Slo-Tech - Microsoft je malim razvijalcem omogočil brezplačno objavo svojih aplikacij v Microsoft Store, ki bodo tako dostopne po praktično celem svetu. Prav tako za objavo aplikacij ni več potrebna kreditna kartica.
Doslej je Microsoft zaračunaval enkratni znesek v višini 19 dolarjev za objavo aplikacij v Microsoft Store, kar je bilo že sedaj ceneje od konkurence. Google je zahteval enkratno plačilo 25 dolarjev, Apple pa kar 99 dolarjev in to vsako leto. Junija letos je Microsoft postopoma začel rahljati te zahteve, sprva v posameznih državah, sedaj pa je sprememba začela veljati globalno. Chetna Das iz Microsofta je pojasnila, da so želeli s tem ustvariti bolj vključujočo platformo brez pomembne prepreke, ki je doslej omejevala razvijalce iz nekaterih delov sveta.
Drugo vprašanje pa je, kako kaže Microsoft Storu, ki še vedno ni tako priljubljen, kot so si v Microsoftu želeli, čeprav ima že 250 milijonov mesečnih uporabnikov. Lani so ga nadgradili s samostojnimi namestitvenimi orodji (standalone installer) in posodobljeno spletno različico. Razvijalci lahko objavljajo aplikacije Win32, UWP, PWA, .NET, MAUI in Electron, v njih pa smejo ponujati tudi svoje plačilne sisteme, za kar Microsoft ne računa provizije. Precej, precej drugače kot v Applovem ekosistemu.
Novice » Operacijski sistemi » Objava aplikacij v Microsoft Store odslej brezplačna

David Mayer ::
Verjetno odpirajo vrata AI-generiranim aplikacijam, kakšne 80% bo nestabilno sranje, 19% bo nekako uporabno, 1% topshit, bo že skupnost izločila neuporabno. Za telefone sicer ne

Zgodovina sprememb…
- spremenilo: David Mayer ()

starfotr ::
Prihodnost bo taka, da bo izključno možno preko trgovine nalagat in ne več .exe. Trendi tudi v androidu gredo tudi v to smer. iOS pa praktično že ima tako.

David Mayer ::
Vprašanje, ker 'trgovinske' aplikacije so v peskovnikih in funkcionalno veliko skromnejše od kompleksnih nativnih *.exe, ki imajo tudi direkten dostop do hw - tega verjetno v naslednjih 5 letih ni pričakovati, da bi neka abstrakcija že bila zadostna. Sicer se veliko uporablja virtualizacija OS, ki nativnega dostopa do hw niti ne potrebuje izven samega virtualizacijskega vsebnika, ampak to je bolj za enterprise potrebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: David Mayer ()

_Denny_ ::
Lepo, bo še več svinjarije...kot, da že zdaj ni tam dovolj shovelwara. Naj nam potem vsaj dovolijo brisanje "kupljenih" stvari z libraryja, ne pa da moram že 10+ let prenašati 200+ vnosov, ko sem zaradi domneve kako je MS Store kvalitativno na nivoju Steama tistega časa žal nasedel pravljicam tipa "1̶9̶,̶9̶9̶€̶ Free for a limited time!"; celotna aplikacija je tako dobro zoptimizirana, da jo zaradi tako "velikega" libraryja večino časa sploh ne odpre. Potem še je problem s fake aplikacijami, ko iščeš kak WinRAR, VLC, 7zip in ostale znane, ki jih ni v Storu, kjer ti zadeva z veseljem servira (plačljivo) aplikacijo z istim/podobnim imenom (ali celo pravo stvar z dodanim malwarom, objavljeno s strani neke tretje osebe) namesto enostavnega "not found".
Brez vsega tega je bil potencial za najbolj uporabljen app store, ker ima kar nekaj bonusov v primerjavi z ročnimi inštalacijami (sandbox, auto update, po uninstallu ni nobenih smeti na disku in v registru)...sploh s Project Centennial s konverzijo normalnih aplikacij v MS Store format.
Mimogrede, to se je zgodilo s Steamom, ko so uvedli Greenlight*, kasneje pa Steam Direct $100 pavšal po objavljeni igri. Res je bilo prej dosti manj objav, a je večina bila vsaj približno kvalitetna. Zdaj je prišlo celo tako daleč, da ljudje kupujejo razne Unity in Unreal Engine game template/tutoriale in le-te kar direktno objavljajo na Steam (t.i. asset flip). Z brezplačnim modelom bi bila situacija še hujša.
*če je dovolj uporabnikov glasovalo za igro, je dobila dovoljenje za objavo; seveda se je to na veliko izkoriščalo z "glasuj za nas in na koncu dobiš free Steam key", zato so ga kasneje ukinili.
Brez vsega tega je bil potencial za najbolj uporabljen app store, ker ima kar nekaj bonusov v primerjavi z ročnimi inštalacijami (sandbox, auto update, po uninstallu ni nobenih smeti na disku in v registru)...sploh s Project Centennial s konverzijo normalnih aplikacij v MS Store format.
Mimogrede, to se je zgodilo s Steamom, ko so uvedli Greenlight*, kasneje pa Steam Direct $100 pavšal po objavljeni igri. Res je bilo prej dosti manj objav, a je večina bila vsaj približno kvalitetna. Zdaj je prišlo celo tako daleč, da ljudje kupujejo razne Unity in Unreal Engine game template/tutoriale in le-te kar direktno objavljajo na Steam (t.i. asset flip). Z brezplačnim modelom bi bila situacija še hujša.
*če je dovolj uporabnikov glasovalo za igro, je dobila dovoljenje za objavo; seveda se je to na veliko izkoriščalo z "glasuj za nas in na koncu dobiš free Steam key", zato so ga kasneje ukinili.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 5080 16GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, TCL 55C7K 144Hz
RTX 5080 16GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, TCL 55C7K 144Hz
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoft kupuje Activision Blizzard KingOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 17149 (13269) | opeter |
» | Microsoft Store se končno odpira za druge trgovineOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 4812 (3816) | MrStein |
» | Nov Microsoftov telefon: Samsung Galaxy S8Oddelek: Novice / Android | 11459 (9021) | dj_uro |
» | Microsoft razprodaja še Surface Pro (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Windows Mobile | 57212 (52222) | HunterMan |
» | Pekel zmrzuje - Microsoft in GPLOddelek: Novice / --Nerazporejeno-- | 4407 (2833) | MrStein |