» »

Električni grelec za avto

Električni grelec za avto

Predkambrij ::

Živjo.

A morda obstaja že kakšen "plug&play" rešitev, da na remote sprožiš gretje v avtu? Npr. na lifepo4 baterijo, ki bi jo po vsaki uporabi izmenjal in potem polnil v stanovanju, ko se segreje. Izognil bi se predelavi za remote engine start ali diesel webasto.

Lp

iloveboobz ::

Brezveze. Da kaj pametno zagrejes avto v teh časih, rabis precej močn grelc (beri par kW). Pa tudi akumulator bos rabu s precej kapacitete.

Z razlogom majo ICE avtomobili webasto, ne akumulatorje.
smoki

bm1973 ::

Če dobiš avto z zimskim paketom, ima to že vgrajeno. Plus 220V proklop...

Sam takih v Sloveniji ne prodajajo...

iloveboobz ::

avtomobili majo vgrajen webasto. Edini grelec, k ga bos vidu pr ICEjasih, bo 1kW grelec, k se przge sele z zagonom motorja, da prides hitrej do gretja (večinoma samo pr dizlih).

Karkoli druga bo pa zgolj domena EVjov ali kasnih prikjučnih hibridov. Enostavno je gretje preveč pozresno da bi ga obeso na par 10Ah svinčen akumulator.
smoki

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Zakaj ne webasto? Daleč najbolj elegantna in učinkovita rešitev za ICE avtomobile. Pa definitivno bo cenejša kot velika litijeva baterija.

EV s toplotno črpalko mi porabi cca. 1-2kWh, da pri zimskih temperaturah pogreje kabino na 22 stopinj. Še enkrat toliko, če želiš, da ti stopi sneg in led iz šip. Če bi želel zanesljivo delovanje bi rabil 3-4kWh baterijo. Skrajno nepraktično in drago.

Webasto je po drugi strani preizkušena zadeva, daljinci nesejo tudi do 1km, z lahkoto vklopiš avto, tudi, če ni parkiran direktno pred hišo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

iloveboobz ::

... in deluje samo če mas dizla..
smoki

iKst_ ::

Webasto dela tudi grelce za bencinarje. Iz prve roke.

iloveboobz ::

ampak to ni nekaj, kar je poceni ali easily razpolozljivo na odpadih, da lahko retrofitas. Pa tudi vidik varnost je tle kr precej bistven, sploh če gre za bencin.

Uglavnem, preveč glavobola za premajhn gain. Ali avto zalaufas al pa kupis avto, k ma to ze standardno.
smoki

energetik ::

Jaz v trdem mrazu v avto zvečer postavim 2kW kalorifer, kabel je dosti tanek, da ga lahko priprem z vrati. Vštekam v zunanjo vtičnico, ki jo imam notri vezano na stikalo. Ko zjutraj vstanem, že v pižami vklopim stikalo, ko grem čez 20min v avto, je lepo odmrznjen in kabina topla. Ja, lahko bi si naredil še stikalo na Shellyja na urnik, ampak že to je OK.
vires in numeris

iKst_ ::

iloveboobz je izjavil:

ampak to ni nekaj, kar je poceni ali easily razpolozljivo na odpadih, da lahko retrofitas. Pa tudi vidik varnost je tle kr precej bistven, sploh če gre za bencin.

Uglavnem, preveč glavobola za premajhn gain. Ali avto zalaufas al pa kupis avto, k ma to ze standardno.


Od cca. 1000€ naprej z montažo, če vzameš novega. Rabljeni se pa očitno dobijo od 150-200€ naprej, tudi univerzalni.

Dvomim, da je varnost problem, glede na to, da Webasto obstaja proizvaja grelce že skoraj 100 let.

iloveboobz ::

je pa problem, če bos to delal v lastni reziji..
smoki

Predkambrij ::

Akuji niso tako dragi. Za cca 100€ je možno sestavit 1kwh, kar bi v redu segrelo kabino https://www.nkon.nl/en/rechargeable/lif...

Zanima me, če je kakšna off-the-shelf rešitev, da ne bi sam sestavljal rešitve. Litijeve baterije se ne smejo polnit, ko so pod 0°C, tako, da bi jih menjaval in polnil v stanovanju, ko se segrejejo. Vse skupaj ne bi smelo biti ful komplicirano (grelec+ventilator, RF sprejemnik/oddajnik, baterija).

Alfa Dog ::

Na Aliexpressu dobiš kopije Webasta za cca 50-70 EUR (ranga 2kW). Glej kako bolj "znano" znamko, npr Vevor. Te ljudje množčno vgrajujejo v kamperje, imaš poln youtube tega.
Če nimaš ravno dveh levih rok ga lahko zmontiraš sam.
Sva ga s s kolegom lani zmontirala v njegov avto, deluje BP. Vem še za par delujočih, pa za noben požar ali zastrupitev s CO :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alfa Dog ()

iloveboobz ::

Predkambrij je izjavil:

Akuji niso tako dragi. Za cca 100€ je možno sestavit 1kwh, kar bi v redu segrelo kabino https://www.nkon.nl/en/rechargeable/lif...

Zanima me, če je kakšna off-the-shelf rešitev, da ne bi sam sestavljal rešitve. Litijeve baterije se ne smejo polnit, ko so pod 0°C, tako, da bi jih menjaval in polnil v stanovanju, ko se segrejejo. Vse skupaj ne bi smelo biti ful komplicirano (grelec+ventilator, RF sprejemnik/oddajnik, baterija).

1kWh ni nič. Upostevajoč nekaj izgub, bos komaj kaj ogrel kabino v teh mrzlih dneh. Pozabi odmrzovanje sip ali kaj takega. Enostavno rabis več energije, da gre to skos.

Pa baterija niso samo celice. Je tudi BMS, pa polnilec, pa ohisje pa se kaka malenkost. In tega doma narejenega vraga potem prevazas naokol...

Potem res bolje da kupis 15€ kalorifer in podaljsek iz garaze; bo cenejsa in bolj efikatna resitev.
smoki

energetik ::

iloveboobz je izjavil:

Predkambrij je izjavil:

Akuji niso tako dragi. Za cca 100€ je možno sestavit 1kwh, kar bi v redu segrelo kabino https://www.nkon.nl/en/rechargeable/lif...

Zanima me, če je kakšna off-the-shelf rešitev, da ne bi sam sestavljal rešitve. Litijeve baterije se ne smejo polnit, ko so pod 0°C, tako, da bi jih menjaval in polnil v stanovanju, ko se segrejejo. Vse skupaj ne bi smelo biti ful komplicirano (grelec+ventilator, RF sprejemnik/oddajnik, baterija).

1kWh ni nič. Upostevajoč nekaj izgub, bos komaj kaj ogrel kabino v teh mrzlih dneh. Pozabi odmrzovanje sip ali kaj takega. Enostavno rabis več energije, da gre to skos.

Pa baterija niso samo celice. Je tudi BMS, pa polnilec, pa ohisje pa se kaka malenkost. In tega doma narejenega vraga potem prevazas naokol...

Potem res bolje da kupis 15€ kalorifer in podaljsek iz garaze; bo cenejsa in bolj efikatna resitev.
Glede na to, da meni 2kW kalorifer v 20min odmrzne vse šipe (~0,67kWh), bi znala biti tudi 1kWh baterija dovolj. Izgube tukaj niso izgube, če so v kabini. Je pa res, da bo baterijo precej hitro uničil, če bo delal 100-0% cikle...
vires in numeris

Predkambrij ::

220V ne morem potegnit v avto, tako, da vir energije je diesel ali baterija. Preferiram baterijo. Polnilec imam, tudi RF oddajnik/sprejemnik, ampak ne bi rad cele rešitve sestavil sam. Sigurno mora kaj takega že obstajat. 4x LiFePO? dejansko proizvede 10-14.6V, torej bi lahko uporabil tudi kaj, kar je mišljeno za svinčene akumulatorje. Imam 2 levi roki :))

iloveboobz ::

Tako ali drugače bos mogu sestavljat in montirat sam, če hočes da ma stvar stroskovni smisel.
smoki

energetik ::

Predkambrij je izjavil:

220V ne morem potegnit v avto, tako, da vir energije je diesel ali baterija. Preferiram baterijo. Polnilec imam, tudi RF oddajnik/sprejemnik, ampak ne bi rad cele rešitve sestavil sam. Sigurno mora kaj takega že obstajat. 4x LiFePO? dejansko proizvede 10-14.6V, torej bi lahko uporabil tudi kaj, kar je mišljeno za svinčene akumulatorje. Imam 2 levi roki :))
Seveda imaš že sestavljene 12V LiFePO aku, namenjene ravno zamenjavi svinčevega aku; prav tako imaš 12V grelce. Ampak tak aku je drag ko žafran, pa vsak dan ga boš nosil gor pa dol.
vires in numeris

iloveboobz ::

je pa easy varjanta en portable power bank za 230V pa kalorifer za 15€ na zadnje zicer. Za vklop pa kaksn timer ali wifi vtičnica.

5minut dela da skup spravis.

https://www.aliexpress.com/item/1005009...

https://www.merkur.si/elektricni-kalori...

https://www.aliexpress.com/item/1005007...

evo. simpl k pasulj

energetik je izjavil:

Predkambrij je izjavil:

220V ne morem potegnit v avto, tako, da vir energije je diesel ali baterija. Preferiram baterijo. Polnilec imam, tudi RF oddajnik/sprejemnik, ampak ne bi rad cele rešitve sestavil sam. Sigurno mora kaj takega že obstajat. 4x LiFePO? dejansko proizvede 10-14.6V, torej bi lahko uporabil tudi kaj, kar je mišljeno za svinčene akumulatorje. Imam 2 levi roki :))
Seveda imaš že sestavljene 12V LiFePO aku, namenjene ravno zamenjavi svinčevega aku; prav tako imaš 12V grelce. Ampak tak aku je drag ko žafran, pa vsak dan ga boš nosil gor pa dol.

lifepo4 akku je dejansko dirt cheap danes

https://www.amazon.de/-/en/XZNY-Mini-Ul...
smoki

Zgodovina sprememb…

komunist1945 ::

iloveboobz je izjavil:


lifepo4 akku je dejansko dirt cheap danes

https://www.amazon.de/-/en/XZNY-Mini-Ul...


To se lahko da v ICE avto za zagon namesto svinčenega ali bo spražilo zaradi drugačnega režima polnjenja? Terminali mi tudi mali delujejo.

Zgodovina sprememb…

iloveboobz ::

za zagonske zadeve mas druge varjante. Tole ma 100A BMS in vprasanje če kaksno undertemparature zascito (marsikater budget nima) zato je izjemno neprimern za zagon. Pa seveda, alternator teh akkujev nebo čist prav filal.

Also, za zimo LFP tudi ni najbolj primern, ker njegova kapaciteta in discharge tok kr pade.
Imas sicer namenske za avtomobile z močnejsim BMS, ampak to ni potem več hec za 150EUR.
smoki

Zgodovina sprememb…

komunist1945 ::

tnx

Predkambrij ::

Za štart so najboljši svinčeni, ker imajo radi 100% SoC in z lahkoto dajo od sebe zagonski tok. LiFePO4 mora imet SoC 30-70% za dolgotrajnost, primeren je za deep discharge.

iKst_ ::

Še vedno se poraja vprašanje. V čem je problem namenskega grelca na dizel/bencin?

Cena? Komplicirana vgradnja? Želja po DIY?

iloveboobz ::

Predkambrij je izjavil:

220V ne morem potegnit v avto, tako, da vir energije je diesel ali baterija. Preferiram baterijo. Polnilec imam, tudi RF oddajnik/sprejemnik, ampak ne bi rad cele rešitve sestavil sam. Sigurno mora kaj takega že obstajat. 4x LiFePO? dejansko proizvede 10-14.6V, torej bi lahko uporabil tudi kaj, kar je mišljeno za svinčene akumulatorje. Imam 2 levi roki :))


tole
smoki

starfotr ::

Če imaš elektriko v bližini:

https://www.defa.com/electrical-preheat...

Če nimaš elektrike v bližini (alternativa webastu):

https://shop.autoterm.com/

Predkambrij ::

Mislim, da bom na koncu vseeno kupil "parking heater all in one" z aliexpressa. Tole recimo https://www.aliexpress.com/item/1005006...

Če prav štekam je treba samo 1 luknjo zvrtat za izpuh? A diesel ne smrdi nič? Jaz imam okvarjen čut za vohat.

iKst_ ::

Smrdi okoli avta, v avtomobilu pa ne, če je prav zmontiran.

Poglej si na YT kako se zadeva zmontira, je polno tega gor.

ExOrcisT21 ::

Jaz sem pred cca 2 leti kupil električno baterijo EcoFlow RIVER 2 Pro in gor priklopil 800 W kalorifer, katerega sem zagnal preko applikacije iz tople postelje. Je nekako delovalo in baterija je zdržala cca 1h, ampak avto preko 12V prepočasi polni baterijo in moraš baterijo neprestano nosit v bajto polnit in se mi na koncu ni več dalo in sem prodal...

Zgodovina sprememb…

Scorpy84 ::

Jaz ne vidim smisla, da si ogreješ notranjost vozila. Vklopim 15-20 min kalorifer 2kw, da odmzrne avto, sej se segreje hitro in je volan, sedez topel, da ne rabiš grelce.... Ampak, kaj ti pomaga, ko je avto cez 5 min že hladen. Tisto z gretjem hladilnega sistema, je boljše imeti, sem že gledal leta nazaj ampak se nisem odločil. Imajo še skandinavci neko zadevo, kjer v blok motorja ugradiš in ti še bolj ogreje motor, skupaj z oljem.

komunist1945 ::

ExOrcisT21 je izjavil:

Jaz sem pred cca 2 leti kupil električno baterijo EcoFlow RIVER 2 Pro in gor priklopil 800 W kalorifer, katerega sem zagnal preko applikacije iz tople postelje. Je nekako delovalo in baterija je zdržala cca 1h, ampak avto preko 12V prepočasi polni baterijo in moraš baterijo neprestano nosit v bajto polnit in se mi na koncu ni več dalo in sem prodal...


12V avto vtičnica ma samo okoli 100W max moči, alternator pa zmore vsaj 10x več, tako da bi moral posebej kable potegnit, če bi hotel hitreje filat. No, pa tudi odvisno, kakšne konektorje in varovalke ma ta baterijski hranilnik

Predkambrij ::

Sem še malo researchal in električni grelec, priklopljen direktno na aku je tudi v redu. Alternator pri prostem teku fila menda na cca 50% moči, pri normalni vožnji pa hitro 80-100%. Moj model (fabia mk2 1.6TDI) ima menda 110A ali 140A, dejansko imajo določeni že vgrajen električni grelec (moj ga zih nima, ker se komaj kaj ogreje po 15min vožnje). Če nima že linije, treba potegnit skoz firewall, podobno, kakor, če bi hotel napajat amp za subwoofer. V tem primeru ni preheated, ampak, če hitro začne pihat toplo, ko se začneš furat je tudi fajn.

komunist1945 ::

Lahko poskusiš tudi najcenejšo low tech varianto, pozimi zablokiraš zračnike spredaj na odbijaču in maski z nekim kartonom ali plastiko, avto se bi moral dosti prej segret, če mrzel zrak ne piha spredaj not. Pa še aerodinamiko avta izboljšaš in bi se moralo malenkost na nižji porabi poznat.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Baterijske celice (litij, vseh vrst), dobava, nakup ... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15026153 (11920) stara mama
»

Backup baterija za celo hišo? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6310849 (8077) TESKAn
»

Hitrost polnjenja akumulatorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
548027 (6778) iloveboobz
»

Tesla Powerwall v Sloveniji (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9529427 (22585) hruske
»

Izboljšanje izkoristka ICE motorja - Peltier

Oddelek: Znanost in tehnologija
222383 (1944) Spajky

Več podobnih tem