»

Vrtoglave cene Nintendo NES konzole

vir: Polygon
Polygon - 13. aprila letos so pri Nintendu naznanili, da bodo prenehali s proizvodnjo - za veliko ljudi prve prave igralne konzole - NES Classic Edition. Takoj se je začela prava nakupovalna mrzlica – na eBayu so v povprečju vsake dve minuti prodali en primerek konzole. Prvi dan, ko so si nostalgiki takoj zaželeli svoj NES, je cena teh zrasla na več kot 300 ameriških dolarjev. Kar je skoraj 6-krat več od prodajne cene. In cene do danes niso drastično padle, saj boste za konzolo v povprečju odšteli med 200 in 300 dolarjev.

Odločitve o prekinitvi proizvodnje priljubljene konzole pri Nintendu niso popolnoma pojasnili. Povedali so le, da NES Classic Edition ni bil nikoli mišljen kot produkt, ki bi ga prodajali dolgo obdobje....

39 komentarjev

Microsoft prodaja Xbox 360 po pričakovanjih, Sony brez zadostnih količin PS3

X-Bit Labs - Fantje iz Redomonda pravijo, da se njihova konzola Xbox 360 prodaja po pričakovanjih, do danes so namreč prodali 6 milijonov kosov in po njihovih besedah bodo do konca leta zagotovo dosegli načrt 10 milijonov prodanih enot. Ker pa, kot vsi vemo, se cena konzole subvencionira na račun prodanih(!) iger, njihov oddelek za srečo (igre) še vedno beleži izgubo v višini slabih 100 milijonov dolarjev.

Če gre MS vse po načrtih, se v tem trenutku ne morem spomniti novice, s katero bi se lahko letos pohvalil Sony. Tako je menda že postalo jasno, da zaradi težav z Blu-Ray enotami, na lačnem trgu ne bo zadosti težko pričakovanih igralnih konzol PS3. Kljub vsemu se nadejajo prodanih 6 milijonov kosov do marca prihodnje leto.

1 komentar

Slabi prodajni rezultati

Reuters - Z vstopom v novo leto je prišel čas, ko podjetja in države pregledujejo svoje finančne dosežke ter se posvečajo posameznim slabim rezultatom. V ZDA so ugotovili, da je bila v letu 2005 gospodarska rast slabša kot v predhodnjih dveh.

Seveda to ni ustavilo optimizma delničarjev. Microsoftove delnice so tako zrasle za 4,7%, s čemer pri Microsoftu vseeno niso najbolj zadovoljni. Kljub zelo divjemu startu prodaje igralne konzole Xbox360, o čemer smo že poročali, so končni rezultati nekoliko manj navdušujoči. Zastavljeni cilj, prodati 4,5 do 5,5 milijona konzol do junija 2006, bo očitno težko doseči, saj so do sedaj prodali le milijon in pol. Hud izpad dohodkov Gatesu predstavlja tudi Azija, v Indiji in na Kitajskem se bodo po njegovem mnenju piratstva znebili šele čez deset let.

Podobno nezadovoljni so v podjetju Billovega prijatelja Steva. Appleova odločitev, da na trg pošljejo Mace z Intelovim procesorji, se za zdaj ni najbolje obnesla, tudi dvojna reklama v kateri se hvalijo,...

3 komentarji

Xbox 360 - morebitne nove težave

Hartware.net - Očitno nobena nova stvar ne more preživeti splavitve brez parih škandalov, ali pa smo k temu samo nagnjeni ljudje, ki privoščimo gigantom takšne spodrsljaje, kot je bil Sonyev rootkit, spraskani iPod Nano ipd.

Majhne praske se sedaj pojavljajo tudi na Xboxu 360. Najprej so bile tu špekulacije, da jih ne bo dovolj na tržišču. Microsoft je recimo za potrebe Evrope zagotovil (samo?) 300.000 konzol, medtem pa se naprave na ameriškem eBayu že prodajajo za 500 - 700 dolarjev, zato ni čudno, da so nekateri ljudje na dan predstavitve dobesedno prespali pred trgovinami. Zvrstilo se je tudi že nekaj ropov na ulici in na domu, v katerih so tatovi namesto denarja zahtevali Xbox 360!


Potem se je stvar zaciklala zaradi pregretega napajalnika, sedaj pa so se začeli cefrati še DVD-ji, ki...

95 komentarjev

XBOX 360 - cene in sesuvanja sistema

Ars Technica - Microsoft je pred nekaj dnevi po vsem svetu istočasno lansiral novi Xbox 360. Pa gremo po vrsti.

iSuppli je podjetje, ki je znano po tem, da analizira, kakšni so dejanski stroški proizvodnje elektronskih komponent. Tako so razstavili tudi Xbox 360. Ugotovili so, da Microsoft pri vsakem Xboxu izgubi 126 zelencev. Microsoftova enota za domačo zabavo tako verjetno upa, da bo izgubo lahko nadoknadila s prodajo iger in dodatkov za Xbox.

Problemi pa so tudi na področju same strojne opreme. Uporabniki poročajo, da se sistem pregreva in sesuva. Najlepše je to vidno v videu, ki kroži po spletu (Project Gotham racing 3), vendar problemi s sesuvanjem niso omejeni le na ta naslov. Eden od možnih vzrokov za to verjetno tiči v dejstvu, da so nekateri zagrizeni osebki nabijali igre od trenutka ko so Xbox kupili. Tako je sistem najverjetneje podlegel večdnevnemu neprestanem igranju.

ArsTechnica pa pravi, da so poročanja o takšnih ali drugačnih napakah nekaj čisto normalnega ob izidu...

96 komentarjev

Vpogled v Xbox 360

Slashdot - Čez nekaj dni bodo prve konzole Xbox 360 že na policah, za vse željne novih spoznanj pa imamo razveseljivo novico. Takoj ko boste konzolo dobili, vam je na srečo ne bo treba razdreti na kakršenkoli način, saj so za vas to naredili na Anandtechu. Če se želite prepričati, da je vaša konzola prav taka, kot tista, ki so jo secirali Anandtechovci, lahko sledite natančnim navodilom, ki so opisani na enajstih straneh, družbo pa jim delajo še kratki opisi centralnega ter grafičnega procesorja, čipovja, trdega diska, ...



Za več slik, podrobnosti, opisov in seveda navodil za seciranje sledite tej povezavi.

26 komentarjev

PS3 ne bo dopuščal izposojanja iger?

The inquirer - Ko se je izvedelo, da se na nekaterih zaščitenih Sonyjevih zgoščenkah nahaja rootkit, je završalo med kupci. Zavrelo je Italijanom in Američanom, o čemer smo že poročali. Sonyju to seveda ni preprečilo širjenja prodaje dotičnih zgoščenk, ki so sedaj na voljo v Nemčiji in verjetno tudi kje drugje, kjer jih še niso tožili. Nekateri sicer ugotavljajo, da je proizvodnja XCP ploščkov (začasno?) zaustavljena, Sony pa se vseeno najbrž sprašuje Kam z zalogo. Verjetno bo končala pri nas - mi ne tožimo ...

Nekaj zelo sumničavih ljudi (hvala bogu, da jih imamo) je pobrskalo po potencialnih Sonyjevih namerah. Odkrili so japonski patent (in kasneje še ameriško različico), ki bo Sonyju omogočal kupljen medij prikleniti na komponento, na kateri bo prvič predvajan. Za postopek se bo uporabljal poseben optičen medij, ki bo vseboval kodo za overovljenje - to bo moč prebrati samo enkrat, preden bo postala neberljiva. Posledica je zapis, ki ga bo moč predvajati samo še na tej komponenti in...

33 komentarjev

Pripravite spalne vreče, če želite imeti Xbox 360

Reuters - Reuters poroča, da bo začetna prodaja Microsoftovih igralnih konzol nekoliko manj obsežna, kot je bilo predvideno. Namiguje se celo, da je to del načrtnega pritiska na tržišče in kupce - Microsoft naj bi nalašč upočasnil produkcijske linije, da bi ustvaril vtis o razprodanosti in nedosegljivosti konzol.

Nekateri sarkastično predvidevajo, da bodo na Norveškem trgovci lahko na dan izida Xboxa 360 ponudili samo napis Razprodano. Ponujene količine so namreč izredno majhne, poleg tega pa morajo trgovci vnaprej podpisati tudi posebne pogodbe, ki jih zavezujejo, da bodo konzole prodajali samo prvi dan po izidu, kasneje pa naredili nedostopne.

Situacija povprečne trgovine v ZDA ni nič bolj rožnata - vsaka bi naj na dan prodaje prejela največ 50 konzol, predvideva se celo, da jih bo realno zgolj 10. Na obeh straneh Atlantika bo tudi skoraj nemogoče dobiti samo konzolo, povsod bo na voljo le v paketih z igrami - tudi to je vključeno v pogodbah s prodajalci. Celo kupci, ki so novi Xbox...

32 komentarjev

Slike CPU in GPU jedra Xbox 360

The inquirer - Na Team Xbox so objavili prve slike 'razgaljenih' jeder glavnih čipov Microsoftove nove igralne konzole. Zraven obeh slik čipov sta prikazana tudi dva diagrama delovanja centralnega procesorja ter komuniciranja posameznih enot. Pomemben je tudi podatek, ki je bil zraven samih slik - število tranzistorjev. CPU naj bi imel 165 milijonov le-teh, sam GPU pa 232 milijonov, k temu pa je treba dodati še 100 mlijonov tranzistorjev vgrajenega EDRAMa. Tako se torej številka tranzistorjev grafičnega procesorja ustavi na dobrih 330 milijonih.



The inquirer, Team Xbox

12 komentarjev

Znana vsebina paketa Xbox 360

Slo-Tech - Že dolgo se je po različnih forumih in ostalih kotičkih interneta šušljalo o vsebini paketa nove Microsoftove konzole Xbox 360, zdaj pa so tudi v Redmondu objavili uradne informacije. Razglasili so, da bosta na voljo dva paketa, imenovala se bosta Core in Premium, prvi bo stal 300 zelencev, drugi pa 400 (v Evropi bodo številke enake, ampak v evropski valuti).

Osnovni Core paket bo vseboval poleg konzole še en običajen kontroler, odstranljivo sprednjo ploščico konzole v beli barvi in pa standarden AV kabel za priklop na zaslon. V naprednejšem Premium paketu pa bo igralni plošček brezžičen, kabel bo malo boljši in bo podpiral HD standard, dodan pa bo še dvajset gigabajtni disk, Xbox Live Silver naročnino za medmrežno igranje, slušalke in v dodatni ponudbi ob začetku prodaje še Media Center daljinski upravljalec. Če vas zadeva bolj zanima, vsekakor preberite izvorno novico.

Zanimivo je, da niso nič omenjali HD-DVD pogona, čeprav je znano, da bodo kasnejše verzije namesto DVD...

6 komentarjev

Microsoft XBOX 360 primarna platforma za Johna Carmacka

X-Bit Labs - Če smo v prejšnji novici navdušeno pozdravili objavo izvorne kode izredno popularnega grafičnega motorja iz QuakeIII, bodo nekateri ob tej novci vsaj zmignili z levo obrvjo.

John Carmack je povedal, da bo njegova osnovna platforma za razvoj prihodnjih iger XBOX 360. To predvsem pomeni, da bo presedlal na DirectX, kljub temu, daje še ob izidu Doom3 razlagal, da DirectX po njegovem mnenju ne zmore dati enakega rezultata kot OpenGL.

Razlog za osredotočenje na XBOX leži predvsem v dejstvu, da mu prihajajoče grafične kartice in sam način delovanja PC-jev povzročajo glavobole pri ocenah, koliko bo sistem zmogljiv. Teh težav pri popolnoma zaprtih sistemih seveda ne bo.

Več v novici!

Tudi Apple je prešel na temno stran ;).

41 komentarjev

Xbox 360 in PlayStation 3

Slashdot - Zunaj sta Xbox 360 in PlayStation 3. Pripravlja se bitka igralnih konzol, ki pa so veliko več kot to. Z njimi se šele začenja vojna med ponudniki domačega kina, spletnega igranja iger in nasploh igranja, kakršnega še ni bilo.

Xbox 360 v sebi skriva kar spremenjen trijederen PowerPC procesor, pri čemer vsako jedro lahko izvaja dve niti naenkrat, grafična kartica pa je poseben 500-megaherčen čip podjetja ATI z vgrajenim 10 MB pomnilnika, zraven pa je še 512 MB 700 MHz sistemskega pomnilnika. PlayStation 3 ima takisto 3,2 GHz PowerPC, le da je enojederen, se pa zato odkupi z osmimi (v uporabi jih bo le sedem, eden je rezerva) Cell procesorji, ki takisto delujejo vsak na 3,2 GHz. Za grafiko skrbi poseben nVidiin 550-megaherčni čip, pomnilnik pa je razdeljen na dva dela. 256 MB ga teče na precej zavidljivih 3,2 GHz (XDR), preostala polovica pa na 700 MHz, tako kot od Xbox 360. Težko je napovedovati, katera mrcina bo prevladala, vsekakor pa sem avtor novice mnenja, da je PlayStation 3...

50 komentarjev

Acclaim: Turok in -- še več?

Vnunet - Ob gledanju reklam za vodni kamen (opa!) ter branju tegale Klik!-a sem spoznal, da kljub vsemu izdelki, zaradi katerih se naša Ash-ley veliko bolj zaveda naravnega habitata, na kratek rok niti nimajo tako fatalnih posledic, kot bi jih lahko imela Acclaimova reklama za dirkaško igr(ic)o Burnout 2: Point of Impact, ki bo lastnike PlayStationa 2 ugledala 11. oktobra.

V njej se namreč ponujajo, da bodo vsem voznikom, ki bodo na dan izida igre prejeli mandatno kazen zaradi prehitre vožnje, globo -- plačali. Pač, promocija dirkaške igre. Družba je dolžnik ostala ne -- 'Department of Transport' jim je izrekel opomin [:\\] .

Problem je, da se danes v šolah priljubljenost oz. kulerstvo meri po številu prejetih neopravičenih ur, opominov in ukorov. Jebiga.

1 komentar