Forum » Loža » Finančna dilema
Finančna dilema

iKst_ ::
Če že primerjamo. Jaz v Model Y (ki ga sicer ne bi dal med SUVe, ampak je pogosto tako klasificiran) spravim neprimerno več robe kot v tole zgoraj omenjeno Insignio. Pa Insignia velja za enega večjih karavanov, meri skoraj 5 metrov v dolžino.
V LR Discovery 3, ki je dolg toliko kot Insignia spravim pa še 50% več robe kot v Teslo.
V LR Discovery 3, ki je dolg toliko kot Insignia spravim pa še 50% več robe kot v Teslo.

Ashrack ::
Kako pride nekomu zakerditiranemu za 25 let na misel zagonit 30k za nov avto ...
Ljudje so radi suznji bankam in posledicno sluzbam. Taki ljudje si na koncu ne upajo menjati sluzbe zaradi stabilnost le te. Na koncu so pa premalo placani celo zivljenje a govorijo da so odnosi ful v redu v sluzbah
....

IL_DIAVOLO ::
Evo to je problem dolgoročnega kredita. Postanes suženj, ne da bi se tega zavedal.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

socialec ::
Ok, XT, np, to se sicer odlično bere, brez heca, dam kar nekaj dodatnih točk, kar me je malo pograbilo :D Ker to je ena večjih skrbi! Vem, da nekateri socialci vozijo 90x200 (dvesto) cm razstavljene okvirje, jogije, sestavljene posteljne pode, raznih ostalih aparatov in pokončnih hladilnikov, ki se vsedejo med amortizerje, je verjetno odveč omenjati, o ostalem razstavljenem pohištvu bi bilo že neumno pisati. Je pa potrebno včasih biti malo fleksibilen, da vse ostane v enem kosu na 100km in več :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

sealcradle ::
Ljudje so radi suznji bankam in posledicno sluzbam. Taki ljudje si na koncu ne upajo menjati sluzbe zaradi stabilnost le te. Na koncu so pa premalo placani celo zivljenje a govorijo da so odnosi ful v redu v sluzbah
Po tej zelo čustveni logiki si postal suženj tisti trenutek, ko si podpisal kredit, ki bo defaultal takoj, ko/če ostaneš brez službe. Če to ni problem (torej služba ni edini vir, ki lahko pokrije kredit), potem so važne samo številke: ali je strošek likvidacije drugih sredstev oz. potencialni donos višji ali nižji od obresti kredita.

socialec ::
Druga možnost je da si kreditno nesposoben socialec! Obstaja tudi tretja možnost, ki že meji na znanstvenofinančno fantastiko, in je zato nima smila omenjati v tej temi.

mat333 ::
Kako pride nekomu zakerditiranemu za 25 let na misel zagonit 30k za nov avto ...
Ljudje so radi suznji bankam in posledicno sluzbam. Taki ljudje si na koncu ne upajo menjati sluzbe zaradi stabilnost le te. Na koncu so pa premalo placani celo zivljenje a govorijo da so odnosi ful v redu v sluzbah
gre se za optimizacijo koristi glede na življenjski kontekst, in ne za matematični maksimum donosa. življenje ni črno in belo. vsi tudi ne delajo v IT-ju, kjer se službe menjujejo kot posteljnina.

Poldy ::
Kako pride nekomu zakerditiranemu za 25 let na misel zagonit 30k za nov avto ...
Ljudje so radi suznji bankam in posledicno sluzbam. Taki ljudje si na koncu ne upajo menjati sluzbe zaradi stabilnost le te.
Pri nas, ki je dokaj stabilna firma in se to zaposleni zavedajo, se to izkorišča na polno.

GenZNPC ::
Kaj je tako nepraktičnega?
Nekih 10cm so višji, malo dlje vidiš, lažje ga najdeš na parkingu in to je to.
Kako to mislis, ce je pol parkplaca ze poln genericnih kadjarov in tucsonov?
Ce pa ga imas tezave najt, stisnes gumb na kljucu in sledis audiovizualnim signalom.
Ali pa nimas avto standard barve, kot 90% folka.
Glede parkiranja je imeti najboljse cim manjsi avto, da lahko normalno vrata odpres polek vseh teh SUV krav, manjse gume, manjse zavore itn.
Pozitivna lastnost visjega je ko vzmes nekaj ven, negativna pa da moras visje dvignit. Konkreten primer, mi je zena zadnji rekla, da ji je tezje dvignit tamalega v visok sedez, kot ven jemat. Ven prileze sam, gor pa ne.
Meni visje sedenje sploh ne sede. Cisto nic ne vidis vec, kvecjemu pred havbo manj. Isto pri parkiranju, vidni koti so porazni, zato pa so vsi SUVji zrukani po vogalih in felgah.
Nizje tezisce pri voznji in sedenju to je to.
skibidi

Furbo ::
Okusi so različni.
Za parkiranje pa lahko rečem samo skill issue, svetujem da slediš audiovizualnim signalom od avta in potem ni obutan.
Pa ne mi reč, da se iz višine ne vidi boljše, nisem videl še prav veliko razglednih točk, kjer so kopali v globino, namesto, da bi šli v višino.
Za direkt pred havbo imaš pa senzorje, lidarje, radarje, kamere.. ni da ni.
Sploh se pa hitro navadiš.
Za parkiranje pa lahko rečem samo skill issue, svetujem da slediš audiovizualnim signalom od avta in potem ni obutan.

Pa ne mi reč, da se iz višine ne vidi boljše, nisem videl še prav veliko razglednih točk, kjer so kopali v globino, namesto, da bi šli v višino.
Za direkt pred havbo imaš pa senzorje, lidarje, radarje, kamere.. ni da ni.
Sploh se pa hitro navadiš.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

GenZNPC ::
Ja to ze, ampak ce je povprecno parkirisce po mestih in garazah prinas 2,2 metra - Tiguan z 15cm odprtimi vrati na vsaki strani, kjer se niti ven ne mores pa je sirok 184 + 30 = 214cm, niti ven stopit vec ne mores. Tu nima nobene veze skill issue.
Enako je po dolzini, 3,8-4 metrski avto sparkiras v 4 metrsko luknjo, vecjega pa pac ne.
Enako je po dolzini, 3,8-4 metrski avto sparkiras v 4 metrsko luknjo, vecjega pa pac ne.
skibidi

borut_p ::
Ja to ze, ampak ce je povprecno parkirisce po mestih in garazah prinas 2,2 metra - Tiguan z 15cm odprtimi vrati na vsaki strani, kjer se niti ven ne mores pa je sirok 184 + 30 = 214cm, niti ven stopit vec ne mores. Tu nima nobene veze skill issue.
Enako je po dolzini, 3,8-4 metrski avto sparkiras v 4 metrsko luknjo, vecjega pa pac ne.
Kje si pa te parkirplace nasel? 2.5/5 med osmi crt je standard

iKst_ ::
To ni problem SUVov ampak velikih avtomobilov nasploh. Tiguan je npr. 7mm ožji od Passata in skoraj 40cm krajši.

GenZNPC ::
Ja to ze, ampak ce je povprecno parkirisce po mestih in garazah prinas 2,2 metra - Tiguan z 15cm odprtimi vrati na vsaki strani, kjer se niti ven ne mores pa je sirok 184 + 30 = 214cm, niti ven stopit vec ne mores. Tu nima nobene veze skill issue.
Enako je po dolzini, 3,8-4 metrski avto sparkiras v 4 metrsko luknjo, vecjega pa pac ne.
Kje si pa te parkirplace nasel? 2.5/5 med osmi crt je standard
Prakticno po celem Ptuju, MB, v vsaki starejsi garazni hisi: https://tednik.svet24.si/novice/promet/...
City Center podzemna isto.
Standard je eno, realnost pa drugo.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

IL_DIAVOLO ::
Golf razred ima sirino max 2,1m s spegli oz. 1.8m v sirini koles. Prek tece.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Buggy ::
En sredin blues :)
Stanovanjski kredit imava 160k, 25 let, obrok 830 EUR (skupaj z zavarovanjem kredita). V planu v naslednjih 2 letih (ali prej) je kupiti družinski avto, torej cca. 30k.
Ostaja nama približno 10k na leto. Ali predčasno odplačevati kredit ali s tem privarčevanim kupiti avto brez leasinga/kredita?
glede odgovora na OP vprasanje ima pa vsak svoje mnenje. Jaz bi vsekakor zelel cimprej odplacat kredit, ker glede na obrok in znesek kot je naveden bosta obresti preplacala za slabih 100K€ na glavnico.
Pride se otrok/dva in bo z vrtci in ostalimi stroski se dodatno zarezalo v druzinski proracun. Predvidevam da sta ze sedaj vzela kredit na MAX kar je slo, ker sicer ne gre kupit nic. Pohvalno in pogumno a vseeno, racunati je potrebno tudi na kaksne nepredvidljive zadeve.
Kot receno, cimprej odplacat kredit, do takrat pa nekaj za vozit od A do B, ampak vsak ima svoje preference.
Srecno!

MaTr1x ::
Vrata imajo pa debelino 1mm?
Ene 50 cm rabiš, da odpreš vrata do prve stopnje in izstopiš iz avta kot človek. Noter se drugače da priti tudi pri 10 cm. Ne bom rekel brez problema, ampak brez da obutaš tvoj in sosednji avto pa sigurno, ker daš samo roko na zunanjo stran vrat.
Kako priti ven pri 10 cm pa sam ne bi vedel, ker še nisem rabil. Ker to moraš pa sam parkirati tako in takrat imaš itak še možnost najti drugo parkirišče. Verjetno se da enako zaščititi z roko, samo malo težje je vse skupaj kot pa vstopiti. Ampak v tem primeru imaš problem kako bo tisti na tvoji desni (če parkiraš z nosom naprej) prišel noter. Po vsej verjetnosti tako, da ti bo obutal avto. Zato se jaz držim pravila pol metra levo, pol metra desno, šele potem lahko mirne vesti zapustim avto.
Jaz se itak ne gužvam zraven ostalih avtomobilov, če niso parkirišča široka 2,5 m oz. če ni res nujno, pred zdravstvenimi ustanovami.
Glede na sposobnost voznikov in velikosti novih avtov, ter če upoštevaš, da obstajajo tudi 3-vratni avtomobili z res dolgimi vrati, bi morala biti parkirišča itak široka 3 m. Kakih 2,2 m neki, to je za časa fičotov.
Gledam pa po parkiriščih da eni parkirajo kar tako, da ima tisti na desni samo 10 cm prostora. Ma to pa ja pogledaš tudi desno koliko si blizu. Če že res moraš parkirati na tisto ozko parkirno mesto, potem vsaj probaj točno med dvema voziloma.
Zanimivo mi je tudi, da so vse gare povsem obtolčene z vrati ostalih avtomobilov, premium avti so pa načeloma tipi topi, mogoče samo ena vdrtinica. No saj to velja tudi za rabljene avte, veliko težje boš našel neotolčeno Corso kot pa enega BMW-ja, pa je lahko BMW 10 let starejši.
Parkirišč pred trgovinami se pa izgleda nisem zastonj izogibal 15 let. Ker danes grem peš do Hoferja in ena rikverc ful gas do enega novejšega Audija A6, ki je čakal. Čas je imel potrobit 3x zapored, ni pa imel časa dati v rikverc. Jaz z ročnim menjalnikom imam pomoje v rikvercu v 3 sekundah, to bi ji sigurno ubežal.
Mogoče bi se bilo za vprašati kdo sploh vozi tako, gas do konca, brez pogleda nazaj, če greš rikverc, kar bo pa bo. Ampak jaz se ne sprašujem več, ker sem že zadnjič na AC videl, da folk menja pasove kar na pamet, smernik, potem pa bo kar bo, pazite se vsi, jaz menjam pas. Saj mogoče da sem jaz prvo leto tudi tako vozil, se kar spomnim da nisem znal gledati v stranska ogledala. Ampak to so ljudje, ki so na cesti že par 10 let in še vedno ne znajo.
Za v trgovine so avti za max jurja, ne pa za 50k, kjer je škode za 3k če te eden butne. Ker dobro se ve, da v trgovine vozijo vsi, tudi stare mame in ženske nasploh. Malo moraš znati računati stroške, pač 60EUR fasunge ni vredno morebitnih 3k stroškov za popravilo avta.
Ni mi jasno tudi, da imaš 50k za avto, nimaš pa jurja za še en avto ter tistih 500EUR letno za stroške, recimo Clio, katerega ne bi bilo nič škoda. Samo enega poznanega moraš imeti, ki kita odbijače. Pa že to je 200EUR. Tako da najceneje bo vedno iti peš do trgovine. Čeprav pri platojih pira in šestorčkih plastenk je to težje izvedljivo.
Jaz zase dobro vem, da bom v tem življenju sigurno enkrat kupil en tak avto za v trgovino. Sploh na stara leta bo prišel prav, takrat mogoče kar za edini avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

Buggy ::
Kako priti ven pri 10 cm pa sam ne bi vedel, ker še nisem rabil. Ker to moraš pa sam parkirati tako in takrat imaš itak še možnost najti drugo parkirišče.
...ko bos avto dal na trajekt je se 10cm vcasih luksuz. Zdej spet odvisno kolk te je sicer skupaj ampak ja

Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencinski avto - DilemaOddelek: Na cesti | 2591 (801) | jest10 |
» | Druzinski avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 4117 (1994) | Lonsarg |
» | Nissan X-Trail e-Power ali nek drug SUV (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 65176 (48494) | WizzardOfOZ |
» | Avto od 35 do 50k €, kaj priporočate? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25882 (18510) | Colt1911 |
⊘ | Kia je postala kot VW (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 68144 (51335) | Raptor F16 |