Forum » Na cesti » Zakaj vsi vozijo čez črto?
Zakaj vsi vozijo čez črto?

driftwood ::
Zakaj vsi vozijo čez črto?
ker so avti vse širši oz. ceste vse ožje.
In kako se potem uspeta dva taka avta srečati na cesti, če so preozke?
Takrat nenadoma postane cesta dovolj široka oz. avto dovolj ozek.
Malo naštudiraj Einštajnovo teorijo o relativnosti, preden sprašuješ.


iso2000 ::
stara mama je izjavil:
- ceste se ožajo, ker občinski funkcionarji na njih rišejo kolesarske steze
Lahko prosim en primer tega? Ker še nisem videl narisane kolesarske steze.
primer:
https://maps.app.goo.gl/DpHJKBixrwCVVfq...
"Čez noč" se je pojavila ta kolesarska na obeh straneh in omejitev se je spremenila iz 90 na 50 km/h. Zdaj je treba pa samo še lokalcem dopovedat, da je omejitev 50, ker jih dosti še ni poštekalo. Kolesarji pa imajo seveda "kolesarsko"...

GupeM ::
Ampak to ni kolesarska steza. To je kolesarski pas. Pa sredinska črta je tudi izginila, tako da ne vem, kako lahko kdo vozi preko nje. Verjetno ste nekaj pomešali.
Sem še enkrat pogledal sliko. Se prav lepo vidi, da so sredinsko črto pobrisali, tako kot to naredijo drugje, kjer naknadno narišejo kolesarske pasove.
Sem še enkrat pogledal sliko. Se prav lepo vidi, da so sredinsko črto pobrisali, tako kot to naredijo drugje, kjer naknadno narišejo kolesarske pasove.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

Miki N ::
stara mama je izjavil:
- ceste se ožajo, ker občinski funkcionarji na njih rišejo kolesarske steze
Lahko prosim en primer tega? Ker še nisem videl narisane kolesarske steze.
primer:
https://maps.app.goo.gl/DpHJKBixrwCVVfq...
"Čez noč" se je pojavila ta kolesarska na obeh straneh in omejitev se je spremenila iz 90 na 50 km/h. Zdaj je treba pa samo še lokalcem dopovedat, da je omejitev 50, ker jih dosti še ni poštekalo. Kolesarji pa imajo seveda "kolesarsko"...
Imaš tudi bolj fensi variante - s tem, da tukaj so saj pustili prekinjeno črto, logično, saj bo treba ziher izvajati manevre čez sredino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Miki N ()

fikus_ ::
stara mama je izjavil:
"Mi pa grejo izredno na živce počasni zibajoči neokretni kombajni na cestah, ki se komaj držijo svojga pasu."
To je pa odvisno od voznika.
Teta fizika pa je rekla, da je največ odvisno od nje. Voznik se lahko le trudi kompenzirat (ne bit ovira).
In kaj ima fizika s tem, če nekdo pelje čez sredinsko črto na cesti?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

jan_g ::
primer:
https://maps.app.goo.gl/DpHJKBixrwCVVfq...
"Čez noč" se je pojavila ta kolesarska na obeh straneh in omejitev se je spremenila iz 90 na 50 km/h. Zdaj je treba pa samo še lokalcem dopovedat, da je omejitev 50, ker jih dosti še ni poštekalo. Kolesarji pa imajo seveda "kolesarsko"...
Ja, takih primerov je v zadnjih letih cel kup. Kot gobe po dežju. Po mojem mnenju enako nevarno kot prej, če ne še bolj zaradi preveč samozavestnih šoferjev in občutka varnosti kolesarju, da je na označenem "pasu". In ja, potem se politiki hvalijo, koliko kilometrov kolesarskih poti ima Slovenija. Namesto da bi jih uredili tako, kot je treba. Torej ločen pas za kolesarje. V mestu ponekod ne gre, a mariskje pa bi z nekaj truda šlo. Sploh pa izven naselij in na takih ravninskih odsekih.
Če je folk nesposoben peljati po lastni strani ceste, naj ostane doma, pokliče taksi ali gre na avtobus.
Hja, o tem smo se pogovarjali že v tisti temi o omejitvi hitrosti 30km/h v mestih. Na določeni poti od doma v center imam skoraj dvokilometrsko ulico s cono 30 na uro. Škoda, ker šoferji ne berejo slo-techa in vračajo svoje izpite nazaj na upravno enoto. Ker je očitno vožnja 30 km/h izjemno zahteven manever. Vsaj glede na reakcije šoferjev, ki jih vidim v vzvratnem ogledalu. Če bi vračali izpite še zaradi sekanja ovinkov, bi bile naše ceste kar prazne. Ja, tudi kamionarji to počnejo ...

fikus_ ::
Ja lepše se pelje, če se seka ovinke.
Kaj je lepše in kaj ne, je stvar posameznika, fizika na "lepoto" ne vpliva.
Sem pred leti vozil Dusterja, bil je jajca za na cesto in skozi ovinke, pač tako narejen avto.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

starfotr ::
Kamionarji so danes iz vseh vetrov. Tako, da na njihovo "profesionalnost" se ni za zanašat.

starfotr ::

stara mama ::
Ja lepše se pelje, če se seka ovinke.
Sem pred leti vozil Dusterja, bil je jajca za na cesto in skozi ovinke, pač tako narejen avto.
Hmmm čudno???
Mogoče pa terenec ni narejen primarno za na cesto?

....pa tako so popularni zadnje čase
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

fikus_ ::
Kako se vozijo sedanji Dusterji, ne vem. Ni pa to terenec v klasičnem smislu, bolj "mestni" terenec.
Popularni so predvsem zato, ker so cenejši SUV v primerjavi s podobno velikimi.
Popularni so predvsem zato, ker so cenejši SUV v primerjavi s podobno velikimi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

stara mama ::
Itak.... kmal bomo uspel pridet cel krog in ugotovili, da fizika SUVjev ni namenjena ostri vožnji skozi ovinke na asfaltu.
Skoraj si si že odgovoril na vsa predhodna vprašanja
Skoraj si si že odgovoril na vsa predhodna vprašanja

Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

d4vid ::
Zakaj vsi vozijo čez črto?
ker so avti vse širši oz. ceste vse ožje.
Ker folk kupuje prevelike avte. Ko si star 40+ je treba kupit velik SUV, da se spraviš vanj in da ne boli hrbet. Ko si mlajši, je treba vozit audija a6 karavan, zato da si car. Tudi če se voziš 99% sam. In tudi če si zarad avta cel mesec na paštetah, voziš pa rotal gume.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

fikus_ ::
Star fotr je privlekel noter in se vpiknil SUV v temo, da bi dokazoval prav.
PS Kaj sta poročena s starim fotrom?
PS Kaj sta poročena s starim fotrom?

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

fikus_ ::
Sprašujem, ker se dopolnjujeta.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Relanium ::
To, da se visoki avti (ja, predvsem so to SUVji) precej nagibajo, je neizpodbitno dejstvo.
Ampak prodajalec v kravati je bil tako prijazen, da žena ni hotela več slišat o običajnih "karavanih",
predvsem zato ker ima tud sosed višjega (avto mislim),
pa kolegica je pokazala kako lažje je dajat otroka noter (ni se treba sklanjat),
pa lepi so (ker pametnejše nižje izbire ni več), pa .....
Žene pa itak ne brigajo vozne lastnosti, samo da je visok in lep!
Pa si je ded kupu mir.
Ampak prodajalec v kravati je bil tako prijazen, da žena ni hotela več slišat o običajnih "karavanih",
predvsem zato ker ima tud sosed višjega (avto mislim),
pa kolegica je pokazala kako lažje je dajat otroka noter (ni se treba sklanjat),
pa lepi so (ker pametnejše nižje izbire ni več), pa .....
Žene pa itak ne brigajo vozne lastnosti, samo da je visok in lep!
Pa si je ded kupu mir.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()

Ganon ::
Ko si star 40+ je treba kupit velik SUV, da se spraviš vanj in da ne boli hrbet.
Če so tako mladi že invalidni, se je za vprašati, kaj je šlo v življenju narobe.
Višje sedenje je res slab argument. Kako se je preživelo, ko ni bilo idiotskih športnih terencev? Zavozili smo kot družba na vseh nivojih.

fikus_ ::
Torej če nekdo želi kupiti drugačen avto, kot ga preferiraš ti, je družba zavožena?!
Malo manj razmišljate jaz, jaz, jaz,... so se drugi na svetu.
Malo manj razmišljate jaz, jaz, jaz,... so se drugi na svetu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

IL_DIAVOLO ::
Za 40-letnika pac ni normalno, da ima fizične omejitve 70-letnika.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

PARTyZAN ::
Ravno zaradi razmišljanja samo o sebi ljudem dejstvo, da so s težjim in višjim avtomobilom v prometu nevarnejši do ostalih udeležencev ne predstavlja nobene težave.

starfotr ::
Nihče ne želi SUVa. Avtomobilska industrija želi prodajat to obliko vozil, ker so precej dražji pri nakupu in tudi vzdrževanje je dražje, kot pri klasiki.
Ampak, če pogledaš današnjo izbiro, so vsi avti skoraj da enaki, ne glede na znamko.
O voznih lastnostih pa ne bi, ker so precej slabše kot pri klasiki.
Ampak, če pogledaš današnjo izbiro, so vsi avti skoraj da enaki, ne glede na znamko.
O voznih lastnostih pa ne bi, ker so precej slabše kot pri klasiki.

fikus_ ::
Kako nihče ne želi SUV?! Ali proizvajalci držijo kupcem pištolo na glavo pred podpisom pogodve za SUV?!
Nekateri ne znate drugače razmišljati kot jaz, jaz, jaz,.... Različni ljudje smo na svetu!
Nekateri ne znate drugače razmišljati kot jaz, jaz, jaz,.... Različni ljudje smo na svetu!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

stara mama ::
Js ga ne želim, @starfoter ga ne želi, pa imava obadva že zdelane hrbtenice, a mladi pa vsi po vrsti invalidi?
Marketing jih je prepričal, da to rabijo. In ponudba se je prilagodila.
Kot iPhone, ki je vsako leto na novo izumljen.
Al pa kolesa za 10 jurjev, ker vsako leto na novo izumijo geometrijo.
Marketing jih je prepričal, da to rabijo. In ponudba se je prilagodila.
Kot iPhone, ki je vsako leto na novo izumljen.
Al pa kolesa za 10 jurjev, ker vsako leto na novo izumijo geometrijo.
Ekologija™ in Trajnost™

fikus_ ::
Zakaj se pa potem vsajata proti vsakemu, ki ni enakega mnenja, ki ni proti SUV?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

fikus_ ::
Torej iz principa, ker ti tako hočeš, to je tvoj "racionalen" razlog.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

sbawe64 ::
stara mama je izjavil:
Ljudje kupujejo, kar jim je na vojo in v finančnem dosegu, tega ne boš spremenil.
Dober vic, ker trend SUVjev in križancev je cene dvignil
Drgač nisem proti avtomobilo, imam jih celo rad! Predvsem tiste bolj športno naravnane ki niso FWD.
Pa tud kolesarim rad.
Tud motocikliram še kdaj.
Mi pa grejo izredno na živce počasni zibajoči neokretni kombajni na cestah, ki se komaj držijo svojga pasu.
Teleportacije za kombajne žal se niso izumili.
Žitarice in koruza ti gredo tudi na živce ?
Lahko prideš namesto kombajna elegantno hitro, boš pšenico s srpom rezal in nato mlačev.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order

GenZNPC ::
Itak da bomo vozili cez crto, ce je lepse in bolj na komot, tudi sekali ovinke.
Smo krvavi pod kozo, ne pa neki NPCji
Trende je treba kolobariti, bo prisel spet cas, ko prodaja City SUVov ne bo vec kul in bodo navadni avti spet "in"
Kot pr kavbojkah in zoknih.
Smo krvavi pod kozo, ne pa neki NPCji
Kako nihče ne želi SUV?! Ali proizvajalci držijo kupcem pištolo na glavo pred podpisom pogodve za SUV?!
Nekateri ne znate drugače razmišljati kot jaz, jaz, jaz,.... Različni ljudje smo na svetu!
Trende je treba kolobariti, bo prisel spet cas, ko prodaja City SUVov ne bo vec kul in bodo navadni avti spet "in"
Kot pr kavbojkah in zoknih.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

GenZNPC ::
Nihče ne želi SUVa. Avtomobilska industrija želi prodajat to obliko vozil, ker so precej dražji pri nakupu in tudi vzdrževanje je dražje, kot pri klasiki.
Ampak, če pogledaš današnjo izbiro, so vsi avti skoraj da enaki, ne glede na znamko.
O voznih lastnostih pa ne bi, ker so precej slabše kot pri klasiki.
Lazje je tudi spakirati baterijo spodaj, da ti treba potem imeti kolena na sedezih zadaj pred nosom.
Recimo v navadnih EVjih, ce sedis zadaj, je kot da bi sedel na majhni prucki.
skibidi

Glugy ::
Ožanje cest v bistvu ni problem, je bolj skill issue ( pomanjkljiva sposobnost ) če ne znaš zvozit po svojem pasu ovinka.

Furbo ::
Zdaj pa še v tej temi vozite čez črto, spet berem oslarije o nagibanju SUV itd, kar smo že videli v drugi temi.
Prebolite že to, da ne prisegajo vsi na karavane.
Prebolite že to, da ne prisegajo vsi na karavane.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

GenZNPC ::
Ožanje cest v bistvu ni problem, je bolj skill issue ( pomanjkljiva sposobnost ) če ne znaš zvozit po svojem pasu ovinka.
Ozanje cest ni skill issue, to je res, ampak bolj proracunski issue
skibidi

bm1973 ::
Ceste niso nič ožje, ne vozite pijani, ko se vam vidno polje zmanjša, pa bodo ceste dovolj široke...

starfotr ::

GenZNPC ::
Ceste niso nič ožje, ne vozite pijani, ko se vam vidno polje zmanjša, pa bodo ceste dovolj široke...
Zakaj bi to pocel pijan, ce lahko tudi trezen?
skibidi

stara mama ::
stara mama je izjavil:
Mi pa grejo izredno na živce počasni zibajoči neokretni kombajni na cestah, ki se komaj držijo svojga pasu.
Teleportacije za kombajne žal se niso izumili.
Žitarice in koruza ti gredo tudi na živce ?
Jezusmarija, da se moram celo pojasnjevat da je "kombajn" mišljen kot prispodoba (velikim počasnim neokretnim vozilom kot so SUVji, avtodomi, ...)
Brezveze komentira tist, ki ne zna brat med vrsticami...
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

fikus_ ::
Ožanje cest se izvaja tudi zaradi znižanja hitrosti.
Še enkrat , ceste se ne ožajo, morajo biti po tehničnih smernicah!
Pa ne mi naprej vlačiti narisano kolesarsko na cesti, ker cesta je še vedno isto široka.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

bm1973 ::
Folk je res glup, vidi narisano kolesarsko stezo, nobenega kolesarja, oni pa po sredi ceste...

Miki N ::
No ja tudsi risanje "kolesarskih" po cestah ni nekaj super inteligentna ideja - očitno vabi težave - zakaj torej to početi? Za usrano prgišče evrov?


starfotr ::
Ožanje cest se izvaja tudi zaradi znižanja hitrosti.
Še enkrat , ceste se ne ožajo, morajo biti po tehničnih smernicah!
Pa ne mi naprej vlačiti narisano kolesarsko na cesti, ker cesta je še vedno isto široka.
Za razne šikane in druge ukrepe za umirjanje in zmanjšanje hitrosti še nisi slišal?
Zoženje vozišča - eden boljših ukrepov za zniževanje hitrosti
Širina vozišča najbolj vpliva na hitrost. Široke in ravne ceste kar kličejo po “težji nogi”, saj voznik nima občutka, da vozi hitro. Zoženje vozišča je eden boljših ukrepov za umirjanje prometa, saj je ukrep učinkovit, hkrati pa ne zaustavlja reševalnih in intervencijskih služb, kar je težava pri grbinah in drugih vertikalnih ukrepih, ki kaznujejo vse, tudi tiste, ki vozijo po predpisih. Eden od priporočljivih ukrepov je zoženje vozišča s kolesarskimi pasovi. Pri tem je treba imeti v mislih, da se morajo na kolesarskih površinah počutiti varno tudi otroci, starejši in manj izkušeni kolesarji.

fikus_ ::
Ožanje cest se izvaja tudi zaradi znižanja hitrosti.
Še enkrat , ceste se ne ožajo, morajo biti po tehničnih smernicah!
Pa ne mi naprej vlačiti narisano kolesarsko na cesti, ker cesta je še vedno isto široka.
Za razne šikane in druge ukrepe za umirjanje in zmanjšanje hitrosti še nisi slišal?
Zoženje vozišča - eden boljših ukrepov za zniževanje hitrosti
Širina vozišča najbolj vpliva na hitrost. Široke in ravne ceste kar kličejo po “težji nogi”, saj voznik nima občutka, da vozi hitro. Zoženje vozišča je eden boljših ukrepov za umirjanje prometa, saj je ukrep učinkovit, hkrati pa ne zaustavlja reševalnih in intervencijskih služb, kar je težava pri grbinah in drugih vertikalnih ukrepih, ki kaznujejo vse, tudi tiste, ki vozijo po predpisih. Eden od priporočljivih ukrepov je zoženje vozišča s kolesarskimi pasovi. Pri tem je treba imeti v mislih, da se morajo na kolesarskih površinah počutiti varno tudi otroci, starejši in manj izkušeni kolesarji.
Spet ven vlečeš nek obstranski primer. Šikana ni po celi dolžini ceste, ampak samo na točno določenem delu!
Ti narisani kolesarski pasovi na cestah so pa samo potuha, da se za malo denarja naredi kolesarska. Zaradi varnosti mora kolesarska biti ločena, vsaj z nekakšnim pločnikom.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

bm1973 ::

fikus_ ::
Uvozi so druga stvar in ja, ponekod je kot bi bil na vlaku smrti. Razumem, da to ne marate. To po navadi zagrešijo na občinskem nivoju.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Blinder ::
Vozijo tudi zaradi lenobe, ne da se jim sukat volana.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Snajper_ ::
...in ne da se jim šaltat, ne da se jim držat gas in ne da se jim zavirat.
Taki osebki rabijo svojga šoferja.
Taki osebki rabijo svojga šoferja.

solatko ::
Večina današnjih voznikov ne obvlada vozil ali zaradi slabega znanja ali zato, ker enostavno nimajo občutka za velikost vozila. To vidiš pri srečevanju, parkiranju, ustavljanju pred rdečim semaforjem,....
Delo krepa človeka

GupeM ::
Uvozi so druga stvar in ja, ponekod je kot bi bil na vlaku smrti. Razumem, da to ne marate. To po navadi zagrešijo na občinskem nivoju.
Normalno, da tega ne maramo. Ampak mene osebno ne moti preveč. Če grem po opravkih s kolesom, ne grem pretirano hitro in mi je pač vseeno za tiste "grbine." Če grem pa rekreativno, pa pač potrpim tistih nekaj km, potem pa izbiram poti, kjer so "grbine" visoke nekaj 100 m in dolge nekaj kilometrov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27865 (20692) | zmaugy |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 44103 (38974) | St235 |