» »

Galaxy watch 7 esim problem

Galaxy watch 7 esim problem

Nesta ::

Zivjo.

Imam tezave z dodajam Esim v galaxy watch 7 ultra. Imam operaterja telekom. Javi mi sledeče

 Galaxy watch 7 esim

Galaxy watch 7 esim

pingme ::

Nesta ::

Aha potem v Sloveniji trenutno se ni mozno in bo ob prihodu te nove storitve telekoma ?

Hvalas

Nesta ::

Zdaj ima telekom opcijo ena stevilka kjer drugo sim kartico aktiviras kot dodatna stevilka za svojo primarno telefonsko stevilko.

Kako si sedaj dodam eSIM v uro? Ko mi vedno pise da vaša država ali regija ni na voljo novene mobilne naročnine za uro?

Nesta ::

Dobil QR kodo.. vse pripravljeno za prenos. Na fukcing uri pa piše da operater oz država ne omogčata... WTF je fora teh Galaxy watch 7 ur? Sploh mi ne ponudi opcijo da bi skeniral QR kodo?
ali kaj ne znam?

Grem pa po tem postopku:

Za dodajanje eSIM na vašo uro Samsung Galaxy Watch 7 Ultra sledite tem korakom:

1. Preverite združljivost operaterja: Prepričajte se, da vaš mobilni operater podpira eSIM za pametne ure. V Sloveniji to omogočajo A1, T-2, Telekom Slovenije in Telemach.


2. Pridobite QR kodo za eSIM: Obrnite se na svojega operaterja, da pridobite QR kodo za aktivacijo eSIM na vaši uri. Obstoječi naročniki lahko to uredite z zahtevkom za menjavo kartice SIM. Pomembno je vedeti, da je QR kodo mogoče uporabiti le enkrat.


3. Namestite aplikacijo Galaxy Wearable: Če je še nimate, prenesite in namestite aplikacijo Galaxy Wearable na svoj pametni telefon. Povežite uro z mobilnim telefonom prek Bluetooth povezave.


4. Aktivirajte eSIM na uri:

Odprite aplikacijo Galaxy Wearable na telefonu.

Izberite možnost "Mobilna omrežja" in nato tapnite "Uporabi kodo".

Sledite navodilom na zaslonu in skenirajte pridobljeno QR kodo.

Po uspešni namestitvi se bo na uri prikazal vaš operater, ura pa se bo samodejno ponovno zagnala.



5. Preverite delovanje: Po ponovnem zagonu preverite, ali je ura povezana z mobilnim omrežjem in ali lahko opravljate klice ter uporabljate podatkovne storitve brez povezave s telefonom.



Če naletite na težave, preverite, ali je programska oprema na uri in telefonu posodobljena na najnovejšo različico. V primeru nadaljnjih težav se obrnite na podporo vašega mobilnega operaterja ali obiščite Samsungovo uradno spletno stran za dodatna navodila.

Za vizualni prikaz postopka si lahko ogledate naslednji video:

Nesta ::

Ura je bila kupljena v Ameriki... Verjetno je to problem :(

kako to sedaj rešiti? Ima kdo kakšno rešitev?

Hvala


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

eSim

Oddelek: Mobilne tehnologije
133760 (321) Lonsarg
»

Se splača zamenjati klasično sim kartico za eSim?

Oddelek: Mobilne tehnologije
274801 (1504) blackRa
»

Samsung Galaxy watch 4

Oddelek: Kaj kupiti
468644 (1934) dussan
»

eSIM na uri

Oddelek: Pomoč in nasveti
111302 (901) beta1

re:do novi mobili operater (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
11122323 (12388) Yellow

Več podobnih tem