Forum » Loža » Zakaj se ne zbira povratnih informacij o delu javnih uslužbencev?
Zakaj se ne zbira povratnih informacij o delu javnih uslužbencev?
barakus ::
Vsake toliko imam opravka z upravno enoto in se vedno znova čudim nad odnosom in načinom dela določenih uradnikov.
Sem hotel pomagati sodelavcu - tujcu, ker so mu ukradli denarnico, da si uredi novo kartico za prebivanje na upravni enoti.
Zjutraj kličem, rečejo da naj pride med 8 in 12 na oddelek za tujce čim prej to uredit. Se odpraviva na UE, čakava v vrsti uro pa pol, prideva not in naju uradnica dobesedno napizdi da zakaj se nisva pozanimala po telefonu in se naročila, da ta postopek je zamuden in naj se naročiva. Prosim, če nama lahko torej določi termin, reče da ne, da se moram naročit prek posebne telefonske številke. Kličem takoj to številko (ura 10:20), se ne javi nihče.
A se to samo meni dogaja ali je to normalna izkušnja na upravni enoti?
Vse skupaj mi je dalo misliti, zakaj take sitne uradnice sploh delajo s strankami in zakaj je izkušnja stranke tako zanič.
Kdorkoli je že tam šef, opravlja delo za en drek kar se tiče odnosa do strank.
Zakaj čaka v vrsti 10 ljudi in nikjer nobenega stola ali klopce?
Zakaj, ko kličem, se uslužbenci nikoli ne predstavijo z imenom?
Zakaj ko sem tam, nimajo nikjer razločno pripete ali postavljene značke z imenom?
Zakaj ni interesa, da bi se karkoli izboljšalo?
Če bi jaz urejal to področje, bi za začetek sledil temu, kar sem videl na Finskem in v Kanadi, ko sem urejal dokumente. Uvesti listke s številkami za vrste in customer satisfaction terminal na izhodu oz. mobile app, kjer poskeniraš listek, označiš koliko si zadovoljen s storitvijo in opcijsko napišeš grajo ali pohvalo. Bodo hitro ven skočila gnila jajca, ki nimajo kaj delat s strankami, pa tudi kakšen pameten predlog se bo našel.
Kaj pa vi menite o vsem tem?
Sem hotel pomagati sodelavcu - tujcu, ker so mu ukradli denarnico, da si uredi novo kartico za prebivanje na upravni enoti.
Zjutraj kličem, rečejo da naj pride med 8 in 12 na oddelek za tujce čim prej to uredit. Se odpraviva na UE, čakava v vrsti uro pa pol, prideva not in naju uradnica dobesedno napizdi da zakaj se nisva pozanimala po telefonu in se naročila, da ta postopek je zamuden in naj se naročiva. Prosim, če nama lahko torej določi termin, reče da ne, da se moram naročit prek posebne telefonske številke. Kličem takoj to številko (ura 10:20), se ne javi nihče.
A se to samo meni dogaja ali je to normalna izkušnja na upravni enoti?
Vse skupaj mi je dalo misliti, zakaj take sitne uradnice sploh delajo s strankami in zakaj je izkušnja stranke tako zanič.
Kdorkoli je že tam šef, opravlja delo za en drek kar se tiče odnosa do strank.
Zakaj čaka v vrsti 10 ljudi in nikjer nobenega stola ali klopce?
Zakaj, ko kličem, se uslužbenci nikoli ne predstavijo z imenom?
Zakaj ko sem tam, nimajo nikjer razločno pripete ali postavljene značke z imenom?
Zakaj ni interesa, da bi se karkoli izboljšalo?
Če bi jaz urejal to področje, bi za začetek sledil temu, kar sem videl na Finskem in v Kanadi, ko sem urejal dokumente. Uvesti listke s številkami za vrste in customer satisfaction terminal na izhodu oz. mobile app, kjer poskeniraš listek, označiš koliko si zadovoljen s storitvijo in opcijsko napišeš grajo ali pohvalo. Bodo hitro ven skočila gnila jajca, ki nimajo kaj delat s strankami, pa tudi kakšen pameten predlog se bo našel.
Kaj pa vi menite o vsem tem?
WhiteAngel ::
Katera UE? Z ženo sva avgusta dala delat nove osebne, ona pa še vozniško na UE Kranj in se nama ni bilo treba nič prijavljat. Drgač imajo tisti avtomat s številkami spredaj, ja. Razen tega, da je nova osebna draga ko pes, če ti jo ukradejo, nimam pripomb in je bil UX desetka.
McHusch ::
Ker so plače na upravnih enotah tako zanič, da imajo srečo, da sploh kdo hoče delati tam.
feryz ::
Tody ::
Temu se reče lokalni šerif. Javna uprava kot taka si vsaj na spletno stran prizadeva za kvaliteto. Vrjetno ce se bos malce sprehodil po elektronski verziji ue bos celo nasel kak obrazec.
kriptobog ::
BCSman ::
Ker so plače na upravnih enotah tako zanič, da imajo srečo, da sploh kdo hoče delati tam.
Naj gredo pa delati drugam, če mislijo da lahko zaslužijo več. To je beden izgovor. Take v privat sektorju brcnejo v rit.
Takim v privat sektorju dvignejo plačo, ker se bojijo da novih ne dobijo sploh. Beračenje po belem blagu oz. kadru v Tuzli prinese dosti stroškov.
feryz ::
Zakaj bi jim pa dvignil plačo?
Ker znajo tipkati na tipkovnico?
Ali mogoče zato, ker za svoje napake odgovarjajo s svojim premoženjem?
Ali zato, ker ne morejo več delati, če morajo pognati Firefox na Linuxu namesto na Windowsih?
Ja, res jim je treba dati gromozanske plače. Za tako delo.
Bi bila anekdota, če ne bi bilo res.
Mulc se je šel prijaviti za izpit za avto ali nekaj takega. Prideva na upravno, v hali varnostnik.
"Kam pa vidva gresta?" vpraša.
"V sprejemno, oddati prijavo bla, bla."
"Ste se najavili po telefonu?"
"Ne."
"Potem ne moreta naprej."
Vprašava na katero cifro in mož nama jo da. Stopiva ven in pokličeva na številko.
Oglasi se isti varnostnik, ki nama je dal telefonsko, vpraša kdo je, kaj želi, preveri zgoraj in ker so bili frej, nama pove, da lahko kar takoj prideva na upravno enoto.
Greva noter in nama pove, da lahko sama vidiva, kako preprosto je, če ubogaš navodila.
Jebe lud zbunjenog, dobesedno.
Aja, varnostnik je naš sovaščan, se poznamo.
Ker znajo tipkati na tipkovnico?
Ali mogoče zato, ker za svoje napake odgovarjajo s svojim premoženjem?
Ali zato, ker ne morejo več delati, če morajo pognati Firefox na Linuxu namesto na Windowsih?
Ja, res jim je treba dati gromozanske plače. Za tako delo.
Bi bila anekdota, če ne bi bilo res.
Mulc se je šel prijaviti za izpit za avto ali nekaj takega. Prideva na upravno, v hali varnostnik.
"Kam pa vidva gresta?" vpraša.
"V sprejemno, oddati prijavo bla, bla."
"Ste se najavili po telefonu?"
"Ne."
"Potem ne moreta naprej."
Vprašava na katero cifro in mož nama jo da. Stopiva ven in pokličeva na številko.
Oglasi se isti varnostnik, ki nama je dal telefonsko, vpraša kdo je, kaj želi, preveri zgoraj in ker so bili frej, nama pove, da lahko kar takoj prideva na upravno enoto.
Greva noter in nama pove, da lahko sama vidiva, kako preprosto je, če ubogaš navodila.
Jebe lud zbunjenog, dobesedno.
Aja, varnostnik je naš sovaščan, se poznamo.
TESKAn ::
Aja, varnostnik je naš sovaščan, se poznamo.
Well that explains it then.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
urli ::
Ker so plače na upravnih enotah tako zanič, da imajo srečo, da sploh kdo hoče delati tam.
Točno tole. Čeprav po mojih izkušnjah so na UE kar prijazni. Itak je pa odvisno na koga naletiš. Sicer pa dokler bodo v JS tako slabe plače, (ne)upravičena kritika od vsepovsod, bo folk odhajal in bodo drzavljani RS lahko srečni, če bodo sploh koga dobili za šalterjem.
dreta ::
Najvec je odvisno od ljudi samih. Nekdo se zavzame za delo, drugi ne.
Vsekakor manjka nekaj, kar bi locilo zrno od pleveli in bi se s tem posledicno
izboljsala kvaliteta storitve.
V bistvu je JU tam zaradi nas in ne obratno.
Vsekakor manjka nekaj, kar bi locilo zrno od pleveli in bi se s tem posledicno
izboljsala kvaliteta storitve.
V bistvu je JU tam zaradi nas in ne obratno.
Utk ::
Če nekdo iz tam lahko dobi drugo službo, naj gre drugam, kjerkoli drugje bo bolj koristen. Tisti, ki so tam, sicer dvomim, da lahko dobijo karkoli drugega. Zato naj vsaj tam delajo nekak normalno, ker druga opcija jim je samo zavod, če smo realni.
urli ::
Zakaj bi jim pa dvignil plačo?
Ker znajo tipkati na tipkovnico?
Ali mogoče zato, ker za svoje napake odgovarjajo s svojim premoženjem?
Ali zato, ker ne morejo več delati, če morajo pognati Firefox na Linuxu namesto na Windowsih?
Ja, res jim je treba dati gromozanske plače. Za tako delo.
Bi bila anekdota, če ne bi bilo res.
Mulc se je šel prijaviti za izpit za avto ali nekaj takega. Prideva na upravno, v hali varnostnik.
"Kam pa vidva gresta?" vpraša.
"V sprejemno, oddati prijavo bla, bla."
"Ste se najavili po telefonu?"
"Ne."
"Potem ne moreta naprej."
Vprašava na katero cifro in mož nama jo da. Stopiva ven in pokličeva na številko.
Oglasi se isti varnostnik, ki nama je dal telefonsko, vpraša kdo je, kaj želi, preveri zgoraj in ker so bili frej, nama pove, da lahko kar takoj prideva na upravno enoto.
Greva noter in nama pove, da lahko sama vidiva, kako preprosto je, če ubogaš navodila.
Jebe lud zbunjenog, dobesedno.
Aja, varnostnik je naš sovaščan, se poznamo.
Ponudba/povpraševanje. Saj keramičarji služijo tudi kot "jedrski fiziki". Storitev je potrebna in če jo za minimalca ne bo več noben želel opravljati, bo pač potrebno dvigniti plače JS. No, saj obstaja se možnost B. Delavcev več ne bo in se lahko UE zaprejo. Pa bo. To pa bo ok, genij?
Utk ::
Delavcev več ne bo in se lahko UE zaprejo. Pa bo. To pa bo ok, genij?
Pa ne vem, dejmo poskusit, pa da vidimo razliko.
feryz ::
Pol bi jih dejansko lahko zaprli.
Če bi IT-jevci opravili svoje delo in mu dali uporabno vrednost.
Tako pa za vsak dodatni računalnik v JU rabimo, dva dodatna delavca.
Še enih jebenih digitalnih volitev it-guruji ne morejo spraviti skupaj. Ker se, baje, ne da. Tako imamo na desetisoče plačanih ljudi, da gledajo ljudi s svinčniki in štejejo neke listke. Kot tisočletja nazaj.
Če bi IT-jevci opravili svoje delo in mu dali uporabno vrednost.
Tako pa za vsak dodatni računalnik v JU rabimo, dva dodatna delavca.
Še enih jebenih digitalnih volitev it-guruji ne morejo spraviti skupaj. Ker se, baje, ne da. Tako imamo na desetisoče plačanih ljudi, da gledajo ljudi s svinčniki in štejejo neke listke. Kot tisočletja nazaj.
Master_Yoda ::
Digitalne volitve niso vredu zato ker lahko te it-guruje kdo podkupi da backdore noter nastemajo. Malo tezje je polovico oz. pac zadostno stevilo teh desettisocih ljudi podkupiti vsakega posebaj.
Dovie'andi se tovya sagain.
BCSman ::
Jap.
taksisti-bodo-solidarnostno-vozili-pomoci-potrebne-volivce-na-volisca-institut-8-marec-pa-bo-organiziral-klicni-center-957488
Tle so morali fizično vsakega peljat na volišče, pri digitalnih bi se pa lahko direkt shackalo, vendar bi se pa na toplogrednih plinih prihranilo.
taksisti-bodo-solidarnostno-vozili-pomoci-potrebne-volivce-na-volisca-institut-8-marec-pa-bo-organiziral-klicni-center-957488
Tle so morali fizično vsakega peljat na volišče, pri digitalnih bi se pa lahko direkt shackalo, vendar bi se pa na toplogrednih plinih prihranilo.
feryz ::
Master_Yoda je izjavil:
Digitalne volitve niso vredu zato ker lahko te it-guruje kdo podkupi da backdore noter nastemajo. Malo tezje je polovico oz. pac zadostno stevilo teh desettisocih ljudi podkupiti vsakega posebaj.Hočeš reči, da nekako tako, kot se sheka banke ali karkoli drugega, kar uporabljamo digitalno?
Saj sem rekel, da se ne da.
Zato pa imajo it-jevci po 100 evrov na uro in več. Ker ne znajo ali zmorejo narediti.
Rajši napiši, da vam politiki ne zaupajo. Kar ni čudno, glede na polizdelke, ki jih ta branža daje na trg.
jur3 ::
UE za slovenske državljane dela sorazmerno dobro, ker lahko večino stvari urejaš na katerikoli UE (ne priporočam UE LJ, ki je najbolj obremenjena).
Kar se tiče tujih državljanov pa je problem.
Eno je količina dela, ker se vloge za tujce obravnavajo le v LJ.
Drugo je dolga časovna obravnava, ker imajo preveč prošenj, prezakomplicirane postopke, nejasne informacije.
Tretja je premalo zaposlenih (eni sploh nočejo govoriti v drugem jeziku kot v Slovenskem), ter pogosta odsotnost teh ljudi (v JU imajo ljudje preveč dopusta, sploh se to pozna, ko si starejši in bolj izkušenj). Še en problem je konstantna menjava vodje oddleka za tujce. Brez vodje pa vemo, kako so stvari kaotične.
Naš primer iz službe, kjer imamo zaposlene tujce:
Na osebno/potni list se časa mesece, od minimalno treh do 9 mesecev. Če to urejaš sam traja običajno dolgo, lahko pa to urejajo namenska podjetja ali to urejaš preko odvetnika. Da o neodzivnosti sploh ne govorim, klicanje na telefonsko št glede informacij je skorajda nemogoče oz časovno potratno.
K sreči obstaja spletna stran za prijavo: https://uen.ortus-inc.si/iskanje
vendar kako naj bo tujec razumel, glede na to da je vse v slovenskem jeziku...
Vprašanje je seveda kako ta problem nedigitalizirane UE rešiti? Ker problem obstaja že od samega začtka in bo vedno slabše... in nekaj podobnega se dogaja v zdravstvu. In dokler človeka osebno ne boli, se bo ohranjal status quo.
Kar se tiče tujih državljanov pa je problem.
Eno je količina dela, ker se vloge za tujce obravnavajo le v LJ.
Drugo je dolga časovna obravnava, ker imajo preveč prošenj, prezakomplicirane postopke, nejasne informacije.
Tretja je premalo zaposlenih (eni sploh nočejo govoriti v drugem jeziku kot v Slovenskem), ter pogosta odsotnost teh ljudi (v JU imajo ljudje preveč dopusta, sploh se to pozna, ko si starejši in bolj izkušenj). Še en problem je konstantna menjava vodje oddleka za tujce. Brez vodje pa vemo, kako so stvari kaotične.
Naš primer iz službe, kjer imamo zaposlene tujce:
Na osebno/potni list se časa mesece, od minimalno treh do 9 mesecev. Če to urejaš sam traja običajno dolgo, lahko pa to urejajo namenska podjetja ali to urejaš preko odvetnika. Da o neodzivnosti sploh ne govorim, klicanje na telefonsko št glede informacij je skorajda nemogoče oz časovno potratno.
K sreči obstaja spletna stran za prijavo: https://uen.ortus-inc.si/iskanje
vendar kako naj bo tujec razumel, glede na to da je vse v slovenskem jeziku...
Vprašanje je seveda kako ta problem nedigitalizirane UE rešiti? Ker problem obstaja že od samega začtka in bo vedno slabše... in nekaj podobnega se dogaja v zdravstvu. In dokler človeka osebno ne boli, se bo ohranjal status quo.
Dead enemy always smell good
BCSman ::
In kaj naj se vsevprek uvaža te tujce kot banane iz Ekvadorja, že sedaj se slovenščine skoraj ne sliši po ulicah.
ripmork ::
Ker so plače na upravnih enotah tako zanič, da imajo srečo, da sploh kdo hoče delati tam.Slab izgovor. Slabo delo v zasebnem sektorju = brca v rit in iskanje nove službe. V javnem sektorju (btw: povprečna plača v javnem sektorju je višja, odpuščanje pa precej težje) se dela pa potuha.
PS: moje izkušnja z obnovo dokumenta par mesecev nazaj na upravi enoti je bila odlična (zelo prijazen uslužbenec, celoten postopek). Za postopke s tujci pa slišim, da so kar težave in nenormalno dolgi postopki.
ripmork ::
Če bi jaz urejal to področje, bi za začetek sledil temu, kar sem videl na Finskem in v Kanadi, ko sem urejal dokumente. Uvesti listke s številkami za vrste in customer satisfaction terminal na izhodu oz. mobile app, kjer poskeniraš listek, označiš koliko si zadovoljen s storitvijo in opcijsko napišeš grajo ali pohvalo. Bodo hitro ven skočila gnila jajca, ki nimajo kaj delat s strankami, pa tudi kakšen pameten predlog se bo našel.
Se povsem strinjam z idejo.
Furbo ::
prideva not in naju uradnica dobesedno napizdi da zakaj se nisva pozanimala po telefonu in se naročila, da ta postopek je zamuden in naj se naročiva.
Jaz take vljudno povprašam po imenu in priimku. Ponavadi hitro obrnejo ploščo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
cvalsr ::
zaposlenih (eni sploh nočejo govoriti v drugem jeziku kot v Slovenskem
Kaaaj? V Sloveniji, kjer je slovenščina uradni jezik, jo uradniki kar dosledno uporabljajo? Barabe pokvarjene, kenede!
V katerih (tujih) jezikih pa naj bi po tvoje govorili? V svahiliju, klingonščini, albanščini? No, povej, ko si že tako brihten. Jih boš ti razsvetlil kot sveti duh Kristusove apostole, da bodo kar nenadoma znali vse jezike po (tvoji) želji?
Utk ::
Vsak, ki je končal srednjo šolo, bi moral znati vsaj osnovno ali angleško ali nemško. UE v 21. stoletja ima opravka s tujci, ki so tu iz čisto legalnih in legitimnih razlogov. Delat s tujci in se delat še večjega bedaka kot si...no, sej ni čudno, da je v službi tam kjer je. In haha, če misli, da si zasluži kaj več kot tisto žalost.
fikus_ ::
Če po šolanju ne uporabljaš tujega jezika, ostane bolj malo znanja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Utk ::
Če nekaj ne znaš niti se nočeš naučit, te dajo lahko na drugo, še slabše, delovno mesto.
Če nekaj nočeš uporabljat, si pa pač kreten in ostaneš tam kjer si.
Če nekaj nočeš uporabljat, si pa pač kreten in ostaneš tam kjer si.
fikus_ ::
Povej to dotičnim.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
BCSman ::
Povsem legalno in legitimno da hčerko naučiš arabščine in jo oblečeš v hidžab, profitirala bo na času za ličenja zjutraj in še lažje jo boš oddal Ahmedu za ženo.
nekikr ::
prideva not in naju uradnica dobesedno napizdi da zakaj se nisva pozanimala po telefonu in se naročila, da ta postopek je zamuden in naj se naročiva.
Jaz take vljudno povprašam po imenu in priimku. Ponavadi hitro obrnejo ploščo.
Ne nakladaj ;)
Javni sektor je monopol in se izrazito tako tudi obnaša. Tam je ena oseba, ki lahko nekaj naredi, lahko (in še raje) pa tudi ne, posledic namreč ni absolutno nobenih. Lahko samo tuliš v luno ali pa jezno stopicljaš na mestu, potem pa probaš še enkrat in upaš, da se te tokrat pa usmilijo.
Kdor je posloval kaj z občino, kjer je en in isti monopolni kader že desetletja, ve, kako to gre. Lahko imaš 100x prav, ampak na koncu je tam en šerif, od leta 1990, ki bo povedal kako bo in pika konec.
Pravijo pa, da imajo prenizke plače. Ampak kašne naj pa imajo? Njihovo edino znanje je tipkanje po tipkovnici, ampak ne prehitro. Koliko naj taka oseba dobi? 5000EUR neto? Je to dovolj ali gremo na 10.000EUR neto? Kdaj bo dovolj, da v osnovi nekvalifiricana delovna sila, nekaj naredi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
shm ::
zaposlenih (eni sploh nočejo govoriti v drugem jeziku kot v Slovenskem
Kaaaj? V Sloveniji, kjer je slovenščina uradni jezik, jo uradniki kar dosledno uporabljajo? Barabe pokvarjene, kenede!
V katerih (tujih) jezikih pa naj bi po tvoje govorili? V svahiliju, klingonščini, albanščini? No, povej, ko si že tako brihten. Jih boš ti razsvetlil kot sveti duh Kristusove apostole, da bodo kar nenadoma znali vse jezike po (tvoji) želji?
Pri nas na upravnih enotah na oddelku za tujce nočejo govorit angleško. Sej ne rečem da bi moral vsi zaposleni na upravnih enotah znat tuje jezike, ampak vsaj na oddelku za tujce bi morali znat vsaj angleško.
Ko sem bil na Daneskm in Nizozemskem sem se brez problemov na državnih uradih vse zmenil v angleščini.
Alien123 ::
darkolord ::
Potem najbolje, da se sploh nehajo pogovarjati s strankami, dokler ne dobijo še posebnega dodatka za to.
shm ::
Tut jst sem mnenja da bi moral dobit dodatek za tuji jezik. Ampak bi pa moralo bit znanje tujega jezika (vsaj angleščine) bit pogoj za delo na oddelku za tujce.
nekikr ::
Zakaj dodatek? Zakaj ta težnja k ne vem kakšnim dodatkom za dodatkovanje? A ne bi bilo bolj smiselno napisati "Zahtevana izobrazba X, znanje tujega jezika ANG" in je problem rešen. A če na mizi ni modrega pisala ampak samo črn, damo dodatek za pisanje s črnim pisalom?
Pithlit ::
Zakaj dodatek? Zakaj ta težnja k ne vem kakšnim dodatkom za dodatkovanje? A ne bi bilo bolj smiselno napisati "Zahtevana izobrazba X, znanje tujega jezika ANG" in je problem rešen. A če na mizi ni modrega pisala ampak samo črn, damo dodatek za pisanje s črnim pisalom?
Če se za primerljivo delovno mesto od nekoga pričakuje dodatna znanja (od nekoga drugega pa ne)... je dodatek zelo smiselen.
Life is as complicated as we make it...
Kalibri ::
Ker so plače na upravnih enotah tako zanič, da imajo srečo, da sploh kdo hoče delati tam.A to je izgovor?
Kakva plata, takva vrata?
Če mislijo tako, naj grejo takoj skozi vrata. In ostanejo na drugi strani vrat.
Dokler pa so v službi, naj delajo tako, kot se od njih pričakuje.
Tako imaš vse na drugi strani vrat, razen Mujota in Fate.
nekikr ::
Primerljivo s čim? In zakaj? Zakaj profesor ne more biti profesor ampak se čuti dolžnega primerjati se s kirurgom (in potem žicati za njegovo plačo). Zakaj nekvalificiran kader za šalterjem ne more biti zgolj to ampak se mora primerjati z ne vem kom? Plača za to delovno mesto, ki zahteva tudi znanje tujega jezika, je X evrov. Konec.
Ampak preglednost je najhujša stvar v javnem sektorju, ker se potem marsikaj vidi, to pa ni ok.
A tako kot so šle vse medicinske sestre v Hofer, učitelji pa v Lidl?
Ampak preglednost je najhujša stvar v javnem sektorju, ker se potem marsikaj vidi, to pa ni ok.
Tako imaš vse na drugi strani vrat, razen Mujota in Fate.
A tako kot so šle vse medicinske sestre v Hofer, učitelji pa v Lidl?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
asdf_jklc ::
Zakaj se ne zbira povratnih informacij o delu javnih uslužbencev?
Zakaj bi zbiral informacije o stvari, ki ne obstaja (delo). Če pa daš nedelo, potem pa boš mel povratne informacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: asdf_jklc ()
SigmundSg ::
prideva not in naju uradnica dobesedno napizdi da zakaj se nisva pozanimala po telefonu in se naročila, da ta postopek je zamuden in naj se naročiva.
Jaz take vljudno povprašam po imenu in priimku. Ponavadi hitro obrnejo ploščo.
Ne nakladaj ;)
Javni sektor je monopol in se izrazito tako tudi obnaša. Tam je ena oseba, ki lahko nekaj naredi, lahko (in še raje) pa tudi ne, posledic namreč ni absolutno nobenih. Lahko samo tuliš v luno ali pa jezno stopicljaš na mestu, potem pa probaš še enkrat in upaš, da se te tokrat pa usmilijo.
Kdor je posloval kaj z občino, kjer je en in isti monopolni kader že desetletja, ve, kako to gre. Lahko imaš 100x prav, ampak na koncu je tam en šerif, od leta 1990, ki bo povedal kako bo in pika konec.
Pravijo pa, da imajo prenizke plače. Ampak kašne naj pa imajo? Njihovo edino znanje je tipkanje po tipkovnici, ampak ne prehitro. Koliko naj taka oseba dobi? 5000EUR neto? Je to dovolj ali gremo na 10.000EUR neto? Kdaj bo dovolj, da v osnovi nekvalifiricana delovna sila, nekaj naredi?
No, trenutno večina teh referentov prejema minimalno plačo, torej 878 € neto; maksimalna možna, ki jo sploh lahko po kakšnih 15-ih letih z vsemi napredovanji, pa je 1076 € neto. Problem je, ker se plače niso usklajevale z inflacijo. Treba se je zavedat, da kakih 5 let nazaj začetna plača 750 € neto ni bila tako slaba, kot je zdaj 878 €. Mediana plač v Sloveniji je trenutno skoraj 300 € neto višja kot leta 2018. Za njihovo delovno mesto bi rekel, da si zaslužijo v povprečju nekje blizu mediane, to je trenutno recimo 1100 € začetna, pa do 1500 € maksimalna.
Furbo ::
Komot dajo odpoved in si najdejo nekaj novega, trenutno vsi iščejo delavce.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
chucki ::
Dela se tako kakrsna je placa. Programerji tudi delajo napake pa imajo 5.000 eur place.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
feryz ::
Ne samo napake, tudi na slotechu visijo med delovnim časom. Zato ker imajo samo 5 jurjev plače.
Če bi jo imeli 10 jurjev, bi bilo vse drugače. Prvi mesec.
Potem bi spet viseli tu, kjer nimajo 15 jurjev plače.
...
Če bi jo imeli 10 jurjev, bi bilo vse drugače. Prvi mesec.
Potem bi spet viseli tu, kjer nimajo 15 jurjev plače.
...
Saul Goodman ::
Ne samo napake, tudi na slotechu visijo med delovnim časom. Zato ker imajo samo 5 jurjev plače.
Če bi jo imeli 10 jurjev, bi bilo vse drugače. Prvi mesec.
Potem bi spet viseli tu, kjer nimajo 15 jurjev plače.
...
največ časa imaš pa očitno ti. v vsaki temi pameten k drek. očitno te imajo v lokalnem pajzlu že poln kurc in si se odločil preselit na slo-tech.
feryz ::
Ne hodim v pajzle.
Na splošno se ljudem rajši izogibam. Ne maram laži in hinavščine. Zakaj bi jo torej prakticiral ali toleriral?
Na splošno se ljudem rajši izogibam. Ne maram laži in hinavščine. Zakaj bi jo torej prakticiral ali toleriral?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Japonski demografski krizni štab (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 19132 (15017) | PovemVfaco |
» | Zakaj je Avstrija tako uspesna? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 45434 (35437) | feryz |
» | Stavka javnega sektorja (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Problemi človeštva | 51311 (45431) | dstr17_ |