Forum » Loža » Izdelava igrače
Izdelava igrače
vicks ::
Pozdravljeni,
porodila se mi je ideja nove igrače,lahko rečem da na nek način podobna kot fidger spinner. Zanima me, kam se obrniti z idejo? Sem popolnoma zacetnik s temi zadevami, zato bi prosil za pomoč. Hvala.
porodila se mi je ideja nove igrače,lahko rečem da na nek način podobna kot fidger spinner. Zanima me, kam se obrniti z idejo? Sem popolnoma zacetnik s temi zadevami, zato bi prosil za pomoč. Hvala.
Mike_Rotch ::
Naredi najprej prototip doma v garaži/kleti iz materialov, ki jih imaš pri roki (les, plastika). Ni treba, da je 100% funkcionalno. Toliko, da sprobaš kako zadeva izgleda v živo, kakšni so proporci v RL, če koncept sploh lahko deluje.
Ko boš naredil par prototipov, ti bo verjetno malo bolj jasno kakšni so potencialni problemi pri izdelavi. Takrat greš do nekoga, ki na podlagi tvojih specifikacij in skic zadevo vrže v 3D model in jo daš sprintati na 3D printer. Ponavljaš in delaš nove iteracije tako dolgo, da dobiš ven nekaj uporabnega.
V tej fazi boš lahko ocenil tudi okviren strošek izdelave, ker boš verjetno imel dokaj dobro idejo o številu kosov in sestavi.
Ko imaš vse to, daš zadevo na Kickstarter.
Ko boš naredil par prototipov, ti bo verjetno malo bolj jasno kakšni so potencialni problemi pri izdelavi. Takrat greš do nekoga, ki na podlagi tvojih specifikacij in skic zadevo vrže v 3D model in jo daš sprintati na 3D printer. Ponavljaš in delaš nove iteracije tako dolgo, da dobiš ven nekaj uporabnega.
V tej fazi boš lahko ocenil tudi okviren strošek izdelave, ker boš verjetno imel dokaj dobro idejo o številu kosov in sestavi.
Ko imaš vse to, daš zadevo na Kickstarter.
TheBlueOne ::
Kakor pravi predhodnik je kaksen Kickstarter ali Indegogo se najbolj dostopen nacin. Ceprav tudi to ni kartako in terja zelo dosti dela, ce hoces, da je uspesno.
Racunaj, da je pri taki zadevi najbolj vazno kako brihtno postavis brend, ker zadevo lahko kdo kar hitro kopira.
Glede na velikost teh zadev jo kaksno podjetje stanca za smesne vsote, se posebej, ce samo predelajo kaksno staro orodje.
Ce pa hoces sam na market pa bos potreboval koga, ki zelo dobro pozna kako se dizajnira izdelek, da je fit za proizvodnjo in ki zna izdelek tudi realizirati. Pomeni od orodjarja, do plasticarja, kje kupiti dele in kdo ti lahko sestavi, pakira, posilja. Tisti ki obvlada ti morda spravi izdelek skupaj za 10k€, ce pa vse placas pa ni meje navzgor. Potem pa za vsak izdelek racunaj do nekje 1€ stroska, ce je podobna kompleksnost kot tisti spinner.
Racunaj, da je pri taki zadevi najbolj vazno kako brihtno postavis brend, ker zadevo lahko kdo kar hitro kopira.
Glede na velikost teh zadev jo kaksno podjetje stanca za smesne vsote, se posebej, ce samo predelajo kaksno staro orodje.
Ce pa hoces sam na market pa bos potreboval koga, ki zelo dobro pozna kako se dizajnira izdelek, da je fit za proizvodnjo in ki zna izdelek tudi realizirati. Pomeni od orodjarja, do plasticarja, kje kupiti dele in kdo ti lahko sestavi, pakira, posilja. Tisti ki obvlada ti morda spravi izdelek skupaj za 10k€, ce pa vse placas pa ni meje navzgor. Potem pa za vsak izdelek racunaj do nekje 1€ stroska, ce je podobna kompleksnost kot tisti spinner.
pwn3rrr ::
Izdelava IGRAČ za trg je precej zahtevna naloga, problem je predvsem pridobitev CE certifikata (veliko papirologije, testov in stroškov). Prednost pri tebi je edino to, da bi verjetno šlo samo za en izdelek (isti materiali, oblika...).
Potem je tu še zaščita patenta, zaščitiš lahko recimo za EU in USA (spet veliki stroški), Kitajska je pa itak razred zase, tam se zagotovo pojavijo cenejši ponaredki in ne moreš narediti praktično nič.
Tako da ja, najprej dobro raziskati trg, da ne obstaja že kaj podobnega, potem pa iti v izdelavo prototipov itd.
Potem je tu še zaščita patenta, zaščitiš lahko recimo za EU in USA (spet veliki stroški), Kitajska je pa itak razred zase, tam se zagotovo pojavijo cenejši ponaredki in ne moreš narediti praktično nič.
Tako da ja, najprej dobro raziskati trg, da ne obstaja že kaj podobnega, potem pa iti v izdelavo prototipov itd.
TheBlueOne ::
CE niti ni tak problem, ce je zadeva enostavna.
Patente pa je bolj ko ne zamenjal brend, ker se kopijam prakticno ne mores izogniti. Pri tako poceni zadevah pa tudi tezko terjas pametno odskodnino.
Pac brend mora biti dober in izdelek kakovosten, to je prakticno edina moznost za startup za poceni izdelek.
Patente pa je bolj ko ne zamenjal brend, ker se kopijam prakticno ne mores izogniti. Pri tako poceni zadevah pa tudi tezko terjas pametno odskodnino.
Pac brend mora biti dober in izdelek kakovosten, to je prakticno edina moznost za startup za poceni izdelek.
Mike_Rotch ::
Fidget cube, ki je en od najuspešnejših Kickstarter projektov so kitajci prodajali še preden so avtorji originala končali crowdfunding kampanjo :) Škoda časa za zaščito patentov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 3d tiskalnik (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Kaj kupiti | 380232 (89) | d4vid |
» | Slovenci na Kickstarterju (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 41256 (2437) | cenzuriran1 |
» | imam idejo, kako naprej (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 9441 (7247) | bambam20 |
» | Komu prodati idejo?Oddelek: Pomoč in nasveti | 7091 (4803) | blackbfm |