi poznal legendarne šesterice filmov, ki so pripovedovale zgodbo Vojne zvezd. Po letu 1977 svet ni bil nikoli več enak. Ljubitelji Zvezdnih stez so dobili smrtne sovražnike, ostalo pa je zgodovina.

Pri IGN-ju so se tako odločili spisati reportažo z velikega slavja v čast tridesetletnici. Manjkalo ni ničesar, med stojnicami je bilo najti vse - od ustrezno oblečenih oboževalcev in raznih modelov v naravni velikosti (še posebej pogosti so bili modeli princese Leie v slavnem bikiniju) do napihljive Zvezde smrti ter točne kopije čelade Dartha Vaderja, vredne $1000.

Na drugi strani pa so pri Wired zbrali precej člankov, ki se ukvarjajo s praktično vsem, kar se tiče kultnih filmov. Od intervjujev...

4 komentarji

Killer NIC

Slo-Tech - Nedavno tega (čas 300 MHz procesorjev in nerazširjenost širokopasovnih povezav) smo prisegali na »prave« modeme, ne pa na modeme, ki so potrebno računsko moč jemali iz centralnega procesorja (Winmodemi).

Ideja prenosa opravil iz CPU-ja na (pozor) NPU (Network Processing Unit) torej ni nova. Do nedavna neznano podjetje Bigfoot, bo vsak čas splavilo mrežno kartico s pomenljivim imenom Killer NIC*. Ideja kartice je v tem, da popolnoma prevzame vsa računska opravila pretoka podatkov prek mrežne kartice. Zato kartica na sebi nosi 400 MHz procesor, ki mu družbo dela 64 MB RAM-a. Za mehko stran rešitve skrbi na kartico zapečena posebna različica Linuxa, do katerega se seveda da preko konzole tudi dostopati.



Na IGN so...

55 komentarjev

Mitsubishi DiamondTouch

Slo-Tech - Mitsubishi je predstavil rešitev za vse, ki ste se naveličali igranja (predvsem strateških) iger na monitorju. DiamondTouch na prvi pogled ni nič drugega kot navadna miza, v bistvu pa gre za na dotik občutljivo površino, na katero se projicira slika. Na njem lahko igra več igralcev, pri tem ima vsak igralec svoj sprejemnik, ki zazna kdaj se določen igralec dotakne površine mize. Poleg tega ima še napravo za prepoznavanje govora, kar dodatno olajša upravljanje igre. Mitsubishi DiamondTouch je na voljo v dveh dimenzijah, in sicer z diagonalo 32 oziroma 42 palcev.



Več o si lahko preberete v izvorni novici na strani IGN.com, kjer si lahko ogledate tudi video o njegovem delovanju.

23 komentarjev

Quake 3 na 24 monitorjih

Slo-Tech - Ste se naveličali igranja iger na vašem majhnem 19 palčnem LCD-ju? Na plastk.net so predstavili zanimivo rešitev, kako resnično uživat v igranju Quake 3: sliko so namreč razdelili med kar 24 monitorjev, kar pomeni ločljivost 10240x3072 pik. Kako jim je to uspelo? Med sabo so povezali 12 linux serverjev, na vsakega priključili po dva monitorja s pomočjo Distributed Multihead X (DMX) in Chromium-a.



Ob tem bili prisiljeni sprejet nekaj kompromisov, da je igra tekla gladko. Izklopili so nekaj svetlobnih efektov, poleg tega pa je Chromium imel nekaj težav z miško. Vendar, kot pravijo snovalci, je igranje igre na tako veliki ločljivosti neverjetno doživetje.

Na novico nas je opozoril P|P|.

36 komentarjev