Forum » Na cesti » Nov ali malo rabljen avto - dolge razdalje
Nov ali malo rabljen avto - dolge razdalje
River0123 ::
River0123 ::
Razmišljam pa tudi o alternativi:
Namesto 25-30k za nov avto vzamem nekaj rabljenega za 15-20k. Tisth 5-10k si pustim na strani za morebitna popravila/morebitna izposojo nadomestnega avta v času popravil in na koncu v bistvu pridem ceneje skozi. Je pa res, da če kupim avto z 100k prevoženimi si konkretno zmanjšam interval nakupa naslednjega avta. In nimaš 4 let miru pred morebitnimi večjimi okvarami, kot imaš pri novem avtu... Plus pri kasku gledajo nabavno ceno avta. Kasko za nov avto za 25k napram rabljenemu, ki je stal 40k te pride bistveno ceneje...
Namesto 25-30k za nov avto vzamem nekaj rabljenega za 15-20k. Tisth 5-10k si pustim na strani za morebitna popravila/morebitna izposojo nadomestnega avta v času popravil in na koncu v bistvu pridem ceneje skozi. Je pa res, da če kupim avto z 100k prevoženimi si konkretno zmanjšam interval nakupa naslednjega avta. In nimaš 4 let miru pred morebitnimi večjimi okvarami, kot imaš pri novem avtu... Plus pri kasku gledajo nabavno ceno avta. Kasko za nov avto za 25k napram rabljenemu, ki je stal 40k te pride bistveno ceneje...
matobeli ::
A pri vseh asistenčnih sistemi ki jih boš imel res rabiš cel kasko? Ajd, toča če si v krajih kjer je pogosta in debela in divjad če si v krajih kjer jo je veliko in se veliko voziš ponoči.
Zakaj bi imel "za vsak slučaj" še zavarovanje če bom povzročil nesrečo ker temu da te nekdo nabaše se ne moreš izognit, komot pa se izogneš temu da ti nekoga, sploh na avtocesti. Ali pa zavarovanje če te na parkirišču nekdo podrsa, jebiga, če nimaš kamer notr da bi videl kdo je pač daš takrat tistih 200eur za pradko odpravit pa je.
Zakaj bi imel "za vsak slučaj" še zavarovanje če bom povzročil nesrečo ker temu da te nekdo nabaše se ne moreš izognit, komot pa se izogneš temu da ti nekoga, sploh na avtocesti. Ali pa zavarovanje če te na parkirišču nekdo podrsa, jebiga, če nimaš kamer notr da bi videl kdo je pač daš takrat tistih 200eur za pradko odpravit pa je.
River0123 ::
A pri vseh asistenčnih sistemi ki jih boš imel res rabiš cel kasko? Ajd, toča če si v krajih kjer je pogosta in debela in divjad če si v krajih kjer jo je veliko in se veliko voziš ponoči.
Zakaj bi imel "za vsak slučaj" še zavarovanje če bom povzročil nesrečo ker temu da te nekdo nabaše se ne moreš izognit, komot pa se izogneš temu da ti nekoga, sploh na avtocesti. Ali pa zavarovanje če te na parkirišču nekdo podrsa, jebiga, če nimaš kamer notr da bi videl kdo je pač daš takrat tistih 200eur za pradko odpravit pa je.
Če en idiot pri 140kph na AC zapelje pred mano in začne na polno zavirati, sem avtomatično kriv zaradi neprilagojene hitrosti.
Brez kaska - avto totalka in moj strošek. Z kaskom - dobiš izplačano.
Kar se pa tiče toče: v zadnjih 5 mesecih je bila 2x. Obakrat sicer tako malo, da ni bilo škode na avtu oz. so bila majhna zrnca. Je pa dovolj, da je enkrat na 10 let "prava" toča in imaš takoj konkretne stroške...
pegasus ::
matobeli ::
Če en idiot pri 140kph na AC zapelje pred mano in začne na polno zavirati, sem avtomatično kriv zaradi neprilagojene hitrosti.
In ker je to realno dejstvo kupiš za redno vožnjo po AC nekaj kar ima radarski tempomat z avtomatskim zaviranjem pa še montiraš dash cam. Recimo nekaj let star avto tipa pasat ima to že vse notri, celo z v kombinaciji z avtomatikom.
Ker na tisti kasko se ne tako zelo zanašat, se hitro zgodi da si par jurjev v minusu.
miha98 ::
A pri vseh asistenčnih sistemi ki jih boš imel res rabiš cel kasko? Ajd, toča če si v krajih kjer je pogosta in debela in divjad če si v krajih kjer jo je veliko in se veliko voziš ponoči.
Zakaj bi imel "za vsak slučaj" še zavarovanje če bom povzročil nesrečo ker temu da te nekdo nabaše se ne moreš izognit, komot pa se izogneš temu da ti nekoga, sploh na avtocesti. Ali pa zavarovanje če te na parkirišču nekdo podrsa, jebiga, če nimaš kamer notr da bi videl kdo je pač daš takrat tistih 200eur za pradko odpravit pa je.
Če en idiot pri 140kph na AC zapelje pred mano in začne na polno zavirati, sem avtomatično kriv zaradi neprilagojene hitrosti.
Brez kaska - avto totalka in moj strošek. Z kaskom - dobiš izplačano.
Kar se pa tiče toče: v zadnjih 5 mesecih je bila 2x. Obakrat sicer tako malo, da ni bilo škode na avtu oz. so bila majhna zrnca. Je pa dovolj, da je enkrat na 10 let "prava" toča in imaš takoj konkretne stroške...
Mogoče res vendar bi mi jaz dal 3 vzgojne na licu mesta....
Ahim ::
Je pa dovolj, da je enkrat na 10 let "prava" toča in imaš takoj konkretne stroške...Kakšne stroške? Dobra toča močno izboljša aerodinamiko današnjih plehnatih kočij in s tem zniža obratovalne stroške, tako da je kvečjemu dobrodošla.
Ce te skrbi toca, kupis aptero, pa ni vec problema s toco.
pegasus ::
River0123 ::
Pa še eno vprašanje. Ali 1.0 115KM pije več kot 1.5 150KM?
Predstavljam si, da pri nižjih hitrostih verjetno porabi manj, pri npr. 150kph pa ima verjetno 1.5 manjšo porabo, ker je 1.0 pri tej hitrosti že kar blizu maksimuma?
Predstavljam si, da pri nižjih hitrostih verjetno porabi manj, pri npr. 150kph pa ima verjetno 1.5 manjšo porabo, ker je 1.0 pri tej hitrosti že kar blizu maksimuma?
Ahim ::
kimmich ::
Sam se vozim isto razdaljo. Vzel Berlingota....mal pije, stroški mali...dost velik...
Vzel z 140k prevoženimi, do 350k bo kamot zdržal :)
Vzel z 140k prevoženimi, do 350k bo kamot zdržal :)
m0LN4r ::
Mas eno rabljeno scalo na avto.net 1.6 TDI, poraba bo ca. 5L gor, 4,5L dol s pravimi gumami in 130 konstantno.
Lahek poceni motor za vzdrževanje.
Lahek poceni motor za vzdrževanje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Škoda Octavia 2.0 dizel.
Poraba okoli 6l, brez neke šparovne vožnje.
Na daljše fure, sploh po Avstriji, b.p. naredi 900+km.
Poraba okoli 6l, brez neke šparovne vožnje.
Na daljše fure, sploh po Avstriji, b.p. naredi 900+km.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WizzardOfOZ ::
Ce te skrbi toca, kupis aptero, pa ni vec problema s toco.Drži. Želiš posnetke s testiranja?
LOL prosim ne Bi se zaciklal od rezanja ce bi videl kako pada - kot pravijo - "toca kot jajce" na aptero ...
V Italiji je lansko leto podoben čas padala 19cm debela toča.
https://n1info.si/novice/svet/v-italiji...
V Furlaniji je padla največja toča, ki so jo kadarkoli izmerili v Evropi. Merila je 19 centimetrov, tehtala pa več kot en kilogram. "To je le centimeter manjša toča od svetovnega rekorda. 20 centimetrov veliko točo so izmerili v Južni Dakoti," je zapisal raziskovalec Evropskega laboratorija za hude nevihte.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
River0123 ::
Kako pa je Peugeot 308 SW ACTIVE | 1.5 BlueHDi 130?
Zgleda kr varčen motor, koliko pa pri tako velikem avtu pije pri npr 155kph in mestni start stop vožnji?
Zgleda kr varčen motor, koliko pa pri tako velikem avtu pije pri npr 155kph in mestni start stop vožnji?
bobby ::
Škoda Octavia 2.0 dizel.
Poraba okoli 6l, brez neke šparovne vožnje.
Na daljše fure, sploh po Avstriji, b.p. naredi 900+km.
900km+ je nepomemben podatek ce ne das zraven se info velikosti tanka.
Ker jaz s toyoto tud naredim 900km+ ampak s 55l tankom
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
feryz ::
bobby ::
Dodatek: ok, konkreten primer pri meni. Toyota, 126km, 6 prestav.
5prestava, hitrost 100kmh (indikator na panelu) 2000obratov in je relacija Lj-MB poraba 3,8l (po racunalniku)
Potem pa drugi primer, ista relacija, 6prestava, obrati 2350, hitrost 128kmh (po indikatorju na panelu) poraba 4,2l
Karkoli drugacna kombinacija, med tema dvema pa je poraba 6+.
In primer #3: hitrost po indikatorju 140,6prestava, ista relacija poraba 5,2.
Mnenje me zanima, ce ima se kdo kaksno podobna opazanja, in ja jasen mi je del karakteristike agregata ampak delta je hiteost in upornost.
5prestava, hitrost 100kmh (indikator na panelu) 2000obratov in je relacija Lj-MB poraba 3,8l (po racunalniku)
Potem pa drugi primer, ista relacija, 6prestava, obrati 2350, hitrost 128kmh (po indikatorju na panelu) poraba 4,2l
Karkoli drugacna kombinacija, med tema dvema pa je poraba 6+.
In primer #3: hitrost po indikatorju 140,6prestava, ista relacija poraba 5,2.
Mnenje me zanima, ce ima se kdo kaksno podobna opazanja, in ja jasen mi je del karakteristike agregata ampak delta je hiteost in upornost.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
River0123 ::
IL_DIAVOLO ::
2.5 trenutne pri bozanju pedala in 9l povprečne i guess.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
tony1 ::
Lj-Celje je dolga razdalja? Pol časa pa itak stojiš v koloni. (...)
Se strinjam. Najpomembneje za tole relacijo: vzemi avtomatik. Drugo skoraj ni važno.
Če bi rad šparal na gorivu pa še toyotinega hibrida / poljuben električni avto, ker boš zelo pogosto pospeševal in se ustavljal in ti bo prav prišla regeneracija v baterije.
River0123 ::
Kaj pa Peugeot 308 SW z dizel 1.5 BlueHDi 130KM motorjem?
Stvar je taka. Zjutraj zelo zgodaj štartam v Celje in se da kar lepo 160 kph peljat, fajn prosto vse.
Popoldne pa je druga zgodba, gužva, pa sicer tudi če ni zabasano, se v gostem prometu ne peljem čez 120-125kph.
Kako se ta motor in poraba obnese na prazni ac pri recimo 155-160?
Ter kakšna je poraba v gužvi, ko se počasi premikaš?
Uradna poraba je pač za optimalne pogoje in je sicer zelo dobra.
Stvar je taka. Zjutraj zelo zgodaj štartam v Celje in se da kar lepo 160 kph peljat, fajn prosto vse.
Popoldne pa je druga zgodba, gužva, pa sicer tudi če ni zabasano, se v gostem prometu ne peljem čez 120-125kph.
Kako se ta motor in poraba obnese na prazni ac pri recimo 155-160?
Ter kakšna je poraba v gužvi, ko se počasi premikaš?
Uradna poraba je pač za optimalne pogoje in je sicer zelo dobra.
bbbbbb2015 ::
Torej stvar je takšna. Glavni namen avta je vožnja na dolge razdalje. To pomeni, da letno obračaš 30-40k km.
Ključna stvar je zanesljivost avta. Vsaka okvara avta namreč pomeni izgubo dopusta, ubadanje z avtomehaniki in logistične težave (imamo samo en avto pri hiši).
Keširat 30k in več za avto mi je škoda denarja.
Torej sta 2 opciji. Vzet novi avto za 20k, kjer si posledično zelo omejen predvsem na majhne in šibkejše avte.
Ali pa za ta denar kupit že kar soliden srednji rang, starega do 5 let in do 125 tisoč km, kjer imaš tudi že neko opremo in avtomatski menjalnik.
Kar me skrbi je, ker pri takem avtu ravno poteče garancija, pri 150k km pa se navadno že začnejo trošit dražji potrošni materiali.
Torej, nov mali avto z slabšim motorjem ali malo rabljen avto, ki pa pač že ima 100k km za sabo? Aja pa še to.
Ni mi za menjavat avta čez 3-4 leta oz. bi to kar kupil imel kar precej časa.
4 leta lastništva na že prevoženih npr. 125 tisoč ob nakupu pa pomeni vsaj 250 tisoč prevoženih km...
Predlagam ti BMW serije 3, motor B47, diesel, uvožen preko ustreznega posrednika (v Trzinu), pred tem se pogleda zgodovina avta.
Jaz to počnem že leta. Vsi naši službeni avti za dolge razdalje so BMWji, tipično so kupljeni tam nekje med 20 do 60k kilometrov. Tudi 125k km ni problem, kot si omenjal.
Potem pa avto zvoziš do 300k km, kot to počnemo mi. Vsi avti so redno servisirani in zaenkrat nas še ni nobeden pustil na cesti.
Prej sem kupoval velike Renaulte, vsega skupaj smo imeli 4 defektne (eksplodirane) motorje. Samo Espace 2,2dCi je eksplodiral pri 110kkm, ostali pa tam med 320 do 450k km. En megan nas je pustil na cesti pri cca 240k km.
Pri 150k km se avto seveda troši, samo recimo naši BMWji imajo še vedno originalne diske, zavore, končnike, amortizerje. Pri 300kkm jih prodamo, ker jih potem zamenjamo rabljeno-za-rabljeno. Tam, nekje 300kkm je nekako magična meja, ko posredniki še vzamejo noter starega BMWja brez vprašanj. Drugače bi jih mi pognali do 450kkm.
Avti naredijo tipično 50-60kkm letno. Servisira jih kombinacija mehanikov. Večja dela (menjava EGR ventila) do srednja dela (menjava lamda sonde) delajo v Trzinu. Redne servise delajo tier 3 mehaniki (material kupujem na AUTODOC sam). Motor ima 190 KM in se vozimo po predpisih. Kjer je unlimited (Nemčija) se vozimo 130 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
feryz ::
8,9 l/100 km je bilo povprečje, za moj tip vožnje. Za vožnjo daleč od te, se pravi tempomat na 130 km/h. Ampak za gonjenje kolikor je mogoče. 2,5 l pa je trenutna poraba. Med kruzanjem se ves čas spreminja, jasno. Če deliš 75 l s 1000 km, dobiš 7,5 l/100 km.Izračun za to brzino.
Aja, tank je pa 80 litrov, se pravi je računano za 75 litrov. Ko jih je še 5,kaže 0 km na voljo.
8.9 litra ali 2.5 pri 130? Oboje se mi zdi malo skrajno.
Kateri motor pa ima ta BMW/teža avta?
Avto je bil težak 2050 kg, motor je bil turbo dizel 3.0, dve turbine, 340 KS.
Invictus ::
Škoda Octavia 2.0 dizel.
Poraba okoli 6l, brez neke šparovne vožnje.
Na daljše fure, sploh po Avstriji, b.p. naredi 900+km.
900km+ je nepomemben podatek ce ne das zraven se info velikosti tanka.
Ker jaz s toyoto tud naredim 900km+ ampak s 55l tankom
Tam, nekje je, 55l...
To je Octavia 2, Octavia 3 ima manjši tank...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Schaltza ::
Ali ima kdo kaj izkušenj z Fiat Tipo? Gledam da so dost ugodni, jaz sem vozil 1.3 dizel motor v moji Corsi in je laufal ko urca brez problemov.
Landscapes1 ::
Kako pa je Peugeot 308 SW ACTIVE | 1.5 BlueHDi 130?
Zgleda kr varčen motor, koliko pa pri tako velikem avtu pije pri npr 155kph in mestni start stop vožnji?
Jaz ti lahko povem samo to, da ima kolega ta motor in je precej varčen pri normalni vožnji.
Nimam pa pojma, kako je z vožnjo nad 130kph, ker se kolega striktno drži omejitev.
Mogoče ti bo to lahko bolje svetoval kak drug član foruma?
neosonic ::
Morda kdo lahko priporoči, kje iskati avte iz Nemčije oziroma tujine, da bi lahko našel čim bolj udobno ponudbo? Mislim, da so te najbolj znane auto.de itd preveč komercialne in težko najdeš kaj dobrega. Ali gledate posamezno po avtohišah? Iščem Volvo XC40 in mi je bilo rečeno, da bi naj bili v Nemčiji cenejši, ampak kolikor gledam je vse nekje tu tu z nami.
tony1 ::
Po mojem so cene na mobile.de kar realne. Je pa moj občutek, da so cene od korone naprej še vedno nekoliko povišane (čeprav so padle) in ni več tega, da si v Švabiji 5 let star avto višjega srednjega razreda dobil ful bolj ugodno kot pri nas...
Že dolgo se veliko uvaža iz držav Beneluksa, morda je tam kaj ceneje?
Že dolgo se veliko uvaža iz držav Beneluksa, morda je tam kaj ceneje?
miha98 ::
Morda kdo lahko priporoči, kje iskati avte iz Nemčije oziroma tujine, da bi lahko našel čim bolj udobno ponudbo? Mislim, da so te najbolj znane auto.de itd preveč komercialne in težko najdeš kaj dobrega. Ali gledate posamezno po avtohišah? Iščem Volvo XC40 in mi je bilo rečeno, da bi naj bili v Nemčiji cenejši, ampak kolikor gledam je vse nekje tu tu z nami.
Pa idi v italijo. Ali Srbijo.
Landscapes1 ::
Sposojam si temo. Kako pa je glede cen rezervnih delov pri Škodi? Načelom je to več ali manj VW.
Tisti, ki imate Škode ki imajo za sabo že nekaj let/kilometrine, kakšne so cene vzdrževanja?
Npr. v primerjavi z Toyoto, Kio, Peugeoti?
Tisti, ki imate Škode ki imajo za sabo že nekaj let/kilometrine, kakšne so cene vzdrževanja?
Npr. v primerjavi z Toyoto, Kio, Peugeoti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Landscapes1 ()
m0LN4r ::
Kakšni deli konkretno?
Lahko se pogleda na autodoc, pkwteile in primerja.
Na Kia Stinger 3.0 so bremze oz. diski 3x drazji kot na Passatu 1.9
Al obratno, na Polo GTIju so bremze drazje, kot na Škodi Octaviji
Lahko se pogleda na autodoc, pkwteile in primerja.
Na Kia Stinger 3.0 so bremze oz. diski 3x drazji kot na Passatu 1.9
Al obratno, na Polo GTIju so bremze drazje, kot na Škodi Octaviji
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Landscapes1 ::
Tukaj mam v mislih bolj osnovne modele, torej ne GTI in 3.0 motorji.
Ampak pač npr. škoda Kamiq, Scala ali Fabia, torej bolj "skromni" modeli.
Predvsem glede teh me zanima, če je vzdrževanje/rezervni deli primerljivo npr. z Toyota Corola Sedan basic verzijo, ali npr. Kio Ceed in Peugetot 308 ipd.
Torej avtomobili ranga 25-30k, če je Škoda glede tega kaj dražja kot konkurenca, ko ima avto enkrat npr. 10 let in 200k km...
Ampak pač npr. škoda Kamiq, Scala ali Fabia, torej bolj "skromni" modeli.
Predvsem glede teh me zanima, če je vzdrževanje/rezervni deli primerljivo npr. z Toyota Corola Sedan basic verzijo, ali npr. Kio Ceed in Peugetot 308 ipd.
Torej avtomobili ranga 25-30k, če je Škoda glede tega kaj dražja kot konkurenca, ko ima avto enkrat npr. 10 let in 200k km...
nejc_nejc ::
Landscapes1 je izjavil:
Sposojam si temo. Kako pa je glede cen rezervnih delov pri Škodi? Načelom je to več ali manj VW.
Tisti, ki imate Škode ki imajo za sabo že nekaj let/kilometrine, kakšne so cene vzdrževanja?
Npr. v primerjavi z Toyoto, Kio, Peugeoti?
Ce mene vprašaš isto pakovanje. Razen če se o 10€ pogovarjaš.
Raje se vprašaj, kje boš servisiral.
tony1 ::
Redno vzdrževanje toyote in škode bo po mojem primerljivo... Je pa dejstvo, da na toyoti 15 let ne bo nič crknilo, na Škodi pa... Odvisno od sreče.
Vzemi tistega, ki ima bližje kakovosten servis. Pa seveda, škoda ima boljšo protihrupno izolacijo.
Vzemi tistega, ki ima bližje kakovosten servis. Pa seveda, škoda ima boljšo protihrupno izolacijo.
WizzardOfOZ ::
Je imela. Tazadnje toyote so zelo dobro izolirane. Na splošno japonci že nekaj časa prodajajo dobro izolirane avtomobile.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
tony1 ::
Tega sam ne zaznavam, potrebo po zvočni izolaciji ignorirajo... Slabša je od 20 let stare octavie...
IL_DIAVOLO ::
Izolacija je vec ali manj podobna, s to izjemo da se toyotin motor dere kot kak puhalnik za seno metat gor na senik.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
mugen999 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Vsi naši službeni avti za dolge razdalje so BMWji, tipično so kupljeni tam nekje med 20 do 60k kilometrov. Tudi 125k km ni problem, kot si omenjal.
Potem pa avto zvoziš do 300k km, kot to počnemo mi. Vsi avti so redno servisirani in zaenkrat nas še ni nobeden pustil na cesti.
Za službene avte se kupi nove dacie sandere, pa se najceneje pride skozi, vzdrzevanje proti bmwjejm je pa zastonj. Registracije tudi. Tisti ki bi tarnal nad dacijami je pa itak slab delavec ki ga zanimajo bolj druge stvari kot delo. Slozben avto je za prevoz od a do b ne za afnanje.
tony1 ::
Pridržujem se tvojemu cinizmu. Sit down on the porch and have a mint julep while I spin ya a yarn:
Nekoč sem delal v IT firmi, ki je ogromno biznisa naredila s terenskim delom. (Pustimo zdaj, kako debilno je to, take so bile pač pogodbe, stranke pa navajene, da jih vsak mesec pride skrbnik počohat v smeri rasti dlake, v živo.) Za vožnjo po terenu so folku dali floto kangoojev (kar je bilo sicer nekoliko nelogično, ker se je v 90% v avtu peljal en sam, s torbo z laptopom.).
Pa so prišli časi konjunkture, ogromno kadra je odšlo, in tudi firma je pogruntala, da bi bilo dobro svoje zaposlene kdaj tudi malo razvajati in napovedali so, da bodo odslej kupovali golfe karavan... (No, če se vožnji v golfu lahko reče razvajanje...)
Skratka, ko je kader težko dobiti, se lahko tudi pogrunta, da je strošek boljšega službenega avta precej lahko upravičiti.
Nekoč sem delal v IT firmi, ki je ogromno biznisa naredila s terenskim delom. (Pustimo zdaj, kako debilno je to, take so bile pač pogodbe, stranke pa navajene, da jih vsak mesec pride skrbnik počohat v smeri rasti dlake, v živo.) Za vožnjo po terenu so folku dali floto kangoojev (kar je bilo sicer nekoliko nelogično, ker se je v 90% v avtu peljal en sam, s torbo z laptopom.).
Pa so prišli časi konjunkture, ogromno kadra je odšlo, in tudi firma je pogruntala, da bi bilo dobro svoje zaposlene kdaj tudi malo razvajati in napovedali so, da bodo odslej kupovali golfe karavan... (No, če se vožnji v golfu lahko reče razvajanje...)
Skratka, ko je kader težko dobiti, se lahko tudi pogrunta, da je strošek boljšega službenega avta precej lahko upravičiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
WizzardOfOZ ::
Tega sam ne zaznavam, potrebo po zvočni izolaciji ignorirajo... Slabša je od 20 let stare octavie...
Škodin motor je bolj tih. Samo to je razlika.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto za dolge razdalje - omejen budget (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 7063 (3242) | delavec44 |
» | Nakup avta do 5.000 EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19860 (10855) | akulp |
» | Avto za 200km na dan (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10083 (6993) | SloKin |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25171 (20674) | matobeli |