Forum » Na cesti » Porsche cayenne
Porsche cayenne

WizzardOfOZ ::
Ena dilema;
Novi E cayenne bo imel prazen 3 tone. Ostali približno enako veliki E avti tudi.
Kaj to pomeni za naše izpite B kategorije, ki veljajo za do 3500kg? Če vanj postaviš 5 ljudi s po 100kg vsak, je to že na meji, če ima vsak še 15kg ruzak, je to že čez? Smeš še tak avto vozit z B kategorijo?
Verjetno je že NDM večji od 3500kg. Kaj to pomeni za B kategorijo? Jo zato hočejo dvignit na 4300kg?
Novi E cayenne bo imel prazen 3 tone. Ostali približno enako veliki E avti tudi.
Kaj to pomeni za naše izpite B kategorije, ki veljajo za do 3500kg? Če vanj postaviš 5 ljudi s po 100kg vsak, je to že na meji, če ima vsak še 15kg ruzak, je to že čez? Smeš še tak avto vozit z B kategorijo?
Verjetno je že NDM večji od 3500kg. Kaj to pomeni za B kategorijo? Jo zato hočejo dvignit na 4300kg?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

VelkBla ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ena dilema;
Novi E cayenne bo imel prazen 3 tone. Ostali približno enako veliki E avti tudi.
Kaj to pomeni za naše izpite B kategorije, ki veljajo za do 3500kg? Če vanj postaviš 5 ljudi s po 100kg vsak, je to že na meji, če ima vsak še 15kg ruzak, je to že čez? Smeš še tak avto vozit z B kategorijo?
Verjetno je že NDM večji od 3500kg. Kaj to pomeni za B kategorijo? Jo zato hočejo dvignit na 4300kg?
To lahko podobno velja za ameriške pick up trucke, ki baje bodo preplavili Evropo.

WizzardOfOZ ::
Ford F350 super duty ima 6886 lb, kar je 3,123 kg.
Že F150 raptor ima 2.5 tone, pa nosilnost samo 650kg, tako da je NDM 3150 kg
Že F150 raptor ima 2.5 tone, pa nosilnost samo 650kg, tako da je NDM 3150 kg
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

feryz ::
To me spomni na Avstrijce in njihove kontrolne točke na AC. Ponavadi na cestnih tablah napišejo, da morajo obvezno iti dol z AC na parkplac vsa vozila, katerih teža presega 2,5 tone.
In potem tuhtam, kaj mi je storiti. Zafira ima 2520 kg. Potem sem noter še vsaj jaz, nekaj benza, poln prtljažnik šare in si takoj na 2800 kg.
Sicer je vsem jasno, koga zadevajo te kontrole. Ampak predpis je predpis in po pravilih, bi se ga moral držati. Čeprav se ga, seveda, ne.
In potem tuhtam, kaj mi je storiti. Zafira ima 2520 kg. Potem sem noter še vsaj jaz, nekaj benza, poln prtljažnik šare in si takoj na 2800 kg.
Sicer je vsem jasno, koga zadevajo te kontrole. Ampak predpis je predpis in po pravilih, bi se ga moral držati. Čeprav se ga, seveda, ne.

codeMonkey ::
Avstrijci ti zmerijo to kar ko se vozis na AC. So me opozorili da grem dol pri kontrolni tocki, ko sem si z rentanim kombijem peljal pohistvo. Zato da ce je slucajno prenatovorjen, da ne bo kazni. Ce se prav spomnim, moras mimo Pinkafelda dol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

codeMonkey ::
Ne vem ce stekam vprasanje, ampak imam izpit za klasicno B kategorijo in vozil sem Fiat Ducato, kjer pac moras paziti da ne presezes tistih tono in se nekaj kar ostane za tovor, da ni vse skupaj nad 3500 kg. Baje se prepoznava tip kombija in pac izmeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

WizzardOfOZ ::
Ampak če bodo sedaj avtomobili težki 3 tone, NDM bodo pa imeli 3500, jih bodo začel vagat in fajn colat, ker bo vse več kot 3500kg, ko bodo napolnjeni.
Pa če bo tak vlekel prikolo (naj bi lahko vlekel 3500kg prikolico, bo to NDM 7 ton. To rabiš pa verjetno že izpit za kamion.
Pa če bo tak vlekel prikolo (naj bi lahko vlekel 3500kg prikolico, bo to NDM 7 ton. To rabiš pa verjetno že izpit za kamion.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::
nebivedu ima point tukaj. Dejansko bo potrebno s povisanjem teze zaradi baterij in mocjo EV-jev posodobiti oz. prilagoditi tudi cestinine in vse kar pritece. Dost organsko, bi rekel. Nafukas EV-je, nafukas Co2 kupone, potem pa pride tudi pocas EV lastnik na svoj racun, da doda v skupno malho, kjer smo jih subnecioniral. Nekak kot pri netmeteringu ko so se vsi rezali ostalim, ki te opcije nismo imeli. Karma my friend is real.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

mr_chai ::
Ja zdej če boš neke težke savdijske naftne mogotce prevažu, pa da jih bo ravno pet v avtu Cayennu, potem da, potrebuješ izpit za tovornjak.

Utk ::
Jaz imam netmetering in se še zmeraj režim. Nihče me ni obvestil, da več ne smem.
Tudi vozim se še zmeraj zastonj, čeprav ima avto tistih 200, 300 kil več.
3 tone nima avto zaradi baterij, ampak ker je težka krava.
Tudi vozim se še zmeraj zastonj, čeprav ima avto tistih 200, 300 kil več.
3 tone nima avto zaradi baterij, ampak ker je težka krava.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Buggy ::
Sej pravim. Drzava je tranzitna. Zaradi tovornjakarjev imamo zastoje, potencialne nesece in prakticno na AC zgolj en pas. Vemo da skodo na cestah dela teza. Naj se potem placuje cestnino po tezi ne pa po moci motorja, kar je absurd. Nekaj bo se s tega kapnila, bolj kot pa na moci agregata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

Utk ::
Zarad mene naj, ampak zdaj je razlika med najnižjo in najvišjo cca x9. Pri teži, kjer en avto ne more bit 9x težji, bo to težko upravičit.
Na kubike motorja je pa danes to res brez veze.
Na kubike motorja je pa danes to res brez veze.

Buggy ::
se pa strinjas, da zadeve trenutno niso ustrezne oz so nepravicne?
sam tolk da vem kdaj bo Lotus zacel tud dobivat za ceni.
sam tolk da vem kdaj bo Lotus zacel tud dobivat za ceni.

WizzardOfOZ ::
Ja zdej če boš neke težke savdijske naftne mogotce prevažu, pa da jih bo ravno pet v avtu Cayennu, potem da, potrebuješ izpit za tovornjak.
Če je avto težek 3 tone, je njegov ndm vsaj 3500, če ne več. To pomeni da ga z b kategorijo nebi smel voziti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

OutOfTheBox ::
Torej bi morala bit nekje določena maksimalna teža avtomobila, ki ga lahko proizvajalci še klasificirajo kot avto. Upoštevajoč maksimalen load, ki ne bi smel presegat 3.5 tone.
Da pa morš dans že računat za vsako vožnjo ali morš met še drug izpit, je pa bolano.
Da pa morš dans že računat za vsako vožnjo ali morš met še drug izpit, je pa bolano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

Matko ::
To me spomni na Avstrijce in njihove kontrolne točke na AC. Ponavadi na cestnih tablah napišejo, da morajo obvezno iti dol z AC na parkplac vsa vozila, katerih teža presega 2,5 tone.
In potem tuhtam, kaj mi je storiti. Zafira ima 2520 kg. Potem sem noter še vsaj jaz, nekaj benza, poln prtljažnik šare in si takoj na 2800 kg.
Sicer je vsem jasno, koga zadevajo te kontrole. Ampak predpis je predpis in po pravilih, bi se ga moral držati. Čeprav se ga, seveda, ne.
Malo preveč na pamet?
Na tablah je narisan tovornjak in >2,8t.
Podrobneje je razloženo tukaj:
https://camprest.com/en/blog/news/no-mo...

IL_DIAVOLO ::
A ni sporno, da lahko vsak janez, ki vozi vecino casa twingota, pelje 7m kombija brez kaksnih dokazil?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::
Če lahko vozi 10 tonski traktor s prikolico 80 na uro vsak, ki je naredil izpit na nekem 600 kilslem traktorčku...zakaj ne bi smel kombija?

pegasus ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kaj to pomeni za B kategorijo? Jo zato hočejo dvignit na 4300kg?EU ima periodične cikle osveževanja cestnoprometnih predpisov. To vem, ker smo že v postopku za prilagajanje predpisov Apteri. Podobno se bodo zgodile spremembe glede mase avtov, a tu nimam direktnega vpogleda. Pričakujte pa te spremembe zapisane še v tem desetletju.

feryz ::
Malo preveč na pamet?Lahko je narisan tovornjak in piše 2,8 t, lahko pa tovornjak ni narisan in piše 2,5 t. Kar pomeni, da morajo tudi kombiji čez parkplac.
Na tablah je narisan tovornjak in >2,8t.
Podrobneje je razloženo tukaj:
https://camprest.com/en/blog/news/no-mo...

WizzardOfOZ ::
OutOfTheBox je izjavil:
Torej bi morala bit nekje določena maksimalna teža avtomobila, ki ga lahko proizvajalci še klasificirajo kot avto. Upoštevajoč maksimalen load, ki ne bi smel presegat 3.5 tone.
Da pa morš dans že računat za vsako vožnjo ali morš met še drug izpit, je pa bolano.
A ni to določeno? Osebni avto do 3500 NDM.
Saj do sedaj nekih težjih ravno ni bilo. Sedaj prihajajo ti veliki EV suvi, ki so res težki zaradi baterij.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

PacificBlue ::
Če lahko vozi 10 tonski traktor s prikolico 80 na uro vsak, ki je naredil izpit na nekem 600 kilslem traktorčku...zakaj ne bi smel kombija?
Ni dolgo nazaj se je izpit za traktor delal samo teoreticni del, brez vožnje. Ne vem pa kako je zdaj.
I’m out.
:3
:3

IL_DIAVOLO ::
Se vedno je. Tako kot je neurejeno s težkimi gospodarskimi vozili, je neverjetno da ni se vec nesreč.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto in prikolicaOddelek: Loža | 1850 (853) | Valvoline |
» | EkB kategorija vprašanja.Oddelek: Na cesti | 6670 (4945) | AnriK |
» | Ford mondeo mk3 spušča črn dim in je v safe moduOddelek: Na cesti | 5947 (5029) | SaXsIm |
» | Prekomerna teža avtomobilaOddelek: Na cesti | 8452 (7474) | matobeli |
» | Avtomobil + čoln 5 M(prikolica)Oddelek: Loža | 5687 (5463) | St235 |