» »

Nakup avtomobila

Nakup avtomobila

XIIT ::

Na kratko: Kaj vam je pomembno pri nakupu vozila?

Raje kupite nov avto z manj opreme ali rabljenega z več opreme (za isti denar)?
Starost pod x let, manj kot y kilometrov? Poceni rezervni deli? Servis na vsakem vogalu?
Kaj mora nujno imeti? (Tempomat, parkirna kamera, 4x4, ogrevani sedeži, velik tank za gorivo, majhna poraba, dosti konjev)
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

m0LN4r ::

Raje kupite nov avto z manj opreme ali rabljenega z več opreme (za isti denar)?

Odvisno za kaj se avto kupuje. Sicer pa odvisno od kategorije, jaz sem za nov avto brez opreme, kot rabljen z vec, ker ta beseda "oprema" ze kr najeda, k je pun kurac stvari v avtu, ki jih clovek sploh ne rabi. Pa vec stvari je notr, ki se lahko pokvarijo.
Recimo nastavljivo podvozje - Ja
Nastavljiva barva osvetlitve - Ne

Prakticna oprema kot Tempomat, ACC ja, mogoce se android auto, vse ostalo pa brezveze. Igranje igric na ekranu, nastavljanje zvokov prdcev, skratka glupost, ki nima veze z avtom. Recimo imam gretje sedezev, prakticno, ce avto ni v garazi, drugace pa uporabljas kdaj? Parkrat na mesec decembra pa mogoce januarja, drugace pa je clovek itak debelo oblecen v teh mescih.

Starost pod x let, manj kot y kilometrov? Poceni rezervni deli? Servis na vsakem vogalu?

Bolj bi me zanimalo poreklo, kje in kdo ga je vozil, seveda tudi odvisno od avtomobila in ciljne publike.
Servis na vsakem vogalu?
Ni nujno, je pa prakticno, ce je blizu ne pa v sosednjem mestu ali na drugi strani drzave, kot pri kaksni Tesli.

Kaj mora nujno imeti? (Tempomat, parkirna kamera, 4x4, ogrevani sedeži, velik tank za gorivo, majhna poraba, dosti konjev)

Tempomat - Ja
Kamera - Ja, ce je zascitena, da se ne zaserje. Ce je taka da se zaserje, je brezveze, vseeno boljse kot nic.
Ogrevani sedezi - kot sem rekel. Imam avto v 99% casa v garazi doma in na sihtu, ne uporabljam gretja skoraj nikoli.
velik tank za gorivo, majhna poraba, dosti konjev

Narobe.
Pravilno je mahna poraba ALI dosti konjev. Kompromis vmes ni ne tic ne mis.

Kaj vam je pomembno pri nakupu vozila?
Nasplosno pa velja, da mi mora biti vsec na prvi pogled. Konec koncev ga bom gledal vsak dan in bi bilo skoda denarja, ce mi nebi bil vsec. Tako kot pr prakticno vsaki stvari, je do neke mere pomembno, da ti je vsec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Ahim ::

Moje razmisljanje:

Ce je nov, potem ne nek "navit" ampak popolnoma oskubljen, ampak raje svohnejsi motor oziroma manj prestizen pa da ima res vso opremo, ki jo zelim, ce pac ni denarja za takega kot bi ga zares zelel.

Ce bi pa bil rabljen, pa mislim da bi mi bilo najbolj pomembno koliko je prej imel lastnikov (ce je neznana zgodovina, potem me ne bi zanimal), kdo so ti lastniki, kako so delali z avtom (servisi), ali je bil garaziran in seveda da ima vso zeljeno opremo. Pa v primeru rabvljenega bi pustil ze v startu 1000 EUR ali 5% vrednosti novega avta (karkoli od tega pride vec) od razpolozljivega budzeta za prvo rundo servisiranja.

XIIT ::

m0LN4r je izjavil:

Raje kupite nov avto z manj opreme ali rabljenega z več opreme (za isti denar)?

Odvisno za kaj se avto kupuje. Sicer pa odvisno od kategorije, jaz sem za nov avto brez opreme, kot rabljen z vec, ker ta beseda "oprema" ze kr najeda, k je pun kurac stvari v avtu, ki jih clovek sploh ne rabi. Pa vec stvari je notr, ki se lahko pokvarijo.
Recimo nastavljivo podvozje - Ja
Nastavljiva barva osvetlitve - Ne

Bi moral v uvodnem postu malo podrobneje napisati. V mislih sem imel avto, namenjen vsakodnevni vožnji / daily driver.

Sam se bolj nagibam k nakupu rabljenega, da se izognem veliki izgubi vrednosti v prvih nekaj letih, pa da ga ni treba voziti po servisih za stvari, ki jih lahko samo porihtam (npr. menjava olja + filtrov).

m0LN4r je izjavil:

Prakticna oprema kot Tempomat, ACC ja, mogoce se android auto, vse ostalo pa brezveze. Igranje igric na ekranu, nastavljanje zvokov prdcev, skratka glupost, ki nima veze z avtom. Recimo imam gretje sedezev, prakticno, ce avto ni v garazi, drugace pa uporabljas kdaj? Parkrat na mesec decembra pa mogoce januarja, drugace pa je clovek itak debelo oblecen v teh mescih.


m0LN4r je izjavil:

Kaj mora nujno imeti? (Tempomat, parkirna kamera, 4x4, ogrevani sedeži, velik tank za gorivo, majhna poraba, dosti konjev)

Tempomat - Ja
Kamera - Ja, ce je zascitena, da se ne zaserje. Ce je taka da se zaserje, je brezveze, vseeno boljse kot nic.
Ogrevani sedezi - kot sem rekel. Imam avto v 99% casa v garazi doma in na sihtu, ne uporabljam gretja skoraj nikoli.


Gola osnova, ki jo moj avto mora imeti je tempomat, senzor za dež, usnjeni sedeži. Pa udobno podvozje, da ne čutiš vsake flike na cesti. Bonus so potem parking senzorji/kamera ter ACC, lane assist in take zadeve.

m0LN4r je izjavil:

velik tank za gorivo, majhna poraba, dosti konjev

Narobe.
Pravilno je mahna poraba ALI dosti konjev. Kompromis vmes ni ne tic ne mis.

Jaz imam raje par konjev v rezervi, da ne rabim kilometer prazne ceste, preden se odločim za prehitevati v 3-ji pri 4000 rpm.

m0LN4r je izjavil:

Kaj vam je pomembno pri nakupu vozila?
Nasplosno pa velja, da mi mora biti vsec na prvi pogled. Konec koncev ga bom gledal vsak dan in bi bilo skoda denarja, ce mi nebi bil vsec. Tako kot pr prakticno vsaki stvari, je do neke mere pomembno, da ti je vsec.

Ja, Fiat Multipla varianta odpade.

Ahim je izjavil:

Ce bi pa bil rabljen, pa mislim da bi mi bilo najbolj pomembno koliko je prej imel lastnikov (ce je neznana zgodovina, potem me ne bi zanimal), kdo so ti lastniki, kako so delali z avtom (servisi), ali je bil garaziran in seveda da ima vso zeljeno opremo. Pa v primeru rabvljenega bi pustil ze v startu 1000 EUR ali 5% vrednosti novega avta (karkoli od tega pride vec) od razpolozljivega budzeta za prvo rundo servisiranja.

Se strinjam, je fajn da imaš nekaj rezerve za servis oz. da preventivno zamenjaš nekatere stvari.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

kingsix ::

Res super je imet naslednje:
- močnejši motor
- ACC
- parkirni senzorji (ja itak, vi tega ne rabite ker to znate brez, normalno bla bla), mogoče 360 sistem. Jaz pač moram redno parkirat/odparkirat iz prostorov kjer imam na dveh koncih 1cm prostora (dobesedno gre skozi prostor na voljo komaj še prst). So sosedje, ki so "profiči" pametni da to ne rabijo in ko njih gledaš parkirat/odparkirat je prava žalost.
- usnjeni sedeži
- ventilacija sedežev (top shit)
- opozorilo naleta oz zaviranje v sili
- Android auto
- spodoben audio sistem

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

kriptobog ::

-nov avto s cimvec garancije/jamstva
-vsaj 200KM
-4x4
-velik prtljaznik
-avtomatik
-radarski tempomat, line asist
-parking senzorji (za zeno) :))
-gretje sedezev
-senzor za dez
-carplay podpora
-pa se kaj verjetno, itak je zdaj vse to sranje natlaceno ze v vsak avto.

TheBlueOne ::

XIIT je izjavil:

Na kratko: Kaj vam je pomembno pri nakupu vozila?


Osnove zaradi familije:
- Prostoren
- Varen

Ostalo:
- Da se lepo vozi
- Avtomatik
- Aktivni tempomat (ce ga enkrat imas, potem je skoraj sigurno absolutna prioriteta)
- 4x4 zaradi tega kje zivimo
- Da ni presvoh

Kupujemo pa direktno iz operativnih lizingov preko avtohise, ki se za to specializira. Najboljsi deal, ko smo kupovali zadnjic je bil Passat star ca. dve leti, 4x4, DSG 200 konjev ... Najvecja razlika med nov in rabljen.

MIHAc27 ::

Meni je pomembno:
Prostornost
Cena

Seveda je super imeti bombončke kot so tempomat, kljuka... ampak meni je avto prevoz iz A v B in nič kaj več kot to. Poraba je tudi fino, če je nizka ampak se ne vozim toliko, da bi igrala ogromno vlogo. Kupujem pa do 1800ccm zaradi ugodnejšega zavarovanja. Več niti ne rabim, imam še preteško nogo, in je bolje zame, če avto ne leti :)

Likalnik ::

jaz še nisem imel v življenju novega avtomobila pa si lastim svoj avto že 20let...moja punca pa vedno samo nove ampak pri nama si vsak plačuje svoje stroške za svoj avto...tako, da mi je vseeno, če si kupi avijon.

uglavnem jaz vedno gledam...poleg osnovnih stvari, da mi je vizualno všeč in koliko EUREUREUREUR sem pripravljen odšteti.

koliko ima lastnikov...vedno gledam, da sta max 2. Pogledam ali je lastnik preprodajalec ali nekdo kateri je avto vozil redno že par let.

koliko ima prevoženih kilometrov....kar je več kot 100k me ponavadi ne zanima.

kako pogosto so bili delani redni servisi in če so vsi zapiski rednih servisov (poštempljana servisna knjiga in računi)

vsa ostala šara(tempomat, ogrevanje/hlajenje sedežev, android radio, ogrevana ogledala, usnje itd.) so samo bonus točke katere pač so ali pa niso

če mi je avto všeč z vsemi obkljukanimi zgornjimi točkami ga vzamem tudi, če je brez te kvazi moderne opreme.

Glede letnika mi je načeloma vseeno..lahko je 2007 ali pa 2017 na to ne dam veliko poudarka.

seveda je pa važna tudi sama ohranjenost tako znotraj kot zunaj...da se vidi, da je bil avto negovan in, da nima strganih sedežev oziroma polomljene notranjosti.

ko takšen avto dobim in ga pripeljem domov na dvorišče.....grem ponavadi še isti teden na servis, kjer naredim osnove kot so menjava olja, filtrov...mogoče še glavni servis komplet jermen. Glede bremz/gum, se oceni na licu mesta ali je potreba ali ne.

ko je vse to narejeno avto deluje brez težave celo leto do naslednjega rednega servisa.

Res pa je, da na ta način ne moreš izbirati barve, opreme...ker, da dobiš avto star 10 let za do 5kEUR in da je prvi oziroma drugi lastnik in z do 100k kilometrov....moraš barvo in opremo črtati iz seznama želja.

aja še to...na leto delam cca 35k km

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

m0LN4r ::

kingsix je izjavil:

Res super je imet naslednje:
- močnejši motor
- ACC
- parkirni senzorji (ja itak, vi tega ne rabite ker to znate brez, normalno bla bla), mogoče 360 sistem. Jaz pač moram redno parkirat/odparkirat iz prostorov kjer imam na dveh koncih 1cm prostora (dobesedno gre skozi prostor na voljo komaj še prst). So sosedje, ki so "profiči" pametni da to ne rabijo in ko njih gledaš parkirat/odparkirat je prava žalost.
- usnjeni sedeži
- ventilacija sedežev (top shit)
- opozorilo naleta oz zaviranje v sili
- Android auto
- spodoben audio sistem

Bi rad dopolnil:
- mocnejsi motor je fajn ja, ni pa potrebno imeti nevem vec kot 150, ker ce ze potem gledas tako 300, ne pa neki vmes in potem ne razmisljas o porabi. Ker tu se potem ne pogovarjamo o en deci gor al dol ampak o 5L ali 10L.
- Parkirni senzorji DA, se strinjam, zivljenje je prakticno z njimi. Parkirne kamere so pa nenujno zlo. Zadnja kamera ajde ok, to se ja. Je pa velika razlika. Imam en avto na katerem je kamera zascitena (torej vedno cista) in avto na katerem ni, in je vedno zasrana. Clovek je po naravi len in zato pr ta zadnjem ce je zasrana kamera, mi dvigne pritisk. Pa je 2x drazji avto, ampak tega niso bli sposobni nardit.
- Opozorilo naleta - verjamem da je to za tiste prakticno, ki ne spremljajo promet. Imam v obeh avtih in me se ni nikoli opozorilo. Opozori me, ce se prehitro pripeljem v garazo, naredi full stop, kar pa je tecno, zato imam stvar naceloma izklopljeno. Ampak ja, to je prakticno.
- ACC itak, to je najvecji luksus ever, celo pa ce si ga lahko nastavis po okusu.
- Audio sistem mora biti dobro uglajen, eni proizvajalci imajo recimo glasne, ampak v kurcu pozicioniranje in nasplosno slabo zvocno sliko (ergo Polo Beats ima lepsi zvok, kot tojota corolla ali i30)

Glede sedezev pa. Hmm debeli usnjeni, niti ni mus. Fajn je ce so zracni sedezi, ker drugace poleti hitro zasvicas v usnju, pa prevec mehki se hitro deformirajo, ce je nafilan z poceni mehko peno, ok ajde to se da zrihtat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

seveda je pa važna tudi sama ohranjenost tako znotraj kot zunaj...da se vidi, da je bil avto negovan in, da nima strganih sedežev oziroma polomljene notranjosti.
Sem hodil gledat enkrat rabljene, pa 4 od 5 - eno leto stari operativci, so imeli pri luknji zakljuc in vsenaokoli tako popraskano notranjost, kot je to ponavadi prinas na 15 let starem druzinskem, pa se to nevem ce je blo tako zelo.
So morali biti zelo zivcni soferji.
Pa po enem letu in 15.000km nove gume, ker so ble stare zguljene.
Next please.

4x4 bi jaz ful imel, ampak ne ker bi rabil, ampak ker se mi lusta. V neke rovte, kjer en teden ne pluzijo itak nebi sel.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

feryz ::

Jaz zdaj naročam novo kareto.
Baje so mi vključili popolnoma vse. Pa vprašam moža, če je tudi zvezdno nebo na panoramskem oknu.
Je rekel da ne. Pa sem mu takoj povedal, da je to "must have", pičkohvat po domače. Ne zame, seveda. To je, če bom kdaj mulcu avto odstopil. Bo rabil, da impresionira dečve.
Obvezno noter, za jurja in pol se ne bomo sekirali.

Ostalo ima pa res vse. Brez veze naštevat, kaj naj bi bilo to "vse".

Btw, 4x4 dostikrat rabim. Brez da sneg pade. Tam, kjer se vozim in je res potreben, bi šel v snegu samo goseničar.
Verjamem pa, da ga v Švabiji ne rabite. Moraš 500 kilometrov daleč, da en hrib najdeš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

wcpapir ::

XIIT je izjavil:

Na kratko: Kaj vam je pomembno pri nakupu vozila?

Raje kupite nov avto z manj opreme ali rabljenega z več opreme (za isti denar)?
Starost pod x let, manj kot y kilometrov? Poceni rezervni deli? Servis na vsakem vogalu?
Kaj mora nujno imeti? (Tempomat, parkirna kamera, 4x4, ogrevani sedeži, velik tank za gorivo, majhna poraba, dosti konjev)


Jaz vzamem vedno starejšega, na leta se ne oziram samo na model, z več opreme, na km pa sploh ne gledam, samo oprema ohranjenost . Nazadnje sem vzel bmw f11 in jo prvi dan peljal na menjavo verige, visokotlačne pumpe ter ojničnih, zraven sem rekel naj zamenjajo vse kar lahko crkne v prihodnjih 100-200.000. Vse so podrli pozamenjali vse stvari ki so kazale znake uporabe ter računali 1400. Avto je s tem stroškom še vedno cenejši 2-3k od vseh na avto.net.

Načeloma še nikoli nisem dobil slabega avta s 400.000 + km, med 100 in 200.000 pa so vedno bile težave.

Žal je tako, da če bi tak nov avto iskal bi rabil 100k, če bi iskal v Renoju tako opremo bi vrjetno bilo vse skupaj celo nemogoče. Preživim pa dosti časa v avtu tako da bi skoraj rekel da ga "rabim".

Nikoli več pa nebi kupil avta brez radarskega tempomata, lane asista in 360 kamere.

Kupujem pa do 1800ccm zaradi ugodnejšega zavarovanja.

Zavarovanje nima niti veze s kubiki. Potem bi kupil teslo in bi imel džabe al kaj :)

pegasus ::

XIIT je izjavil:

Kaj vam je pomembno pri nakupu vozila?
Čimboljše opravljanje misije, ki ji je namenjen, za čim manjše stroške (nabavni + operativni), za kar se da dolgo življensko dobo.

m0LN4r ::

feryz je izjavil:

Jaz zdaj naročam novo kareto.
Baje so mi vključili popolnoma vse. Pa vprašam moža, če je tudi zvezdno nebo na panoramskem oknu.
Je rekel da ne. Pa sem mu takoj povedal, da je to "must have", pičkohvat po domače. Ne zame, seveda. To je, če bom kdaj mulcu avto odstopil. Bo rabil, da impresionira dečve.
Obvezno noter, za jurja in pol se ne bomo sekirali.

Ostalo ima pa res vse. Brez veze naštevat, kaj naj bi bilo to "vse".

Btw, 4x4 dostikrat rabim. Brez da sneg pade. Tam, kjer se vozim in je res potreben, bi šel v snegu samo goseničar.
Verjamem pa, da ga v Švabiji ne rabite. Moraš 500 kilometrov daleč, da en hrib najdeš.

Hrib al ne hrib, razlika je v tem, ce je spluzeno ali ni, se na großglocknerju sem bil pa na cesti ni bilo nobenega snega.
Nisem vedel, da si nabavil terenca za po zasnezenih njivah.

Salo na stran. A je treba res imeti narocnino za gretje sedezev po novem?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Likalnik ::

feryz je izjavil:

Jaz zdaj naročam novo kareto.
Baje so mi vključili popolnoma vse. Pa vprašam moža, če je tudi zvezdno nebo na panoramskem oknu.
Je rekel da ne. Pa sem mu takoj povedal, da je to "must have", pičkohvat po domače. Ne zame, seveda. To je, če bom kdaj mulcu avto odstopil. Bo rabil, da impresionira dečve.
Obvezno noter, za jurja in pol se ne bomo sekirali.

Ostalo ima pa res vse. Brez veze naštevat, kaj naj bi bilo to "vse".

Btw, 4x4 dostikrat rabim. Brez da sneg pade. Tam, kjer se vozim in je res potreben, bi šel v snegu samo goseničar.
Verjamem pa, da ga v Švabiji ne rabite. Moraš 500 kilometrov daleč, da en hrib najdeš.


kateri avto bo to? s tem famoznim pičkohvatnim oknom:)

m0LN4r ::

pegasus je izjavil:

XIIT je izjavil:

Kaj vam je pomembno pri nakupu vozila?
Čimboljše opravljanje misije, ki ji je namenjen, za čim manjše stroške (nabavni + operativni), za kar se da dolgo življensko dobo.

Nekaj prevec se sekirat clovek danes ne rabi. Za jajcanje iz Maribora v Ljubljano bo vsak avto zdrzal 20 let.
Potrosni material se pa pac menja, lahko tudi preventivno ali pa pac ko je treba.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Likalnik je izjavil:

feryz je izjavil:

Jaz zdaj naročam novo kareto.
Baje so mi vključili popolnoma vse. Pa vprašam moža, če je tudi zvezdno nebo na panoramskem oknu.
Je rekel da ne. Pa sem mu takoj povedal, da je to "must have", pičkohvat po domače. Ne zame, seveda. To je, če bom kdaj mulcu avto odstopil. Bo rabil, da impresionira dečve.
Obvezno noter, za jurja in pol se ne bomo sekirali.

Ostalo ima pa res vse. Brez veze naštevat, kaj naj bi bilo to "vse".

Btw, 4x4 dostikrat rabim. Brez da sneg pade. Tam, kjer se vozim in je res potreben, bi šel v snegu samo goseničar.
Verjamem pa, da ga v Švabiji ne rabite. Moraš 500 kilometrov daleč, da en hrib najdeš.


kateri avto bo to? s tem famoznim pičkohvatnim oknom:)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

o0o0o0o0o0 ::

200+ KM
avtomatik
LED luči
aktivni tempomat
pravi lane assist. Nekateri avtomobili majo takega, da te ping ponga in izgleda, kot da je nekdo pijan za volanom.

feryz ::

m0LN4r je izjavil:

Salo na stran. A je treba res imeti narocnino za gretje sedezev po novem?
Mislim, da ne. Če ga plačam, potem ne. Ne bi bilo na ponudbi zaračunano.
Sicer si ne predstavljam, da bi si ravno to špogali. Delati zice z gretjem in nikoli dobiti plačano.
Razne on-air, conectivity in podobne gluposti, pa so plačljive že leta.

Likalnik je izjavil:

kateri avto bo to? s tem famoznim pičkohvatnim oknom:)
Sky Lounge Panoramic Glass Roof

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Blinder ::

Likalnik je izjavil:


ko je vse to narejeno avto deluje brez težave celo leto do naslednjega rednega servisa.


.. razen, ko se kej pokvari. Dosedaj imaš dobre izkušnje, ker so avti pod 100.000 km še skoraj novi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

m0LN4r ::



Kapo dol, kdaj me peles?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Likalnik ::

Blinder je izjavil:

Likalnik je izjavil:


ko je vse to narejeno avto deluje brez težave celo leto do naslednjega rednega servisa.


.. razen, ko se kej pokvari. Dosedaj imaš dobre izkušnje, ker so avti pod 100.000 km še skoraj novi.


pač niso novi...trenutno imam od novega leta Mercede C, letnik 2007...kilometrov je imel ko sem ga kupil 95k km...prvi lastnik...avto ni nov.. je star, ko zemlja ampak izgleda pa kot nov.

Pred tem sem imel Megane karavan letnik 2006...kupil od prvega lastnika z 90k km...avto prav tako star kot zemlja ampak odlično ohranjen.

kot rečeno, dobi se take primerke...ampak ne smeš biti izbirčen kar se tiče barve, modela, znamke in dodatne opreme.

Recimo megane karavan II mi je zelo grd avto...ampak stroškov z njim nisem imel nobenih, razen rednih servisov....res pa je, da nisem bil s tem avtomobilom glavni jebach na vasi in prav tako nisem imel pičkohvatnega okna.

feryz je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Salo na stran. A je treba res imeti narocnino za gretje sedezev po novem?
Mislim, da ne. Če ga plačam, potem ne. Ne bi bilo na ponudbi zaračunano.
Sicer si ne predstavljam, da bi si ravno to špogali. Delati zice z gretjem in nikoli dobiti plačano.
Razne on-air, conectivity in podobne gluposti, pa so plačljive že leta.

Likalnik je izjavil:

kateri avto bo to? s tem famoznim pičkohvatnim oknom:)
Sky Lounge Panoramic Glass Roof


daj nam razkrij še model avta:) pač čist tko iz firbca

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

feryz ::

m0LN4r je izjavil:



Kapo dol, kdaj me peles?
Ko ga začnejo delati in enega dostavijo.
Baje v pol leta. 760e.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

TehDucky ::

Kupil 2 rabljena v zadnjih 2 letih. Prvi je bil Focus karavan, 3 leta star s 178kkm, slovenski, imel potnik torej 60kkm letno. Redno servisiran na 15kkm, 2 pike na havbi, noter kot nov. Cena 8500EUR, primerljivi z 80-120kkm so bili 12-14kEUR, sem pa vzel še starejšo obliko, novejša oblika je bila dodatnih 6kEUR, torej 18-20kEUR.
Sicer titanium(višja) oprema, ampak ne polna, zadaj senzorji, malo boljše luči, 120KM.

Potem pa še S-maxa, tudi 185kkm, 4 leta star, 180KM, tukaj pa je polna oprema, z ročnim menjalnikom za 15kEUR. Avtomatiki z manj kilometri so pa tudi 20-25kEUR.

Trenutno mi je kamera in oboji senzorji res super, ker imam tako ozko ulico do hiše in polno nekih manjših premikov, da to opravim v pol krajšem času kot prej.
Gretje sedežov je meh, kot je že en zgoraj napisal, bi veliko rajši imel gretje volana. Imam sicer gretje vetrobranskega stekla na s-maxu, pride prav pozimi, ker avto ni garažiran ampak samo pod streho. Panoramska streha na S-maxu mi je ok, nič posebnega, otroc imajo eno šipo več za ven gledat.

Torej gledam najbolj P/P avte, torej da je videti nov kljub kilometrom ter da na ta način prišparam 5-10kEUR.
Če bi se vozil vsak dan po avtocesti bi vzel avto s samodejnim (radarskim) tempomatom, glede na gužvo proti LJ in KP.
Načeloma pa sem pristaš manjše porabe kot več konjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TehDucky ()

kingsix ::

m0LN4r je izjavil:

kingsix je izjavil:

Res super je imet naslednje:
- močnejši motor
- ACC
- parkirni senzorji (ja itak, vi tega ne rabite ker to znate brez, normalno bla bla), mogoče 360 sistem. Jaz pač moram redno parkirat/odparkirat iz prostorov kjer imam na dveh koncih 1cm prostora (dobesedno gre skozi prostor na voljo komaj še prst). So sosedje, ki so "profiči" pametni da to ne rabijo in ko njih gledaš parkirat/odparkirat je prava žalost.
- usnjeni sedeži
- ventilacija sedežev (top shit)
- opozorilo naleta oz zaviranje v sili
- Android auto
- spodoben audio sistem

Bi rad dopolnil:
- mocnejsi motor je fajn ja, ni pa potrebno imeti nevem vec kot 150, ker ce ze potem gledas tako 300, ne pa neki vmes in potem ne razmisljas o porabi. Ker tu se potem ne pogovarjamo o en deci gor al dol ampak o 5L ali 10L.
- Parkirni senzorji DA, se strinjam, zivljenje je prakticno z njimi. Parkirne kamere so pa nenujno zlo. Zadnja kamera ajde ok, to se ja. Je pa velika razlika. Imam en avto na katerem je kamera zascitena (torej vedno cista) in avto na katerem ni, in je vedno zasrana. Clovek je po naravi len in zato pr ta zadnjem ce je zasrana kamera, mi dvigne pritisk. Pa je 2x drazji avto, ampak tega niso bli sposobni nardit.
- Opozorilo naleta - verjamem da je to za tiste prakticno, ki ne spremljajo promet. Imam v obeh avtih in me se ni nikoli opozorilo. Opozori me, ce se prehitro pripeljem v garazo, naredi full stop, kar pa je tecno, zato imam stvar naceloma izklopljeno. Ampak ja, to je prakticno.


Pred naletom se mi je aktiviral 2x... In takrat sem samo reko hvala bogu.
1x ko sem priletel ven iz krajšega tunela na AC, ki je tako v ovinku, takoj zunaj so dobesedno stali avtomobili. Avto je zavrl tako, da sem bil na oknu, gume zapiskale itd. Jaz ni šans da bi to ustavil. Naletel bi onemu v zadek. Sem šel pogledat dashcam, ki ga imam in pred vstopom v tunel ni bilo ne duha ne sluha o kakem zastoju itd.
Drugic pa priznam čist oz bolj po lastni neumnosti. Telefon sem imel na tiho, ravno disablan bluetooth nakar sem videl 3 zaporedne klice..malo mi v glavi alarm kaj pa zdaj wtf. 3s nisem prav gledal na cesto, medtem en iz stranske zapeljal pred mene.. Ni pospešil nič in bi mu naletel v zadek.
Tako da od takrat pravim naj bo, ker nikoli ne veš kak splet okoliščin je kdaj in te lahko reši.

wcpapir ::

- Parkirni senzorji DA, se strinjam, zivljenje je prakticno z njimi. Parkirne kamere so pa nenujno zlo. Zadnja kamera ajde ok, to se ja. Je pa velika razlika. Imam en avto na katerem je kamera zascitena (torej vedno cista) in avto na katerem ni, in je vedno zasrana. Clovek je po naravi len in zato pr ta zadnjem ce je zasrana kamera, mi dvigne pritisk. Pa je 2x drazji avto, ampak tega niso bli sposobni nardit.


Kamera nazaj mi je vredu, ker se mi ni nazaj delat, pa ogledala so v avtih tako različna da bi si jih moral prestavljat. So mi pa prednje tud kul, da točno vidim pločnik kje sem brez naprezanja. Z usranimi kamerami še pa nisem imel problema, nevem ali ne prime svinjarija gor ali je ravno tako montirana da nima težav.

Radar mi je že večkrat spasil rit, sploh ker dosti telefoniram in pišem maile med vožnjo. Tako da mi je nuja, isto kot lane asist ko vozim z nogami-jbg navajen.

Prej sem vedno imel 3.0 motorje ali audi ali bmw so pa imeli vsi manjšo porabo od teh avtov ki jih uporabljam v zadnjem času. 1.6tdi od vw in 2.0 od bmw. Nisem divjak, bi rekel da vozim še večino časa pod omejitvijo.

feryz ::

wcpapir je izjavil:

Tako da mi je nuja, isto kot lane asist ko vozim z nogami-jbg navajen.
Jaz tudi.
Ampak kaj ko niso pol kurca vredni. Po ravnem še nekako vozijo, v prvem ovinku pa ven zabrišejo pomoč.

Masayoshi ::

Ko mirno na forumu priznaš da si totalni idiot, ki piše maile med vožnjo...

wcpapir ::

Pa ne rabim da mi pelje v ovinek, nekak sem navajen da vozim z nogo. Rabim samo da me opozori.

feryz ::

Kako to misliš, "vozim z nogo"? Vozi avto, z nogo ga samo zajebeš, da ne jamra, da ni rok na volanu.

Masayoshi ::

Res srčno upam da se feryz in wc čimprej zakantata in ubijeta sama sebe brez poškodovanja drugih in tako prenehata biti nevarnost za ostale udeležence prometa.

Buggy ::

Start/stop in line assist je bila prva stvar, ki sem jo ugasnil preko OBD11. Ne recem, da grem v svabarijo na AC, za pri nas (sploh regionalke) je oboje neuporabno.
Se ACC je na regionalki zgolj delno uporaben, mogoce samo v mestu ko nastavim na omejitev pa se to je prevelika potuha oz. razvada, ki te hitro ce nisi pozoren lahko kosta vec kot pa ce se na njo nebi znikoli zanasal.
Panic brake assist je pa tudi vprasljiv, ker se mi je zaradi tega v rit v HR en nalimal v koloni z nekimi starimi jajci (sreca ali nesreca sem imel na kljuki kolesa). Vsaj na VW Alltrack ta brake assist reagira tudi ko pred tabo en malo pocasnej zavija v kriziscu, ceprav je ze na svojem cestiscu ali pa kaksen avto, ki se zeli vkljuciti s stranske. Pol imas pa za sabo kaksne paciente nalimane na riti, ki te potem zaradi te nepotrebne assitence najahajo.
Skratka. Zanasajte se na sebe, pozornost v prometu in okoli njega, brez jebenih assitenc ter drkanja telefona pa bo vse boljse :)

m0LN4r ::

sploh ker dosti telefoniram in pišem maile med vožnjo.
Cestitam.

Start/stop in line assist je bila prva stvar, ki sem jo ugasnil preko OBD11. Ne recem, da grem v svabarijo na AC, za pri nas (sploh regionalke) je oboje neuporabno.

Se strinjam. To je neuporabno, razen ce se vsi vozijo kot po tirih, kar je v Sloveniji nemogoce.
Tud v DE je lane assist pogojno uporaben samo na daljsih relacijah, pol pa si na tripasovnici z pasom ki se loci ali zdruzi, izvoz, uvoz, pa je spet off. Pa nevem jaz nad 160 lane asistu nebi glih zaupal. Pa se to samo, ce ni prometa in je lepo vreme.

Panic brake assist je pa tudi vprasljiv, ker se mi je zaradi tega v rit v HR en nalimal v koloni z nekimi starimi jajci
Tistim zgoraj, ki jim ne panic brake ze veckrat resil situacijo, bi se lako vprasali, kaj sploh pocnejo za volanom. Meni ga se nikoli ni resil pa recimo da delam kr nekaj kilometrov gor dol po EU.

Vsaj na VW Alltrack ta brake assist reagira tudi ko pred tabo en malo pocasnej zavija v kriziscu,
Pa ja brezveze. Men se je ze 2x vzgal k sem priletu domov mal hitreje v garazo pa se je "prestrasil" ker je mal bolj na ozko. Pa enkrat k sem mal hitreje sel skozi postavljene pilone, ki so bli tudi ozko postaljeni, ampak se vedno dovolj prostora za enako hitrost. Pol pa samo trrrrrrrr, pa piska pa bremza, jesus kristus no, saj je blo se 10 centi viska.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zl0dej ::

Moje zahteve:
- do letnika 2008, raje do leta 2000
- dizajniran in narejen na japonskem
- do 250k km
- bencinar brez turbine
- ročni menjalnik

ALI pa nov električni avto, Tesla ali Hyundai/Kia

feryz ::

Masayoshi je izjavil:

Res srčno upam da se feryz in wc čimprej zakantata in ubijeta sama sebe brez poškodovanja drugih in tako prenehata biti nevarnost za ostale udeležence prometa.
Ti kar upaj. Za sabo imam 32 let vožnje, veš čas veliko prehitre, okrog 60 kkm letno, pa nisem še opraskal avta.
Če zanemarimo trnje od grmovja.

Mike_Rotch ::

XIIT je izjavil:

Na kratko: Kaj vam je pomembno pri nakupu vozila?

Raje kupite nov avto z manj opreme ali rabljenega z več opreme (za isti denar)?
Starost pod x let, manj kot y kilometrov? Poceni rezervni deli? Servis na vsakem vogalu?
Kaj mora nujno imeti? (Tempomat, parkirna kamera, 4x4, ogrevani sedeži, velik tank za gorivo, majhna poraba, dosti konjev)


Kupujem običajno 2-3 leta star avto, ki stane 3 do max 4 mesečne dohodke. Kilometri niso bistveni, ker delam 15-20kkm letno in menjam relativno pogosto, na cca. leto, max. leto in pol. Glavno je, da je avto še kakšno leto v garanciji.

Če je le možno vzamem najmočnejšo in čim bolj opremljeno verzijo modela. Raje vzamem naloadan avto en razred nižje kot oskubljeno verzijo razred višje.

Za opremo mi je načeloma vseeno, ker imajo že praktično vsi sodobni avtomobili vse kar rabim. Je pa skoraj nujno, da je SUV ali vsaj dvignjen karavan s 4 kolesnim pogonom.

Buggy ::

recimo moji kriteriji (hitro se razvadis).

avta vec ne kupim ki nima:
-4x4
-vsaj 300KM (ICE)
-prilagodljivo podvozje
-dobrega ozvocenja
-P/P servisov (vaski posebnezi stejejo)
-webasto (avto mi stoji pod nadstreskom v vukojebini in remote in/ali scheduled ogrevan avto/motorno tekocino je nice to have)
-mrtvi kot signalizacija (edina top-shit assist pogruntavscina)
-360 kamera ce si sam in rines avto v kako "misjo lukno"...sicer zena pejt gledat ;)
-panorama cez celo streho (na karavanu jeseni in spomladi pridih kabria neprecenjiv - poleti zaprto)
-gretje zicev za nas v vukojebini z avtom zunaj

nikoli vec ne zelim imeti:
-crnih leder zicov (nestetokrat opecen poleti v kratkih hlacah ali gatah, ko je bilo treba premaknit avto)
-20" feltn (dvakrat svasal feltno zaradi nasih cest...ajde mogoce tudi zaradi moje voznje)
-biserne barve (zal sem jo spet nabasal a belo, prej sem imel prelive iz zelene v modro in po popravilu prask nisem pral vec avta samo dvakrat na leto temvec nikoli ;))

-Neuporabno:
-built-in navigacija (pogojno...google maps FTW)
-glasovne komande (joke na kvadrat vsaj v mojem avtu)
-el. zapiranje prtljaznika (prepocasno in nefunkcionalno)
-masaza zicev (bolj meh kot pa kej normalnega - nisem pa res nekih 8+ ur tripov delal)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

d_DJ ::

- vsaj 150KM
- ogrevan volan in zici
- android auto
- vsaj senzorji zadaj
- matrični žarometi (najboljši nakup ker se veliko vozim ponoči)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6813382 (10295) krneki0001
»

Nakup avta za 5+ oseb.

Oddelek: Na cesti
387431 (6243) 111111111111
»

Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
31662352 (50080) Netrunner
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17337514 (30580) Superboyy
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21464961 (48727) kljhjkhkjh

Več podobnih tem