Forum » Loža » Robidišče zapira svoja vrata
Robidišče zapira svoja vrata
BlaY0 ::
99% neuporabnih. Hojsate se po jebenih planiskih poteh, spuščate iz kribov pri naluknjih cestah, kolesarska je pa neprevozna? Pa komu lažete?
Temu se je nekoč reklo 'zadeti žebelj na glavo'.
Stari strici na kolesih brez prestav se pa začuda znajo peljat po teh kolesarskih, ki za fluorescentne papige na 'karboncih' niso dovolj dobre...
Seveda da niso, tako kot ležeči policaji za Lamborgini Galardo niso ravno prevozni. Pa tudi z običajnim avtom bi te rad videl kako pozimi ko "zacvetijo" naše ceste mirno čez udarne jame pelješ. Naše kolesarske so do maja, ko jih prvič spucajo, za specialko neprevozne.
Saj dostikrat je dovolj izbira manj prometne stranske ceste. Recimo, včasih se najde kak idiot, ki gre po stari magistralki iz Ljubljane proti Medvodam. Po možnosti ob prometni konici in tako dodatno ovira promet, kajti zaradi gneče ga je nemogoče prehiteti. No, zlahka bi šel po vzporedni cesti skozi Stanežiče.
Daj se ti raje vprašaj koliko cajta zares zgubiš zaradi njega? Pri Medvodah je problem ker so kolesarjem prijazne poti zelo slabo označene. Če si prvič tam, ne boš nikoli naše ceste ki gre mimo Hotela Medno.
Poleg tega je več šoferjev ki na avtocesti vozijo v napačno smer kot pa kolesarjev, ki vozijo po magistralki kjer je prepovedan promet za kolesa.
Šoferji ki jih motijo kolesarji, bi morali biti prvi v vrsti pri peticijah za dobro kolesarsko infrastrukturo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Tudi to je res.
Nič ne pomaga, če na nagrobniku piše; "Imel je pravico, pristal je pa tukaj".
Enako velja pri šoferjih avtomobilov v relacijo do šoferjev tovornjakov. Zato pa se ne obnašaj kot velik kreten in raje varuj druge nemočne male kretene, ker na njihovem nagrobniku bi res pisalo to kar praviš, ti bi pa s tem moral živeti do konca življenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
111111111111 ::
Se enkrat ker si pac kreten, ki misli, da je cesta njegova (sam si napisal da pol ure hupas za kolesarjem, da odpiras okna in se deres na njih itd.). Kolesarju se NI POTREBNO UMAKNITI, zato da ga bos ti lahko prehitel. Kolesar je enakopraven udelezenec v prometu in se ti nima kaj za umikati. Ce se ti ne umakne, ne krsi prav nobenega zakona. Ga pa krsis ti, ko ga nevarno, na silo in z nezadostno bocno razdaljo prehitevas.
Fantiček, na forumu se zahteva bralno razumevanje. Za kolesarjem hupam, če vozi po cesti namesto po kolesarski stezi, pa še to ne če ga lahko varno prehitim, odprem pa okno in mu zavpijem, da ima kolesarsko stezo. Eno so tako zatopljeni v balanco, da očitno ne vidijo kolesarske steze in jih je treba malo opomnit.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
fikus_ ::
Kaze da te je zapisan stavek pičil!
V prvi vrsti moras imeti rad samega sebe in poskrbeti zase, tudi v prometu.
In ce se tega držiš, ne rineš brezglavo na cesto s kolesom, ker v nesreči kot kolesar potegneš najkrajšo. Podobno velja tudi za pešce in motoriste.
Razumem da ima vsak svoje hobije, nekateri bolj adrenalinske, kot drugi, vsak se po svoje odloči.
V življenju obstajajo pravice, dolžnosti in korektno obnašanje do drugih!
PS Tudi sam kolesarim, rekreativno, ampak ne po regionalkah, ampak po kaksnih stranskih cestah, kjer je malo prometa in se to v glavnem cez vikend.
V prvi vrsti moras imeti rad samega sebe in poskrbeti zase, tudi v prometu.
In ce se tega držiš, ne rineš brezglavo na cesto s kolesom, ker v nesreči kot kolesar potegneš najkrajšo. Podobno velja tudi za pešce in motoriste.
Razumem da ima vsak svoje hobije, nekateri bolj adrenalinske, kot drugi, vsak se po svoje odloči.
V življenju obstajajo pravice, dolžnosti in korektno obnašanje do drugih!
PS Tudi sam kolesarim, rekreativno, ampak ne po regionalkah, ampak po kaksnih stranskih cestah, kjer je malo prometa in se to v glavnem cez vikend.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
111111111111 ::
Pravico voziti po cesti.
Cesta ni zasebna lastnina, na kateri se lahko obnašamo, kakor je komu volja, obstajajo pravila.
Ki pa jih kolesarji kot po tekočem traku zanikajo, češ da za njih ne veljajo, ker so neživljenjska. :D
Zato sem ze 30 let na mtb... ampak sem ter tja kaksen kilometer moram vseeno narediti tudi po cesti. Se pa ceste in razno raznih kretenov ala 1111111 na njej izogibam kolikor se le da, oz. se ceste izogibam ravno zaradi takih kot so 1111111 in njemu podobni nestrpnezi.
Če ne poznaš pravil in prometnih znakov, je bolje da tam tudi ostaneš.
Se enkrat, ker berete zgolj tisto kar vam pase. Parkrat sem ze napisal, da do danes se nisem videl kolesarja, ki bi naredil kolono 10, 20 ali 30 avtomobilov. Za kolesarja, ki ga ujame ene nestrpnez ranga 11111111, ki ga ne more prehiteti tisto sekundo, pa nobeno od teh dolocil NE VELJA.
Za razliko od teh jebenih kolesarjev, ki delajo navidezne kolone, pa dnevno srecujem ljudi v EV-jih, ki kot kaze sparajo baterijo da vsaj pridejo do doma in delajo cisto ta prave, vidne pol kilometrske kolone, ko se iz Kranjske Gore do Jesenic cijazijo 60km/h namesto 90, pa nikomur ne pride na misel da bi se umaknil. Ampak ker je v avtu, je to cool. Isto velja za traktorje. Cisto cool ni potrebe, da bi pizdili. Pizdimo samo nad kolesarji in namisljenimi kolonami, katere delajo.
Traktoristi se mi velikokrat umaknejo ali signalizirajo, da je cesta pred njimi prosta. Za EV še nisem vozil.
Kar se pa kolesarjev tiče, ti pa predlagam en prevoz čez Goriška brda kako toplo nedeljo, pa da te vidim varno prehiteti 2-3 italjanske kolesarje, ki so tako kot ti prepričani, da je cesta pač njihova. Si morda Italjan?
kot nimamo živcev za družbeno povsem nekoristnega metroseksualca na specialki, ki se tudi pod razno noče umakniti (ker kot zapisano, on ne more kar zapeljati na bankino, ker lahko poškoduje kolo itd.)
Ampak, tako je v zakonu. če si na specialki, lahko na cesti počneš kar hočeš. A nisi vedel? Ti bo Tontu povedal.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 111111111111 ()
111111111111 ::
Ok saj bom zakljucil, ker prihaja v tole temo vedno vec nestrpnih bedakov... Zakaj bi moral kolesar zapeljati na bankino? Da bos ti lahko neovirano pri 90km/h prehitel na 5cm? V zakonu je precej jasno napisano na koliko moras prehitevati. Nikjer pa ni omenjeno, da bi se ti moral kolesar umikati na bankino. In mogoce preden pises neumnosti, pojdi enkrat samkrat na kolo in se poskusi umakniti na bankino... In ja, ce imas kolo si metroseksualec. Precej tipno... Ok I'm out.
Uživaj na kolesu, vozi po kolesarski in se umakni ko se za teboj nabere kolona.
Odvisno. Če greš gonit za rekreacijo, potem absolutno. Če pa greš s kolesom na šiht/iz šihta, se pa skozi gužvo s kolesom za 50eur prebijaš hitreje kot Jože z 100kEUR Audi Q8, ki pizdi kaki prasci so kolesarji, medtem ko on svojo predimenzionirano kanto mora vlečt 3x dlje časa skozi isto gužvo. Ni lepšega, ko se jim v faco smeješ ob vožnji po kolesarski, medtem ko oni v gužvi zardevajo od jeze.
Še posebej tisti pridejo prej, ki konstantno v Ljubljani zapeljejo v rdečo na prehod za pešce in se še jezijo in derejo nate, ker si kreten ker zavijaš desno potem, ko pešcev ni bilo več. Kolesar pa meni nič tebi nič ne rabi ustaviti pred rdečo, ker bi verjetno postala guma jajčasta. :D
Šoferji ki jih motijo kolesarji, bi morali biti prvi v vrsti pri peticijah za dobro kolesarsko infrastrukturo.
Saj smo. Na občini sem bil glavni zagovornik kolesarske čez mesto, celo nekaj zemlje smo odstopili, ZASTONJ, da se je naredil pločnik in kolesarska. A kreteni vozijo po cesti.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 111111111111 ()
fikus_ ::
Zelo malo kolesarjev uposteva to, da morajo na prehodu za pešce sestopiti s kolesa in peš iti cez cesto. Drugo je, ce je narisan kolesarski prehod.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
njyngs ::
111111111111 je izjavil:
Ok saj bom zakljucil, ker prihaja v tole temo vedno vec nestrpnih bedakov... Zakaj bi moral kolesar zapeljati na bankino? Da bos ti lahko neovirano pri 90km/h prehitel na 5cm? V zakonu je precej jasno napisano na koliko moras prehitevati. Nikjer pa ni omenjeno, da bi se ti moral kolesar umikati na bankino. In mogoce preden pises neumnosti, pojdi enkrat samkrat na kolo in se poskusi umakniti na bankino... In ja, ce imas kolo si metroseksualec. Precej tipno... Ok I'm out.
Uživaj na kolesu, vozi po kolesarski in se umakni ko se za teboj nabere kolona.
Odvisno. Če greš gonit za rekreacijo, potem absolutno. Če pa greš s kolesom na šiht/iz šihta, se pa skozi gužvo s kolesom za 50eur prebijaš hitreje kot Jože z 100kEUR Audi Q8, ki pizdi kaki prasci so kolesarji, medtem ko on svojo predimenzionirano kanto mora vlečt 3x dlje časa skozi isto gužvo. Ni lepšega, ko se jim v faco smeješ ob vožnji po kolesarski, medtem ko oni v gužvi zardevajo od jeze.
Še posebej tisti pridejo prej, ki konstantno v Ljubljani zapeljejo v rdečo na prehod za pešce in se še jezijo in derejo nate, ker si kreten ker zavijaš desno potem, ko pešcev ni bilo več. Kolesar pa meni nič tebi nič ne rabi ustaviti pred rdečo, ker bi verjetno postala guma jajčasta. :D
Šoferji ki jih motijo kolesarji, bi morali biti prvi v vrsti pri peticijah za dobro kolesarsko infrastrukturo.
Saj smo. Na občini sem bil glavni zagovornik kolesarske čez mesto, celo nekaj zemlje smo odstopili, ZASTONJ, da se je naredil pločnik in kolesarska. A kreteni vozijo po cesti.
"Kreteni" vozijo po cesti iz razlogov, ker ste kreteni v avtih zaparkirali vse kolesarske steze in ker kreteni na nogah non stop hodijo po kolesarski ;) No, hkrati pa je točno toliko kolesarjev kretenov kot šoferjev avtomobila - samo menjajo prevozno sredstvo, mentaliteta ostane ista. Če vidiš enega ki gre skozi rdečo sem prepričan, da se tudi z avtom skozi križišča vozi takrat, ko je oranžna že davno prešla v rdečo.
Saj to je vse odraz vzgoje. Slabo ste bili vzgojeni in naprej slabo vzgajate, niti ni prevozno sredstvo pomembno.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
111111111111 ::
"Kreteni" vozijo po cesti iz razlogov, ker ste kreteni v avtih zaparkirali vse kolesarske steze in ker kreteni na nogah non stop hodijo po kolesarski ;) No, hkrati pa je točno toliko kolesarjev kretenov kot šoferjev avtomobila - samo menjajo prevozno sredstvo, mentaliteta ostane ista. Če vidiš enega ki gre skozi rdečo sem prepričan, da se tudi z avtom skozi križišča vozi takrat, ko je oranžna že davno prešla v rdečo.
Saj to je vse odraz vzgoje. Slabo ste bili vzgojeni in naprej slabo vzgajate, niti ni prevozno sredstvo pomembno.
Samo, da so kolesarji lepo v vzgojeni, pa je vse OK. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
BogyX ::
Se opravičujem, ker nisem vsega prebral a ker je veliko zapisov o kolesarjih ki se vozijo zraven kolesarske ceste - zakonsko je določeno, da se lahko na kolesarski cesti voziš največ 25km/h. V kolikor si hitrejši moraš it na cesto in specialke so po pravilu hitrejše razen v hrib.
Tako da razumite - oni se ne smejo vozit po kolesarski in so enakopravni udeleženci z motoriziranimi vozili na skupnem voznem pasu.
Tako da razumite - oni se ne smejo vozit po kolesarski in so enakopravni udeleženci z motoriziranimi vozili na skupnem voznem pasu.
ales85 ::
Mislim, da ne piše striktno v navezi s kolesarji, piše pa, da ne smejo voziti mopedi, ki so zmožni več kot 25 km/h.
95. člen
(pogoji za udeležbo mopedov, motornih koles, trikoles, lahkih štirikoles in štirikoles v cestnem prometu)
(1) Vozniki mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h, morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni oziroma niso prevozne, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča v smeri vožnje.
Utk ::
Se pravi, tega nikjer ne piše.
Pri mopedih to piše, ker je to pač neka kategorija mopedov. Lahko bi pisalo tudi, da ne smejo vozit več kot 35 kubični mopedi, pa to ne bi pomenilo, da ne smeš imet 4 litre vode na kolesu.
Pri mopedih to piše, ker je to pač neka kategorija mopedov. Lahko bi pisalo tudi, da ne smejo vozit več kot 35 kubični mopedi, pa to ne bi pomenilo, da ne smeš imet 4 litre vode na kolesu.
globoko grlo ::
Se opravičujem, ker nisem vsega prebral a ker je veliko zapisov o kolesarjih ki se vozijo zraven kolesarske ceste - zakonsko je določeno, da se lahko na kolesarski cesti voziš največ 25km/h. V kolikor si hitrejši moraš it na cesto in specialke so po pravilu hitrejše razen v hrib.
Tako da razumite - oni se ne smejo vozit po kolesarski in so enakopravni udeleženci z motoriziranimi vozili na skupnem voznem pasu.
Ja pol se pa voz 25 na uro, v cem je problem?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
fikus_ ::
Se opravičujem, ker nisem vsega prebral a ker je veliko zapisov o kolesarjih ki se vozijo zraven kolesarske ceste - zakonsko je določeno, da se lahko na kolesarski cesti voziš največ 25km/h. V kolikor si hitrejši moraš it na cesto in specialke so po pravilu hitrejše razen v hrib.
Tako da razumite - oni se ne smejo vozit po kolesarski in so enakopravni udeleženci z motoriziranimi vozili na skupnem voznem pasu.
To je kar ena ljudska in ne drži!
NA 25km/h so omejeni mali skuterčki in električni motor na e-kolesih. Verjetnno iz tega izhaja ta napačna predstava.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
BogyX ::
Oprostite - sem malo starejši letnik in nisem zasledil spremembe zakona - res je, trenutno ni omejitve za kolesarje (kot je tudi razloženo v komentarjih na spodnjem predlogu od leta 2005 naprej).
https://predlagam.vladi.si/predlog/13520
https://predlagam.vladi.si/predlog/13520
njyngs ::
111111111111 je izjavil:
"Kreteni" vozijo po cesti iz razlogov, ker ste kreteni v avtih zaparkirali vse kolesarske steze in ker kreteni na nogah non stop hodijo po kolesarski ;) No, hkrati pa je točno toliko kolesarjev kretenov kot šoferjev avtomobila - samo menjajo prevozno sredstvo, mentaliteta ostane ista. Če vidiš enega ki gre skozi rdečo sem prepričan, da se tudi z avtom skozi križišča vozi takrat, ko je oranžna že davno prešla v rdečo.
Saj to je vse odraz vzgoje. Slabo ste bili vzgojeni in naprej slabo vzgajate, niti ni prevozno sredstvo pomembno.
Samo, da so kolesarji lepo v vzgojeni, pa je vse OK. :D
Če bi bil pismen in razumel napisano bi vedel, da trdim o odstotku gnilobe v vseh kategorijah vozil. Težava je, da dost govoriš/pišeš, pa zelo malo poslušaš/bereš.
Plus da, preden ljudje pišete o tem, da kolesarji ne vozijo po kolesarskih stezah bi priporočal, da sedete na kolo in pogledate stanje. Sam sem redno uporabnik kolesa (hobi in tudi kot prevozno sredstvo) skozi celo leto, pa lahko izpostavim več težav:
- veliko kolesarskih je speljanih ob robu vozišča in zelo pogosto so na njih posledično parkirana vozila
- veliko kolesarskih je speljanih ob robu vozišča in na njih je ogromno nesnage, ki je nihče ne očisti (predstavlja nevarnost za kolesarja in tudi zelo poveča možnost predrtja)
- kolesarske steze ki so speljane na pločnikih so polne pešcev
- kolesarske steze ki so speljane na pločnikih so prav tako polne nesnage, makadama, vej
- kolesarske steze ki so speljane na pločnikih so v vsaj 50% speljane NAROBE - 30cm "kolesarski pas" ni dovolj niti za najožje kolo tega sveta, kaj šele za odraslega kolesarja (to je eden izmed največjih problemov, ker so pločniki včasih tako ozki, da še pešec komaj gre sam gor, kaj šele kdo z njim vzporedno)
- pa še en, meni najbolj grd problem: absolutno vsi načrtovalci dajo nevarne odtočne jaške na kolesarske steze. Tukaj vidimo, da ljudje, ki to načrtujejo, nimajo absolutno nobenega znanja ali pameti, da ti to vrsto dela opravljali.
Kolesarske infrastrukture pravzaprav pri nas ni. Imamo nekaj lepih in urejenih odsekov, preostalih 99% je pa napravljenih na silo, nepremišljeno, nevzdrževano, nevarno.
Zato dragi kolegi, ki pizdite, da v mestih kolesarji vozijo tudi po cesti: dajmo odstranit te plehkante v P+R garaže in naenkrat bo v mestu varno in dovolj prostora za vse ostale udeležence.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
Invictus ::
Pozabil si na:
- Kolesarska pot je v višini pločnika, ne v višini ceste, kot bi morala biti.
- Cel kup uvozov preko kolesarske, predvsem iz privat bajt, kjer je robnik znižan. Posledično tudo polno vzmeteno kolo ne pomaga...
- Kolesarska pot je v višini pločnika, ne v višini ceste, kot bi morala biti.
- Cel kup uvozov preko kolesarske, predvsem iz privat bajt, kjer je robnik znižan. Posledično tudo polno vzmeteno kolo ne pomaga...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kajtimara ::
novak-t ::
111111111111 je izjavil:
"Kreteni" vozijo po cesti iz razlogov, ker ste kreteni v avtih zaparkirali vse kolesarske steze in ker kreteni na nogah non stop hodijo po kolesarski ;) No, hkrati pa je točno toliko kolesarjev kretenov kot šoferjev avtomobila - samo menjajo prevozno sredstvo, mentaliteta ostane ista. Če vidiš enega ki gre skozi rdečo sem prepričan, da se tudi z avtom skozi križišča vozi takrat, ko je oranžna že davno prešla v rdečo.
Saj to je vse odraz vzgoje. Slabo ste bili vzgojeni in naprej slabo vzgajate, niti ni prevozno sredstvo pomembno.
Samo, da so kolesarji lepo v vzgojeni, pa je vse OK. :D
Če bi bil pismen in razumel napisano bi vedel, da trdim o odstotku gnilobe v vseh kategorijah vozil. Težava je, da dost govoriš/pišeš, pa zelo malo poslušaš/bereš.
Plus da, preden ljudje pišete o tem, da kolesarji ne vozijo po kolesarskih stezah bi priporočal, da sedete na kolo in pogledate stanje. Sam sem redno uporabnik kolesa (hobi in tudi kot prevozno sredstvo) skozi celo leto, pa lahko izpostavim več težav:
- veliko kolesarskih je speljanih ob robu vozišča in zelo pogosto so na njih posledično parkirana vozila
- veliko kolesarskih je speljanih ob robu vozišča in na njih je ogromno nesnage, ki je nihče ne očisti (predstavlja nevarnost za kolesarja in tudi zelo poveča možnost predrtja)
- kolesarske steze ki so speljane na pločnikih so polne pešcev
- kolesarske steze ki so speljane na pločnikih so prav tako polne nesnage, makadama, vej
- kolesarske steze ki so speljane na pločnikih so v vsaj 50% speljane NAROBE - 30cm "kolesarski pas" ni dovolj niti za najožje kolo tega sveta, kaj šele za odraslega kolesarja (to je eden izmed največjih problemov, ker so pločniki včasih tako ozki, da še pešec komaj gre sam gor, kaj šele kdo z njim vzporedno)
- pa še en, meni najbolj grd problem: absolutno vsi načrtovalci dajo nevarne odtočne jaške na kolesarske steze. Tukaj vidimo, da ljudje, ki to načrtujejo, nimajo absolutno nobenega znanja ali pameti, da ti to vrsto dela opravljali.
Kolesarske infrastrukture pravzaprav pri nas ni. Imamo nekaj lepih in urejenih odsekov, preostalih 99% je pa napravljenih na silo, nepremišljeno, nevzdrževano, nevarno.
Zato dragi kolegi, ki pizdite, da v mestih kolesarji vozijo tudi po cesti: dajmo odstranit te plehkante v P+R garaže in naenkrat bo v mestu varno in dovolj prostora za vse ostale udeležence.
Jaz sem tudi večkrat na kolesu, opazim vse te težave ampak še vedno ne zapeljem na cesto - razen če ni ne pločnika, ne kolesarske oz. se moram umakniti parkiranem vozilu - ki je zeeelo redko, vsaj v mojem koncu, ker so itak robniki skorja pol metra višine. Kako je to mogoče? pač prilagodim hitrost razmeram, gonim na polno, ko pridem do poti, ki mi to omogočajo. To pa vam pajkičarjem ne pade na pamet? Pač ne moreš vedno na polno gonit, kjer ni pogojev za to. Za to pač ne uporabljaš mestnih prometnic ampak izven mesta. Pač se je treba prilagodit.
Kaj bi bilo, če bi uporabniki avtomobila uporabljali logiko pajkičarjev:
Voznik nizkega avtomobila (prispodoba specialke), ne mora na cesti, kjer je omejitev 50km/h peljati čez hitrostno oviro 50km/h ker bo poškodoval avto. Zato bo raje zapeljal na kolesarsko stezo, kjer se bo izognil hitrostni oviri in ne bo rabil zavirati.
To pa ni ok, a ne?
Poleg tega bemtite nad priključki na cesto, zaradi katere je kolesarska znižana... Kako naj potem lastniki pridejo na cesto, po zraku? Zakaj so jaški ponavadi na pločniku oz. kolesarski? ker so cevi bile ponavadi položene ob cesti, ta del pa se je potem pozidal v pločnik / kolesarsko stezo... Da bi pa še cevovode premaknili pa pač ne gre, denar ne leti iz neba pa tudi prostora ni na pretek - ponavadi so pločniki/kolesarske pozidane na obcestnem pasu, kar pomeni da potem naprej so že zemljišča v zasebni lasti.
ales85 ::
Poleg tega bemtite nad priključki na cesto, zaradi katere je kolesarska znižana... Kako naj potem lastniki pridejo na cesto, po zraku? Zakaj so jaški ponavadi na pločniku oz. kolesarski? ker so cevi bile ponavadi položene ob cesti, ta del pa se je potem pozidal v pločnik / kolesarsko stezo...
Kolesarsko na cestisce, problem resen. Oziroma cestisce razsiriti za toliko, kolikor bi bila dvignjena kolesarska steza. In bi potem tudi sluzila namenu.
111111111111 ::
Kolesarske infrastrukture pravzaprav pri nas ni. Imamo nekaj lepih in urejenih odsekov, preostalih 99% je pa napravljenih na silo, nepremišljeno, nevzdrževano, nevarno.
Zato dragi kolegi, ki pizdite, da v mestih kolesarji vozijo tudi po cesti: dajmo odstranit te plehkante v P+R garaže in naenkrat bo v mestu varno in dovolj prostora za vse ostale udeležence.
Sveda za kolesarje nobena steza ni dovolj dobra. Za vas je primerna samo sredinska črta sredi ceste, da slučajno s kolesom ne zapeljete v kakšno lužo in si zmočite svojih dragocenih gum.
V središču Ljubljane so odstranili, pa po čopovi še vedno divjajo kolesa, dostavljalci na biciklih so dobili številke, ker so divjali, tako da dragi moji kolesarčki, bo treba kar v ogledalo pogledat in ugotovit kje tiči problem.
Pozabil si na:
- Kolesarska pot je v višini pločnika, ne v višini ceste, kot bi morala biti.
- Cel kup uvozov preko kolesarske, predvsem iz privat bajt, kjer je robnik znižan. Posledično tudo polno vzmeteno kolo ne pomaga...
Važno da se luknje in kuclji na cesah ne motijo. tam se pa da peljat.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 111111111111 ()
fikus_ ::
Pločnik/kolesarska ob cesti je z razlogom dvignjena, zaradi varnosti, da ne bi kateri avtomobilist zlorabljal to površino.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Gregor P ::
Imaš tudi primere, ko to ni. Eden najnovejših recimo je na Cesti na Poljane. Pločnik praktično poravnan s cestiščem.
Meni je super, da lahko, če je treba, mirno zapelješ po pločniku in s tem sprostiš promet in se vrneš nazaj na cesto brez večjih pretresov.
Meni je super, da lahko, če je treba, mirno zapelješ po pločniku in s tem sprostiš promet in se vrneš nazaj na cesto brez večjih pretresov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
DamijanD ::
Kaj če bi odprli posebej temo za problematiko kolesarjev v prometu.
Obstaja možnost, da se center vrne naslednje leto:
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/go...
Obstaja možnost, da se center vrne naslednje leto:
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/go...
BlaY0 ::
V življenju obstajajo pravice, dolžnosti in korektno obnašanje do drugih!
Tako je! Šofer nima večje pravice pri uporabi ceste od kolesarja ali pešca saj jim je v prometu enakovreden, ima pa večjo dolžnost in odgovornost pri njihovem varovanju v prometu, saj so le ti od njega bistveno šibkejši.
WizzardOfOZ ::
Vseeno pa ti, kot pešcu ali kolesarju, napis na nagrobniku "imel je prednost", prav dosti ne pomaga.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
BlaY0 ::
111111111111 je izjavil:
V središču Ljubljane so odstranili, pa po čopovi še vedno divjajo kolesa, dostavljalci na biciklih so dobili številke, ker so divjali, tako da dragi moji kolesarčki, bo treba kar v ogledalo pogledat in ugotovit kje tiči problem.
A ti veš zakaj moraš avto registrirat, zakaj ima registrsko tablico in zakaj moraš imeti sklenjeno obvezno zavarovanje odgovornosti? Zato ker si ostalim udeležencem v prometu nevaren.
WizzardOfOZ je izjavil:
Vseeno pa ti, kot pešcu ali kolesarju, napis na nagrobniku "imel je prednost", prav dosti ne pomaga.
Tako kot ne pomaga šoferju avtomobila, ki ga nagazi tovornjak. Ne vem kaj točno si s to ugotovitvijo želel povedat? A mogoče to, da se ne boš več po naših avtocestah vozil, ker je na njih preveč tovornjakov?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
WizzardOfOZ ::
To sem hotel zapisat, kar zelo očitno ne razumeš, pa vam dušni pastirji tupijo že več kot 2000 let. Pomagaj si sam in bog ti bo pomagal. Torej, kljub temu, da so pešci in kolesarji šibkejši udeleženci in da morajo vozniki pazit na njih, predvsem morajo pa pazit sami nase. Čeprav imajo prednost, naj vseeno preverijo ali je res frej, ne da skačejo ko kure po cestah z izgovorom, saj imam prednost.
Zavarovanja niso zato, ker si ostalim nevaren, ampak, ker moraš za svojo neumnost, ki jo narediš plačat in se z zavarovanjem zavaruješ, da ti ne poberejo vsega premoženja.
Še vedno pa, če se boš samo z osnovnim zavarovanjem zaletel v kakega 250k+ evrov vrednega superšportnika in iz njega naredil totalko, boš za razliko od višine svoje police do cene superšportnika ti sam doplačal. Kok gredo sedaj police? Do 180k€? 200k€? al so že višje?
Zavarovanja niso zato, ker si ostalim nevaren, ampak, ker moraš za svojo neumnost, ki jo narediš plačat in se z zavarovanjem zavaruješ, da ti ne poberejo vsega premoženja.
Še vedno pa, če se boš samo z osnovnim zavarovanjem zaletel v kakega 250k+ evrov vrednega superšportnika in iz njega naredil totalko, boš za razliko od višine svoje police do cene superšportnika ti sam doplačal. Kok gredo sedaj police? Do 180k€? 200k€? al so že višje?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
111111111111 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Še vedno pa, če se boš samo z osnovnim zavarovanjem zaletel v kakega 250k+ evrov vrednega superšportnika in iz njega naredil totalko, boš za razliko od višine svoje police do cene superšportnika ti sam doplačal. Kok gredo sedaj police? Do 180k€? 200k€? al so že višje?
LAhko daš kako link na tole?
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
BlaY0 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zavarovanja niso zato, ker si ostalim nevaren, ampak, ker moraš za svojo neumnost, ki jo narediš plačat in se z zavarovanjem zavaruješ, da ti ne poberejo vsega premoženja.
No vidiš, tukaj se pa motiš. Iz tvojega avtomobilskega zavarovanja se plača tudi neumnosti kolesarjev in pešcev in to zgolj zaradi tega, ker si bistveno nevarnejši od njih. Zanimivo, da tega nisi vedel.
Gregor P ::
Da, drži; to zavarovanje smo uvedli kot neko kompenzacijo za to, da smemo ljudje voziti težka in nevarna vozila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zavarovanja niso zato, ker si ostalim nevaren, ampak, ker moraš za svojo neumnost, ki jo narediš plačat in se z zavarovanjem zavaruješ, da ti ne poberejo vsega premoženja.
No vidiš, tukaj se pa motiš. Iz tvojega avtomobilskega zavarovanja se plača tudi neumnosti kolesarjev in pešcev in to zgolj zaradi tega, ker si bistveno nevarnejši od njih. Zanimivo, da tega nisi vedel.
Iz vseh zavarovanj (tudi za nepremičnine) se plača tudi za neumnosti kolesarjev in pešcev, pa ja ne boš rekel, da je hiša nevarna kolesarju?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: tusi ()
WizzardOfOZ ::
111111111111 je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Še vedno pa, če se boš samo z osnovnim zavarovanjem zaletel v kakega 250k+ evrov vrednega superšportnika in iz njega naredil totalko, boš za razliko od višine svoje police do cene superšportnika ti sam doplačal. Kok gredo sedaj police? Do 180k€? 200k€? al so že višje?
LAhko daš kako link na tole?
Vidim, da so zakonsko povišali in je maximalno z osnovnim zavarovanjem do (zakon določa to višino) :
Nematerialne škode (škoda za smrt, telesne poškodbe, prizadeto zdravje) 5.240.000 EUR
Materialne škode (škoda za uničene in poškodovane stvari) 1.050.000 EUR
Torej če bo materialna škoda višja od 1m€, je razlika na tebi. Če si pa pijan in povzročiš, pa zavarovalnica lahko zavrne vse in je vse na tebi, če si povzročitelj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: tusi ()
fikus_ ::
V življenju obstajajo pravice, dolžnosti in korektno obnašanje do drugih!
Tako je! Šofer nima večje pravice pri uporabi ceste od kolesarja ali pešca saj jim je v prometu enakovreden, ima pa večjo dolžnost in odgovornost pri njihovem varovanju v prometu, saj so le ti od njega bistveno šibkejši.
In kdo si ti, da deliš pravice in dolžnosti?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: tusi ()
BlaY0 ::
Daj ne bluzi pa si malo sodno prakso poglej. Upam da boš znal sam najti kaj. Če ne boš, se pa spet javi pa ti bom pomagal pri iskanju.
fikus_ ::
Ti si nekaj trdil, tako da je na tebi poiskati dokaze.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: tusi ()
Unchancy ::
2) Vozniki zelo pogosto niso sposobni počakati za kolesarjem par sekund. Čeprav imajo avto pred sabo(ki je kolesarja ravno prehitel), bodo šli ogromnokrat po gasu in na pol v škarjice, kot da bi počakali na bolj ustrezno mesto za prehitevanje. Tu velikokrat nastane problem, opisan v spodnji točki, ko zaradi tega določeni kolesarji apriori vozijo več kot 1m od roba in voznike delajo živčne (kura / jajce, avto / traktor, ne bom o tem)
Ko se nekdo z avtom po magistralki pripelje 90 km/h ali hitreje in dohiti kolesarja s cekrom na balanci, ki se pelje 15 km/h, je treba precej zmanjševati hitrost, kar je večini precej zoprno početje. Če je ob tem promet z nasprotne strani, se temu kljub vsemu vozniki rajše izognejo, tudi zato, ker imajo za sabo druga vozila, za katere je tudi lahko nenadno drastično zmanjšanje hitrosti precejšnje presenečenje in frustracija.
Če se nekdo s tesnim prehitevanjem lahko izogne vožnji pol kilometra skozi nepregleden ovinek za kolesarjem, ki se pelje na primer 15 km/h, se lahko zgodi, da se odloči za takšen manever. Ne zagovarjm, ampak tako je.
Na avtocestah so iz istega razloga tovornim vozilom nad 7,5 ton prepovedali promet po prehitevalnem pasu po celi državi, pa je razlika v hitrosti precej nižja, tako da se nehajmo sprenevedat.
Tudi sam kolesarim, ampak mi na misel ne pride se fijakat po magistralni cesti ali po cesti, ki ni zgolj lokalna in zelo brez prometa, tako da na svoji poti na primer 40 km srečam morda 15 avtomobilov. Pač se prilagodiš.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Unchancy ::
Da pa ne omenjam raznih "ekip", kjer se skupina kolesarjev na treningu vozi po magistralni cesti v dveh kolonah in se potem prehitevajo in zamenjujejo položaje v kolonah ipd. sranje, seveda so hitrosti bistveno pod normalno potovalno hitrostjo osebnega avtomobila.
In te še grdo gledajo, ko jih poskušaš prehitet, za tabo pa še 10 drugih avtov.
In te še grdo gledajo, ko jih poskušaš prehitet, za tabo pa še 10 drugih avtov.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
ales85 ::
Zato se pa vozis malo manj ob robu in preprecis, da bi prehitevali na cm. Ko je dejanska priloznost za prehitevanje se pa dodatno umaknes.
Hkrati pa kupis se GoPro in prijavljas te, centimetrase. Pac taksni cepci so tudi na stranskih cestah, kjer skoraj izkljucno kolesarim tudi sam.
Hkrati pa kupis se GoPro in prijavljas te, centimetrase. Pac taksni cepci so tudi na stranskih cestah, kjer skoraj izkljucno kolesarim tudi sam.
Unchancy ::
Go for it. Samo da se ne bo našel še kakšen voznik z dashcamom, ki te bo prijavil, ker se je za tabo nabrala kolona.
Meni se zdi veliko boljša rešitev izogibanje močno prometnih cest, če sem na kolesu.
Sicer pa tole je precej dober povzetek:
Meni se zdi veliko boljša rešitev izogibanje močno prometnih cest, če sem na kolesu.
Sicer pa tole je precej dober povzetek:
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Unchancy ()
ales85 ::
Taksen voznik z dashcamom ne bo dosegel nicesar. Pa ne zato, ker me ne more identificirati, ampak zato, ker ne krsim CPP. Umaknem se na prvem primernem mestu, tako kot traktor, avto ali tovornjak. Ce imas sreco seveda, umikajo se redki od teh.
Unchancy ::
Ko se boš peljal mimo prvega primernega mesta in se ne boš umaknil, si v riti.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
ales85 ::
Beres pa zelo selektivno ali pa namenoma ignoriras. Jaz za sabo ne delam kolon.
V riti pa nisi v nobenem primeru, ker skoraj nihce ne dobi kazni za to, kaj sele kolesar, katerega je prakticno nemogoce identificirati. Ce se ne pripelje slucajno mimo patrulja.
V riti pa nisi v nobenem primeru, ker skoraj nihce ne dobi kazni za to, kaj sele kolesar, katerega je prakticno nemogoce identificirati. Ce se ne pripelje slucajno mimo patrulja.
Unchancy ::
Beres pa zelo selektivno ali pa namenoma ignoriras. Jaz za sabo ne delam kolon.
V riti pa nisi v nobenem primeru, ker skoraj nihce ne dobi kazni za to, kaj sele kolesar, katerega je prakticno nemogoce identificirati. Ce se ne pripelje slucajno mimo patrulja.
Ne spomnim se, da bi se kdaj kakšen kolesar umaknil. Seveda se ga da identificirati, samo čas si je treba vzet. Isto tudi v tvojem primeru GoProja. Se boš moral oglasiti na policiji ali pri patrulji in osebno podati izjavo.
Enako voznik avtomobila - pokliče policijo in jim opiše situacijo in se nato na varni razdalji pelje za kolesarjem dokler je treba, da se vsi srečajo s patruljo.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
ales85 ::
V primeru prijave s strani kolesarja da, ampak tukaj itak ni problem. V kontra pa taksen lump zgasne v gozd, pa je konec. Sicer tega ne zagovarjam, ker tega pac ne pocnem. Je pa ogromno uporabnikov avtomobilov, traktorjev, tovornjakov, itd. ki se prav tako ne umaknejo.
Unchancy ::
V primeru prijave s strani kolesarja da, ampak tukaj itak ni problem. V kontra pa taksen lump zgasne v gozd, pa je konec. Sicer tega ne zagovarjam, ker tega pac ne pocnem. Je pa ogromno uporabnikov avtomobilov, traktorjev, tovornjakov, itd. ki se prav tako ne umaknejo.
Tam, kjer je kolesar problem, mu je težje pobegniti. Se pa strinjam, da je največ problematičnih na cestah ravno avtomobilistov.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
111111111111 ::
Beres pa zelo selektivno ali pa namenoma ignoriras. Jaz za sabo ne delam kolon.
V riti pa nisi v nobenem primeru, ker skoraj nihce ne dobi kazni za to, kaj sele kolesar, katerega je prakticno nemogoce identificirati. Ce se ne pripelje slucajno mimo patrulja.
Zato se pa borimo za registracijo kolesarjev, da lahko prijaviš nemarneža, ki se ne zna na cesti obnašat.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22557 (15384) | zmaugy |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52487 (45776) | BigWhale |