Forum » Na cesti » Presuha nafta
Presuha nafta
IL_DIAVOLO ::
Vse vec mehanikov in drugih strucnjakov ze nekaj casa govori o presuhi nafti in dodajanju aditivov oz. olj za 2 taktne motorje. Se lastniki dizlov poslužujete tega oz. sploh veste da je nafta manj mastna kot je bila vcasih in to negativno vpliva na vitalne dele motorja- dize, crpalka etc...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
zlobcek ::
Kakšna suha nafta, Eu ima pravilnike o gorivu. EN 590 in ta določa tudi mazalne lastnosti. Tukaj se vsa debata konča.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
IL_DIAVOLO ::
Imajo tudi pravilnike o bio nafti in bio oljih ...o eko davkih ki jih plačujemo pa noben nic.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
zlobcek ::
Kako noben nič... Kaj misliš s tem?
Kakor jaz razumem je vprašanje, ali je pod vprašanjem kvaliteta goriva s področja mazalnih lastnosti. Kot sem povedal, je kvaliteta goriva v Evropi izpostavljena standardom, ki so precej bolj natančna od na primer EPA/API standardov, ki veljajo v Ameriki. Tam dejansko imajo probleme z mazalnimi lastnostmi dizla.
Pri nas je to del standarda.
Kakor jaz razumem je vprašanje, ali je pod vprašanjem kvaliteta goriva s področja mazalnih lastnosti. Kot sem povedal, je kvaliteta goriva v Evropi izpostavljena standardom, ki so precej bolj natančna od na primer EPA/API standardov, ki veljajo v Ameriki. Tam dejansko imajo probleme z mazalnimi lastnostmi dizla.
Pri nas je to del standarda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
IL_DIAVOLO ::
Kdo pa preverja, ce Janezu prehitro crkne soba oz. ribne pumpa?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
zlobcek ::
CEN je pravni subjekt, ki je spisal EN590. Gorivo pa se preverja preko raznih neodvisnih laboratorijev. Tržnih inštpektoratov in združenj.
Sodni izvedenci se povežejo z zgornjimi subjekti.
Vpašanje je verjetno, če ti crkne šoba ali pumpa - ali je možno dokazati, da je za to krivo gorivo in iz tega naslova pridobiti neko finančno nadomestilo.
Odgovor je - brez precej kapitala in jebanja po sodiščih najbrž ne.
To je tako, kot bi želel tobačno industrijo drkat, da ti je zjebala zdravje.
Sodni izvedenci se povežejo z zgornjimi subjekti.
Vpašanje je verjetno, če ti crkne šoba ali pumpa - ali je možno dokazati, da je za to krivo gorivo in iz tega naslova pridobiti neko finančno nadomestilo.
Odgovor je - brez precej kapitala in jebanja po sodiščih najbrž ne.
To je tako, kot bi želel tobačno industrijo drkat, da ti je zjebala zdravje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
IL_DIAVOLO ::
Bolj je vprasanje, zakaj se noben ne vpraša oz. ga ne moti, zakaj dizli ne naredijo vec pol milijona km brez tezkih okvar.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
zlobcek ::
Kako da ne, pri nas v firmi imamo 3 Dacie 1,5dci z nad 500k km.
Zaposleni ima bmw 320d e91 z več kot 700k.
Od kje ti podatki?
Ali razumes, kaj sprasujem? Zakaj en normalno servisiran avto nebi vozil nad 500k. Pri nas Romunski Renault še vedno vozi in noben še ni imel generalke.
Vprašaj Norvežane - tisti so čuknjeni na stare dizle, še bolj kot Bosanci. Nazadnje ko sem govoril z enim, je iz nemčije odpeljal domov MB Vito z 500k km. Ko sem ga vporašal kaj bo s tem je odgovoril: '' vozil ga bom do 1m km in potem preprodal naprej''
Zaposleni ima bmw 320d e91 z več kot 700k.
Od kje ti podatki?
Ali razumes, kaj sprasujem? Zakaj en normalno servisiran avto nebi vozil nad 500k. Pri nas Romunski Renault še vedno vozi in noben še ni imel generalke.
Vprašaj Norvežane - tisti so čuknjeni na stare dizle, še bolj kot Bosanci. Nazadnje ko sem govoril z enim, je iz nemčije odpeljal domov MB Vito z 500k km. Ko sem ga vporašal kaj bo s tem je odgovoril: '' vozil ga bom do 1m km in potem preprodal naprej''
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
IL_DIAVOLO ::
Verjetno bolj izjema ki ne potrjuje pravila.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
gruntfürmich ::
torej so kriva goriva da nemška jajca ne naredijo več 0,5Mm, ne pa 'optimizacija' motorjev?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
nejc_nejc ::
Imel 4 komade 2.0, 3 krepko cez 650k. Sploh ni bil problem motor temvec rjavina. Nič merku sam gonu.
zlobcek ::
IL DIAVLO Izjema je isto kot tvoja trditev.
Evropsi standardi so glede tega precej strogi. Če se je postavilo pravno vprašanje okoli kvalitete goriva, je seveda vedna možna kompletna pravna pot do dokazovanja.
To je itak druga debata. Če novi nemc crkne, je verjetno problem goriva. Rajt... Ti dam 100% prav.
Evropsi standardi so glede tega precej strogi. Če se je postavilo pravno vprašanje okoli kvalitete goriva, je seveda vedna možna kompletna pravna pot do dokazovanja.
gruntfürmich je izjavil:
torej so kriva goriva da nemška jajca ne naredijo več 0,5Mm, ne pa 'optimizacija' motorjev?
To je itak druga debata. Če novi nemc crkne, je verjetno problem goriva. Rajt... Ti dam 100% prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
Linko ::
... ma kakšna suha nafta.
Če bi bilo to res, bi kmeti prvi skakali po zraku z stroji vrednimi 100k +
Če bi bilo to res, bi kmeti prvi skakali po zraku z stroji vrednimi 100k +
DamijanD ::
Malo na pamet: verjetno so stari atmosferski dizli zdržali več kot novejše mašine. Zgolj preprosto zaradi tega, ker so bili bistveno manj kompleksni (beri manj stvari je lahko crknilo), optimizirano je bilo na delovanje in ne na "kvaliteto" izpuha. Seveda so bile pa te mašine bistveno slabše na drugih področjih...
Ko se je začelo uvajati biodizel - v času 1.9 dCI-ja (Megane 1 ipd.), so na veliko odpovedovale zunanje pumpe za gorivo - baje da je bil razlog v tem, da je bio dizel hitreje raztapljal krtačke v motorju pumpe...
Ko se je začelo uvajati biodizel - v času 1.9 dCI-ja (Megane 1 ipd.), so na veliko odpovedovale zunanje pumpe za gorivo - baje da je bil razlog v tem, da je bio dizel hitreje raztapljal krtačke v motorju pumpe...
starfotr ::
Dodajanje bio komponent je zelo problematično.
1. to se goji na poljih in se s tem odžira prostor za gojenje hrane ali pa gozda, močvirja itd.
2. Bio škoduje sestavim delom motorja, potreba je uporaba posebnih vrst materialov. In staranje goriva je ogromen problem, saj se gorivo postara bistveno hitreje in dela težave.
3. Gorivo z bio komponento je dražje.
1. to se goji na poljih in se s tem odžira prostor za gojenje hrane ali pa gozda, močvirja itd.
2. Bio škoduje sestavim delom motorja, potreba je uporaba posebnih vrst materialov. In staranje goriva je ogromen problem, saj se gorivo postara bistveno hitreje in dela težave.
3. Gorivo z bio komponento je dražje.
blay44 ::
Ko se je začelo uvajati biodizel - v času 1.9 dCI-ja (Megane 1 ipd.), so na veliko odpovedovale zunanje pumpe za gorivo - baje da je bil razlog v tem, da je bio dizel hitreje raztapljal krtačke v motorju pumpe...
Zunanje pumpe, nameščene pod desnim blatnikom in požarno steno so odpovedovale zaradi oksidacije električnih kontaktov. Ponavadi zaradi malomarno nameščenega ali popokanega zasčitnega pokrova. Pa tudi zaradi stalnega zalivanja slane vode. Mehaniki so samo pobrusili kontake in piči dalje. Vse drugo je nakladanje.
Pravilno vzdrževana enka je večna. Je pa zastarela.
Ne nafta, voda je problem.
fikus_ ::
... ma kakšna suha nafta.
Če bi bilo to res, bi kmeti prvi skakali po zraku z stroji vrednimi 100k +
Kmetje v traktorjih kurimo kurilno olje, ki naj bi bilo brez eko sranja, to je biodizel.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
kriptobog ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Bolj je vprasanje, zakaj se noben ne vpraša oz. ga ne moti, zakaj dizli ne naredijo vec pol milijona km brez tezkih okvar.
Saj naredijo.
gruntfürmich ::
... ma kakšna suha nafta.
Če bi bilo to res, bi kmeti prvi skakali po zraku z stroji vrednimi 100k +
Kmetje v traktorjih kurimo kurilno olje, ki naj bi bilo brez eko sranja, to je biodizel.
en sodelavec pravi da se mu traktor drugače odziva če tanka kurilno olje ali dizel. in da bo še vedno kupoval dizel za traktor.
Dodajanje bio komponent je zelo problematično.
1. to se goji na poljih in se s tem odžira prostor za gojenje hrane ali pa gozda, močvirja itd.
2. Bio škoduje sestavim delom motorja, potreba je uporaba posebnih vrst materialov. In staranje goriva je ogromen problem, saj se gorivo postara bistveno hitreje in dela težave.
3. Gorivo z bio komponento je dražje.
najpomembnejše si pozabil: z dodatkom biodizla je dizel postal pokvarljiv.
ostalo kar si zapisal je nepomembno.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Invictus ::
Bio dizel je en tak gromozanski nateg, da glava peče...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
gruntfürmich ::
Ahh prva točka je kar pomembna, dejansko je vplivala na ceno hrane.
lahko vpliva ali pa tudi ne.
morda vpliva v promilih?
morda bi lahko namesto krme za živali gojili še kaj drugega in potem je placa dovolj?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
wcpapir ::
Ne vem kaj dosti o suhi nafti in sestavi, vem pa, da v nemčji cp4 visokotlačne držijo dlje kot pri nas. Ponavadi ko se avto uvozi potem v roku 100.000 cp4 zariba, v redkih primerih ne. Sam jo dam raje obnovit na 200.000 in piči dalje. Drugače imam 460.000 na avtu še s prvimi šobami.
stara mama ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Bolj je vprasanje, zakaj se noben ne vpraša oz. ga ne moti, zakaj dizli ne naredijo vec pol milijona km brez tezkih okvar.
Očitno voziš nekaj iz VAG grupe, da ti je visoka kilometrina nepredstavljiva.
Pa tud stalna vožnja na rezervi je "za pumpo zelo blagodejna"
Dodajanje bio komponent je zelo problematično.
1. to se goji na poljih in se s tem odžira prostor za gojenje hrane ali pa gozda, močvirja itd.
To ti povej trgovcem s poljščinami zakaj je žito tako mizerno plačano, pa naftnim trgovcem zakaj tako navijajo cene goriv.
Še butast kmet na koncu ni tako butast, da bi edinega v verigi še gnala neka morala...
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
fikus_ ::
Pred cca. 5-imi leti sem založil manjšo kanto z dizlom, bila je tudi izpostavljena soncu, tako da se je verjetno kar precej segrela vsebina, po kakšnih dveh letih sem preverjal kaj je not. Smrdelo je tako, da mi je šlo na bruhanje, čuden vonj, precej podoben pokvarjenemu rastlinskemu olju, izgled pa kot nekakšna umazana rumena smetana na dnu kante.
Lani sem namenoma dal nekaj l kurilca v podobno kanto na isto mesto, da preverim, kaj bo nastalo. Spomladi po enem letu sem preverjal in kaže da je kurilc ok.
Ni pa to merodajen znanstveni poskus.
Lani sem namenoma dal nekaj l kurilca v podobno kanto na isto mesto, da preverim, kaj bo nastalo. Spomladi po enem letu sem preverjal in kaže da je kurilc ok.
Ni pa to merodajen znanstveni poskus.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
IL_DIAVOLO ::
Torej se približujemo izhodiščnemu vprašanju, ce je res tako brezveze nafto obogatit na vsake tolko km. Očitno ni tako iz trte zvito, kot "vodeno gorivo s petrola".
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
fikus_ ::
Zagotovo zadošča kriterijem, ki jih je postavila ta ista EU, ki je zahtevala biodizel v nafti oz. etanol v bencinu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Magic1 ::
Vsak lahko pošlje vzorec dizla v testni laboratorij. Ne stane to veliko, da vam ga preverijo. Če bi bilo vse tako po kavbojsko, bi bilo res kup tožb, vsakič ko bi folk imel težave na mašini (posledično par jurjev stroškov).
Magic
Invictus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Torej se približujemo izhodiščnemu vprašanju, ce je res tako brezveze nafto obogatit na vsake tolko km. Očitno ni tako iz trte zvito, kot "vodeno gorivo s petrola".
Kolikor vem, ima ima lahko gorivo do 10% vode noter. Baje so tako tudi narejeni motorji...
Nisem šel preverjat uradnih dokumentov in standardov... Pač debata ob piru s človekom, ki je precej več vedel o tem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Daniel ::
Meni se sedaj mogoče 1x na leto pojavi opozorilo za vsebnost vode v kurilcu, ostalo pa ne opazim nobene razlike napram dizlu, kar se tiče moči. Ostali traktorji pa so itak toliko stari, da nimajo nobene elektronike in pač skurijo vse, ker pride po cevi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
Jebomir ::
Pri nizkem nivoju goriva poleti se nafta segreje na 50-60° v tanku.
V jesenskem vremenu še lahko mal kondenzira.
Biodizel (in etanol) sta hidroskopična.
Preslikaj vse na zgonjenga pasata s 3x zbitimi kilometri, za katere večina lastnikov ne ve.
Oni v audijih niso neč boljši.
V jesenskem vremenu še lahko mal kondenzira.
Biodizel (in etanol) sta hidroskopična.
Preslikaj vse na zgonjenga pasata s 3x zbitimi kilometri, za katere večina lastnikov ne ve.
Oni v audijih niso neč boljši.
stara mama ::
Meni se sedaj mogoče 1x na leto pojavi opozorilo za vsebnost vode v kurilcu, ostalo pa ne opazim nobene razlike napram dizlu, kar se tiče moči. Ostali traktorji pa so itak toliko stari, da nimajo nobene elektronike in pač skurijo vse, ker pride po cevi.
Stari traktorji (vključno z IMTji) imajo filter s prozorno posodo in vijakom za odcejanje vode.
Ne pomnim, da bi kdaj rabu tist odvit.
Pa tud novi niso kaj dost drugačni.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
gruntfürmich ::
Kolikor vem, ima ima lahko gorivo do 10% vode noter. Baje so tako tudi narejeni motorji...
Nisem šel preverjat uradnih dokumentov in standardov... Pač debata ob piru s človekom, ki je precej več vedel o tem...
10%... človek! ti sploh veš kaj je to 10% ?
sploh veš da se nafta in voda praktično ne mešata?
torej kaj pomeni teh 10%, ob piru, s človekov ki vse ve?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Magic1 ::
To bi pomenilo, da bi mašina delala na vodo v določenih primerih.
Gasoline can contain a small amount of water without causing problems for your vehicle. For E10 fuels (10% ethanol; 90% gasoline), this is typically up to 0.5% by volume. This means that approximately 3.8 teaspoons of water can be dissolved per gallon of the fuel before the water will begin to phase separate.
Gasoline can contain a small amount of water without causing problems for your vehicle. For E10 fuels (10% ethanol; 90% gasoline), this is typically up to 0.5% by volume. This means that approximately 3.8 teaspoons of water can be dissolved per gallon of the fuel before the water will begin to phase separate.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Srecko696 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vse vec mehanikov in drugih strucnjakov ze nekaj casa govori o presuhi nafti in dodajanju aditivov oz. olj za 2 taktne motorje. Se lastniki dizlov poslužujete tega oz. sploh veste da je nafta manj mastna kot je bila vcasih in to negativno vpliva na vitalne dele motorja- dize, crpalka etc...
Verjetno traja dolgo da pride dizel iz indijske rafinerije do EU potrošnika. Pa je v ozadju zgodba...
Financial Times - EU urged to crack down on imports of Indian fuels made with Russian oil
levaky ::
Atmosferci imajo en podcast z gospodom iz Petrola in se dotaknejo tudi te teme. Pa vode v nafti / bencinu,... Se splača poslušati.
WizzardOfOZ ::
Že nekaj časa (odkar je bio del dodan nafti) večina dobrih serviserjev predlaga 2 deci dvotaktola na povhen tank. Dvotaktol naj bi preprečil, da bi se iz bio dodatka naredila sluz v tanku.
Zdaj, če se vsak dan voziš dovolj in greš 2x na mesec tankat, skoraj ne verjamem, da bi se lahko v tanku naredila sluz. Za tiste, ki gredo pa enkrat na 2 do 3 mesece tankat in avto večinoma stoji, pa mislim, da dodatki nebi bili slaba zadeva.
Zdaj, če se vsak dan voziš dovolj in greš 2x na mesec tankat, skoraj ne verjamem, da bi se lahko v tanku naredila sluz. Za tiste, ki gredo pa enkrat na 2 do 3 mesece tankat in avto večinoma stoji, pa mislim, da dodatki nebi bili slaba zadeva.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
stara mama ::
Dvotaktol izgoreva s pepelom ali brez?
Če pušča pepel, bo kmalu zabit DPF
(Drgač sem dolga leta to prakticiral sam, na DPFu ne upam, rajš antigrippante)
Če pušča pepel, bo kmalu zabit DPF
(Drgač sem dolga leta to prakticiral sam, na DPFu ne upam, rajš antigrippante)
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
WizzardOfOZ ::
brez pepela, poleg tega je verjetno notri alkohol, ker tudi vodo veže nase in le ta zato zgori/izpari v cilindru.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
fikus_ ::
Nova olja za dvotaktne motorje so v glavnem sintetična in zelo dobro zgorevajo, to se vidi pri izpuhu. Pred desetletji se je vlekla "megla" za mopedom, sedaj pa tega skoraj ne vidiš več.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
denabiker ::
ko že omenjate sintetično olje 2T, imam v spominu, da sem nekje zasledil, da se bolj enakomerno meša mineralno 2T olje z nafto kot sintetično.
Vanadium ::
Ja včasih so nekateri res dvotaktol (mineralni) točili v rezervoar z nafto, če se ne motim cca 1dcl na 10l nafte. Ali je bil kaki efekt, pa ne bi vedel, je bilo pa to predvsem na renault forumu cela debata okoli tega ali sipati ali ne (včasih so delphi pumpe na 1.5 dci crkavale zaradi "suhe" nafte). Drugače pa sej se dobi razno razne aditive, če je že taka potreba po tem, da se to dodaja. zdaj, a je to blažen žegen pa ne bi vedel. Vem, da antigripante kar hvalijo, če so kake težave s šobami.
pegasus ::
Kakšna je to sploh terminologija, "suha" nafta? Kaj to sploh pomeni, mazut? Tisti, ki ga praskaš dol s kamnov na jadranski obali? Kakšna je nesuha nafta? Mokra? Torej nafti manjka vode? To se da hitro urediti.
ginekk ::
Kakšna je to sploh terminologija, "suha" nafta? Kaj to sploh pomeni, mazut? Tisti, ki ga praskaš dol s kamnov na jadranski obali? Kakšna je nesuha nafta? Mokra? Torej nafti manjka vode? To se da hitro urediti.
Suha v tem kontekstu pomeni, nemastna oz. nemazivna. Suh je etanol recimo, aceton pa še bolj.
Za OP - če te to skrbi potem kupi in vlivaj famozni antigrippante.
toro69 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Že nekaj časa (odkar je bio del dodan nafti) večina dobrih serviserjev predlaga 2 deci dvotaktola na povhen tank. Dvotaktol naj bi preprečil, da bi se iz bio dodatka naredila sluz v tanku.
Zdaj, če se vsak dan voziš dovolj in greš 2x na mesec tankat, skoraj ne verjamem, da bi se lahko v tanku naredila sluz. Za tiste, ki gredo pa enkrat na 2 do 3 mesece tankat in avto večinoma stoji, pa mislim, da dodatki nebi bili slaba zadeva.
Tista "sluz" se naredi ko dolivaš po 20l, da je tank vedno poln ter nikoli ne sprazniš do konca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: toro69 ()
IL_DIAVOLO ::
Kakšna je to sploh terminologija, "suha" nafta? Kaj to sploh pomeni, mazut? Tisti, ki ga praskaš dol s kamnov na jadranski obali? Kakšna je nesuha nafta? Mokra? Torej nafti manjka vode? To se da hitro urediti.
Suha v tem kontekstu pomeni, nemastna oz. nemazivna. Suh je etanol recimo, aceton pa še bolj.
Za OP - če te to skrbi potem kupi in vlivaj famozni antigrippante.
Predrag.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Ahim ::
Vsak lahko pošlje vzorec dizla v testni laboratorij. Ne stane to veliko, da vam ga preverijo. Če bi bilo vse tako po kavbojsko, bi bilo res kup tožb, vsakič ko bi folk imel težave na mašini (posledično par jurjev stroškov).
Narobe interpretiras napisano - nihce ne trdi, da gorivo na testu zagotovo ne bi ustrezalo kriterijem, ampak da so kriteriji (torej koliko sme biti notri primesi kot je biogorivo ipd.) prevec ohlapni, vse ostalo pa so potem samo posledice.
Realno je pa dejstvo, da so motorji dalec manj robustni zaradi vseh "optimizacij" kot so bili vcasih, nekateri pa se kar na vse gledajo samo z nostalgijo ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kvaliteta goriva pri SLO trgovcih (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19635 (4081) | eEdbM |
» | 1 do 2 dcl dvotaktola na tank nafte (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10176 (8347) | Ahim |
» | Rok trajanja bencinaOddelek: Loža | 6973 (4728) | s7nf |
» | Ali je Biodiesel primeren za moj avto ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13571 (4922) | tkma |
» | Gorivo porabit skoraj do konca (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15534 (13195) | hermes |