» »

RMA Samsung Evo SSD

RMA Samsung Evo SSD

Pentium ::

Doma imam Samsung Evo 860 SSD 500GB, ki mu je odpovedala poslušnost.
Uveljavljal bi garancijo, ampak nimam papirjev, saj je bil kupljen rabljen.
Je pa zagotovo še v garanciji, saj je datum izdelave 2019 (garancije je pa 5 let).

Mi lahko kdo svetuje kam se lahko obrnem?
Pred leti sem RMA-jal en mehanski (WD) HD in ga je bilo potrebno poslati v Nemčijo, pri Samsungu pa ne najdem nič podobnega.

darkolord ::

Če se prav spomnim, se ti pojavi opcija, ko registriraš SSD na njihovi spletni strani. Če je mlajši od trajanja garancije, ne boš rabil računa.

kixs ::

Je komu uspel RMA Samsung SSD-ja?

Prijavil sem se na spletni strani, ne najdem kje dodati moj SSD... poklicem na 080.... Pravi, da nima pojma o SSD-jih in da ne more pomagat. Samo TV-ji in pralni stroji :lol:

Proti WD-vem supportu je tole cista katastrofa.

Invictus ::

Poskusi izven Slovenije...

https://www.virtualizationhowto.com/201...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

kixs ::

Ta link sem probal. Ne gre. Pa se iz 2018 je.

Po vseh kolobacijah me vrze na stran:
https://my-samsung.com/si/mysamsung/#/n...

Stisnem VPIS in vrze ven napako:

400
Bad Request
invalid_request : redirect_uri mismatch


? IAMGCSaeucentral1_1671xxxxxx13_99999-86043245.923


Ce ne bi bil ravno 3 mesece star 2TB NVMe 980PRO, bi ga ze vrgel v smeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

scipascapa ::

Pentium ::

Meni je uspelo. Za Samsung SSD RMA skrbi podjetje Hanaro na Nizozemskem in jih je treba direktno kontaktirati

kixs ::

@scipascapa
Tu imajo telefonsko 080 697 267 in dobis cloveka, ki nima pojma o racunalniski opremi.

@Pentium
Ze klikam...

Sem poslal mail na rma@hanaro.eu in avtomatika zaenkrat dobro deluje. Prisel return mail v sekundi, da me bodo kontaktirali. Zdej pa cakat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

kixs ::

En update mojega nesrecnega Samsung 980PRO 2TB NVMe...

Kot je videt, so se pojavili problemi ze davnega 2022. Po kontaktu z RMA@hanaro.eu, so mi poslali sel spisek kaj moram priloziti za RMA. Kar me je cisto presenetilo in se s tem nisem ukvarjal dokler je SSD se nekako deloval. Lani poleti sem se odlocil, da bo naslednji WD Black 4TB, Samsunga pa ravno zaradi RMA postopka ne povoham vec. Nakup in prehod iz Samsunga na WD sem realiziral decembra 2023.

Od takrat mi je Samsung stal v predalu. Nakar se pred cca 2 tedni odlocim, da sestavim RMA request in jim posljem vse zahtevano iz njihovega spiska. Na moje novo presenecenje, mi samo posljejo link do RMA requesta, kjer vpisem samo serijsko in sliko racuna. Dobim UPS zahtevek za prevzem paketa, kar uredim v nekaj dneh in v dobrem tednu, danes, dobim nazaj novi Samsung 990PRO 2TB.

Ce bi ze takrat imeli normalen RMA postopek, bi verjetno ostal na Samsungu.

darkolord ::

Da ne bo še koga minilo, to je ta "cel spisek stvari":

o A copy of your proof of purchase
o What is your country of residence?
o Are you an end-user or re-seller of this drive?
o Photos of the front and backside of the entire SSD clearly indicating the serial number on the label on the drive.
o A close-up photo of the connector/Pins of the SSD.

kixs ::

Ne, tole pa res ni vse...

As a first step , we will need the following information:

A screenshot of the Samsung Magician Drive Details page
A screenshot of the results of the Diagnostic Scan (Please note that the Diagnostic Scan is only possible on the following models: 860 PRO, 860/870 EVO, 860/870 QVO, 970 EVO PLUS, 980 PRO, 980).
The SMART test result from the Samsung Magician.
Samsung Magician can be downloaded via the following link: https://www.samsung.com/semiconductor/m...
Please note that the software is only compatible with Windows and the SSD must be connected directly to the motherboard.
To obtain the SMART result, simply click on the 'SMART' button located at the top-right corner of the Samsung Magician Drive Dashboard page.
A copy of your proof of purchase*
What is your country of residence?*
Are you an end-user or re-seller of this drive?*
Photos of the front and backside of the entire SSD clearly indicating the serial number on the label on the drive.**


Ampak mene je predvsem zmotilo, da bi moral poslikati se SSD. Enostavno laptopa za to res ne grem odpirat. Vsi podatki se vidijo iz Samsung Magiciana.

Si moral kaj takega posiljat pri kaksnem drugem RMA-ju?

bluefish ::

Am, če delaš RMA, daš itak problematično komponento ven. Ali pač?

kixs ::

Pac trmast, ko ni treba :lol:

Vsake toliko casa je javil neko CRC napako. Zato sem dal RMA. Sam sistem v bistvu ni kaj veliko jamral - razen enega kupa media errorjev v SMART-u. Zato tudi nisem bil preprican ali bo sel RMA sploh skozi in se "matrat" z odpiranjem laptopa, da bo potem zavrnjeno. No, trajalo je se eno leto, da so se bad sektorji res pojavili in se kak mesec, da sem nabavil drugi disk.

Zanimivo mi je, da so takrat potrebovali cel kup dokazil. Zdaj je dovolj serijska, racun in opis napake - brez kaksnih dokazil ala screenshotov in fotk diska in to preko web vmesnika. Prej pa vse preko maila.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Samsung popravil hrošča, ki je žrl SSD-je

Oddelek: Novice / Diski
114334 (1596) yani2000
»

Kako pravilno kriptirati dva SSD diska?

Oddelek: Pomoč in nasveti
193717 (3030) fosil
»

SSD disk-Računalnik zamrzne

Oddelek: Pomoč in nasveti
295144 (4576) styled
»

Kaj je to fora samsung diskov

Oddelek: Pomoč in nasveti
211976 (948) kmetek

Več podobnih tem