» »

Marketingerji

Marketingerji

bizgech ::

Opažam, da se vse več ljudi ukvarja z marketingom, berem nazive kot so digital marketing, marketing assistant, strokovnjak za marketing, vodja marketinga itd.

Kdo točno so marketingerji? Kaj in kako/s čim delajo? Kakšna znanja mora imeti nekdo, ki je v marketingu?

Če rabim spletno trgovino, bom potreboval programerja, torej nekoga, ki zna programirati. Kako zgleda programiranje mi je tudi znano.
Če želim imeti čim več zadetkov in obiska v trgovini, bom potreboval nekoga z znanjem optimizacije, recimo seo strokovnjaka. Kako zgleda seo mi je tudi znano.
V katerem primeru bom potem potreboval marketingerja?

pegasus ::

Ko boš prepričeval ljudi, da a) rabijo kupit izdelek, ki ga ponujaš in b) morajo to storiti točno pri tebi.

bizgech ::

pegasus je izjavil:

Ko boš prepričeval ljudi, da a) rabijo kupit izdelek, ki ga ponujaš in b) morajo to storiti točno pri tebi.


Se pravi, da jih ne potrebujem. Analizirati konkurenco, izboljšati svoj izdelek/storitev in predstaviti prednosti pred drugimi pa menda zna vsak.

Ghost7 ::

Ponavad pride marketingar, ko se lastniku več ne da ukvarjat s prodajo.

Delo dobi največji nastopač, ki z lastnikom naveže "kje si care" odnos.
Imajo cel žur, dovoljeno jim je vse (tudi alkohol na mizi), špilajo frajerje, po firmi špilajo šefe.
Potujejo po svetu, se slikajo z vsemi strankmani ob dragih koktejlih in objavlajo firmi po emailih kolk je vse kul, da pokažejo kolk so dobri (obenem je delavcem slabo, ker vejo da od tega zapravljanja nimajo nič), seveda nenormalno zapravljajo in živijo na veliki nogi na službeno kartico.
Seveda imajo drage prenosnike in iphoneje, ker lastnika prepričajo, da morjao furat imiđ uspešne firme, ki si luksuz lahko privošči, ker je dobro stoječa firma in je to dobra garancija. Psihološki učinek.
So dobri gobcači in stranki prodajo in obljubijo vse v nerazumnih rokih.

Ko prodajo iščejo naprej, hebanje s stranko pa dobi project manager (ki se potem tudi s stranko ukvarja in razlaga zakaj je nekaj obljubljenega nemogoče narest in pa seveda zakaj ne naslednji mesec).

Seveda, ker je prodal in "prinesel" denar, je bestič od direktorja.

Po dveh letih rabijo "nove izzive" in spizdijo drugam, preden lastnik dojame kakšno pizdarijo mu je naredil in da se v firmi dogaja nenormalna fluktuacija, ker imajo že vsi dosti slabe klime v firmi, nerealnih rokov in pričakovanj, ter vsakotedenskega jebanja zakaj ni narejeno to in to.

Pride nov, ki ponovi zgodbo.

To so lastne izkušnje z bivšo firmo.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

pegasus ::

bizgech je izjavil:

Se pravi, da jih ne potrebujem. Analizirati konkurenco, izboljšati svoj izdelek/storitev in predstaviti prednosti pred drugimi pa menda zna vsak.
Drži, če veš kaj nudiš in veš, da je to daleč bolje od ostale ponudbe na trgu. Glej, kako se tega loteva npr. Tesla, brez marketingarjev, brez PR oddelka, le en tič na twittru ;)

Voss ::

Ghost7 je izjavil:


Seveda, ker je prodal in "prinesel" denar, je bestič od direktorja.


Torej praviš, da so ubistvu za vsako podjetje neprecenljiv faktor?

Ghost7 ::

Voss je izjavil:

Ghost7 je izjavil:


Seveda, ker je prodal in "prinesel" denar, je bestič od direktorja.


Torej praviš, da so ubistvu za vsako podjetje neprecenljiv faktor?


Če takole vzameš iz konteksta (in za ta trenutek in ne kaj bo čez mesec, leto, 5 let), potem absolutno DA.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Voss ::

Ghost7 je izjavil:

Voss je izjavil:

Ghost7 je izjavil:


Seveda, ker je prodal in "prinesel" denar, je bestič od direktorja.


Torej praviš, da so ubistvu za vsako podjetje neprecenljiv faktor?


Če takole vzameš iz konteksta (in za ta trenutek in ne kaj bo čez mesec, leto, 5 let), potem absolutno DA.


Tudi ti bolj ali manj opisuješ salesmana... Je pa res, da se dostiktat "nevede" združi te funkcije v eno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voss ()

LukiYo ::

Ghost7 je izjavil:

Ponavad pride marketingar, ko se lastniku več ne da ukvarjat s prodajo.

Delo dobi največji nastopač, ki z lastnikom naveže "kje si care" odnos.
Imajo cel žur, dovoljeno jim je vse (tudi alkohol na mizi), špilajo frajerje, po firmi špilajo šefe.
Potujejo po svetu, se slikajo z vsemi strankmani ob dragih koktejlih in objavlajo firmi po emailih kolk je vse kul, da pokažejo kolk so dobri (obenem je delavcem slabo, ker vejo da od tega zapravljanja nimajo nič), seveda nenormalno zapravljajo in živijo na veliki nogi na službeno kartico.
Seveda imajo drage prenosnike in iphoneje, ker lastnika prepričajo, da morjao furat imiđ uspešne firme, ki si luksuz lahko privošči, ker je dobro stoječa firma in je to dobra garancija. Psihološki učinek.
So dobri gobcači in stranki prodajo in obljubijo vse v nerazumnih rokih.

Ko prodajo iščejo naprej, hebanje s stranko pa dobi project manager (ki se potem tudi s stranko ukvarja in razlaga zakaj je nekaj obljubljenega nemogoče narest in pa seveda zakaj ne naslednji mesec).

Seveda, ker je prodal in "prinesel" denar, je bestič od direktorja.

Po dveh letih rabijo "nove izzive" in spizdijo drugam, preden lastnik dojame kakšno pizdarijo mu je naredil in da se v firmi dogaja nenormalna fluktuacija, ker imajo že vsi dosti slabe klime v firmi, nerealnih rokov in pričakovanj, ter vsakotedenskega jebanja zakaj ni narejeno to in to.

Pride nov, ki ponovi zgodbo.

To so lastne izkušnje z bivšo firmo.


Nor opis, poznam par takih :)

sci3nc3 ::

Ghost7 je izjavil:


Delo dobi največji nastopač, ki z lastnikom naveže "kje si care" odnos.
Imajo cel žur, dovoljeno jim je vse (tudi alkohol na mizi), špilajo frajerje, po firmi špilajo šefe.
Potujejo po svetu, se slikajo z vsemi strankmani ob dragih koktejlih in objavlajo firmi po emailih kolk je vse kul


Lahko samo potrdim goraj citirano. Sem bil enkrat (v popoldanskih urah - izven delovnega časa) povabljen v neko fancy restavracijo na nek sestanek. Notri so bili sami biznismeni, podjetniki, lastniki firm, taki, ki obračajo (perejo?) milijone. Večina se jih med seboj niti ni poznala. Skupno so imeli samo to, da so bili vabljeni. Jaz uradno sploh nisem bil vabljen, ampak me je naknadno povabil eden od njih z namenom sestanka in prosil, da druženje podaljšam. Sledila je nekakšna zabava. Hrane in (predvsem) pijače je bilo na pretek. Vse lepo in prav, dokler se za sosednjo mizo eden ni konkretno nalil - postal je žaljiv, začel nekaterim groziti, se na glas hvalisati s svojim "dosežkom", nespoštljivo se je vedel do natakaric (na meji spolnega nadlegovanja), razbilo se je tudi nekaj kozarcev... najbrš bi prišlo tudi do pretepa, če ne bi posredoval varnostnik in ga odpravil ven. Kasneje sem izvedel, da je lastnik kar velike in uspešne firme.

Tip se mi je kar smilil, pravzaprav cela elita tam... namesto, da bi doma ob družini počivali, svoj "prosti" čas porabijo za taka druženja in zabave, da se špilajo frajerje in spoznajo kakšno veliko ribo, ki jim prinese denar. Spoznaš enega, spoznaš drugega, pa tretjega... vsak ti natoči kozarec in valda se ne spodobi zavrniti... naenkrat si opit in začneš z izgredi. Čeprav si uspešen lastnik velike firme, te po videnem večina prisotnih označi kot razgrajača, ki ne pozna meje.... glas se pa itak zelo hitro širi.

Marketinger neke velike dodane vrednosti nima. Uspešen je samo zato, ker pozna velike ribe. Posledično to pomeni, da se z malo "slabšim" (v finančnem smislu) ne bo družil, razen kadar pri njem vidi možnost zaslužka. Sam sem daleč od marketinga, ampak, če v nečem vidim dodano vrednost, ki je konkurenca nima, bom tako stvar z lahkoto prodal.

shock ::

Ghost7 je izjavil:

Ponavad pride marketingar, ko se lastniku več ne da ukvarjat s prodajo.

Delo dobi največji nastopač, ki z lastnikom naveže "kje si care" odnos.
Imajo cel žur, dovoljeno jim je vse (tudi alkohol na mizi), špilajo frajerje, po firmi špilajo šefe.
Potujejo po svetu, se slikajo z vsemi strankmani ob dragih koktejlih in objavlajo firmi po emailih kolk je vse kul, da pokažejo kolk so dobri (obenem je delavcem slabo, ker vejo da od tega zapravljanja nimajo nič), seveda nenormalno zapravljajo in živijo na veliki nogi na službeno kartico.
Seveda imajo drage prenosnike in iphoneje, ker lastnika prepričajo, da morjao furat imiđ uspešne firme, ki si luksuz lahko privošči, ker je dobro stoječa firma in je to dobra garancija. Psihološki učinek.
So dobri gobcači in stranki prodajo in obljubijo vse v nerazumnih rokih.

Ko prodajo iščejo naprej, hebanje s stranko pa dobi project manager (ki se potem tudi s stranko ukvarja in razlaga zakaj je nekaj obljubljenega nemogoče narest in pa seveda zakaj ne naslednji mesec).

Seveda, ker je prodal in "prinesel" denar, je bestič od direktorja.

Po dveh letih rabijo "nove izzive" in spizdijo drugam, preden lastnik dojame kakšno pizdarijo mu je naredil in da se v firmi dogaja nenormalna fluktuacija, ker imajo že vsi dosti slabe klime v firmi, nerealnih rokov in pričakovanj, ter vsakotedenskega jebanja zakaj ni narejeno to in to.

Pride nov, ki ponovi zgodbo.

To so lastne izkušnje z bivšo firmo.


Sprašujem se, če si slučajno moj sodelavec? Prejšnji teden sem se isto pogovarjal o tem z mojim sodelavcem :D

HotBurek ::

Če želim imeti čim več zadetkov in obiska v trgovini, bom potreboval nekoga z znanjem optimizacije, recimo seo strokovnjaka.

Jst pravim, da SEO nima (skoraj) nikakeršnega vpliva na rangiranje.

Rangira se po hirearhiji; več "ljudi" kot te pozna, višje si rangiran. Amazon, eBay, AliExpress (v tujini) in Mercator/Špar/TušCC (pri nas) bodo vedno na/pri vrhu, ne glede na to, da so ti pejđi bistveno bljižje level "pofl", kot nek 100% SEO (+ performance) ideal.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

Stikalo ::

HotBurek je izjavil:

Če želim imeti čim več zadetkov in obiska v trgovini, bom potreboval nekoga z znanjem optimizacije, recimo seo strokovnjaka.

Jst pravim, da SEO nima (skoraj) nikakeršnega vpliva na rangiranje.

Rangira se po hirearhiji; več "ljudi" kot te pozna, višje si rangiran. Amazon, eBay, AliExpress (v tujini) in Mercator/Špar/TušCC (pri nas) bodo vedno na/pri vrhu, ne glede na to, da so ti pejđi bistveno bljižje level "pofl", kot nek 100% SEO (+ performance) ideal.



Se pozna marsikaj na kar lahko vpivaš.
1. hitrost spletne strani
2. prilagojenost mobilnim napravam
3. zunanje povezave
4. pravilna formulacja besedil/kjučnih besed

to so poglavitini in to lahko en komot malo pošramfa in računa :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Stikalo ()

HotBurek ::

Ok, pod 1 in 2 so čisto tehnične reči, vsak lahko to naredi, in na rangiranje (na googlu) ne bo to imelo nobenega vpliva.

Pod 3 je pa že druga pesem. Imet spam strani, ki bodo linkale na tvojo, bo kvečjemu tvoj page znižal na rankingu. Da bo pa kdo iz kvalitetnih strani linka na tvojo strna, se bo pa že moglo "nekaj" zgodit.

Pod 4 pa ne zastopim točno. Ali lahko dopišeš, mogoče kak primer?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

mr_chai ::

Oni niso marketingerji noooooo, to so GrOwTh HaCkErJi zdj že lep čas.

S čim se oni ukvarjajo ? Ja na tik toku visijo ;)

kuall ::

marketingerji so prodajalci. duh. pomembna veščina, ni dvoma.

ljudje radi izumljajo nove besede, čeprav stare že obstajajo. bizaren pojav. beseda pride iz mode pa izumijo novo. podobno kot levaki, ko jim pride iz mode stranka in naredijo novo, ki je ista samo ime ima drugo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

sci3nc3 ::

kuall je izjavil:

marketingerji so prodajalci. duh. pomembna veščina, ni dvoma.


Ne, prodajalci so tisti s spletnimi (ali fizičnimi) trgovinami. Če ima veliko obiska in ni zmožen prodati, potem je slab prodajalec.
Marketing je samo šminka. Valda ne bo trgovec priznal, da je nesposoben prodajati - raje bo rekel, da je marketinger zanič.

Kot rečeno, jaz dodane vrednosti v marketingu ne vidim. Sem bolj "old-skul" in prisegam na dobri stari pregovor: Dober glas seže v deveto vas.
Prodaj kvalitetno storitev / izdelek pa bodo ljudje sami poskrbeli za tvojo prepoznavnost.

Mike_Rotch ::

Če rabim spletno trgovino, bom potreboval programerja, torej nekoga, ki zna programirati. Kako zgleda programiranje mi je tudi znano.
Če želim imeti čim več zadetkov in obiska v trgovini, bom potreboval nekoga z znanjem optimizacije, recimo seo strokovnjaka. Kako zgleda seo mi je tudi znano.
V katerem primeru bom potem potreboval marketingerja?


Če hočeš dobro spletno trgovino potrebuješ predvsem nekoga, ki razume spletno prodajo. Programiranje je postranskega pomena, sploh danes, ko imaš na voljo milijon no-code orodji.

Sicer je pa izraz "marketingar" precej širok. Lahko bi rekel, da SEO optimizacija spada pod marketing.

Tole je npr. pogosta definicija marketinga: "the action or business of promoting and selling products or services, including market research and advertising."

Konkretno večina "digitalnih marketerjev" dela:

- Oglaševanje na raznih CPC mrežah. Facebook, google ads itd.
- Piše prodajna besedila na webu, emailu, socialnih omrežjih...
- Dela različne avtomatizacije. Npr. email sporočila in in-app sporočila, ki se sprožijo, ko uporabnik nekaj naredi. Verjetno najbolj znan (in hkrati najbolj neumen) je tisti "cart abandonment" mail, ko ti trgovci pošljejo mail "nekaj si pozabil v košarici).
- Optimizira konverzijo spletnih strani, naprimer z A/B testi.

IMHO je "marketer" sicer precej useless poklic, po drugi strani pa je dobro poznavanje marketinga ključno za večino zaposlenih, od programerjev, dizajnerjev, ljudi na help desku...

Bellzmet ::

Ghost7 je izjavil:

Ponavad pride marketingar, ko se lastniku več ne da ukvarjat s prodajo.

Delo dobi največji nastopač, ki z lastnikom naveže "kje si care" odnos.
Imajo cel žur, dovoljeno jim je vse (tudi alkohol na mizi), špilajo frajerje, po firmi špilajo šefe.
Potujejo po svetu, se slikajo z vsemi strankmani ob dragih koktejlih in objavlajo firmi po emailih kolk je vse kul, da pokažejo kolk so dobri (obenem je delavcem slabo, ker vejo da od tega zapravljanja nimajo nič), seveda nenormalno zapravljajo in živijo na veliki nogi na službeno kartico.
Seveda imajo drage prenosnike in iphoneje, ker lastnika prepričajo, da morjao furat imiđ uspešne firme, ki si luksuz lahko privošči, ker je dobro stoječa firma in je to dobra garancija. Psihološki učinek.
So dobri gobcači in stranki prodajo in obljubijo vse v nerazumnih rokih.

Ko prodajo iščejo naprej, hebanje s stranko pa dobi project manager (ki se potem tudi s stranko ukvarja in razlaga zakaj je nekaj obljubljenega nemogoče narest in pa seveda zakaj ne naslednji mesec).

Seveda, ker je prodal in "prinesel" denar, je bestič od direktorja.

Po dveh letih rabijo "nove izzive" in spizdijo drugam, preden lastnik dojame kakšno pizdarijo mu je naredil in da se v firmi dogaja nenormalna fluktuacija, ker imajo že vsi dosti slabe klime v firmi, nerealnih rokov in pričakovanj, ter vsakotedenskega jebanja zakaj ni narejeno to in to.

Pride nov, ki ponovi zgodbo.

To so lastne izkušnje z bivšo firmo.


Heh dobro napisano...dejansko kot je.

TheBlueOne ::

bizgech je izjavil:


Če rabim spletno trgovino, bom potreboval programerja, torej nekoga, ki zna programirati. Kako zgleda programiranje mi je tudi znano.
Če želim imeti čim več zadetkov in obiska v trgovini, bom potreboval nekoga z znanjem optimizacije, recimo seo strokovnjaka. Kako zgleda seo mi je tudi znano.
V katerem primeru bom potem potreboval marketingerja?


Tisti, ki razmislja predvsem o marketingu bo poznal specificna orodja za marketing. Imas jih na prakticno vseh platformah, Google ima svojega itn. Tisti, ki dela z marketingom bo tudi poznal terminologije in se verjetno dosti bolj kot programerji zavedal kaj so trenutni trendi. Skratka bo na tekocem. Kot drugo bo znal pokazati v kaj vlagati resurse, prilagajati cenovne politike, delati projekcije gibanja cen, morda zacensi z minusom itn. Potem bo znal ocenit kateri produkt sploh ni OK in povedati kam se je treba usmerit, da tehniki ne mecejo stran casa.

Tehniki si praviloma ne znajo predstavljati zakaj sploh imeti koga, ki ima to specificno znanje, ker nimajo pojma kaksni so prijemi, kaksne so casovke, kako se je treba prilagajati. Praviloma naredijo nekaj kar mislijo, da je super, ko pa ne deluje pa krivijo univerzum. In zna biti, da je super, samo ne deluje na marketu.

Naceloma nekdo, ki obvlada marketing lazje uspe kot tehnik, ker tehnika vseeno dobis lazje kot nekoga, ki obvlada marketing. Imas tipe, ki so postali milionarji s kaksno shopify kombinacijo z neko proizvodnjo. Minimalno znanja okoli spletnih strani, samo poklikas, v glavnem pa potrebujes znanje marketinga, da se igras s stevilkami, orodji za analizo itn.

Zgodovina sprememb…

ginekk ::

Ghost7 je izjavil:

Ponavad pride marketingar, ko se lastniku več ne da ukvarjat s prodajo.

Delo dobi največji nastopač, ki z lastnikom naveže "kje si care" odnos.
Imajo cel žur, dovoljeno jim je vse (tudi alkohol na mizi), špilajo frajerje, po firmi špilajo šefe.
Potujejo po svetu, se slikajo z vsemi strankmani ob dragih koktejlih in objavlajo firmi po emailih kolk je vse kul, da pokažejo kolk so dobri (obenem je delavcem slabo, ker vejo da od tega zapravljanja nimajo nič), seveda nenormalno zapravljajo in živijo na veliki nogi na službeno kartico.
Seveda imajo drage prenosnike in iphoneje, ker lastnika prepričajo, da morjao furat imiđ uspešne firme, ki si luksuz lahko privošči, ker je dobro stoječa firma in je to dobra garancija. Psihološki učinek.
So dobri gobcači in stranki prodajo in obljubijo vse v nerazumnih rokih.

Ko prodajo iščejo naprej, hebanje s stranko pa dobi project manager (ki se potem tudi s stranko ukvarja in razlaga zakaj je nekaj obljubljenega nemogoče narest in pa seveda zakaj ne naslednji mesec).

Seveda, ker je prodal in "prinesel" denar, je bestič od direktorja.

Po dveh letih rabijo "nove izzive" in spizdijo drugam, preden lastnik dojame kakšno pizdarijo mu je naredil in da se v firmi dogaja nenormalna fluktuacija, ker imajo že vsi dosti slabe klime v firmi, nerealnih rokov in pričakovanj, ter vsakotedenskega jebanja zakaj ni narejeno to in to.

Pride nov, ki ponovi zgodbo.

To so lastne izkušnje z bivšo firmo.


Kar si opisal so prodajalci. Tržniki (marketingarji) pa se ukvarjajo kako predstavit produkt v najboljši luči v primerjavi s konkurenco in kako sploh plasirat to informacijo, da doseže ciljno skupino kupcev.

Kdor misli da jih ne rabi, je bodisi obrtnik, bodisi neizkušen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Shegevara ::

Ja mal je vazn tud kaj prodajas in komu.

Če prodajaš neke industrijske pol-proizvode so tvoje stranke u hudi večini abaolutno racionalne in gledajo lastnosti. Rečemo, da se dober produkt sam prodaja.

Če pa prodajaš neke hladilnike ali pa avtomobilsko znamko pa lahko usekaš tudi po emocionalnih strankah.

In vse kar marketingarji počno je, da v branžah servirajo trgovcem dovolj velik tok potencialnih kupcev, da jih lahko prodajalci naprej skonvertirajo potencial v dejanske €€€

sci3nc3 ::

ginekk je izjavil:


Kdor misli da jih ne rabi, je bodisi obrtnik, bodisi neizkušen.


Rabiš samo nekoga z gobcem in znanjem za uporabo le-tega. Malo uporabi psihološki učinek, malo naklada, kaj imaš ti boljše kot konkurenca in kako se boš zaj*, če boš nekaj kupil pri sosedu in ne pri nas. Prisanje prodajnih člankov in uporaba oglaševalskih orodij pa ni nobena znanost - kdor se je sposoben naučiti programiranja, bo tudi to sposoben.

TheBlueOne ::

sci3nc3 je izjavil:

ginekk je izjavil:


Kdor misli da jih ne rabi, je bodisi obrtnik, bodisi neizkušen.


Rabiš samo nekoga z gobcem in znanjem za uporabo le-tega. Malo uporabi psihološki učinek, malo naklada, kaj imaš ti boljše kot konkurenca in kako se boš zaj*, če boš nekaj kupil pri sosedu in ne pri nas. Prisanje prodajnih člankov in uporaba oglaševalskih orodij pa ni nobena znanost - kdor se je sposoben naučiti programiranja, bo tudi to sposoben.


Nekateri verjetno niti malo ne pozante marketinga, ce ste prepricani, da nekdo, ki je lahko b.p. iz univezitetnega okolja na koncu prodaja po cigansko. Imate dosti otrocjo predstavo kompleksnega podrocja.

Ce obvladas ta orodja predvidevam, da si minimalno milionar? Ce nisi, potem jih ne obvladas. Je pa kombinacija tehnika in poznavalca marketinga pogosta pot do uspeha. Ampak teh ljudi ne bos videl govoriti negativno o marketingu kakor pocnete laiki tukaj. Bo verjetno za marketing slo vec casa, ker tezje outsoursas. Ko pa imas denar pa dejansko delas samo se marketing in koristis tehnike, ki so miselno omejeni, da ti kucajo kodo. Vidim, da je tega kar dosti in mi je prav smesno kako ljudje, ki znajo uporabljati osnovno logiko ne vidijo nekaj tako ocitnega.

Mato989 ::

Ghost7 je izjavil:

Ponavad pride marketingar, ko se lastniku več ne da ukvarjat s prodajo.

Delo dobi največji nastopač, ki z lastnikom naveže "kje si care" odnos.
Imajo cel žur, dovoljeno jim je vse (tudi alkohol na mizi), špilajo frajerje, po firmi špilajo šefe.
Potujejo po svetu, se slikajo z vsemi strankmani ob dragih koktejlih in objavlajo firmi po emailih kolk je vse kul, da pokažejo kolk so dobri (obenem je delavcem slabo, ker vejo da od tega zapravljanja nimajo nič), seveda nenormalno zapravljajo in živijo na veliki nogi na službeno kartico.
Seveda imajo drage prenosnike in iphoneje, ker lastnika prepričajo, da morjao furat imiđ uspešne firme, ki si luksuz lahko privošči, ker je dobro stoječa firma in je to dobra garancija. Psihološki učinek.
So dobri gobcači in stranki prodajo in obljubijo vse v nerazumnih rokih.

Ko prodajo iščejo naprej, hebanje s stranko pa dobi project manager (ki se potem tudi s stranko ukvarja in razlaga zakaj je nekaj obljubljenega nemogoče narest in pa seveda zakaj ne naslednji mesec).

Seveda, ker je prodal in "prinesel" denar, je bestič od direktorja.

Po dveh letih rabijo "nove izzive" in spizdijo drugam, preden lastnik dojame kakšno pizdarijo mu je naredil in da se v firmi dogaja nenormalna fluktuacija, ker imajo že vsi dosti slabe klime v firmi, nerealnih rokov in pričakovanj, ter vsakotedenskega jebanja zakaj ni narejeno to in to.

Pride nov, ki ponovi zgodbo.

To so lastne izkušnje z bivšo firmo.



Vrhunsko si me nasmejal... skoraj točno tako je, sicer ti govoriš bolj o KOEMRCIALISTIH ampak tudi to je del marketing ekipe ja =) :))
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Tidule ::

sci3nc3 je izjavil:

kuall je izjavil:

marketingerji so prodajalci. duh. pomembna veščina, ni dvoma.


Ne, prodajalci so tisti s spletnimi (ali fizičnimi) trgovinami. Če ima veliko obiska in ni zmožen prodati, potem je slab prodajalec.
Marketing je samo šminka. Valda ne bo trgovec priznal, da je nesposoben prodajati - raje bo rekel, da je marketinger zanič.

Kot rečeno, jaz dodane vrednosti v marketingu ne vidim. Sem bolj "old-skul" in prisegam na dobri stari pregovor: Dober glas seže v deveto vas.
Prodaj kvalitetno storitev / izdelek pa bodo ljudje sami poskrbeli za tvojo prepoznavnost.


In točno to je marketing, tako, da ne vem kako točno ne vidiš dodane vrednosti v marketingu.

Ljudje imate bistveno preveč poenostavljen pogled na to kaj je marketing, kar je pogosto posledica tega, da v življenju še niste bili na položaju, kjer bi se o tem resno razpravljalo in na tem resno delalo. Glede na napisano se večini poznavanje marketinga zaključi pri tipični slovenski foušiji, kako so oni edini, ki delajo in bi brez njih firma propadla, medtem ko se vsi višje nad njimi samo sončijo in preseravajo.

V resnici pa je marketing vse kaj več kot samo japi z ipadom, ki skače od stranke do stranke. Tako kot pametovanje kako se izdelki prodajajo sami od sebe. Super, če si garažna firma v spodnjem dupleku, ki ima za ciljno skupino maribor z okolico. Potem to še gre. Ko pa enkrat govoriš o globalnem trgu pa je potrebna zelo jasna strategija kaj, kako in komu prodajat(in to je naloga marketinga). Da si na ta vprašanja lahko odgovoriš je naprej potrebno naredit analizo potencialnih trgov (tudi to je marketing) in ko imaš strategijo postalvjeno je potrebno dejansko to izpeljat (kar je spet marketing).

Marketing ni nekaj kar bi bilo povsem ločeno ali skoncentrirano na nekega posoameznika. Marketing je tako kot vse ostalo v resnem podjetju, del celovitega poslovanja.

brbr21 ::

Ghost7 je izjavil:

Ponavad pride marketingar, ko se lastniku več ne da ukvarjat s prodajo.

Delo dobi največji nastopač, ki z lastnikom naveže "kje si care" odnos.
Imajo cel žur.....dbo.

To so lastne izkušnje z bivšo firmo.

Kaj te zadržuje, če je to tako fino delovno mesto? Go for it...
Peezda, kaj bi jaz dal, da bi bil (spet) programer... pride ob sedmi, gre ob treh, sedi cel dan, bulji v monitor, tapka in klika, nonstop visi na kofetku, gre na malico, ko je minuta (ali še bolje sekunda) za malico , s strankami se ne zajebava.... skratka dream job.

En (v preteklosti super, danes skret) bend iz juge je prepeval: Crno-bijeli svijet, Crno-bijeli svijet....

Grizzly ::

brbr21 je izjavil:


Peezda, kaj bi jaz dal, da bi bil (spet) programer... pride ob sedmi, gre ob treh, sedi cel dan, bulji v monitor, tapka in klika, nonstop visi na kofetku, gre na malico, ko je minuta (ali še bolje sekunda) za malico , s strankami se ne zajebava.... skratka dream job.


Odvisno kaj programiraš in za koga programiraš. Imaš firme, ki imajo samo enega programerja in ko se tik pred iztekom tvojega delovnika zazvoni telefon in bo nekaj treba nujno rešit, boš lahko ti še v pisarni, ko bodo drugi že dolgo doma.
Ali pa primer, ko ob 19:00 stranka odkrije, da nekaj ne dela in nato pokliče direktorja firme... kaj misliš, koga bo ob 19:05 klical direktor, da reši problem? Če je bila celotna zadeva šlampasto sprogramirana (samo z namenom, da se je čim prej prodalo) boš lahko visel za računalnikom tudi do 1:00. Govorim ti iz lastnih izkušenj.
Pa gledam naše programerje... včasih za ekranom sedi cela ekipa in testirajo, zakaj stvar ne dela in kje je sploh napaka. Ko se napaka končno odkrije, se vsem razen enemu odvali kamen iz srca... tisti eden pa ga konkretno nahebe. Ni časa za kavice, prigrizke, tudi malico je treba kdaj spustiti. Napeti bitki s časom prištej še nujne in nenujne distrakcije v delovnem okolju.

Tidule ::

zgrešil si zelo očiten sarkazem...

mojca ::

bizgech je izjavil:

Opažam, da se vse več ljudi ukvarja z marketingom, berem nazive kot so digital marketing, marketing assistant, strokovnjak za marketing, vodja marketinga itd.

Kdo točno so marketingerji? Kaj in kako/s čim delajo? Kakšna znanja mora imeti nekdo, ki je v marketingu?


Pri nas imamo profi fotografa in oblikovalca, ki dela huuuuuude fotke, oblikuje 3D modele, snema video, obdeluje videe in fotografije, kar naprej se tiska/veze razne majice, kape, šalčke, podloge za miši, nalepke za flaške z borovničkami, tako za zaposlene kot za stranke in naključne mimoidoče, ... Oblikujejo vse brošure, produktne kataloge, izgled štantov po sejmih, ... Skrbijo za videz in generalno strukturo spletne strani, da bo bolj privabila stranke in potencialne kadre, ... Valda imaš v marketingu tudi kakšnega študenta, ki skrbi za redno obljavljanje novic na FB, LinkedIn-u ipd.

Robocop1 ::

Poznam ogromno marketingarjev s kakšnimi družboslovnimi ali kvazi faksi, ki drugje niso zaposljivi, ampak ker poznajo nekaj osnovnih spletnih orodij in računalniških programov za delo s slikami/zvokom/videem ter znajo opletati z jezikom, so kao v marketingu.

Osebne izkušnje s takimi: direktor navdušen, koliko prodajo in po kakšni ceni. V resnici pa nimajo pojma, kaj prodajajo... kdaj tudi popolnoma neizvedljive stvari (vsaj za dogovorjeno ceno ne). Ampak veljajo za carje, kader ki je zadolžen za realizacijo pa izpade nesposoben.

IL_DIAVOLO ::

Nimajo odprtega mesta za bluzerje in so si izmislili malo bolj fancy naziv.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kuall ::

marketingerji/prodajalci sploh niso bluzerji. v kapitalizmu je to pač pomembna pozicija.
so pa bluzerji ljudje, ki izumljajo novo besedo marketinger za čist ok besedo prodajalec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

CopiumRovte ::

Sj noben ne prav, da ni vrednosti v marketingu, itak da je in marketing je na koncu še najbolj pomembna stvar. Ko mi "tehniki" programerji mal udrihamo po vas japijih, je to zato, ker nam gre v bistvu na jetra, da smo prišli do tega, da moramo na ljudi gledati, kot ovčice, ki jih bomo prepričali v nekaj. In tuki se danes uporablja že tudi dark patterne. Na živce nam gre tudi to, da mladi več niso sposobni si vzeti več časa, kot 4 sekunde za ogled enga tiktok videja itd... Pač v information overload svetu živimo in moramo tekmovati za eyeballs! In to je tist kar me moti, ko delate celo neko kvazi znanost, kako boste dobil čim več parov oči in klikov in podobna jajca.

In pol merite neke učinke in se tapkate po prsih kako vam je kampanja uspela, a na koncu je bilo lahko samo stvar naključja.


In to stalno odkrivanje te tople vode okoli marketinga, ker se skoz neki spreminja. Sj je res, da se, mogoče kmalu tik-tok ne bo več in, mogoče linkedin ne bo več in...čeprav ravno gledam, da bodo imeli nek seminar kako delat content na linkedinu itd...v glavnem BLABALBALABLABLA

V bistvu izdelka/storitve danes ne moreš več prodati brez teh smeti, ki jih marketingerji outputajo. In te smeti bolj veščemu uporabniku kar konkretno poslabšajo generalni UX na spletu. V zadnjih 10 letih so marketirji tolk zasmetil interneti, da tudi iskalniki kokr je google search ne dajejo več tistih rezultatov, ki bi jih hotel in moram uporabljati specialne iskalnike.

Mike_Rotch ::

Robocop1 je izjavil:

Poznam ogromno marketingarjev s kakšnimi družboslovnimi ali kvazi faksi, ki drugje niso zaposljivi, ampak ker poznajo nekaj osnovnih spletnih orodij in računalniških programov za delo s slikami/zvokom/videem ter znajo opletati z jezikom, so kao v marketingu.

Osebne izkušnje s takimi: direktor navdušen, koliko prodajo in po kakšni ceni. V resnici pa nimajo pojma, kaj prodajajo... kdaj tudi popolnoma neizvedljive stvari (vsaj za dogovorjeno ceno ne). Ampak veljajo za carje, kader ki je zadolžen za realizacijo pa izpade nesposoben.


Torej, ljudje s "kvazi faksi", ki niso zaposljivi so ljudje z dobrimi službami s katerimi so vsi v firmi zadovoljni?

hmm :)

In pol merite neke učinke in se tapkate po prsih kako vam je kampanja uspela, a na koncu je bilo lahko samo stvar naključja.


No ja, za vas tehnike programeje ne vem. Ampak vsakemu marketingarju, ki je kaj vreden so jasni koncepti kot je npr. statistična značilnost.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Spletna trgovina - neresnost ali kaj drugega? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
696379 (2975) nergac
»

Kako nas ropa farma industrija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
707537 (5742) TineTone
»

Opcije izdelave spletne strani za podjetje (strani: 1 2 )

Oddelek: Izdelava spletišč
9916145 (12622) BigWhale
»

Cena manjše spletne trgovine

Oddelek: Izdelava spletišč
4217420 (16292) Spy
»

Red Hat imun na gospodarsko krizo

Oddelek: Novice / Rezultati
167164 (6132) r0ker

Več podobnih tem