Forum » Problemi človeštva » Kaos na štajerski avtocesti
Kaos na štajerski avtocesti

val46 ::
Ja, pa tudi drugače so to bedarije. Kaj ti pomaga se preselit bližje službi, če ti ravno v tistih par km ceste postavijo zaporo, ki traja celo leto ali več? Ravno tako si vsak dan v koloni po uro časa, kot uni, ki se vozi 100km vsak dan. A za vas bližje službi pomeni si postavit šotor pred pisarno/tovarno/trgovino ali pač kjer delaš, da ne rabiš it v avto/avtobus/taxi vsak dan, al kaj to? Najboljše da se kar vsa slovenija oz pač vsi ki delamo preselimo v Ljubljano...me zanima kaj bi potem ljubljančani rekli, ko se še peš po ljubljani ne bi dalo sprehajati, ker bi bilo natrpano folka na vsakem pločniku.

Mato989 ::
No dejansko je tu dosti kriv tudi delavec... odpoved bi vsi dali, naj firme preselijo firmo bližje če hočejo delavce, nikol nismo imeli toliko moči kot danes ko je pomanjkanje...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::
Nekdo, ki se vozi 2 uri vsak dan na službo in iz nje, dajmo bit realni, to počne izključno zato, ker noče bit ta čas doma. Vse drugo so izgovori in racionalizacije. There, i said it.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

stara mama ::
Če nočem bit doma, grem raje na bicikl, motor, tud traktor če je treba al pa za vrtno kosilnico.... al pa magar v bife....
Ekologija™ in Trajnost™

stara mama ::
A za vas bližje službi pomeni si postavit šotor pred pisarno/tovarno/trgovino ali pač kjer delaš, da ne rabiš it v avto/avtobus/taxi vsak dan, al kaj to?
Predlagam, da obrobje Ljubljane spremenimo v trailer-park!
Evo poceni in učinkovita rešitev, Adriji bojo delnice narastle, nepremičnine bojo šle dol, ...!
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

feryz ::
Zmagovalci so Italijani. Ko pičiš po tropasovnici proti Milanu, vsi trije pasovi vozijo max 115 km/h.
Razen tam, kjer je "gradbišče" (že več let, če ne celo že več 10 let) in je omejitev 60 ali 80 km/h. Tam gredo vsi trije zožani pasovi 130 do 150 km/h.
Razen tam, kjer je "gradbišče" (že več let, če ne celo že več 10 let) in je omejitev 60 ali 80 km/h. Tam gredo vsi trije zožani pasovi 130 do 150 km/h.

stara mama ::
Italjani spoštujejo Venturijev efekt, sej je bil Italjan

Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

c23po ::
Daj nas samo razsvetli, zakaj je nekdo debil, ko ti hoče vsiliti svojo hitrost, če si se že sam odločil, da boš vsiljeval svojo lastno. Zakaj je tvoja odločitev manj debilna od njegove? In zakaj to sodi v probleme človeštva?
Jaz ne vsiljujem hitrosti drugim. Če je prazna cesta bom vozil do 10kmh več kot je omejitev (toliko sem pripravljen tvegati radar). Če je kdo pred mano in gre 60 bom vozil toliko brez teženja in brez vožnje pol metra za ritjo. Nikoli ne težim ljudem ki vozijo po omejitvah, ker nisem neumen konj ;)
Vendar, na vprašanje nisi odgovoril. Ponovno: zakaj ti z omejitev+10 nisi debil, on pa s ti+10 je? Si ti merilo za debile?
Ker tistim, ki vozijo po omejitvah, ne blenda, in ker tako vozi le takrat, ko nima nikogar pred seboj.
Strnimo: predpise lahko prosto po izbiri kršiš, le finega se je pri tem treba delati.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()

tetriandoch ::
Očitno bodo obnavljali s po tremi delavci na izmeno.
90 dni za prenovo 708 do 750m dolgega tunela Pletovarje. Na dan bodo torej obnovili med 7.87m in 8,76m tunela, torej od 55,09m do 61,32m tunela na teden.
Stroj za vrtanje tunela, ki postavlja tudi betonsko oblogo in prefabricirane segmente ima hitrost od 200m do 700m /teden, za tunel takega tipa in premera.
Kitajci so lani 1.septembra pričeli z gradnjo 5,8km dolgega tunela s premerom 17m, pod Rumeno reko. Prebit je bil v 110 dneh (52,73m /dan, 369,09m/teden). Gradnja bo končana še letos. S tem, da je vrtanje in gradnja pod Huang He, čisto druga liga.
Očitno je ceneje in hitreje postaviti nov 17m tunel na Kitajskem, kot pa obnavljati starega 10m v Sloveniji. Sploh če bi tekstilna ministrica in trop idiotov okoli tega projekta upošteval še povzročeno gospodarsko škodo, ki bo nastala v dveh letih.
Ni ceneje. Samo če Kitajc rabi zadevo zgradi, da bo držala in bo uporabna. Pri nas se pa najprej vprašajo koliko lahko pokradejo. Pa Kitajci verjetno nastavljajo ustrezne ljudi. Ne po spolni usmerjenosti itd.

Jazon ::
Ja, zaenkrat ni ceneje.
Gradnja 5,8km dolgega kitajskega tunela, ki bo imel 6 pasov v dveh podih, bo predvidoma stala 788 mio EUR. TBM stroj stane ca 80mio $, kar je malo več od predvidene cene 13km prenove na štajerski AC.
Leta 2017 je GZS ocenjevala, da imamo v Sloveniji na leto 100mio EUR gospodarske škode zaradi zastojev.
Bomo videli kakšne bodo cifre ko bo konec "obnove".
Gradnja 5,8km dolgega kitajskega tunela, ki bo imel 6 pasov v dveh podih, bo predvidoma stala 788 mio EUR. TBM stroj stane ca 80mio $, kar je malo več od predvidene cene 13km prenove na štajerski AC.
Leta 2017 je GZS ocenjevala, da imamo v Sloveniji na leto 100mio EUR gospodarske škode zaradi zastojev.
Bomo videli kakšne bodo cifre ko bo konec "obnove".

ninite ::
Preveč poveličuje te kitajce glede gradenj. Lahko izvajajo vse, kar je gori napisanega ampak njihova kvaliteta je vprašljiva, vsaj če primerjate gradnje na kitajski zemlji in državah tretjega sveta. Zakaj bi v Slo bilo drugače? Spremljam njihove mahinacije pa lahko zgradijo 1400km hitrega železniškega prometa v 10ih letih za pol cene evropskem za samo 250km. Ampak 4 leta po izgradnji tiri niso več uporabni za hitrost za katero so bili zgrajeni in se vozijo s 60kmh zaradi varnosti. Kitajska je cona kjer se bo v naslednjih 10ih letih pokazalo njihova kvaliteta, demografija je itak v kurcu, 10% mladih pa izvajajo "lay flat" sceno, pa da ne omenjam, da jih je 100mio manj kot yluradne verzije, brezposelnost do 30leta je neuradno 35% (uradno ni številke, ker je od 2022 China stats ne objavlja več), rast je za vsaj 3 leta nazaj za 3% na leto previsoka, torej je samo za zadnje 3 leta treba odštet 10% dol, trgovine se zapirajo, xi nima pojma kaj se dogaja, dlsam sebe bo izvolil letos se za tretji termin, konkurence nima, nasprotnike pa sproti pospravila, njihova proizvodnja pa se seli v JV Azijo.
Torej zakaj se sploh primerja izgradnje s kitajskimi verzijam?
Torej zakaj se sploh primerja izgradnje s kitajskimi verzijam?

gruntfürmich ::
meni so eni hrvati pojamrali, da je peljšaški most v kurcu; da so materiali zelo slabi in da bo treba obnova hudo prej kot normalno...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

VelkBla ::
Gradili Kitajci?
Ja.
https://www.ponting.si/si/projekti/most... ; Izvajalec: China Road and Bridge Corporation (CRBC)

ninite ::
Gradili Kitajci?
Ja.
https://www.ponting.si/si/projekti/most... ; Izvajalec: China Road and Bridge Corporation (CRBC)
Fail in 10 years at most Če ne bo velikih projektov popravil tega mosta.
I said it. In 10y I will win if not sooner

MisterR ::
Dajmo prosim biti tudi realni ko se pogovarjamo o kitajskih projektih v EU.
Omenjal se je most na Pelješac:
Delavci so živeli na križarki
Delavci NISO bili zaposleni po EU pravilih
Posamezni deli mostu so bili v celoti izdelani izven EU. Kvalitete vseh vgrajenih materialov se naknadno seveda ne da pregledati.
Me zanima če zna kdo izračunati koliko bi vse to stalo po EU standardih, kjer na gradbišču ne moreš izsipati samokolnice betona brez laboratorija. Kje so šele delavske pravice.
P.s. drugi tir (ali karavanke?) bi gradili Kitajci, ampak se niso uklonili zahtevam da bi delavci bili zaposleni po Slovenski zakonodaji.
Turki so na papir navedli vse, sedaj pa nihče ne preverja kako in kaj in karavana gre naprej.
Omenjal se je most na Pelješac:
Delavci so živeli na križarki
Delavci NISO bili zaposleni po EU pravilih
Posamezni deli mostu so bili v celoti izdelani izven EU. Kvalitete vseh vgrajenih materialov se naknadno seveda ne da pregledati.
Me zanima če zna kdo izračunati koliko bi vse to stalo po EU standardih, kjer na gradbišču ne moreš izsipati samokolnice betona brez laboratorija. Kje so šele delavske pravice.
P.s. drugi tir (ali karavanke?) bi gradili Kitajci, ampak se niso uklonili zahtevam da bi delavci bili zaposleni po Slovenski zakonodaji.
Turki so na papir navedli vse, sedaj pa nihče ne preverja kako in kaj in karavana gre naprej.

Mato989 ::
Preveč poveličuje te kitajce glede gradenj. Lahko izvajajo vse, kar je gori napisanega ampak njihova kvaliteta je vprašljiva, vsaj če primerjate gradnje na kitajski zemlji in državah tretjega sveta. Zakaj bi v Slo bilo drugače? Spremljam njihove mahinacije pa lahko zgradijo 1400km hitrega železniškega prometa v 10ih letih za pol cene evropskem za samo 250km. Ampak 4 leta po izgradnji tiri niso več uporabni za hitrost za katero so bili zgrajeni in se vozijo s 60kmh zaradi varnosti. Kitajska je cona kjer se bo v naslednjih 10ih letih pokazalo njihova kvaliteta, demografija je itak v kurcu, 10% mladih pa izvajajo "lay flat" sceno, pa da ne omenjam, da jih je 100mio manj kot yluradne verzije, brezposelnost do 30leta je neuradno 35% (uradno ni številke, ker je od 2022 China stats ne objavlja več), rast je za vsaj 3 leta nazaj za 3% na leto previsoka, torej je samo za zadnje 3 leta treba odštet 10% dol, trgovine se zapirajo, xi nima pojma kaj se dogaja, dlsam sebe bo izvolil letos se za tretji termin, konkurence nima, nasprotnike pa sproti pospravila, njihova proizvodnja pa se seli v JV Azijo.
Torej zakaj se sploh primerja izgradnje s kitajskimi verzijam?
A ti vidiš SLO ceste? kakšna pa je kvaliteta tu? Daj se 1x pelji po cesti od Pragerskega v Kidričevo, regionalki, da boš videl kaj je kvaliteta...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

IL_DIAVOLO ::
Preveč poveličuje te kitajce glede gradenj. Lahko izvajajo vse, kar je gori napisanega ampak njihova kvaliteta je vprašljiva, vsaj če primerjate gradnje na kitajski zemlji in državah tretjega sveta. Zakaj bi v Slo bilo drugače? Spremljam njihove mahinacije pa lahko zgradijo 1400km hitrega železniškega prometa v 10ih letih za pol cene evropskem za samo 250km. Ampak 4 leta po izgradnji tiri niso več uporabni za hitrost za katero so bili zgrajeni in se vozijo s 60kmh zaradi varnosti. Kitajska je cona kjer se bo v naslednjih 10ih letih pokazalo njihova kvaliteta, demografija je itak v kurcu, 10% mladih pa izvajajo "lay flat" sceno, pa da ne omenjam, da jih je 100mio manj kot yluradne verzije, brezposelnost do 30leta je neuradno 35% (uradno ni številke, ker je od 2022 China stats ne objavlja več), rast je za vsaj 3 leta nazaj za 3% na leto previsoka, torej je samo za zadnje 3 leta treba odštet 10% dol, trgovine se zapirajo, xi nima pojma kaj se dogaja, dlsam sebe bo izvolil letos se za tretji termin, konkurence nima, nasprotnike pa sproti pospravila, njihova proizvodnja pa se seli v JV Azijo.
Torej zakaj se sploh primerja izgradnje s kitajskimi verzijam?
A ti vidiš SLO ceste? kakšna pa je kvaliteta tu? Daj se 1x pelji po cesti od Pragerskega v Kidričevo, regionalki, da boš videl kaj je kvaliteta...
Pac narediš generalko podvozja 1x na 3 mesece

Je pa res, da tako sfukanih cest res ni veliko.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

link_up ::
ce se zadevo rabi se jo naredi in naredi se jo dobro. Hudica, to je preverjeno ze stoletja...
In and Out

gorilla ::
Torej: a je dejansko zdaj plan 1,5 leta takšnega kaosa? Oz. 2 meseca takšnega, nato pa še večjega (ko bosta samo dva pasova odprta vse skupaj).

IL_DIAVOLO ::
Policijo na tiste odseke in odstraniti ritopike s prometa. Prometna nesreča na teh odsekih ne pride v postev, ker potem vse stoji.
Sezona se se zacela ni in je stanje katastrofalno.
Sezona se se zacela ni in je stanje katastrofalno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()

predi ::
V nedeljo sem peljal med Tepanjami in Dramljami pa ni bilo nobenega problema, sicer verjetno zaradi praznikov. Pustijo pa tiste svetlobne table, ki se začnejo že pri Framu, rahlo grenak priokus.
Fajn me je presenetila tista avtomatizirana roka z zastavico. Sprva sem mislil, da je to človek na avtocesti. Če se prav spomnim, je tam še vedno omejitev 130. Ne vem, če gre ravno za primerno napravo za umirjanje prometa.
Fajn me je presenetila tista avtomatizirana roka z zastavico. Sprva sem mislil, da je to človek na avtocesti. Če se prav spomnim, je tam še vedno omejitev 130. Ne vem, če gre ravno za primerno napravo za umirjanje prometa.

Gagatronix ::
Ne vem ce sem se enkrat peljal po stajerki, pa da ni bilo kaosa. (Ce smo cisto iskreni, je kaos pri nas na prakticno vseh (avto)cestah)

predi ::

Sparkxl ::
Kolikor spremljam bolj bežno, je vsako popoldne na tem odseku konkretna štala. Kaj bo poleti, niti pomislit ne upam.
Predogled bo zdaj za 1. maj in 2 vikenda v maju in juniju, ko imajo jodlarji cerkvene praznike in vsakič 4 dni fraj. Že v normalnih okoliščinah naredijo lepo štalo na cesti v teh terminih.
Smilijo se mi tisti, ki hodijo v lj v službo.
Oz. niti ne, ker da se voziš v lj v službo iz teh koncev, moraš res sovražiti svoje življenje. Ker ni ga dneva da na tej relaciji, da ni "nekaj"
Predogled bo zdaj za 1. maj in 2 vikenda v maju in juniju, ko imajo jodlarji cerkvene praznike in vsakič 4 dni fraj. Že v normalnih okoliščinah naredijo lepo štalo na cesti v teh terminih.
Smilijo se mi tisti, ki hodijo v lj v službo.
Oz. niti ne, ker da se voziš v lj v službo iz teh koncev, moraš res sovražiti svoje življenje. Ker ni ga dneva da na tej relaciji, da ni "nekaj"

bm1973 ::
Jodlarji naredijo vedno štalo...
Lepo 100 po prehitevalnem, ogledal ne gledajo, tudi blendanje ne pomaga...
Ja, ta fetiš živeti v MB in delati v LJ, to spada pod mazohizem...
Lepo 100 po prehitevalnem, ogledal ne gledajo, tudi blendanje ne pomaga...
Ja, ta fetiš živeti v MB in delati v LJ, to spada pod mazohizem...

pegasus ::
Da, lepo so vzgojeni. Glej:
Tu pa pač odražate vašo balkansko mentaliteto "mene nau nuben jebu". Prosim počnite to v lokalnih družabnih krogih in ne na cesti.
Tu pa pač odražate vašo balkansko mentaliteto "mene nau nuben jebu". Prosim počnite to v lokalnih družabnih krogih in ne na cesti.

Sparkxl ::

bm1973 ::
Nemci lepo vzgojenim, ne ga srat...
Praktično ne znajo več vozit plus okužba z zeleno agendo, da šparajo bencin in ne onesnažujejo...
Praktično ne znajo več vozit plus okužba z zeleno agendo, da šparajo bencin in ne onesnažujejo...

stara mama ::
Aha, zato je men prav na tem odseku jodlar s passatom hotel "jebat mater" iz nevemkerega razloga.
Meni domačinu, nedaleč od doma (manj ko 10km).... ker sem mu menda pri 130 skočil na prehitevalni pas, al kaj ga je tako vznemirilo..... (nisem tam kampiral)
Včasih je veljalo da se vsaj drugje lepo obnašaj če se že doma ne znaš.
Meni domačinu, nedaleč od doma (manj ko 10km).... ker sem mu menda pri 130 skočil na prehitevalni pas, al kaj ga je tako vznemirilo..... (nisem tam kampiral)
Včasih je veljalo da se vsaj drugje lepo obnašaj če se že doma ne znaš.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

Sparkxl ::
Imaš jodlarje in "jodlarje". Tadrugi je toliko jodlar kot pegasus švaba.
Lahko greš iz balkana, ampak balkan ne more iz tebe
Lahko greš iz balkana, ampak balkan ne more iz tebe

Relanium ::
Odkar se vozim v vsakodnevnih zastojih čez Bistrico, se mi na avtu skoz zabija DPF. Prej nikol problemov, al pa če naredim daljši izlet v Avstrijo je začasno ok, potem se spet prižge lučka.
Sprobal aditiv od Liqui Moly in od Datacol, ni nič boljše. Ve kdo kako to rešit ali pa dobrega majstra ki odstrani in preprogramira?
Sprobal aditiv od Liqui Moly in od Datacol, ni nič boljše. Ve kdo kako to rešit ali pa dobrega majstra ki odstrani in preprogramira?

fikus_ ::
Dokler še ni čisto zabit, pojdi h kakšnemu mehaniku, da ga očisti.
Kaj pa regeneracija DPF, ali dela?
https://avtostop.si/avtoservis/ciscenje...
https://sbs-tuning.com/wp/dpf-filter/ci...
https://www.strajnar.si/ciscenje-dpf-fi...
https://www.dpf-ciscenje.si/ciscenje-dp...
....
Kaj pa regeneracija DPF, ali dela?
https://avtostop.si/avtoservis/ciscenje...
https://sbs-tuning.com/wp/dpf-filter/ci...
https://www.strajnar.si/ciscenje-dpf-fi...
https://www.dpf-ciscenje.si/ciscenje-dp...
....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

Relanium ::
Prisilno regeneracijo lahko sprožim sam preko testerja, a kaj ko nima zadosti pogojev da jo dokonča (dovolj dolge konstantne vožnje)

chucki ::
Obnovit bos moral dpf
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

fikus_ ::
Enkrat boš moral pustiti, da konča regeneracijo, ali pa čiščenje DPF.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se pri delu na cesti ne postavi radar?? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7086 (4260) | c23po |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26710 (23407) | Utk |
» | Radar me je ujel in slikalOddelek: Loža | 12291 (10754) | Valvoline |