Forum » Na cesti » Okvara - zobati jermen
Okvara - zobati jermen
Dipling ::
Zdravo.
Eno vprašanje oz. nasvet.
Imam Peugeota 3008, 2016. Sedaj bo star 6 let.
V januarju je bil odpoklic za preverjanje zobatega jermena. Kot so m takrat na servisu rekli, so izmerili njegovo širino po navodili odpoklica.
Včeraj se je pojavila napaka (engine fault), avto ni več imel moči. Odpovedale so tudi zavore. Danes mi iz istega servisa sporočajo, da je šel zobati jermen. Strošek vsaj 800-900€.
Pravijo, da so na odpoklicu naredili vse, kar so morali.
Jamstva je bilo 5 let. Lani servis pri nepooblaščenem serviserju. Kar po uredbi (Uredba (EU) št. 461/2010), ne vpliva na trajanje garancije. Ki je itak potekla. A so sami na servisu rekli, da zaradi servisiranja pri nepooblaščenem servisu, ne morejo delno kriti iz garancije.
Nasvet? Imam kakšne možnosti, da vsaj delno krijejo strošek? Ali, da so pri vpoklicu naredili napako?
Ni toliko problem plačati 1000€. Gre se bolj za princip in pa okoliščine, da je kljub vpoklicu zaradi jermena, sedaj ta odpovedal.
Hvala.
Eno vprašanje oz. nasvet.
Imam Peugeota 3008, 2016. Sedaj bo star 6 let.
V januarju je bil odpoklic za preverjanje zobatega jermena. Kot so m takrat na servisu rekli, so izmerili njegovo širino po navodili odpoklica.
Včeraj se je pojavila napaka (engine fault), avto ni več imel moči. Odpovedale so tudi zavore. Danes mi iz istega servisa sporočajo, da je šel zobati jermen. Strošek vsaj 800-900€.
Pravijo, da so na odpoklicu naredili vse, kar so morali.
Jamstva je bilo 5 let. Lani servis pri nepooblaščenem serviserju. Kar po uredbi (Uredba (EU) št. 461/2010), ne vpliva na trajanje garancije. Ki je itak potekla. A so sami na servisu rekli, da zaradi servisiranja pri nepooblaščenem servisu, ne morejo delno kriti iz garancije.
Nasvet? Imam kakšne možnosti, da vsaj delno krijejo strošek? Ali, da so pri vpoklicu naredili napako?
Ni toliko problem plačati 1000€. Gre se bolj za princip in pa okoliščine, da je kljub vpoklicu zaradi jermena, sedaj ta odpovedal.
Hvala.
Nikonja ::
Kolk jaz vem v primeru odpoklica status garancije ni pomemben ker se popravlja tudi avte van garancije, ampak fajn bi bilo če bi kakšen pravnik to preveril.
Utk ::
Ja, ampak to nima veze z odpoklicem - uradno. Odpoklic je bil, je bil narejen, zdaj pa kabum. Če ga niso menjali takrat, ampak samo izmerili, potem nima nove garancije na jermen.
AndrejS ::
Pozabil si navesti podatek - koliko kilometrov ima avto. Ker zobati jermen se menjavai pri 90k - 120k
Magic1 ::
Servis ti bo verjetno mutil. Jim je v interesu, da kasirajo. Tukaj verjetno osnovo za odpravo napake imaš, če ti jermen tako kmalu odpovedal, za katerega je bil izveden odpoklic. Zdaj je bolj vprašanje na koga moraš pritisnit.
Magic
Ganon ::
Dipling ::
Kot so mi sporočili, se zobati jermen intenzivno lušči. Ni še počen. Torej so verjetno ostali deli nedotaknjeni.
A nikakor ne pridemo skupaj. Čeprav je garancija potekla (lani junija), je bil vpoklic po preteku garancije in bi ga v primeru napake menjali na stroške tovarne izven garancije.
Torej enako kot danes. Avto izven garancije, jermen poškodovan, popravilo pa plačam sam. Jasno kam pes taco moli.
A nikakor ne pridemo skupaj. Čeprav je garancija potekla (lani junija), je bil vpoklic po preteku garancije in bi ga v primeru napake menjali na stroške tovarne izven garancije.
Torej enako kot danes. Avto izven garancije, jermen poškodovan, popravilo pa plačam sam. Jasno kam pes taco moli.
Utk ::
Aja, jaz sem mislil, da ti je že razgnalo vse skup. Potem ga zamenjaj na neuradnem servisu za pol cene in stvar rešena. Itak ga bi moral enkrat. No, najprej poskusi to iztržit na uradnem, normalno, ampak če res ne gre, ni nujno da ga menjaš tam za jurja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Dipling ::
Ja, sem ponovno preveril, ker mi je bilo čudno. Če bi počil, avto ne bi bil vozen. Vsaj slišati bi bil drugače.
Sem pomislil, da bi ga odpeljal k nepooblaščenemu. Je pa spet logistični problem (vleka, ...). Hkrati pa prazniki. Sami pravijo, da bo treba na avto čakati 14 dni (počitnice adijo).
Sem pomislil, da bi ga odpeljal k nepooblaščenemu. Je pa spet logistični problem (vleka, ...). Hkrati pa prazniki. Sami pravijo, da bo treba na avto čakati 14 dni (počitnice adijo).
forplan ::
Če so oni imeli po navodilu za vpoklic da ga samo preverijo in ne menjajo če ni defekten so takorekoč OK opravili vpoklic.
Imaš srečo da ti ni odtrgalo bi bili šele stroški...
Nekateri proizvajalci imajo sicer menjavo šele na 200k
Drugače pa menjaj VSE jermene + vodno pumpo če enkrat delaš, ker strošek ni velik. Recimo za mojega cca. 300€ za vse dele (3 jermeni+ vodna pumpa)
Imaš srečo da ti ni odtrgalo bi bili šele stroški...
Nekateri proizvajalci imajo sicer menjavo šele na 200k
Drugače pa menjaj VSE jermene + vodno pumpo če enkrat delaš, ker strošek ni velik. Recimo za mojega cca. 300€ za vse dele (3 jermeni+ vodna pumpa)
da se strinjam
mancini ::
Ni ti ga raztrgalo, ti je pa verjetno preskocil. Po moje ti je za to javilo napako za motor.
bemfa ::
So pri nepooblaščenem nalili pravo olje? Enim proizvajalcem se je zdelo pametno, če je jermen potopljen v olje, ampak če ni pravo olje, ga razžre.
mugen999 ::
Pa menda ni pri 75kkm že odtrgalo jermena. Tudi cena popravila za uradni servis je prenizka, kako pa sploh vejo kaksna je skoda, dokler glave ne vzamejo dol. Ko odtrga jermen lahko pokrivi ventile in/ali unici kak bat, ojnico. Lahko je skoda taka da se ga ne splaca popravljat. Cena za popravilo je hitro 2k,3k eur. Ali gre za 1.2t peugotov trivalnik kateri ima ta jermen v olju?
Dipling ::
Olje pri enkratnem obisku nepooblaščenega servisa je bilo pravo.
Ni ga strgalo. Zobati jermen se intenzivno lušči - njihove besede. Sreča v nesreči? Čeprav mi je sumljivo, da so, ko se je izpisal "engine fault", odpovedale bremze (na srečo 100m pred servisom).
Ja, 1.2 bencinar - jermen v olju.
Ni ga strgalo. Zobati jermen se intenzivno lušči - njihove besede. Sreča v nesreči? Čeprav mi je sumljivo, da so, ko se je izpisal "engine fault", odpovedale bremze (na srečo 100m pred servisom).
Ja, 1.2 bencinar - jermen v olju.
KraitPay ::
Zanimivo tole. Meni se je zdelo pa čudno; tast je dobil na vpoklic svojega C5 starega še ne 5 let. Baje da je na najem napačen jermen oz. velikost jermena. Pa so morali narediti "velik" servis for free.
For free je bilo fino, zdaj pa so se začele pojavljati neke čudne napake okoli motorja in senzorjev pa nihče ne ve kaj in kako.
For free je bilo fino, zdaj pa so se začele pojavljati neke čudne napake okoli motorja in senzorjev pa nihče ne ve kaj in kako.
mugen999 ::
Kako pa je sploh stemi vpoklici, ce ugotovi tovarna da je nekaj narobe? Predvidevam da imajo vec variant. Če je avto redno servisiran na pooblascencih tudi ze ko nima vec garancije ti poslejo za vsako stvar kar ugotovijo. Če pa po garanciji ni vec servisiran pri zlatarjih, oziroma pri stealershipih kot jim pravijo v usa, pa verjetno posljejo samo za stvari pri katerih je ogrozena varnost potnikov, recimo ce je z airbagi kaj narobe. Jermen spada pod potrosni material, za kar te v tem primeru nebi obvescali imho, oziroma te obvescajo, samo sam placas.
Machete ::
Če je vpoklic, je vpoklic. Ni nobenih čejev. Tovarna plača vse.
Jaz imam bmw serijo z debillnim egr ventilom, ki so mi ga menjali pri 60kkm.
Potem pa sta sledila še dva pregleda za isto težavo. Nazadnje pri 120k. Vse časti bmw, saj so oni zafrknili, oz. njihov dobavitelj, ki je šel v stečaj in so morali celo kupiti to podjetje, da so reševali za njmi lahko naprej. V avto dobiš sporočilo, potem pa te nihče ne sili. Lahko greš, lahko ne. Nima pa veze kje servisiraš, koliko je izven garancije, kje je kupljen itd..
Jaz imam bmw serijo z debillnim egr ventilom, ki so mi ga menjali pri 60kkm.
Potem pa sta sledila še dva pregleda za isto težavo. Nazadnje pri 120k. Vse časti bmw, saj so oni zafrknili, oz. njihov dobavitelj, ki je šel v stečaj in so morali celo kupiti to podjetje, da so reševali za njmi lahko naprej. V avto dobiš sporočilo, potem pa te nihče ne sili. Lahko greš, lahko ne. Nima pa veze kje servisiraš, koliko je izven garancije, kje je kupljen itd..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
bbbbbb2015 ::
A so sami na servisu rekli, da zaradi servisiranja pri nepooblaščenem servisu, ne morejo delno kriti iz garancije.
Ne popusti. Nategujejo.
Za stvari, ki so izven garancije, ti ne bo nihče menjaval nič prostovoljno in nihče nikogar ne nateguje.
Za take stvari obstaja 'kulanca', prostovoljna izredna garancija. Vsak servis ima neko kvoto, kar lahko zaprosijo za kulanco. Pa še takrat jih principal lahko zavrne. Servisna zgodovina je pomembna, če vidijo, da nisi zvesta stranka, ti niso pripravljeni izredno prostovoljno priznati ničesar.
Če pa kulanco priznajo, pa običajno priznajo samo dele. Delo praviloma plačaš sam. Pa tudi deli ni nujno, da so novi, lahko je miks obnovljenega in novega.
Magic1 ::
Čaki, avto je bil nedavno na odpoklicu zaradi jermena!! in so oni ugotovili, da je popolnoma "ok". "10kkm" kasneje je jermen totalno uničen. Ali ni to malo čudno, po moje že zrelo za kakšno prijavo.
Magic
Machete ::
Čaki, avto je bil nedavno na odpoklicu zaradi jermena!! in so oni ugotovili, da je popolnoma "ok". "10kkm" kasneje je jermen totalno uničen. Ali ni to malo čudno, po moje že zrelo za kakšno prijavo.
Ja, je.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
mugen999 ::
Za nekatere stvari mislim da je pomembno da ima avto vse servise narejene na uradnem, v nasprotnem primeru ni nič zastonj. Najbolj se tega držijo južnokorejci s svojimi polizdelki.
bbbbbb2015 ::
Kako pa je sploh stemi vpoklici, ce ugotovi tovarna da je nekaj narobe? Predvidevam da imajo vec variant. Če je avto redno servisiran na pooblascencih tudi ze ko nima vec garancije ti poslejo za vsako stvar kar ugotovijo. Če pa po garanciji ni vec servisiran pri zlatarjih, oziroma pri stealershipih kot jim pravijo v usa, pa verjetno posljejo samo za stvari pri katerih je ogrozena varnost potnikov, recimo ce je z airbagi kaj narobe. Jermen spada pod potrosni material, za kar te v tem primeru nebi obvescali imho, oziroma te obvescajo, samo sam placas.
Vpoklici so praviloma samo in če je ogrožena varnost, življenje ali imovina (npr. avto zagori v garaži). Taki vpoklici, da se motor nenadoma ustavi, se štejejo med tiste, kjer je ogrožena varnost. Lahko ti motor blokira sredi avtoceste, pri 130km/h. Potem pa nimaš servo ojačevalca in tudi zavore slabo primejo.
Za vpoklice niti ni važno, kdo je lastnik. Sem servisiral dolgo časa nazaj enega Renaulta, pa so mi rekli, da je zadnji spojler stvar odpoklica, ker lahko odpade in ga morajo pritrditi.
Za kulanco pa je seveda *ZELO* važno, kje avto servisiraš in kako redno.
Machete ::
Ja, samo koluanca je nekaj drugega.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Magic1 ::
Torej je odpoklic resna napaka proizvajalca in mora okoli tega vse poštimat na lastne stroške neglede na starost. Pri odpoklicu se ne morejo zmišljevat, kakšno olje je bilo nalito not. Načeloma bi morali menjat problematičen del, ne pa mal na uč nekdo ocenjevat ali je še ok. Vsaj meni se tako zdi. Ni tako da proizvajalci delajo odpoklice za vsako malenkost, mora bit res velik rizik za konkretne težave.
Magic
hojnikb ::
če je preskoču jermen, bo strosek se kaj več kot samo menjava jermena in napejalcev... Če je stolklo ventile....
#brezpodpisa
Machete ::
Torej je odpoklic resna napaka proizvajalca in mora okoli tega vse poštimat na lastne stroške neglede na starost. Pri odpoklicu se ne morejo zmišljevat, kakšno olje je bilo nalito not. Načeloma bi morali menjat problematičen del, ne pa mal na uč nekdo ocenjevat ali je še ok. Vsaj meni se tako zdi. Ni tako da proizvajalci delajo odpoklice za vsako malenkost, mora bit res velik rizik za konkretne težave.
Menjava ni nujna, če imajo predpisano, da je potreben samo pregled (in potem postopajo), potem naredijo samo pregled.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
tomaz- ::
Zanimivo, imam med drugim v "voznem parku" tudi P3008, letnik 2016 ( čist med taprvimi novimi modeli ) , zdaj prevoženih 95000km - pri cca 50000 je poslevtla lučka in bil menjan jermen zaradi enake napake, kot se je pojavila pri tebi - vse vključeno v garancijo. Kolega pa ima p2008, isti letnik 2016 in ni imel težav, pa je imel redni vpoklic pred parimi meseci in SO MU preventivno menjali jermen in vse , kar spada zraven. Nič mu niso "merili" in pregledovali, ampak menjali. Ima vse vpisano.
Tako da pri tebi je nekaj "čudnega" - ali ne poveš čisto vsega ali pa si res neredno servisiral in si zdaj žal pač tam, kjer si.
Drugače pa ni , da bi jermen počil, ampak se določeni modeli začnejo luščiti in drobci zaidejo v filter kar povzroči padec pritiska in posledično lučko... Z novejšimi modeli so to popravili ( UPAJMO )
Vem pa skupno za 5 vpoklicev za 1.2 puretech in pri vseh so preventivno menjali - letnik 2016 in 2017.. Samo pri tebi sem zdajle "ulovil", da naj bi ti ga samo "pregledali"..
Tako da pri tebi je nekaj "čudnega" - ali ne poveš čisto vsega ali pa si res neredno servisiral in si zdaj žal pač tam, kjer si.
Drugače pa ni , da bi jermen počil, ampak se določeni modeli začnejo luščiti in drobci zaidejo v filter kar povzroči padec pritiska in posledično lučko... Z novejšimi modeli so to popravili ( UPAJMO )
Vem pa skupno za 5 vpoklicev za 1.2 puretech in pri vseh so preventivno menjali - letnik 2016 in 2017.. Samo pri tebi sem zdajle "ulovil", da naj bi ti ga samo "pregledali"..
Bolibri ::
Čaki, avto je bil nedavno na odpoklicu zaradi jermena!! in so oni ugotovili, da je popolnoma "ok". "10kkm" kasneje je jermen totalno uničen. Ali ni to malo čudno, po moje že zrelo za kakšno prijavo.
10 kkm je polno km in to ni statistična napaka. Kaj vse se je z avtom vmes delalo, pa ne bo nihče pošpekuliral?
red_baron ::
Zdravo,
Problem so bili ti jermeni ker so bili iz napačnega materiala in so se v olju degradirali.
Košcki so padali v oljecon zabasali vse kanalčke za pretok olja.
Zelo čudno je da so ti rekli da se jermen LUŠČI ampak da je še ok????? Halooo..
Bi pa morali te jermene na servisu zamenjati z ustreznimi že leta 2019, ker je sedaj vse ok s temi jermeni.
Važno je pa da je olje točno tako kot predpisano-total ineo first 0-W30.
Problem so bili ti jermeni ker so bili iz napačnega materiala in so se v olju degradirali.
Košcki so padali v oljecon zabasali vse kanalčke za pretok olja.
Zelo čudno je da so ti rekli da se jermen LUŠČI ampak da je še ok????? Halooo..
Bi pa morali te jermene na servisu zamenjati z ustreznimi že leta 2019, ker je sedaj vse ok s temi jermeni.
Važno je pa da je olje točno tako kot predpisano-total ineo first 0-W30.
mugen999 ::
Ja ampak tvoj kolega avta ni imel več v garanciji, ga pa, oziroma ga je vozil redno na uradnega pooblascenca predvidevam, zato pa so mu vse zamenjali zastonj na 7 let starem avtu, vseeno dobra gesta s strani peugeota. Ce bi pa olje menjaval sam doma oz. pod kozolcem, bi bla pa drugacna zgodba imho.
bbbbbb2015 ::
Zanimivo, imam med drugim v "voznem parku" tudi P3008, letnik 2016 ( čist med taprvimi novimi modeli ) , zdaj prevoženih 95000km - pri cca 50000 je poslevtla lučka in bil menjan jermen zaradi enake napake, kot se je pojavila pri tebi - vse vključeno v garancijo. Kolega pa ima p2008, isti letnik 2016 in ni imel težav, pa je imel redni vpoklic pred parimi meseci in SO MU preventivno menjali jermen in vse , kar spada zraven. Nič mu niso "merili" in pregledovali, ampak menjali. Ima vse vpisano.
Tako da pri tebi je nekaj "čudnega" - ali ne poveš čisto vsega ali pa si res neredno servisiral in si zdaj žal pač tam, kjer si.
Drugače pa ni , da bi jermen počil, ampak se določeni modeli začnejo luščiti in drobci zaidejo v filter kar povzroči padec pritiska in posledično lučko... Z novejšimi modeli so to popravili ( UPAJMO )
Vem pa skupno za 5 vpoklicev za 1.2 puretech in pri vseh so preventivno menjali - letnik 2016 in 2017.. Samo pri tebi sem zdajle "ulovil", da naj bi ti ga samo "pregledali"..
Ja, možnosti je več. Ali so na servisu spregledali vpoklic, ter so avto pustili iz rok, ne da bi karkoli naredili okrog jermena. To je res malo čudno, da se nekaj "meri". Čeprav je možno.
Druga možnost je, da je OP servisiral izven uradnga servisa, po možnosti neredno, pa je jermen vrag vzel. In daj išče poceni način popravila.
Tretja možnost je, da pač nima sreče. Tudi to se zgodi.
Se pa strinjam, da preskočen zobati jermen (najverjetneje) pomeni interne poškodbe motorja.
Dipling ::
:-) Povedal vse. Nič čudnega vmes. Vse redno servisirano. Le zadnji mali servis je bil pri nepooblaščenem servisu. Ampak vse korektno, potrjeno, zapisano.
Dvakrat so mi danes povedali, da so merili jermen, ker so bila takšna navodila. Sedaj jih bom prosil za zapisnik opravljenega dela vpoklica.
To je verjetno sedaj pri meni. Ker sem ga dal servisirat drugje - za zamenjavo olja (enako olje, kot ga je dajal uradni servis) in filtrov, so sedaj jezni. :-)
Dvakrat so mi danes povedali, da so merili jermen, ker so bila takšna navodila. Sedaj jih bom prosil za zapisnik opravljenega dela vpoklica.
To je verjetno sedaj pri meni. Ker sem ga dal servisirat drugje - za zamenjavo olja (enako olje, kot ga je dajal uradni servis) in filtrov, so sedaj jezni. :-)
bbbbbb2015 ::
:-) Povedal vse. Nič čudnega vmes. Vse redno servisirano. Le zadnji mali servis je bil pri nepooblaščenem servisu. Ampak vse korektno, potrjeno, zapisano.
Dvakrat so mi danes povedali, da so merili jermen, ker so bila takšna navodila. Sedaj jih bom prosil za zapisnik opravljenega dela vpoklica.
To je verjetno sedaj pri meni. Ker sem ga dal servisirat drugje - za zamenjavo olja (enako olje, kot ga je dajal uradni servis) in filtrov, so sedaj jezni. :-)
Preveč si občutljiv. Jaz dam servisirati avte, kot je prav. Nekaj na uradnem (garancija, lizing), nekaj na neuradnem, če presodim, da ni kritično. Nihče ne sme biti jezen, da si dal servisirati kje drugje. To je tvoja diskrecija.
Je pa ta preskok jermena zafrknjen. Zamenjaj jermen in vse na uradnem servisu. Ker to je kar razdiranje motorja, še posebej če ima kakšne interne poškodbe.
Meni (nam) je kar nekaj motorjev pobralo. Praktično vsi službeni Renaulti čez 300.000km. Je pa res, da pri nas noben avto ne gre v penzijo lepo mirno. Ko se bliža 300kkm, ga prodamo.
Kulanco mi je Renault priznal za en 2.2dCi motor, ki ga je razneslo pri 130.000km, star malo čez eno leto. Jebiga, garancija je bila do 100kkm. Sem dobil na kulanco nov obnovljen motorni blok, ter nove bate in injektorje in ventile. Ostalo previjačili iz starega motorja. Delo sem plačal jaz.
To nimaš kaj. Se zgodi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Dipling ::
Zadnji servis, ko je avto dopolnil 5 let, je bil na nepooblaščenem. Vsi uradni in neuradni servisi so v knjižici zapisani. Vse po planu.
Ne, saj ne mislim nič hudega. Ni tu preobčutljivosti.
Pač mi ne da miru, da se je tri mesece po vpolkicu zgodila ta napaka.
Sedaj so mi poslali strošek - cca. 800-850€. Na material je 25% popust, olje in tekočine 12,5% ter na delo 5%.
Ne, saj ne mislim nič hudega. Ni tu preobčutljivosti.
Pač mi ne da miru, da se je tri mesece po vpolkicu zgodila ta napaka.
Sedaj so mi poslali strošek - cca. 800-850€. Na material je 25% popust, olje in tekočine 12,5% ter na delo 5%.
Magic1 ::
Govorimo o odpoklicu, torej resnejši stvarni napaki, ki nima časovnega roka (na kilometre bi bilo lahko, samo op jih ima 70kkm). Če so pri Peugoutu šprarali (ali celo servis) in rekli, da bodo samo na uč preverili, je to njihov rizik. Ne morejo rečt, da tak kiks niso več odgovorni po preteku garancije. Seveda je pa tako, da se končna pravica lahko išče le na sodišču. Vprašanje je kdo si upa dlje blefirat.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
IL_DIAVOLO ::
Ze znane mucke "francoskih" pooblaščencev. Ce ne gres na noz, bos kikse njihovih vajencev ti placeval.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
mugen999 ::
Ja za 850e ti bojo pac zamenjali zobati jermen. In nič drugega. Poglej na avtodocu koliko pride kit komplet za menjavo zobatega jermena na tvojem avtu in nesi to tja kjer si nazadnje servis delal, pa te bo pol ceneje vseskupaj prislo. Stealershipi so tam zato da te oberejo do kosti.
bbbbbb2015 ::
Zadnji servis, ko je avto dopolnil 5 let, je bil na nepooblaščenem. Vsi uradni in neuradni servisi so v knjižici zapisani. Vse po planu.
Ne, saj ne mislim nič hudega. Ni tu preobčutljivosti.
Pač mi ne da miru, da se je tri mesece po vpolkicu zgodila ta napaka.
Sedaj so mi poslali strošek - cca. 800-850€. Na material je 25% popust, olje in tekočine 12,5% ter na delo 5%.
Vzemi to, dostavi jim avto tja, naj si vzamejo čas in ga lepo spravijo skup. Lepo plačaj in to je to. Bolj boš najedal njih in sebe, slabše bo.
To bi bilo idealno, da nikoli nič ne crkne. Pa jebiga, temu ni tako.
Magic1 ::
Pa na koncu itak vidiš, da ta uradni servis ne bo prevzel nobene odgovornosti, saj si ga že enkrat neuradno servisiral. Oni se zavedajo, da so s tabo opravili. Zdaj te lahko še zadnjič nategnejo. Jaz bi povprašal še kak drug Peugeotov servis, sej verjetno nima samo tvoj servis čez odpoklice.
Magic
bbbbbb2015 ::
Ja za 850e ti bojo pac zamenjali zobati jermen. In nič drugega. Poglej na avtodocu koliko pride kit komplet za menjavo zobatega jermena na tvojem avtu in nesi to tja kjer si nazadnje servis delal, pa te bo pol ceneje vseskupaj prislo. Stealershipi so tam zato da te oberejo do kosti.
To ni čisto res. Servis prevzame odgovornost, da je avto skupaj in v nulo dela. Za taka generalna razdiranja motorjev, kjer je treba preveriti, če ni prišlo do poškodb je zelo dobro, da to delajo pooblaščenci.
Dipling ::
Se strinjam.
Težko se pogovarjati z njimi in potem smo vsi samo še bolj slabe volje. Biznis je biznis. Upam sem, da glede na vpoklic januarja (in neodkrite napake), da bodo nekaj krili sami.
Težko se pogovarjati z njimi in potem smo vsi samo še bolj slabe volje. Biznis je biznis. Upam sem, da glede na vpoklic januarja (in neodkrite napake), da bodo nekaj krili sami.
Magic1 ::
Če je normalen servis, če pa je "normalen" nategunski uradni servis, potem pa ne.
Januarja je bil na opoklicu in oni se zdaj neumne delajo?!?!???
To že bolj zgleda, kot da so oni pohitrili zadevo s svojim "merjenjem"...
Sej možnosti so različne, samo več informacij kot jih dobimo, večja je verjetnost na nategunski servis.
Januarja je bil na opoklicu in oni se zdaj neumne delajo?!?!???
To že bolj zgleda, kot da so oni pohitrili zadevo s svojim "merjenjem"...
Sej možnosti so različne, samo več informacij kot jih dobimo, večja je verjetnost na nategunski servis.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Utk ::
Jaz ne pravim, da ti to naredi, ampak bom napisal kaj bi jaz naredu. Dal bi teh 850 evrov, prodal avto in kupil nekaj kar ni pežo.
novak-t ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ja za 850e ti bojo pac zamenjali zobati jermen. In nič drugega. Poglej na avtodocu koliko pride kit komplet za menjavo zobatega jermena na tvojem avtu in nesi to tja kjer si nazadnje servis delal, pa te bo pol ceneje vseskupaj prislo. Stealershipi so tam zato da te oberejo do kosti.
To ni čisto res. Servis prevzame odgovornost, da je avto skupaj in v nulo dela. Za taka generalna razdiranja motorjev, kjer je treba preveriti, če ni prišlo do poškodb je zelo dobro, da to delajo pooblaščenci.
Ena iz izkušenj kot mehanik: Jaz serviserjem na pooblaščencu nebi zaupal niti menjave gum. Največji krš od mehanikov dela na pooblaščencu, vsi ostali pa pri ostalih servisih / na svojem lepe denarje služijo, ker so sposobni. Iz mojega razreda mehanikov je na pooblaščenem servisu zaposlena večina, ki je imela 2 levi roki in so imeli na praktičnem pouku najmanj zanimanja (smo imeli super prakso, v šoli je bil dejansko delujoči servis- pogodba z policijo in kar nekaj rednih strank).
Poleg tega pa kateri servis, ki ni pooblaščenec, ti ne prevzame odgovornosti za dobro opravljeno delo? saj tukaj ne govorimo o mehanikih pod kozolcem.
Ena lastna izkušnja: mercedes a250 letnik 2014 sem peljal na letni servis na pooblaščenca v ljubljani - pač zaradi garancije. Isti teden, ko sem neki prčkal okoli motorja in sem rabil umakniti zračni filter, sem ugotovil, da ga niso menjali (svinski totalno), računali so mi ga pa kar lepo...
Koliko je teh zgodbic, zato mi je precej smešno, ko nekateri pooblaščene servise kujete v zvezde. A ravno ti servisi so najbolj znani po tem, da ne opravijo svojega dela kot je potrebno.
Valvoline ::
Zobati jermen pa motorno olje ne gresta skupaj. No2 na lestvici kretenizmov v svetu avtomobilizma, zmagovalec je seveda dvomasni vztrajnik. Znanec je kupu c3 z takim klumpom od motorja, mel so kar veliko okvaro v zgornjem delu motorja po enem letu lastnistva (odmicna neki lezaji pa se kaj, kupili 4-5 let starega). Ugotovilo se je da je prvi lastnik z avtom imel podobne tezave z jermenom, po menjavi se ga je seveda takoj znebil nasedel pa znanec. Tezava je v tem da ko se ze kazejo resne tezave zaradi razpadanja jermena je dejansko prepozno za ukrepanje, zaradi slabega podmazovanja je motor ze prakticno unicen. Mehaniki svetujejo menjavo zobatega na max 3 leta ali 50.000km, vsak pa priporoca cimprejsno menjavo avta z cim normalnim.
BCSman ::
A ni poleg kilometrov določeno tudi na koliko let se menja jermen, torej kar pride prej. Običajno je bilo 5 let, torej če po 5 letih preskoči, kdo je odgovoren?
hojnikb ::
zmagovalec je seveda dvomasni vztrajnik.
Zakaj točno? DMF nikol ne crkne katastrofalno, v najslabšem primeru ropota v prostem teku/speljevanju. Če zamelje jermen, maš strojelom. Če se naberejo ostanki na oljno sito; strojelom.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 74724 (14309) | FiReFTW |
» | Preskok zobatega jermena (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9849 (7563) | wcpapir |
» | Veriga ali zobati jermen. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33068 (23212) | hojnikb |
» | Velik servis kje dobiti deleOddelek: Na cesti | 6476 (1641) | shintaro |
» | Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 49215 (46548) | Pyr0Beast |