Forum » Strojna oprema » On-Site garancija - vaše izkušnje
On-Site garancija - vaše izkušnje
bastadu ::
Zanima me, kakšne imate izkušnje z uveljavljanjem t.i. on-site garancij, recimo 'HP HW Maintenance Onsite Support' ali 'Dell Next Business Day On-site Service'? Recimo vam pridejo težavo vedno rešiti na vaš naslov naslednji dan, ali jim morate voziti dotično opremo k njim na servis in v kolikšnem času običajno odpravijo napako. Hvala!
kriptobog ::
Če je on site, potem pridejo na lokacijo in uredijo na lokaciji. Jaz sem delal s firmo, ki je/ima pogodbo za on site, same day in v pogodbi določen odzivni čas 4 ure . Ko je bila največja štala so prišli čez 10ur, ker so imeli v eni drugi firmi, z isto pogodbo, tudi težave
bobby ::
Odzivni čas pomeni, da v roku 4ih ur, v tvojem primeru, te pokičejoobvestijo o nadaljnem postopku in nič več.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Vanadium ::
Imel pred leti izkušnjo z Dell NBD.
Na delovni postaji precision je odletela plata glede na mojo hitro diagnoatiko z lučkami na zadnji strani, kličem support in me tam en poba vodi čez trubleshooting da ugotoviva kaj bi bilo (kljub temu da sem mu omenil diagnozo) je rekel dejmo provat to pa to ipd... Po cca pol urah tudi on ugotovi da je zadeva fuč in reče da bo dal naprej. Isti dan me pokliče takratni Dell serviser iz FMC in se najavi za naslednji dan zjutraj. Naslednji dan ob 8:00 je bil na sedežu firme z novo matično ploščo in v roku 1-3 uri usposobil zadevo. Tko da moja NBD izkušnja je takrat bila izredno pozitivna, res je pa tudi da je precision takrat bil okoli 6000€
Na delovni postaji precision je odletela plata glede na mojo hitro diagnoatiko z lučkami na zadnji strani, kličem support in me tam en poba vodi čez trubleshooting da ugotoviva kaj bi bilo (kljub temu da sem mu omenil diagnozo) je rekel dejmo provat to pa to ipd... Po cca pol urah tudi on ugotovi da je zadeva fuč in reče da bo dal naprej. Isti dan me pokliče takratni Dell serviser iz FMC in se najavi za naslednji dan zjutraj. Naslednji dan ob 8:00 je bil na sedežu firme z novo matično ploščo in v roku 1-3 uri usposobil zadevo. Tko da moja NBD izkušnja je takrat bila izredno pozitivna, res je pa tudi da je precision takrat bil okoli 6000€
pegasus ::
Precej let nazaj, da. Sveže so pa v HD, pridejo fantje iz nizozemske zjutraj z vlakom če je treba.
sparklyslo ::
Lansko leto crknil monitor DELL.
Poklicem, povem za kaksno napako gre. Support reče, to bomo zamenjali, samo ni pr nas na zalogi, moramo narociti iz centralnega skladisca(ce se prav spomnim Nizozemska). Aha, si mislim, to bo trajalo cel teden. Ne jutri ali pojutrisnjem bo nov monitor pri vas. Naslednje popoldne pride pred hiso kombi, pripelje nov monitor, jaz mu dam starega v njegovo škatlo. Hvala in nasvidenje. Lahko recem samo +++ ?
Poklicem, povem za kaksno napako gre. Support reče, to bomo zamenjali, samo ni pr nas na zalogi, moramo narociti iz centralnega skladisca(ce se prav spomnim Nizozemska). Aha, si mislim, to bo trajalo cel teden. Ne jutri ali pojutrisnjem bo nov monitor pri vas. Naslednje popoldne pride pred hiso kombi, pripelje nov monitor, jaz mu dam starega v njegovo škatlo. Hvala in nasvidenje. Lahko recem samo +++ ?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako se izogniti menjavi matične plošče ob firmwarski težavi na ThinkPadu P52Oddelek: Strojna oprema | 1694 (1135) | mojca |
» | dell 2709w - zelena črtaOddelek: Pomoč in nasveti | 2496 (1339) | Gregec |
» | Upravičen do garancije?Oddelek: Zvok in slika | 4178 (3264) | BlaY0 |
» | Namizni računalnik za pisarniška delaOddelek: Kaj kupiti | 1233 (1040) | Leks |
» | Streznik za manjse podjetje (17 uporabnikov)Oddelek: Strojna oprema | 1001 (1001) | OmaDesala |