Forum » Na cesti » Mali SUV, 2008, C-HR, Mokka...
Mali SUV, 2008, C-HR, Mokka...
c3p0 ::
Moja enakovredna polovica nekaj rabi in se odločamo. Mokka (nov model) je všečna, Toyota C-HR je dražja za isto stvar, do P2008 še pa niti nismo prišli na testno vožnjo.
Pogoji so avtomatik, aktivni-radarski tempomat, lane assist, park senzorji. Se splača pogledat še kaj tretjega?
Pogoji so avtomatik, aktivni-radarski tempomat, lane assist, park senzorji. Se splača pogledat še kaj tretjega?
- spremenil: c3p0 ()
mugen999 ::
Moka vsaj na videz izgleda izredno lep avto, iznad konkurence. Aja, pa radarski tempomat je za naše zabite avtoceste neuporaben.
Highlag ::
Nakladaš idealen je. Za pomikanje v koloni....
Za nek zmeren promet pa je navaden bolj uporaben...
Za nek zmeren promet pa je navaden bolj uporaben...
Never trust a computer you can't throw out a window
fr1k ::
IL_DIAVOLO ::
Mazda cx30 ali Kia xceed.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Utk ::
Moka vsaj na videz izgleda izredno lep avto, iznad konkurence. Aja, pa radarski tempomat je za naše zabite avtoceste neuporaben.
Radarski tempomat rabiš ravno na zabiti avtocesti. Na prazni ga ne rabiš. Si prepričan da veš kaj to je sploh?
Toyota C-HR je dražja za isto stvar
Morda je toyota dražja, ne gledam cen suvov, definitivno pa ni ista stvar. V hibridu radarski tempomat šele dobi smisel, ker avto zavira z elektromotorjem, v koloni se v glavnem pomika z njim, itd. Tudi centriranje znotraj pasu dela kar dobro. Ne vem pa kako pri mokki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Jaz bi od nastetih Toyoto. Po moznosti res hibrida. Idealna zadeva za bejbe.
Ce pa jo hoces res posarmirat in ji dati se modni brend pa kaksen X1, GLA, Q2, Mini Countrman. Punce hoces noces vecinoma padajo bolj na brend kot pa tehnicni ideal.
Ce pa jo hoces res posarmirat in ji dati se modni brend pa kaksen X1, GLA, Q2, Mini Countrman. Punce hoces noces vecinoma padajo bolj na brend kot pa tehnicni ideal.
mugen999 ::
Radarski tempomat rabiš ravno na zabiti avtocesti. Na prazni ga ne rabiš. Si prepričan da veš kaj to je sploh?
Ja vem kaj je to, če voziš po desnem pasu za tovornjakom na ac drži veliko varnostno razdaljo za njim in potem se ti nekdo urine v to varnostno razdaljo vmes in avto začne bremzat, na avto cesti!!!, pomeni da zabremza lahko tudi do 80 km/h. Si predstavljaš onega za tabo ki pa ne drži take varnostne razdalje. Če hočeš tovornjaka prehitet pa moraš dati po gasu in s tem ustaviš tempomat. Radarstki tempomat je po naših ac bremzanje in pospeševanje, samo umirjene vožnje ni, ker je preveč prometa. Pa tudi opazi se da tisti z boljšimi avti ki to imajo, tega nikoli ne uporabljajo.
Utk ::
Jaz to imam in uporabljam, in tako kot ti praviš deluje v slabih avtih. Prvič, razdaljo se da nastavljat in v kratko se bo vrinil samo bedak, niti ni ta razdalja nič večja kot če bi sam držal gas - razen če si bedak.
Drugo, če se meni en vrine, avto čisto nič ne zavira. Takrat je lahko ta razdalja en čas tudi malo scary kratka, ampak avto bo počakal da tist spredaj vsaj malo pospeši, sam pa zmanjšal za 1 ali 2 km na uro, da se spet postavi razdalja. Nobenega paničnega zaviranja. Tako dela v dobrih avtih. Se pravi v toyoti. Ne vem kaj bi bilo tu dost drugače, če bi vozil brez tempomata. Kako je v oplu, vw in ostalih pa naj drugi povejo.
S gasom ga ne ustaviš. Morda v kakih jajcih. Niti ne rabiš dat gasa, samo pas zamenjaš in bo sam pospešil. Če hočeš hitreje pospešit, daš sam gas, ampak s tem ne ugasneš tempomata.
Drugo, če se meni en vrine, avto čisto nič ne zavira. Takrat je lahko ta razdalja en čas tudi malo scary kratka, ampak avto bo počakal da tist spredaj vsaj malo pospeši, sam pa zmanjšal za 1 ali 2 km na uro, da se spet postavi razdalja. Nobenega paničnega zaviranja. Tako dela v dobrih avtih. Se pravi v toyoti. Ne vem kaj bi bilo tu dost drugače, če bi vozil brez tempomata. Kako je v oplu, vw in ostalih pa naj drugi povejo.
Če hočeš tovornjaka prehitet pa moraš dati po gasu in s tem ustaviš tempomat.
S gasom ga ne ustaviš. Morda v kakih jajcih. Niti ne rabiš dat gasa, samo pas zamenjaš in bo sam pospešil. Če hočeš hitreje pospešit, daš sam gas, ampak s tem ne ugasneš tempomata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
c3p0 ::
Po par ogledih in testih, bo zgleda kar Yaris Cross hibrid.
Sicer nekje jurja dražji od konkurence, notranjost bolj prostorna kot zgleda na prvi pogled, tehnika na nivoju, pa lokalni servis je dober, kar tudi ima neko težo.
Sicer nekje jurja dražji od konkurence, notranjost bolj prostorna kot zgleda na prvi pogled, tehnika na nivoju, pa lokalni servis je dober, kar tudi ima neko težo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najugodnejšega avtomobilska znamka (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14976 (9314) | Kayzon |
» | Avto za 200km na dan (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10025 (6935) | SloKin |
» | Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 63762 (51490) | Netrunner |