Forum » Programska oprema » Program za vodenje skladišča in izdajanje faktur
Program za vodenje skladišča in izdajanje faktur
Katja13 ::
Pozdravljeni,
smo mlado podjetje, trenutno nas je zaposlenih 10. V naslednjih letih se bo to število še povečalo.
Iščemo zanesljivi program, ki bi omogočal vodenje skladišča in izdajanje faktur. In da so res odzivni. Računovodstvo nam trenutno vodi računovodski servis, imamo pa plan, da bomo v prihodnje tudi ta del delali sami.
Na to temo na forumih ne najdem nič pametnega, samo neki stari predlogi...
Koga priporočate?
Lp, Katja
smo mlado podjetje, trenutno nas je zaposlenih 10. V naslednjih letih se bo to število še povečalo.
Iščemo zanesljivi program, ki bi omogočal vodenje skladišča in izdajanje faktur. In da so res odzivni. Računovodstvo nam trenutno vodi računovodski servis, imamo pa plan, da bomo v prihodnje tudi ta del delali sami.
Na to temo na forumih ne najdem nič pametnega, samo neki stari predlogi...
Koga priporočate?
Lp, Katja
Tody ::
Iščeš nekaj kar se imenuje ERP enterprise resource planning. Ko boš dala to v Google bo tega zelo veliko. Vprašanje sicer zdaj kaj smatraš pod vodenje skladišča ampak, je treba razmisliti ali želite imeti digitalizirano skladišče, da se bo skladiščnik s skenerjem ali telefonom okoli sprehajal ali bo imel računalnik v skladišču ali vse piše na listek in da neki drugi teti to za delat.
Eden od najbolj poznanih je Navision oz zdaj je znan kot Business Central od Microsofta, licence sicer niso poceni ampak sigurno pokrije vse kar rabite + še več. Veliko teh je tudi slovenskih kot recimor https://www.vasco.si/ ali pa Pantheon in podobno.
Če boste delal sami računovodstvo, boste vrjetno rabil nekoga ki bo samo to delal, glejte da bo program imel čim več digitalizacije, da vam bo izpisal DDV obrazce, da vam bo naredil izvoz za plačila v e banko itd...
Uglavnem treba je najprej vedit kaj hočete in koliko ste za to pripravljeni plačat. Ker je treba upoštevat licence za program + support kar zna nanest hitro 1000 eur na mesec.
Zdaj se sicer na slovenskem trgu oblikuje en večjih ponudnikov teh programov in to je https://www.saop.si/
Eden od najbolj poznanih je Navision oz zdaj je znan kot Business Central od Microsofta, licence sicer niso poceni ampak sigurno pokrije vse kar rabite + še več. Veliko teh je tudi slovenskih kot recimor https://www.vasco.si/ ali pa Pantheon in podobno.
Če boste delal sami računovodstvo, boste vrjetno rabil nekoga ki bo samo to delal, glejte da bo program imel čim več digitalizacije, da vam bo izpisal DDV obrazce, da vam bo naredil izvoz za plačila v e banko itd...
Uglavnem treba je najprej vedit kaj hočete in koliko ste za to pripravljeni plačat. Ker je treba upoštevat licence za program + support kar zna nanest hitro 1000 eur na mesec.
Zdaj se sicer na slovenskem trgu oblikuje en večjih ponudnikov teh programov in to je https://www.saop.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tody ()
yerryperry ::
Glede na to, da že vedo kaj želijo, in da to lahko dobijo tako kot praviš Tody, kjerkoli, je tukaj vprašanje koga priporočamo... tudi jaz raje slišim izkušnje iz prve roke. Bom pa povedal kar svojo.
Nobeden ni omenil PRO.4 https://pro-bit.si/ , zdaj jim bom malo reklame naredil, si pa jo zalužijo. Odzivni, pomagajo, niso najcenejši, ampak kot si že Toby ugotovil, te zadeve niso poceni. Mi smo zadovoljni, tudi so lokalni, tak da vse v slovenščini, ko se zgodi kaka zakonska sprememba jo vpeljejo, vglavnem, jaz nimam pripomb.
Nobeden ni omenil PRO.4 https://pro-bit.si/ , zdaj jim bom malo reklame naredil, si pa jo zalužijo. Odzivni, pomagajo, niso najcenejši, ampak kot si že Toby ugotovil, te zadeve niso poceni. Mi smo zadovoljni, tudi so lokalni, tak da vse v slovenščini, ko se zgodi kaka zakonska sprememba jo vpeljejo, vglavnem, jaz nimam pripomb.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
Tody ::
Glede na to da sem v tem poslu, sem skora 100 % da v zapisu zgoraj manjka tisoč in ena reč. Ko prideš na sestanek da bi jim dal rešitev se skozi pogovor odkrije veliko stvari, ki so zaželjene ali pa mogoče celo zgrešene, ker seveda ljudje ne vedo kaj in kako. Priporočila so pa vedno fajn :) Paziti moreš tudi na tako imenovan vendor lock in možnost prilagoditve programa svojim potrebam. Prvo se zgodi da te ima dobavitelj programske opreme za talca, češ plačaj povišanje vzdrževalne pogodbe, saj drugam ne moreš (ali pa se ti ne splača), drugo je pa da nočejo dodati polja ali to traja 6 do 12 mesecev zato ker morajo potem vsem strankam dodat to polje...
Vpeljava novega programa sigurno ni delo enega popoldneva srfanja in izbiranja ...
Vpeljava novega programa sigurno ni delo enega popoldneva srfanja in izbiranja ...
gregor628 ::
Kot strokovnjak na tem področju si upam trditi, da so na tem področju vedno boljši v podjetju Pro-bit programska oprema d.o.o. Moram omeniti da imam z njimi iste izkušnje kot Yerryperry.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
link_up ::
Kolikor sem slisal je GOLD precej uporabna zadeva...nimam pa pojma kaksna je cena ali kdo to sploh fura...
https://www.symphonyretailai.com/about/...
https://www.symphonyretailai.com/about/...
In and Out
rejven ::
Kot strokovnjak na tem področju si upam trditi, da so na tem področju vedno boljši v podjetju Pro-bit programska oprema d.o.o. Moram omeniti da imam z njimi iste izkušnje kot Yerryperry.
Na Pro4 moraš pazit, da te ne nategnejo preveč z plačilom spletnega prostora, če fakturam pripenjaš kakšne dokumente. Kar zlatarji.
kiko12 ::
Predlagam ti da se pozanimaš tudi tukaj.
Zelo prilagodljivi in imajo tudi izkušnje z večjimi strankami.
https://www.inin.si/
Zelo prilagodljivi in imajo tudi izkušnje z večjimi strankami.
https://www.inin.si/
shinko ::
Poglej še Pantheon od DataLab, mi ga uporabljamo na firmi in je super. tudi glede razširitev in implementacije novosti/dodatkov ni težav: https://www.datalab.si/
anketar ::
vsi so zlatarji, zato je pa treba mal premislt, kaj pričakujete naslednih 5-10 let
tud metakocka ni slaba v kombinaciji z računovodskim programom
tud metakocka ni slaba v kombinaciji z računovodskim programom
Jure14 ::
Kaj pomeni "vodenje skladišča"?
Regalno skladišče? Vodenje po LOTih, serijskih številkah? Po paletah? Kolutih?
Ali samo enostavno material-količina?
Izdaja računov? Na debelo, na drobno? Davčna blagajna? Tujina? Obrnjena davčna obveznost?
Možnost ponudb in predračunov?
Želja po povezavi s spletno trgovino (mogoče v prihodnosti)?
Pa lastno računovodstvo za nekaj 10 ljudi je overkill.
Kot prvo ne bo dovolj dela za polno zaposlenega računovodjo, kot drugo bo moral biti na tekočem z vsemi predpisi od uvoza, knjiženja, izvoza, standardov, kadrovske, plač, bilanc,...
Za normalen denar boš težko dobila takega supermana.
Izberi malo večji računovodski servis v svoji bližini, vprašaj katere programe uporabljajo, iz katerih zunanjih programov znajo uvažat podatke, naj ti malo namignejo, kaj uporabljajo njihove druge stranke (podobne vam).
Katerikoli program, na začetku čim manj prilagoditev. Tako zaradi cene kot nadgradenj in morebitne kasnejše menjave.
(v prilagoditev ne štejem spremembo oblike izpisa računa in dobavnice, ampak prilagoditev vašim procesom. Če gre za malenkostne zadeve raje prilagodi svoje procese)
Regalno skladišče? Vodenje po LOTih, serijskih številkah? Po paletah? Kolutih?
Ali samo enostavno material-količina?
Izdaja računov? Na debelo, na drobno? Davčna blagajna? Tujina? Obrnjena davčna obveznost?
Možnost ponudb in predračunov?
Želja po povezavi s spletno trgovino (mogoče v prihodnosti)?
Pa lastno računovodstvo za nekaj 10 ljudi je overkill.
Kot prvo ne bo dovolj dela za polno zaposlenega računovodjo, kot drugo bo moral biti na tekočem z vsemi predpisi od uvoza, knjiženja, izvoza, standardov, kadrovske, plač, bilanc,...
Za normalen denar boš težko dobila takega supermana.
Izberi malo večji računovodski servis v svoji bližini, vprašaj katere programe uporabljajo, iz katerih zunanjih programov znajo uvažat podatke, naj ti malo namignejo, kaj uporabljajo njihove druge stranke (podobne vam).
Katerikoli program, na začetku čim manj prilagoditev. Tako zaradi cene kot nadgradenj in morebitne kasnejše menjave.
(v prilagoditev ne štejem spremembo oblike izpisa računa in dobavnice, ampak prilagoditev vašim procesom. Če gre za malenkostne zadeve raje prilagodi svoje procese)
Spxy ::
yerryperry, gregor628: Zanimivo, oba priporočata isto podjetje in oba računa ustvarjena danes, zgolj nekaj ur po odprtju teme.
kuall ::
Še en glas za Pantheon.
>nas je zaposlenih 10.
potem navision odpade, še bolj SAP.
> V naslednjih letih se bo to število še povečalo.
nič hudega, Pantheon je primeren tudi za večje firme, še vedno pa je prehod na večji program (navision, sap) čist možen čez 10 let, ko boste zrasli.
>Iščemo zanesljivi program,
Pantheon kar stabilno raste zadnja leta po številu uporabnikov, tako da je zanesljiv in tudi nikamor ne bo šel.
> omogočal vodenje skladišča
Pantheon to podpira, tudi serijske, imajo pa tudi povezave s kakimi zunanjimi wms (Warehouse Manangement System) programi za skladiščnike, ali pa eSpremnico za pošto slovenije, dpd, ...
> izdajanje faktur.
Pantheon to podpira, imajo pa tudi vgrajen POS, ki so ga tretjič na novo napisali, da jim je končno uspelo. možno je pa tudi kako doprogramiranje uvoza računov iz spletnih trgovin, fiskalizacijo in pošiljanje pdfjev strankam, vse avtomatika. pač vse glasbene želje so možne, če plačaš programerja.
> In da so res odzivni.
če hočeš veliko odzivnost greš k podporniku in skleneš pogodbno z njimi, je pa konkurenca med podporniki, tak da so kr odzivni. ti pa računajo okoli 70e na uro.
>Računovodstvo nam trenutno vodi računovodski servis, imamo pa plan, da bomo v prihodnje tudi ta del delali sami.
računovodstvo tudi podpira, kot še vse drugo, kar rabi firma za svoje poslovanje.
>nas je zaposlenih 10.
potem navision odpade, še bolj SAP.
> V naslednjih letih se bo to število še povečalo.
nič hudega, Pantheon je primeren tudi za večje firme, še vedno pa je prehod na večji program (navision, sap) čist možen čez 10 let, ko boste zrasli.
>Iščemo zanesljivi program,
Pantheon kar stabilno raste zadnja leta po številu uporabnikov, tako da je zanesljiv in tudi nikamor ne bo šel.
> omogočal vodenje skladišča
Pantheon to podpira, tudi serijske, imajo pa tudi povezave s kakimi zunanjimi wms (Warehouse Manangement System) programi za skladiščnike, ali pa eSpremnico za pošto slovenije, dpd, ...
> izdajanje faktur.
Pantheon to podpira, imajo pa tudi vgrajen POS, ki so ga tretjič na novo napisali, da jim je končno uspelo. možno je pa tudi kako doprogramiranje uvoza računov iz spletnih trgovin, fiskalizacijo in pošiljanje pdfjev strankam, vse avtomatika. pač vse glasbene želje so možne, če plačaš programerja.
> In da so res odzivni.
če hočeš veliko odzivnost greš k podporniku in skleneš pogodbno z njimi, je pa konkurenca med podporniki, tak da so kr odzivni. ti pa računajo okoli 70e na uro.
>Računovodstvo nam trenutno vodi računovodski servis, imamo pa plan, da bomo v prihodnje tudi ta del delali sami.
računovodstvo tudi podpira, kot še vse drugo, kar rabi firma za svoje poslovanje.
OldSkul ::
Pozdravljeni,
smo mlado podjetje, trenutno nas je zaposlenih 10. V naslednjih letih se bo to število še povečalo.
Iščemo zanesljivi program, ki bi omogočal vodenje skladišča in izdajanje faktur. In da so res odzivni. Računovodstvo nam trenutno vodi računovodski servis, imamo pa plan, da bomo v prihodnje tudi ta del delali sami.
Na to temo na forumih ne najdem nič pametnega, samo neki stari predlogi...
Koga priporočate?
Lp, Katja
To je vedno težka odločitev, ker je na trgu kar nekaj rešitev. Jaz sem najprej začel s cebelca.biz, vendar sem hitro videl, da je to preveč enostaven program in da bo potrebno nadgraditi s čim drugim. Kaj vse ponuja sedaj ne vem, mislim pa da še vedno cilja na začetnike v poslu. Potem sem izbiral med Minimax in E-Racuni in šel na E-racuni.com, kjer sem še sedaj. Moja firma je v vseh teh letih od prehoda konkretno zrastla (smo distributerji, tako da je vodenje skladišča na dnevnem redu), program pa tudi. Še vedno ni idealen (določene rešitve so programersko verjetno korektne, vendar je vsak posel zgodba zase in potem vidiš, da kakšna rešitev pač ne pije vode oz. je nerodno implementirana), vendar vseeno ponuja dosti možnosti, za dokaj normalen mesečni denar. Če bi sedaj izbiral, res ne vem kaj bi vzel. Problem je, ker se podjetje skozi leta razvija. Na začetku ne potrebuješ neke napredne rešitve, potem pa ščasoma ugotoviš, da potrebuješ. Jaz sem na srečo še pravočasno zamenjal program, ni bilo dosti dela.
Daliborg ::
PRVA in poglavitna stvar je to da imate v podjetju nekoga kateri bo znal interpretirati komunikacijo med podjetjam in njegovimi željami in ponudnikom storitev. Mariskaj se da že v samem MS-acessu ali excel-u narediti za manjša podjetja.
DRUGA poglavitna stvar je "sprememba" in odnos sodelavcev - namreč potrebno jih je pripraviti na spremembo v podjetju. Veliko ljudi v podjetjih ponavadi niso za spremembe in lahko ta process zavirajo po več let - glejte da se vam to ne bo zgodilo, ker te zadeve so lahko silna enostavne s pravim človekom v podjetju kateri bo izdelal kratka in jasna navodila.
Sam ne bom nikakršnega ponudnika storitev omenil, ker konkurence je VELIKO.
Tudi sam sem trenutno v poziciji kjer implementiramo sicer TMS in ker niso izbrali pravih ljudi za izvedbo se je process zavlačeval več let. Sam sem zaradi večletnih izkušenj v logistiki in kot ljubitelj računalništva znal usposobiti aplikacijo v manj kot mesecu dni do tega da lahko izvedemo PILOT-a. To je lep znak kako ljudje nočejo oz. se bojijo sprememb, ker so preveč navajeni starih navad.
Vse gre na digitalno poslovanje, uničevanje papirja in brezvezno printanje na dragih strojih je za moje pojme že več kot 10+let neupravičeno oz. podpiranje starih železnih srajc ali kot jim jaz pravim "Dinozavri" . Treba je iti v korak s časom.
Želim vam veliko sreče in pravi mindset ter uspešno splavitev.
Aha pa še to, pri izbiri ponudnika glejte da bo "future proof" ker ne želite si da boste gradili na neki bazi katera bo nekompaktibilna z nekimi standardi torej če dam namig glejte da bo baza in poročila lahko izpisana v .CSV datotekah katere se poslužuje večina podjetij za interpretacijo podatkov.
LP.
DRUGA poglavitna stvar je "sprememba" in odnos sodelavcev - namreč potrebno jih je pripraviti na spremembo v podjetju. Veliko ljudi v podjetjih ponavadi niso za spremembe in lahko ta process zavirajo po več let - glejte da se vam to ne bo zgodilo, ker te zadeve so lahko silna enostavne s pravim človekom v podjetju kateri bo izdelal kratka in jasna navodila.
Sam ne bom nikakršnega ponudnika storitev omenil, ker konkurence je VELIKO.
Tudi sam sem trenutno v poziciji kjer implementiramo sicer TMS in ker niso izbrali pravih ljudi za izvedbo se je process zavlačeval več let. Sam sem zaradi večletnih izkušenj v logistiki in kot ljubitelj računalništva znal usposobiti aplikacijo v manj kot mesecu dni do tega da lahko izvedemo PILOT-a. To je lep znak kako ljudje nočejo oz. se bojijo sprememb, ker so preveč navajeni starih navad.
Vse gre na digitalno poslovanje, uničevanje papirja in brezvezno printanje na dragih strojih je za moje pojme že več kot 10+let neupravičeno oz. podpiranje starih železnih srajc ali kot jim jaz pravim "Dinozavri" . Treba je iti v korak s časom.
Želim vam veliko sreče in pravi mindset ter uspešno splavitev.
Aha pa še to, pri izbiri ponudnika glejte da bo "future proof" ker ne želite si da boste gradili na neki bazi katera bo nekompaktibilna z nekimi standardi torej če dam namig glejte da bo baza in poročila lahko izpisana v .CSV datotekah katere se poslužuje večina podjetij za interpretacijo podatkov.
LP.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
newuser ::
Pozdravljeni,
smo mlado podjetje, trenutno nas je zaposlenih 10. V naslednjih letih se bo to število še povečalo.
Iščemo zanesljivi program, ki bi omogočal vodenje skladišča in izdajanje faktur. In da so res odzivni. Računovodstvo nam trenutno vodi računovodski servis, imamo pa plan, da bomo v prihodnje tudi ta del delali sami.
Na to temo na forumih ne najdem nič pametnega, samo neki stari predlogi...
Koga priporočate?
Lp, Katja
Kot predhodnik tudi jaz predlagam e-račune, glej https://e-racuni.com/siracuni/
Program ima sigurno vse kar rabite in še več. Poleg tega ga uporabljajo računovodstva po celi Sloveniji in lahko računovodja dela v isti bazi brez potrebe po prenosih podatkov med različnimi programi. Če boste v prihodnje delali računovodstvo sami ali boste menjali računovodstvo potem ne bo treba delat prevzema podatkov ampak enostavno blokiraš dostop staremu računovodji in ga daš novemu.
Maja321 ::
Largo odsvetujem - zastarel, nefleksibilen.
Za OP - iSelect od podjetja Imagine. Ni poceni, je pa kvaliteten, podpora je dobra.
Za OP - iSelect od podjetja Imagine. Ni poceni, je pa kvaliteten, podpora je dobra.
iso2000 ::
Jaz na službenem mestu uporbljam Pantheon-a. Kakšne zadeve so ok, kakšne so sitne. Vodenje serijskih številk je precej zoprno. Recimo pri izdaji, izdaš celotno količino artikla, ki ima serijsko številko. Zakaj moraš potem poklikat serijske, itak si vse izdal? Od dobavitelja prejmemo spisek serijskih, ne da se uvozit, je treba skenirat na roke. Če so zaporedne, se jih da vpisat od-do. Vmesnik je za začetnika morda malo kaotičen in razdrobljen.
Omogoča pa Pantheon veliko, od oblikovanja izpisov, dodajanja podatkov iz baze na izpise, pogodbene cenike, minimalne zaloge... Datalab izvaja podporo preko zunanjih podpornih podjetij, in mogoče je potem malo odvisno na kakšnega naletiš. Pri nas smo s podporo zadovoljni. Sama integracija novitet pri Pantheonu ni prav hitra, niti ne vem koliko dejansko sprejemajo predloge o dodatkih. Zakonskim spremembam pa seveda sledijo precej dobro.
EDIT: Pantheona uporabljamo z bazo na lokalnem strežniku in ne "oblačne" rešitve.
Sem pa zadnjič zasledil nek sistem Odoo. Pozna kdo to zadevo? Sem našel tudi slovenske integratorje? Kakšna izkušnja oziroma priporočilo?
Omogoča pa Pantheon veliko, od oblikovanja izpisov, dodajanja podatkov iz baze na izpise, pogodbene cenike, minimalne zaloge... Datalab izvaja podporo preko zunanjih podpornih podjetij, in mogoče je potem malo odvisno na kakšnega naletiš. Pri nas smo s podporo zadovoljni. Sama integracija novitet pri Pantheonu ni prav hitra, niti ne vem koliko dejansko sprejemajo predloge o dodatkih. Zakonskim spremembam pa seveda sledijo precej dobro.
EDIT: Pantheona uporabljamo z bazo na lokalnem strežniku in ne "oblačne" rešitve.
Sem pa zadnjič zasledil nek sistem Odoo. Pozna kdo to zadevo? Sem našel tudi slovenske integratorje? Kakšna izkušnja oziroma priporočilo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iso2000 ()
Mato989 ::
yerryperry, gregor628: Zanimivo, oba priporočata isto podjetje in oba računa ustvarjena danes, zgolj nekaj ur po odprtju teme.
Pro.4 deluje počasi... raje Tompit... bistveno bolj odzivno
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Map ::
Kaj bi priporočali za mikro podjetje? Teh programov je že ogromno, cene pa tudi od-do, tako da na hitro sploh nimam pojma, kaj bi vzel.
Na kratko, kaj potrebujemo:
- vodenje zaloge za posamezne artikle in sestave (torej, če dodam na zalogo en sestav, se zaloga posameznih komponent samodejno zmanjša)
- sledenje nabavi materiala - dobavitelj, cena itd.
- pošiljanje izdanih računov direktno v računovodstvo, da jim ni potrebno nosit papirnatih kopij
V prihodnosti mogoče možnost kakšnega enostavnejšega planiranja proizvodnje.
Na kratko, kaj potrebujemo:
- vodenje zaloge za posamezne artikle in sestave (torej, če dodam na zalogo en sestav, se zaloga posameznih komponent samodejno zmanjša)
- sledenje nabavi materiala - dobavitelj, cena itd.
- pošiljanje izdanih računov direktno v računovodstvo, da jim ni potrebno nosit papirnatih kopij
V prihodnosti mogoče možnost kakšnega enostavnejšega planiranja proizvodnje.
sivistol ::
Pozdravljeni,
smo mlado podjetje, trenutno nas je zaposlenih 10. V naslednjih letih se bo to število še povečalo.
Iščemo zanesljivi program, ki bi omogočal vodenje skladišča in izdajanje faktur. In da so res odzivni. Računovodstvo nam trenutno vodi računovodski servis, imamo pa plan, da bomo v prihodnje tudi ta del delali sami.
Na to temo na forumih ne najdem nič pametnega, samo neki stari predlogi...
Koga priporočate?
Lp, Katja
pošli dm, delam na firmi k mamo skladišče pa tud svojo programsko opremo mamo, je pa tud za prodat zadeva oz nardit posl
binance referal ( 10% off ) https://www.binance.com/en/futures/ref/38134864
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zastonj program za računovodstvo ?Oddelek: Programska oprema | 21794 (2771) | Blum |
» | [Linux] Poganjanje Pantheon-aOddelek: Programska oprema | 5143 (2340) | luckoj |
» | Računovodski/poslovalni program za OSX in WINOddelek: Programska oprema | 2013 (1877) | Matjaz4 |
» | Računovodski programiOddelek: Programska oprema | 4312 (2980) | segi |