Forum » Na cesti » Novo vozilo - okvara - lahko uveljavljam stvarno napako?
Novo vozilo - okvara - lahko uveljavljam stvarno napako?
solatjek ::
Živijo,
imam smolo, nabavili smo čisto nov avto, sedaj star dober mesec in ima 3000 prevoženih km (znamke in prodajalca zaenkrat ne bom imenoval). Na novem avtu bolj pogosto preverim nivo olja. Pri nekaj čez 1000 km je bil nivo na max, torej vse OK. Seddaj sem pri 3000 ponovno preveril in je nivo 2 centimetra nad max in olje smrdi zelo močno po bencinu, očitno nekje kar fajn pronica bencin v motorno olje.
Danes bom klical prodajalca, glede na to, da je očitno nekaj zelo narobe, pa če tudi ni, se je vozilo z nivojem precej nad max in zaradi vsebnosti bencina v olju ni več optimalnega mazanja in se je lahko naredila škoda, ki bo povzročila predčasno odpoved motorja, mogoče ravno po izteku garancije.
Najraje bi vozilo vrnil in zahteval kupnino nazaj, uveljavljal pa stvarno napako. Vem, da ne bo šlo zlahka, zanima me vaše mnenje, kaj bi vi naredili?
imam smolo, nabavili smo čisto nov avto, sedaj star dober mesec in ima 3000 prevoženih km (znamke in prodajalca zaenkrat ne bom imenoval). Na novem avtu bolj pogosto preverim nivo olja. Pri nekaj čez 1000 km je bil nivo na max, torej vse OK. Seddaj sem pri 3000 ponovno preveril in je nivo 2 centimetra nad max in olje smrdi zelo močno po bencinu, očitno nekje kar fajn pronica bencin v motorno olje.
Danes bom klical prodajalca, glede na to, da je očitno nekaj zelo narobe, pa če tudi ni, se je vozilo z nivojem precej nad max in zaradi vsebnosti bencina v olju ni več optimalnega mazanja in se je lahko naredila škoda, ki bo povzročila predčasno odpoved motorja, mogoče ravno po izteku garancije.
Najraje bi vozilo vrnil in zahteval kupnino nazaj, uveljavljal pa stvarno napako. Vem, da ne bo šlo zlahka, zanima me vaše mnenje, kaj bi vi naredili?
GregiB ::
Avtomobilisti se načeloma upirajo kot hudič križa, da bi avtomobil vzeli nazaj. Te bodo prepričevali, da ti ga bodo popravili, garant...
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
solatjek ::
Da me bodo prepričevali mi je jasno, vem da avtomobila zlepa ne vrnejo, mene bolj zanima, kakšne so moje pravice in kako se lahko ta spor vleče, če vpletem tržni inšpektorat, kakšnega odvetnika? Pozna kdo primer, da je komu uspelo?
Utk ::
My money is on renault...
Nasvet v zvezi s temo bi pa bil, da se ne ukvarjaj s tem, zdaj so avti dragi, odpelji ga v nek salon staro za novo, pozabi na par jurjev izgube in vzami drugega, drugo znamko. Kaj pa v resnici lahko dosežeš? Dobiš drug nov isti avto, ki bi čez eno leto imel isti problem? Se tožiš 2 leti, da ti vrnejo denar, ti pa njim avto? Kar te bo spet stalo par jurjev, tudi če zmagaš, da ne govorimo kaj bo, če izgubiš.
Če avta nočeš več, je par jurjev izgube itak zicer. Ostane ti samo še koliko časa in živcev boš izgubil, poleg denarja. Najmanj, če kupiš drugega takoj.
Nasvet v zvezi s temo bi pa bil, da se ne ukvarjaj s tem, zdaj so avti dragi, odpelji ga v nek salon staro za novo, pozabi na par jurjev izgube in vzami drugega, drugo znamko. Kaj pa v resnici lahko dosežeš? Dobiš drug nov isti avto, ki bi čez eno leto imel isti problem? Se tožiš 2 leti, da ti vrnejo denar, ti pa njim avto? Kar te bo spet stalo par jurjev, tudi če zmagaš, da ne govorimo kaj bo, če izgubiš.
Če avta nočeš več, je par jurjev izgube itak zicer. Ostane ti samo še koliko časa in živcev boš izgubil, poleg denarja. Najmanj, če kupiš drugega takoj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
glede na stanje trga ta moment, če ni novga glih preplačal, vprašanje če bo sploh kaj zgubil z prodajo "rabljenga".
#brezpodpisa
solatjek ::
fikus_ ::
Nov avto in nov motor vsak pije več olja kot kasneje, ko se uteče. Če je pa v olju res bencin, imaš pa resno težavo. Samo po vonju boš to težko dokazal.
Poleg tega si tvoje pisanje nasprotuje; pišeš. da je olja manj, obenem pa da je v olju bencin, to pomeni, da bi ga moralo biti več ali vsaj enako.
Poleg tega si tvoje pisanje nasprotuje; pišeš. da je olja manj, obenem pa da je v olju bencin, to pomeni, da bi ga moralo biti več ali vsaj enako.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
solatjek ::
Nov avto in nov motor vsak pije več olja kot kasneje, ko se uteče.
Pri mojem avtu ni težava s tem, da bi pil olje. Sem pa preverjal preventivno, če bi in naletel na problem.
Samo po vonju boš to težko dokazal.
Vem, kakšen vonj ima bencin. Imam pa doma nov zapakiran liter tega olja, ker sem ga vzel za vsak slučaj. Ko ga odpreš, ni niti malo vonja po bencinu, sploh ga ne vohaš.
Poleg tega si tvoje pisanje nasprotuje; pišeš. da je olja manj, obenem pa da je v olju bencin, to pomeni, da bi ga moralo biti več ali vsaj enako.
Kje sem to napisal?
GupeM ::
solatjek ::
Sem klical servis, pravijo, da ga naj pripeljem, neglede na to, da je bencin v olju in da je preko max, glede na to, da se nobena lučka ne prižge, da je še vse OK in ga bodo popravili, najverjetneje je spustila ena šoba.
Bojim se, da je škoda (prekomerna obraba motorja) vseeno narejena.
Bojim se, da je škoda (prekomerna obraba motorja) vseeno narejena.
fikus_ ::
Se opravičujem, sem prehitro bral.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
WhiteAngel ::
Sem klical servis, pravijo, da ga naj pripeljem, neglede na to, da je bencin v olju in da je preko max, glede na to, da se nobena lučka ne prižge, da je še vse OK in ga bodo popravili, najverjetneje je spustila ena šoba.
Bojim se, da je škoda (prekomerna obraba motorja) vseeno narejena.
Po 3000 km ne bo prekomerne obrabe. Pa kaj se sekiraš. Pelji ga na uraden servis nazaj in naj se tam ukvarjajo z njim - za vmesen čas pa naj ti dajo nadomestno vozilo. Če je res tako velika škoda narejena na motorju, ti bo itak zaribal čez nekaj mesecev. Vmes ga boš pa vozil na (brezplačne) uradne servise in potem ne bo težav z uveljavljanjem garancije pri (v najslašbem primeru) menjavi motorja.
Seddaj sem pri 3000 ponovno preveril in je nivo 2 centimetra nad max
Si ziher, da tudi pri 1000km ni bil nad max? Si mogoče v zadnje gledal hladen motor, zdaj pa ogretega? Si imel avto obakrat na ravnem? Moj Korejec je imel pri novem tudi olje tovarniško nad max, pa je po 200k km še vedno vse ok. Verjetno je to kakšna strojniška fora.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
Senzor ::
Ne bi te rad strašil, ampak možno, da tole ni problem v šobi, temveč v sami zasnovi motorja. Takšno težavo ima npr. Renaultov 1.2 TCe. Tule si preberi post uporabnika Limeta: https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...
Če gre za Citroena, se obrni na Jerovška v Grusupljem, ki je verjetno največji mojster za Citroene v Sloveniji in ne nateguje.
Če gre za Citroena, se obrni na Jerovška v Grusupljem, ki je verjetno največji mojster za Citroene v Sloveniji in ne nateguje.
karafeka ::
WhiteAngel je izjavil:
Moj Korejec je imel pri novem tudi olje tovarniško nad max, pa je po 200k km še vedno vse ok. Verjetno je to kakšna strojniška fora.
Pri mojem korejcu (Ceed) so klepci na uradnem servisu 7 let vlivali noter vendno več kot max olja (slepo po servisnih navodilih). Na koncu mi je spustlo tesnilo pokrova ventilov.
Ja je strojna napaka in sicer, da odušek ni na najnižjem mestu karterja in posledično ne odteče vso olje ven.
Glede vprašanja od solatjeka.
Pomoje to ni stvarna napaka, ker ti še vedno lahko normalno uporabljaš avto. Pri garanciji pa veliko sreče, ker dokler jim lučka ne sveti oz. ne bodo imeli napake na skenerju, ne bojo na servisu znali ničesar najti, pa če bo se plavo kadilo zadaj in motor na en cilinder lavfal.
solatjek ::
WhiteAngel je izjavil:
Si ziher, da tudi pri 1000km ni bil nad max? Si mogoče v zadnje gledal hladen motor, zdaj pa ogretega? Si imel avto obakrat na ravnem? Moj Korejec je imel pri novem tudi olje tovarniško nad max, pa je po 200k km še vedno vse ok. Verjetno je to kakšna strojniška fora.
Ja, sem prepričan, bil je pri 1000 km s toplim motorjem na max, pri hladnem pa malo pod max, kar je normalno, saj ima olje raztezek. Vedno imam avto na ravni podlagi, ko gledam olje.
Ne bi te rad strašil, ampak možno, da tole ni problem v šobi, temveč v sami zasnovi motorja. Takšno težavo ima npr. Renaultov 1.2 TCe. Tule si preberi post uporabnika Limeta: https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...
Če gre za Citroena, se obrni na Jerovška v Grusupljem, ki je verjetno največji mojster za Citroene v Sloveniji in ne nateguje.
To se bo videlo, ko bodo menjali šobe, če bo še vedno isto - torej naraščanje nivoja olja. Ni citroen, je pa enak motor, PSA 1.2 bencin 130hp, sedaj sem že naročen na servis, ki bo komaj čez 1 teden.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
Senzor ::
Ampak pazi. Če bodo menjali šobe, bodo to naredili v okviru garancije. Ko pa enkrat uveljavljaš garancijo, za isto stvar ne moreš več uveljavljati stvarne napake. Tako da previdno, če želiš uveljavljati stvarno napako in ne garancije.
solatjek ::
Ampak pazi. Če bodo menjali šobe, bodo to naredili v okviru garancije. Ko pa enkrat uveljavljaš garancijo, za isto stvar ne moreš več uveljavljati stvarne napake. Tako da previdno, če želiš uveljavljati stvarno napako in ne garancije.
Razumem, vem da je tako, kot si napisal.
Sem se odločil, da bom uveljavljal garancijo, zaradi šobe mi ne bodo menjali avta, nasploh so to v Sloveniji boji z mlini na veter, živčna vojna in ogromni stroški na sodiščih.
Avto ima še skoraj celi dve leti garancije, če je karkoli zaradi tega poškodovano, bo crknilo v tem času, delam veliko km, pa tako sem nameraval doplačati garancijo do 5 let, kar bom glede na težavo verjetno storil. Takrat bo avto imel 100.000+ in se bo zagotovo videlo, če je karkoli narobe.
Kapitan Jack ::
Sem klical servis, pravijo, da ga naj pripeljem, neglede na to, da je bencin v olju in da je preko max, glede na to, da se nobena lučka ne prižge, da je še vse OK in ga bodo popravili, najverjetneje je spustila ena šoba.
Bojim se, da je škoda (prekomerna obraba motorja) vseeno narejena.
Neverjamem. Ampak ja, nov avto itak da ti ni vseeno. Mislim tud ce bi bilo rabljeno ti ne bi bilo vseeno.
solatjek ::
Kapitan Jack je izjavil:
Mislim tud ce bi bilo rabljeno ti ne bi bilo vseeno.
Res je, imam še en avto z 350.000+ km in star 14 let, pa mi ni vseeno zanj, ker se z njim z veseljem vozim in ga nameravam voziti dokler bo šel :)
nejc_nejc ::
Na servis in pika. Verjetno neka "ceska napaka"
Ze po letu bos videla ali dela ali ne.
100k na 5 let ni prav veliko, podaljsaj garancijo.
Ze po letu bos videla ali dela ali ne.
100k na 5 let ni prav veliko, podaljsaj garancijo.
bbbbbb2015 ::
Živijo,
imam smolo, nabavili smo čisto nov avto, sedaj star dober mesec in ima 3000 prevoženih km (znamke in prodajalca zaenkrat ne bom imenoval). Na novem avtu bolj pogosto preverim nivo olja. Pri nekaj čez 1000 km je bil nivo na max, torej vse OK. Seddaj sem pri 3000 ponovno preveril in je nivo 2 centimetra nad max in olje smrdi zelo močno po bencinu, očitno nekje kar fajn pronica bencin v motorno olje.
Danes bom klical prodajalca, glede na to, da je očitno nekaj zelo narobe, pa če tudi ni, se je vozilo z nivojem precej nad max in zaradi vsebnosti bencina v olju ni več optimalnega mazanja in se je lahko naredila škoda, ki bo povzročila predčasno odpoved motorja, mogoče ravno po izteku garancije.
Najraje bi vozilo vrnil in zahteval kupnino nazaj, uveljavljal pa stvarno napako. Vem, da ne bo šlo zlahka, zanima me vaše mnenje, kaj bi vi naredili?
Menim, da stvarne napake ne moreš uveljavljati.. V osnovi avto lahko uporabljaš. Da je bencin v olju je sicer možno, samo to ni tako hudo. Sploh če si opazil po 3000 km.
Stvarna napaka bi bila, recimo da ima kamion 24 ton nosilnosti, pa naložiš 24 ton in ugotoviš, da ti lomi polosi, ker se kamion preveč posede.
Stvarna napaka bi bila, da si naročil avto s 5 vrati - dobil s tremi.
V vsakem primeru, imel sem sodelavca, ki je nabavljal Mercedez Vito, imel je invalidnega sina. Tam ne vem, kje natanko so prebrali, koliko je višina od praga pri stranskih vratih. Pa ni bila toliko in je to povzročilo ne vem kake probleme. Ali z električnim invalidskim vozičkom ali kaj vem kaj.
To je bila njegova pripoved.
Na koncu so se jajcali na sodišču 5+ let, na komcu je smel avto vrniti, prodajalec pa je moral vrniti denar - obitek po EUROTAXu ali obraba ali ne vem kaj. Skratka, dobil je pol vrednosti avta za avto, ki je bil praktično nerabljen.
Po moje tak fail za sodelavca, samo pač kaj pa vem. Ljudje se tožijo z neko predstavo na sodišču, odvije pa se nekaj povsem drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
tony1 ::
OP, jaz se pa ne strinjam, da je tole simptom šobe, ki je ves čas odprta. Če en cilinder res ne bi delal pravilno, bi se skozenj stočilo precej veliko bencina, in ni hudič, da ne bi tega čutil pri delovanju motorja, motor bi tresel in bil bolj glasen.
Kakšna je večina tvojih voženj s tem avtom, so to kratke (mestne?) vožnje, kjer se motor nikoli zares ne ogreje?
Daj pojdi za štos narediti 250 kilometrov v četrti prestavi po AC in potem preveri stanje olja... Lahko da boš rešil problem.
Kakšna je večina tvojih voženj s tem avtom, so to kratke (mestne?) vožnje, kjer se motor nikoli zares ne ogreje?
Daj pojdi za štos narediti 250 kilometrov v četrti prestavi po AC in potem preveri stanje olja... Lahko da boš rešil problem.
val46 ::
Zakaj pa v četrti? A danes nimajo že skor vsi avti vsaj 5 če ne 6 prestav? In ne, tega kar si ti tony1 predlagal, na njegovem mestu ne bi počel. Če že ve za napako, res ne vidim razloga, zakaj bi potem reskiral še večje probleme in okvare? Sploh ker je avto takorekoč nov in s takimi idejami mu lahko samo še bolj škodi. Že to, da so mu dali datum servisnega pregleda šele čez en teden, bi mene motilo, ker bi se ta teden bal uporabljat avtomobil.
tony1 ::
a) V četrti zato, da bi zares dobro z višjimi obrati ogrel motor.
In ne, za napako OP ne ve, samo malo preveč časa ima .
In ja, če bo vmes motor eksplodiral (pa ne bo), bo vsaj dobil novega. Garancija, saj veš.
b) Sam pa bi šel to delat zato, da bo vsaj kaj zares poskusil. Ker uradni servis bo priklopil tester, rekel: "sorry, computer says... nothing" in glumil glivo še naprej. (Kar je pravzaprav bolje, kot če bo šel en vajenec, ki je tam v službi 14 dni razkopavat motor.)
Uradni servis tudi nima Bosch testne mize, da bi na njej preveril, če injektorji pravilno delajo. Lahko bi jih poslali na Bosch servis, ampak se jim 99% niti slučajno ne bo dalo.
Itn., če naredi pa ta test, je pa izločil najbolj možen vzrok težave.
In ne, za napako OP ne ve, samo malo preveč časa ima .
In ja, če bo vmes motor eksplodiral (pa ne bo), bo vsaj dobil novega. Garancija, saj veš.
b) Sam pa bi šel to delat zato, da bo vsaj kaj zares poskusil. Ker uradni servis bo priklopil tester, rekel: "sorry, computer says... nothing" in glumil glivo še naprej. (Kar je pravzaprav bolje, kot če bo šel en vajenec, ki je tam v službi 14 dni razkopavat motor.)
Uradni servis tudi nima Bosch testne mize, da bi na njej preveril, če injektorji pravilno delajo. Lahko bi jih poslali na Bosch servis, ampak se jim 99% niti slučajno ne bo dalo.
Itn., če naredi pa ta test, je pa izločil najbolj možen vzrok težave.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
tony1 ::
Bi OP-ju, glede na to, da je skrben človek, in ko bo tale težava raziskana, toplo priporočal menjavo olja in filtra, sedaj ko je motor že utečen.
Pol foruma bo spet skočilo v zrak v svoji neskončni (ne/vse)vednosti...
Pol foruma bo spet skočilo v zrak v svoji neskončni (ne/vse)vednosti...
solatjek ::
Da odgovorim: moje relacije so vsak dan 100 km AC in 10 km mesta. Po moje je motor dovolj ogret.
Če je težava drugje in ne v šobah, bo stanje nespremenjeno, kar bom opazil. Potem bo motor slej kot prej ribnil, če ga bo filalo z bencinom, mu bom še malo pomagal. Glede na smrdeč izpuh, bi lahko bila šoba, meša bencin in izpušne pline, se voha tako jedko kislo.
To da je servis čez en teden, tudi mene moti, a so zasedeni, kaj čem druga kot počakati. Vmes se bom vozil s starim avtom, tega raje ne bom vozil.
Vsekakor avta ne prevzamem, če ne menjajo olja in filtra. Je nekako logično, da morajo kontaminirano olje spustiti ven, bomo videli če je logično samo meni ali tudi njim ?
Če je težava drugje in ne v šobah, bo stanje nespremenjeno, kar bom opazil. Potem bo motor slej kot prej ribnil, če ga bo filalo z bencinom, mu bom še malo pomagal. Glede na smrdeč izpuh, bi lahko bila šoba, meša bencin in izpušne pline, se voha tako jedko kislo.
To da je servis čez en teden, tudi mene moti, a so zasedeni, kaj čem druga kot počakati. Vmes se bom vozil s starim avtom, tega raje ne bom vozil.
Vsekakor avta ne prevzamem, če ne menjajo olja in filtra. Je nekako logično, da morajo kontaminirano olje spustiti ven, bomo videli če je logično samo meni ali tudi njim ?
IL_DIAVOLO ::
Ce se ti mesa bencin v olje, je to precej resna napaka. Kako se je to zgodilo pri novem avtu
Osebno ga ne bi upal vozit.
Osebno ga ne bi upal vozit.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
tony1 ::
Da odgovorim: moje relacije so vsak dan 100 km AC in 10 km mesta. Po moje je motor dovolj ogret.
Če je težava drugje in ne v šobah, bo stanje nespremenjeno, kar bom opazil. Potem bo motor slej kot prej ribnil, če ga bo filalo z bencinom, mu bom še malo pomagal. Glede na smrdeč izpuh, bi lahko bila šoba, meša bencin in izpušne pline, se voha tako jedko kislo.
To da je servis čez en teden, tudi mene moti, a so zasedeni, kaj čem druga kot počakati. Vmes se bom vozil s starim avtom, tega raje ne bom vozil.
Vsekakor avta ne prevzamem, če ne menjajo olja in filtra. Je nekako logično, da morajo kontaminirano olje spustiti ven, bomo videli če je logično samo meni ali tudi njim ?
Odlično, predlagani test si že naredil. Sedaj je jasno, da v olju ni kondenz in nekaj malega nezgorelega benicna. Nekaj je zares narobe, verjetno je to res bencin.
Pri mrzlem motorju preveri še nivo hladilne tekočine in njeno barvo... Kakšno pa je stanje na notranji strani pokrovčka na vrhu motorja, kjer se naliva olje?
Olje pa je res treba zamenjati. Najprej je to dobro, ker je med utekanjem motorja nekaj več kovinskih delcev motorja šlo v olje, poleg tega pa je to nujno, če se bo potrdilo, da je bilo v olju res gorivo.
(Uradni servis te glede menjave olja+filtra zna gledati, kot da si z Lune padel, bodi pripravljen, da boš moral vztrajati. Ne pričakuj, da bo to krila garancija...)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Styrian11 ::
Zabiraj motor v celoti, potem pa boš z lahkoto uveljavljal stvarno napako, kjer že takoj (nimajo pravice do predhodnega popravila kot pri garanciji) lahko zahtevaš zamenjavo avtomobila z novim ali vračilo celotne kupnine.
tony1 ::
To je lahko precej tvegano (kot je zgoraj nekdo opisal za Mercedesa) in morda bo to celo precej težko doseči... Motor tudi ne zariba kar tako, lahko da se bo takole avto vozil še več let... Čeprav, po drugi strani, 100 km vožnje na dan tudi ni malo, morda bo šlo zato kaj hitreje...
solatjek ::
Odlično, predlagani test si že naredil. Sedaj je jasno, da v olju ni kondenz in nekaj malega nezgorelega benicna. Nekaj je zares narobe, verjetno je to res bencin.
Pri mrzlem motorju preveri še nivo hladilne tekočine in njeno barvo... Kakšno pa je stanje na notranji strani pokrovčka na vrhu motorja, kjer se naliva olje?
Olje pa je res treba zamenjati. Najprej je to dobro, ker je med utekanjem motorja nekaj več kovinskih delcev motorja šlo v olje, poleg tega pa je to nujno, če se bo potrdilo, da je bilo v olju res gorivo.
(Uradni servis te glede menjave olja+filtra zna gledati, kot da si z Lune padel, bodi pripravljen, da boš moral vztrajati. Ne pričakuj, da bo to krila garancija...)
Zagotovo je bencin, se fajn voha in na šipki se vidi, kako bencin spira olje, ko potegneš ven, se kar pocedi iz šipke. Hladilna tekočina je ok, prozorno modre barve brez madežev, normalen nivo. Na pokrovčku za nalivanje olja ni smetane. Da menjajo olje in filter zaradi okvarjene šobe, ki je kontaminiralo olje je meni samoumevno, me res zanima, če bodo tu komplicirali. Če ja, potem je vzdrževanje in garancija tako nastavljena, da čimprej crkne prvi dan po izteku. V tem primeru je bolje ”pomagati”, da crkne prej.
mr_chai ::
OP:
Kolk te pa stane, da zamenjaš olje ? Daj olje ven in ga pošlji na analizo. Jaz sicer dvomim, da bi ti nivo olja naraščal zaradi bencina. Verjetno nisi pravilno gledal nivoja olja.
1. Počakaš, da se mašina shladi. Vsaj 10 min po tistem, ko si ga ugasnil. Čakamo zato, da olje steče nazaj v karter.
2. Preveriš, da imaš avto na ravnem in ne na klancu!!!
3. Šele potem pogledaš nivo olja.
Ko boš dobil analizo olja nazaj, pa se potem naprej odločiš. Če je res preveč bencina v olju, greš lepo do trgovca in uveljaviš stvarno napako. Potem pa naj oni kar menjujejo X-količino delov, če jim tko paše. Če boš pa ti zdej do njih prišel in uveljavil stvarno napako na šobah, ti bodo bp to tudi zamenjali, ampak če vzrok za to napako niso šobe, pol pa se boš lahko pod nosom obrisal.
In vsem, ki mu svetujete, da naj tak avto s skrito napako proda, bi vam najraje odrezal jajca.
Kolk te pa stane, da zamenjaš olje ? Daj olje ven in ga pošlji na analizo. Jaz sicer dvomim, da bi ti nivo olja naraščal zaradi bencina. Verjetno nisi pravilno gledal nivoja olja.
1. Počakaš, da se mašina shladi. Vsaj 10 min po tistem, ko si ga ugasnil. Čakamo zato, da olje steče nazaj v karter.
2. Preveriš, da imaš avto na ravnem in ne na klancu!!!
3. Šele potem pogledaš nivo olja.
Ko boš dobil analizo olja nazaj, pa se potem naprej odločiš. Če je res preveč bencina v olju, greš lepo do trgovca in uveljaviš stvarno napako. Potem pa naj oni kar menjujejo X-količino delov, če jim tko paše. Če boš pa ti zdej do njih prišel in uveljavil stvarno napako na šobah, ti bodo bp to tudi zamenjali, ampak če vzrok za to napako niso šobe, pol pa se boš lahko pod nosom obrisal.
In vsem, ki mu svetujete, da naj tak avto s skrito napako proda, bi vam najraje odrezal jajca.
mr_chai ::
Sem klical servis, pravijo, da ga naj pripeljem, neglede na to, da je bencin v olju in da je preko max, glede na to, da se nobena lučka ne prižge, da je še vse OK in ga bodo popravili, najverjetneje je spustila ena šoba.
Bojim se, da je škoda (prekomerna obraba motorja) vseeno narejena.
Aja, kako pa to veš ? A si mogoče jasnovidec ?
Naj ti nek mehanik popoldanec proti plačilu pregleda z endoskopom. Odšraufita svečke in se spustita notri z endoskopom in preglejdta vsak cilinder posebej, če se vidi kakšna brazda. Tole res ni veliko dela drgač, 30 min max. Vmes mora samo malo zavrteti mašino, da se posamezen bat spusti in se vidi celoten cilinder.
Ampak kot sem ti že omenil! Daj olje na analizo, saj te ne stane toliko!! Tam bodo tudi videli, če so kakšni opilki v olju. Sedaj imaš vse informacije, ki jih kot laik potrebuješ. Srečno!
solatjek ::
OP:
Kolk te pa stane, da zamenjaš olje ? Daj olje ven in ga pošlji na analizo. Jaz sicer dvomim, da bi ti nivo olja naraščal zaradi bencina. Verjetno nisi pravilno gledal nivoja olja.
1. Počakaš, da se mašina shladi. Vsaj 10 min po tistem, ko si ga ugasnil. Čakamo zato, da olje steče nazaj v karter.
2. Preveriš, da imaš avto na ravnem in ne na klancu!!!
3. Šele potem pogledaš nivo olja.
In vsem, ki mu svetujete, da naj tak avto s skrito napako proda, bi vam najraje odrezal jajca.
Olje bom pitegnil ven, toliko da bo nivo nazaj na max, potem ga odpeljem. Pričakujem vsaj pol litra viška. To bom imel vzorec za analizo.
Olje že gledam 25 let in do sedaj sem še vedno pravilno odčital in ustrezno dolil po potrebi.
1. sem počakal, tudi če izmerim takoj po izklopu, je krepko preko max, dlje ko čakam, še več ga je
2. z vaservago premeril tla, tla so v nulo
3. sem in je vsaj 2 cm preko max
Ne mislim prodat, ampak popravit
mr_chai ::
Če so kakšni opilki v olju in če v cilindrih ni videti brazd, gre lahko tudi za obrabo ojničnih ležajev, ker se lahko zgodi, da med ležajem in ročično gredjo ni več tankega sloja olja. Takrat ti lahko ojnični ležaj zamakne, ga zlomi in gre mašina kaput. Tko da po mojem mnenju bi ti te ležaje morali zamenjati.
solatjek ::
dexterboy ::
Mr_chai je lepo napisal, olje daj v analizo, ta teden do servisa se pa vozi z drugim avtom, ki ga imaš. Če pa lahko uporabiš še endoskop, si pa zmagal... In en predlog, ampak to NISI slišal od mene; če je znamka Leva, pojdi s podatki o tvojem avtu do Jerovška. Lepa beseda lepo mesto najde. Mogoče imajo oni kakšno informacijo na to temo, ki ti bodo zaupali. Ampak, še enkrat, to nisi prebral od mene ;)
Drugič kupi Francoza. Ampak naj bo Citroen. Jerovškov :D
Drugič kupi Francoza. Ampak naj bo Citroen. Jerovškov :D
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
cias ::
Pokliči jih in jim reči da si že urejal z odvetnikom. Če imaš bencin v olju, potem je šel še katalizator, oljna pumpa, par senzorjev... na servisu ti bojo menjali batne obročke, čez pol let boš imel resne probleme in ti bojo rekli da si ga gonil izven predpisanih parametrov in boš porabil par 10k€ da ga bos sploh lahko prodal brez da te nov lastnik toži.
Utk ::
Ne vidim problema. A mu bojo tik pred koncem garancije v uradnem salonu za znamko rekli, da njegov redno servisiran par let star avto ne morejo vzet v račun, ker je sranje?
1. Itak ga bojo popravili, vprašljiv je pa način in kaj bo na dolgi rok.
2. Kaj bi potem naredil s tistimi, ki so mu prodali nov tak avto?
In vsem, ki mu svetujete, da naj tak avto s skrito napako proda, bi vam najraje odrezal jajca.
1. Itak ga bojo popravili, vprašljiv je pa način in kaj bo na dolgi rok.
2. Kaj bi potem naredil s tistimi, ki so mu prodali nov tak avto?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
solatjek ::
Itak ga bojo popravili, vprašljiv je pa način in kaj bo na dolgi rok.
Ravno tega se bojim, kaj bo na dolgi rok. Povsem možno je, da je tudi katalizator načet, ker so bile take vonjave za avtom, kot jih še nikoli za nobenim mojim avtom zavohal - nekako jedko, kislo, zagotovo je prišel bencin v katalizator. A se da katalizator kako stestirati, pregledati?
Glede tega, da mi rečejo, naj se s takim avtom pripeljem, pa pove marsikaj o odnosu do avtomobila. Nivo olja (razredčenega z bencinom je več kot 2 cm nad max) očitno to ni moteč za servise. Danes grem kupit črpalko za olje, bom višek ven potegnil in se peljal vsaj z normalnim nivojem.
Dobro je edino to, da delam precej km, večino na AC, tako da bi se morebitna škoda morala precej hitro pokazati - upam.
dexterboy ::
Upajmo, da se na koncu vse uredi.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexterboy ()
c3p0 ::
Zabiraj motor v celoti, potem pa boš z lahkoto uveljavljal stvarno napako, kjer že takoj (nimajo pravice do predhodnega popravila kot pri garanciji) lahko zahtevaš zamenjavo avtomobila z novim ali vračilo celotne kupnine.
Naj ga "popravijo", rečejo da je vse v redu, potem pa naj zariba. Če ga zdaj, bodo rekli, da je bil malomaren, saj je vedel za problem in se vseeno vozil.
Seveda pa mora imet vse pisno, ker potem se vseh ustnih pogovorov ne bo več nihče spomnil.
Je pa kolegica imela večne težave s P307 motorjem, kupljen nov. Vsakič so nekaj malo popravili, a ni držalo dolgo. Na koncu ga je prodala za drobiž, samo da se je rešla te kalvarije in kupila golfa.
In vsem, ki mu svetujete, da naj tak avto s skrito napako proda, bi vam najraje odrezal jajca.
Tako očitno napako bo vsak kupec hitro opazil. Videno-kupljeno ga ne bo rešilo. Pa še servis bo lahko rekel, da je prodajalec vedel za ta problem, če bo kupec iznajdljiv in preveril. To še na naših sodiščih gre skozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()
joze67 ::
Tako očitno napako bo vsak kupec hitro opazil. Videno-kupljeno ga ne bo rešilo. Pa še servis bo lahko rekel, da je prodajalec vedel za ta problem, če bo kupec iznajdljiv in preveril. To še na naših sodiščih gre skozi.
Večina kupcev ne bo opazila, dokler ne nastopijo resne težave ali vmes poseže diagnostika. Slednje se ni zgodilo.
Morda gre skozi na sodiščih. Dediči bodo imeli nekaj od tega.
tony1 ::
crpanje odvecnega olja je sicer koristno - s prevec olja motor ne sme teci (servis ga bo s prevec olja lavfal ves teden...), ampak tudi potem se z avtom raje ne vozi. raje z avtovleko do servisa, ce imas asistenco...
solatjek ::
crpanje odvecnega olja je sicer koristno - s prevec olja motor ne sme teci (servis ga bo s prevec olja lavfal ves teden...), ampak tudi potem se z avtom raje ne vozi. raje z avtovleko do servisa, ce imas asistenco...
Imam asistenco, je pa asistenca tudi v okviru garancije, sem pričakoval, da mi jo bo servis poslal. S preveč olja je avto zagotovo naredil vsaj 1000 km, saj je nivo ves čas naraščal brez da bi jaz za to vedel. Po moje je avto imel problem že od 0 km naprej.
tony1 ::
Črpanje odvečnega olja je smiselno (za motor je trenutno stanje 2x škodljivo: preveč "olja" uničuje motor in z bencinom razredčeno olje uničuje motor), če je mogoče pa shrani nek vzorec, da ne bodo glumili glive, češ da zdaj je pa vse v redu...
cias ::
Ma človek ne se zajebavat ker te bojo nategnili na suho. Daj tistih 50€ za odvetnika da ti napiše papir, analiza olja zraven in zahtevaj nov avto, takega kot si ga plačal.
Če misliš to kripo prodajat kakšnemu revežu, potem pa sploh ne vem kaj naj rečem. Upam da na Googlu najdejo tvoj post mesec po nakupu in da ti ostane za kakega AXa, da boš še lahko hodil delat 8n plačeval ciganarijo.
Če misliš to kripo prodajat kakšnemu revežu, potem pa sploh ne vem kaj naj rečem. Upam da na Googlu najdejo tvoj post mesec po nakupu in da ti ostane za kakega AXa, da boš še lahko hodil delat 8n plačeval ciganarijo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15901 (13531) | jest10 |
» | Motorna olja (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20637 (11893) | hojnikb |
» | Slabo privit filter za olje, je to hud problem, če sem se vozilOddelek: Na cesti | 4143 (2367) | Tilen |
» | 1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 35433 (18861) | cleanac |
» | Kam izginja motorno olje? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 35693 (33932) | jalovec09 |