» »

Cupra formentor 1.4 hibrid vs 1.5 bencin

Cupra formentor 1.4 hibrid vs 1.5 bencin

i33a ::

Pozdravljeni,
odločil sem se za nakup Cupre Formentor. Odločam pa se še med tem katero izvedbo motorja bi izbral.
Imate kakšne izkušnje s priključnimi hibridi?

Najlepša hvala za vaše mnenje

feryz ::

Mamo, samo ne s temi.
V šiht (25 km v eno stran), nazaj in po vasi se voziš na štrom, ko kam greš, pa na bencin.
Meni se obnese, štrom je zastonj, bencina pokurim isto kot pri dizlu.
Ok, z drobnim tiskom. Če bi tega tako gonil, kot sem dizle, tudi štrom ne bi pomagal pri porabi. Ampak bi bila krepko večja.
Se mi leta poznajo in ne tiščim več toliko.

miha98 ::

Revež sa godinama...

Machete ::

Meni se ne zdi smiselno stalno sabo voziti nekaj 100 kil bremena. Osebno raje pure bencinca.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

IL_DIAVOLO ::

Ne pravijo zastonj, da so priključni hibridi totalno zgresen sistem.

+ formentor ima zakomplicirano izklopit start/stop sistem.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Machete ::

Mah na mojmu se ga niti ne da več, ampak se ne sekiram več, ker dela ok in ima nek 'blagi hibrid' akumulator, da to neumnost vzdržuje, pa še malo pojadra na 'ler' sem pa tja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

mugen999 ::

Kar se tiče hibridov raznoraznih oblik, bi bilo zdravo pogledat tale video na youtube preden komu pade na pamet da bi imel hibrida. Predvsem od 22:50 min postane zanimivo. Aja verjetno ni treba povdarjat da je ta majster eden taglavnih in eden zelo redkih v evropi za popravljanje električnih baterij v avtih. Pazite, popravljanje, ne menjavanje.

Maxl ::

Pa še pri 1.4 eTSI imaš precej manj prostora v prtljažniku - 345 litrov, napram 450 litrom pri 1.5 TSI.

Utk ::

mugen999 je izjavil:

Kar se tiče hibridov raznoraznih oblik, bi bilo zdravo pogledat tale video na youtube preden komu pade na pamet da bi imel hibrida. Predvsem od 22:50 min postane zanimivo. Aja verjetno ni treba povdarjat da je ta majster eden taglavnih in eden zelo redkih v evropi za popravljanje električnih baterij v avtih. Pazite, popravljanje, ne menjavanje.

To kar ta pravi velja za nemške hibride. Toyote delajo. Ne glede kaj on pravi.