» »

V Franciji bodo morali avtomobilski oglasi priporočati kolesarjenje

1
2
»

A110 ::

Markoff je izjavil:

Na kratke razdalje raje peš ali s kolesom

Z električnim kolesom? Morda pa raje ne, ta je poln litija, katerega proizvodnja je precej umazana in ekološko sporna.

Naslednji korak: pri vsaki reklami za kolesa bo treba izpisati napis "Na kratke razdalje raje peš."

No, tudi če gremo peš, potrebujemo energijo, ta pa je CO2 nenevtralna.

Naslednji korak: pobiti večino svetovnega prebivalstva. Mrtvi ljudje ne generirajo CO2.

So tu kakšni prvi prostovoljci?

Nič hudega, vas bomo kar Mi™ izbrali.

A110 je izjavil:

Sami jamrači. kolo je zakon. V konici si po Ljubljani hitreje s kolesom iz enega konca do drugega kot z avtom. Dežuje? palerina. Je vroče? se v službi preoblečeš/stuširaš. Kje je problem? Eni pač ste hipokriti in bi radi imeli čist zrak, telovadbo, prazno cesto da se lahko vozite s svojimi avti za to pa nebi storili nič. Zakaj bi hodil na popoldansko kolesarjenje če lahko isto stvar opraviš v istem času sproti ko greš v službo? Ja, infrastruktura je problem ampak ravno zaradi miselnosti ljudi se ne spreminja. Zakaj na nizozemskem lahko vsi hodijo s kolesi povsod? Od uradnikov, do navadnih delavcev? Pa je tam še veliko več dežja. Ok se strinjam, v manjših mestih in vaseh kolo ni tako praktično ampak vsaj v Ljubljani bi moralo kolo biti prioritetno prevozno sredstvo mesta

Kolo je zakon. Kolesarji večinoma niste.

Če so Nizozemci pol tako arogantni vozniki kot ljubljanski kolesarji, mora to biti neznosna država z vidika ugodja v transportu.



Ne mešaj popoldanskih amaterskih kolesarjev z dresom in kolesom v vrednosti manjšega avta z commuterji na mestnih kolesih.

dexterboy ::

Že če bi se prevozi ko je v avtu samo en malenkost premaknili na vespe (Tst kot primer) bi bilo veliko manj gužve na cesti in veliko večja pretočnost. Pa ni tu nobenega švica,... Ampak ne, obvezno je treba zalavfati svojega nemca, ga zjutraj ogreti, se v njem gužvati na cesti z preostalimi ljudbi ki se bojijo lastne sence in morajo biti obdani z skoraj 2 tonami pleha. Da tega kako s tem sebi in lastnim otrokom onesnažuejjo zrak sploh ne omenjam.
Priznam, da nisem bral vseh postov, ampak ali si se kdaj poglobil v javni prevoz v tej kokoški? Še to storitev javnih koles "spoštovanega", nje, župana ne uporabljam, ker... ni NIKOLI niti enega samega kolesa, ko bi želel z njim v službo. Pa bi takoj zajahal bajk, če bi le bil kakšen na voljo... tako pa zastrupljam zrak s svojim dizlom. Preden se ljudem OMEJI svoboda, jim je potrebno PONUDITI alternativo. Potem se bo pa folk rade volje "prilagodil" novim razmeram. V nasprotnem je bolje, da se nam zgodi Vezuv ali pa meteorit.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

krempelj ::

Mislim, smesni ste. Tako navezani na avtomobile, pa je jasno, da se bo pocaaaaasi zmanjsevala njihova uporabnost, od povecanih davkov, do zmanjsane moznosti voznje, drazjih parkirnin... na koncu bo prevladala zdrava pamet in javni prevoz. Ker preprosto ni druge variante.

dexterboy je izjavil:

Že če bi se prevozi ko je v avtu samo en malenkost premaknili na vespe (Tst kot primer) bi bilo veliko manj gužve na cesti in veliko večja pretočnost. Pa ni tu nobenega švica,... Ampak ne, obvezno je treba zalavfati svojega nemca, ga zjutraj ogreti, se v njem gužvati na cesti z preostalimi ljudbi ki se bojijo lastne sence in morajo biti obdani z skoraj 2 tonami pleha. Da tega kako s tem sebi in lastnim otrokom onesnažuejjo zrak sploh ne omenjam.
Priznam, da nisem bral vseh postov, ampak ali si se kdaj poglobil v javni prevoz v tej kokoški? Še to storitev javnih koles "spoštovanega", nje, župana ne uporabljam, ker... ni NIKOLI niti enega samega kolesa, ko bi želel z njim v službo. Pa bi takoj zajahal bajk, če bi le bil kakšen na voljo... tako pa zastrupljam zrak s svojim dizlom. Preden se ljudem OMEJI svoboda, jim je potrebno PONUDITI alternativo. Potem se bo pa folk rade volje "prilagodil" novim razmeram. V nasprotnem je bolje, da se nam zgodi Vezuv ali pa meteorit.


Alternativa je tukaj. Kupi si kolo? V nekaj mesecih ga bos dobil notri pri prisparanem gorivu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

PrihajaNodi ::

Alternativa je tukaj. Kupi si kolo? V nekaj mesecih ga bos dobil notri pri prisparanem gorivu.


Zakaj kolo ce mas noge
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

dexterboy ::

V službi jih ne moremo dati v bajto, ker ni placa, zunaj jih pa ukradejo kar nekaj na leto... To pravijo sodelavci, ki živijo v LJ in se furajo s kolesom. In ja, dvema iz moje pisarne so že ukradli kolo, enemu celo dvakrat :( pa niso zverine, cenena roba.
Jaz se pa malo težje vozim vsak dan 110 s kolesom v službo in nazaj domov :) Bi pa šel na bajk če bi imel prosta kolesa v bližini parkirišča. Pa temu žal ni tako. Ja, imaš prav, samo "logistika" nas malo jebe... vse nar. Razen tistih, ki delajo od doma :D
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

krempelj ::

PrihajaNodi je izjavil:

Alternativa je tukaj. Kupi si kolo? V nekaj mesecih ga bos dobil notri pri prisparanem gorivu.


Zakaj kolo ce mas noge


Ali pa to, je se ceneje. Samo nekako je kolo bolj ucinkovita opcija, pri enakem energijskem outputu naredis vec km.

dexterboy je izjavil:

V službi jih ne moremo dati v bajto, ker ni placa, zunaj jih pa ukradejo kar nekaj na leto... To pravijo sodelavci, ki živijo v LJ in se furajo s kolesom. In ja, dvema iz moje pisarne so že ukradli kolo, enemu celo dvakrat :( pa niso zverine, cenena roba.
Jaz se pa malo težje vozim vsak dan 110 s kolesom v službo in nazaj domov :) Bi pa šel na bajk če bi imel prosta kolesa v bližini parkirišča. Pa temu žal ni tako. Ja, imaš prav, samo "logistika" nas malo jebe... vse nar. Razen tistih, ki delajo od doma :D


Ma ja no. Kupi kolo za 300 eurov, daj gor eno ne-najcenejso ketno (ne na kodo, tisto ti se jaz odprem), vedno ga pripenjaj gestel ob nekaj staticnega, pa ga ne bo nihce ukradel. Ce bos sel s Canondale leftyem na pivo v center (da malo "picke hvatam" na drag bicikl) bos pac ostal brez. Saj so zakonitosti glede kraje biciklov jasne. Ta dva iz pisarne imata pomanjkanje intelekta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

s1m0n ::

Saj večja mesta bodo hitro prazna vozil na fosilna goriva... Kdo pa bo še prenašal ta smrad.
Drugače pa je kolesarjev vedno več (vsaj na našem koncu), a je kot že prej omenjeno velika težava sama infrastruktura, če pa že je pa je ali neurejena (kamenje, šofer, blato od njiv...) sneg pa na njih, če so ločene od cest očistijo prepozno ali pa sploh ne.

@PrihajaNodi, pri vas v Romuniji je bolje iti peš glede na stanje cest kot pa s kolesom...

Furbo ::

Fak spet ena PC oslarija. Potem naj bodo še visoke globe za največjo antireklamo kolesarjenju - kolesarje, ki se obnašajo kot gnoji na cesti. Ni jih malo.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

krempelj ::

Furbo je izjavil:

ki se obnašajo kot gnoji na cesti. Ni jih malo.

Ja, samo ne ker bi hoteli biti kot gnoji ampak ker so nestabilni :)) Presenetljivo je koliko ljudi ne zna vozit kolesa, pa ga vseeno vozi.

Glede pravih gnojev moras pa pogledati v avtomobilske vrste, imaste prav temo odprto za to.

s1m0n je izjavil:

Saj večja mesta bodo hitro prazna vozil na fosilna goriva... Kdo pa bo še prenašal ta smrad.
Drugače pa je kolesarjev vedno več (vsaj na našem koncu), a je kot že prej omenjeno velika težava sama infrastruktura


Manj bo vozil, vec bo prostora za kolesa. Pac predolgo smo se sli ameriski model mest, kjer je vse podrejeno avtomobilu, pocasi se bo obrnilo, smo ravno v vmesnem obdobju, kjer je malo annoying.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

kow ::

Furbo je izjavil:

Fak spet ena PC oslarija. Potem naj bodo še visoke globe za največjo antireklamo kolesarjenju - kolesarje, ki se obnašajo kot gnoji na cesti. Ni jih malo.


Slovenski kolesarji in avtomobilisti imajo podobno cestno kulturo - so vendarle iz istega kulturnega prostora. Vecina jih je ok, precej pa se jih res ne zna obnasati na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

krempelj ::

kow je izjavil:

Furbo je izjavil:

Fak spet ena PC oslarija. Potem naj bodo še visoke globe za največjo antireklamo kolesarjenju - kolesarje, ki se obnašajo kot gnoji na cesti. Ni jih malo.


Slovenski kolesarji in avtomobilisti imajo podobno cestno kulturo - so vendarle iz istega kulturnega prostora. Vecina jih je ok, precej pa se jih res ne zna obnasati na cesti.


Ja seveda, samo tisti v avtomobilu se pocutijo mocne, ker vozijo "stroj" in potem se, v realnem zivljenju zajcki, v avtu pretvorijo v tigre.

Saj to je prav tipicno za zaljubljence v svoje avtomobile, recimo taki kot Gruntfurmich.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

s1m0n ::

Ampak ta kultura se najbolje pokaže v mestih :)
Ne rad priznam, a je tukaj več "bedarij" s strani kolesarjev. Najbolj pogosta sta napačna smer vožnje (ali po kolesarski, peš poti, pločniku...) ter neupoštevanje določene barve na semaforjih :)

krempelj ::

s1m0n je izjavil:

Ampak ta kultura se najbolje pokaže v mestih :)
Ne rad priznam, a je tukaj več "bedarij" s strani kolesarjev. Najbolj pogosta sta napačna smer vožnje (ali po kolesarski, peš poti, pločniku...) ter neupoštevanje določene barve na semaforjih :)


Uh ja, te v napacno smer pa tudi mene razpizdijo, sploh ker je zdaj vec kolesarjev na kolesarskih in potem naletis na kretena, ki vozi v nasprotno smer - po kolesarski, se razume.

zavajon ::

111111111111 je izjavil:

Krasni novi svet. POtem nam bodo pa vzeli govedino. :D

Nekateri smo v tem krasnem novem svetu že desetletja. 50 let je že odkar so nam vzeli droge, nakar so sledile vedno nove omejitve... :|

Markoff ::

A110 je izjavil:

Ne mešaj popoldanskih amaterskih kolesarjev z dresom in kolesom v vrednosti manjšega avta z commuterji na mestnih kolesih.

Ne vem, če si opazil, ampak danes je že skoraj vsak commuter amaterski kolesar wannabe z dresom in kolesom v vrednosti manjšega avta?

PrihajaNodi je izjavil:

Alternativa je tukaj. Kupi si kolo? V nekaj mesecih ga bos dobil notri pri prisparanem gorivu.

Zakaj kolo ce mas noge

Zakaj noge, če imaš MS Teams?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

zavajon ::

hruske je izjavil:

V Sloveniji brez osebnega prometa ne moremo, imamo preveč razpršeno poselitev. Med večjimi zaselki je javni promet še opcija.

Pa preselite se ;)

A110 ::

Markoff je izjavil:

A110 je izjavil:

Ne mešaj popoldanskih amaterskih kolesarjev z dresom in kolesom v vrednosti manjšega avta z commuterji na mestnih kolesih.

Ne vem, če si opazil, ampak danes je že skoraj vsak commuter amaterski kolesar wannabe z dresom in kolesom v vrednosti manjšega avta?

PrihajaNodi je izjavil:

Alternativa je tukaj. Kupi si kolo? V nekaj mesecih ga bos dobil notri pri prisparanem gorivu.

Zakaj kolo ce mas noge

Zakaj noge, če imaš MS Teams?


Ne ni. Sam naredim na kolesu okoli 3000km na leto pa nisem nikoli oblekel dresa kaj šele v zadnjih par letih vozil kaj drugega kot 20+ let starega rog senior. In v razvitejših državah je takih ljudi ogromno (tudi pri nas jih je večina, sploh v mestih). Kolo je marsikomu prevozno sredstvo in ne zgolj pripomoček za kurjenje kalorij in nabijanje ega na stravi

gus5 ::

kuall je izjavil:

vlade so največje monopolne korporacije.
Monopol nad represijo & centralizirana javna oblast je bistvo moderne države. Kaj je alternativa? Fevdalizem zasebnih korporacij, na politike katerih večina ljudi ne bi imela nobenega vpliva?

111111111111 je izjavil:

Krasni novi svet. POtem nam bodo pa vzeli govedino. :D
In? Proizvodnja mesa, še zlasti pa govejega, "navrže" veliko CO2. Vzrejo goveda bi res kazalo ukiniti & prepovedati. Če že meso, potem perutnina & "morski/rečni sadeži".

K temi... Tudi v SLO bi morali prodajalci & proizvajalci avtomobilov oglaševati uporabo javnih prevoznih sredstev & kulturo pešačenja, kolesarjenja, rolkanja ipd. Bodite mesto-tvorni & prijazni do ljudi ter ozračja.

m0LN4r ::

A110 je izjavil:

Markoff je izjavil:

A110 je izjavil:

Ne mešaj popoldanskih amaterskih kolesarjev z dresom in kolesom v vrednosti manjšega avta z commuterji na mestnih kolesih.

Ne vem, če si opazil, ampak danes je že skoraj vsak commuter amaterski kolesar wannabe z dresom in kolesom v vrednosti manjšega avta?

PrihajaNodi je izjavil:

Alternativa je tukaj. Kupi si kolo? V nekaj mesecih ga bos dobil notri pri prisparanem gorivu.

Zakaj kolo ce mas noge

Zakaj noge, če imaš MS Teams?


Ne ni. Sam naredim na kolesu okoli 3000km na leto pa nisem nikoli oblekel dresa kaj šele v zadnjih par letih vozil kaj drugega kot 20+ let starega rog senior. In v razvitejših državah je takih ljudi ogromno (tudi pri nas jih je večina, sploh v mestih). Kolo je marsikomu prevozno sredstvo in ne zgolj pripomoček za kurjenje kalorij in nabijanje ega na stravi
Jaz ti bi pa privoscil topel ogrevan sedez in kabino oz. streho nad glavo, da vidis kako fajn in udobno, kaj sele prakticno zna bit.

gus5 je izjavil:

kuall je izjavil:

vlade so največje monopolne korporacije.
Monopol nad represijo & centralizirana javna oblast je bistvo moderne države. Kaj je alternativa? Fevdalizem zasebnih korporacij, na politike katerih večina ljudi ne bi imela nobenega vpliva?

111111111111 je izjavil:

Krasni novi svet. POtem nam bodo pa vzeli govedino. :D
In? Proizvodnja mesa, še zlasti pa govejega, "navrže" veliko CO2. Vzrejo goveda bi res kazalo ukiniti & prepovedati. Če že meso, potem perutnina & "morski/rečni sadeži".

K temi... Tudi v SLO bi morali prodajalci & proizvajalci avtomobilov oglaševati uporabo javnih prevoznih sredstev & kulturo pešačenja, kolesarjenja, rolkanja ipd. Bodite mesto-tvorni & prijazni do ljudi ter ozračja.

Saj ves kam to pelje?
Majhni zajcniki in gutvanje v mestih za nenormalne cene, ogromnih betonskih blokih v kletkah (hongkong) za futr pa prasek z reciklirano vodo.
Tako kot uni zadaj na snowpiercerju, elita pa totalno nasprotje.
Upam, da res nisi slep in vidis kam vodi ta ekstremizem zategovanja pasu na malem cloveku.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

6bt9hmDwY ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz ti bi pa privoscil topel ogrevan sedez in kabino oz. streho nad glavo, da vidis kako fajn in udobno, kaj sele prakticno zna bit.

Kolo je že v redu, 3000km narediš pri 50km dnevnih izletih v 60 dnevih. Gričevje ni tako fino, ravnica je zakon. 50km za bicikel je bolj ogrevalne narave, 100km pa je že bolj fina reč, če nisi profi. Pri nekje 20km/h, recimo.

m0LN4r ::

Jaz nisem govoril o fitnesu, ampak o udobnem prevozu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

6bt9hmDwY ::

Mislil sem čisto popoldansko izletniško, po šihtu, ne fitness... Iz svojega središča 25km (ali 50km) v vsako stran je lahko kar fino ob lepem vremenu, sploh, če so kakšne zanimivosti v tem krogu.

lynxslo5 ::

111111111111 je izjavil:

Krasni novi svet. POtem nam bodo pa vzeli govedino. :D


Nismo daleč od tega, ko nam bodo EU birokati predpisali, da moramo biti vegani in homoseksualci

hruske ::

lynxslo5 je izjavil:

111111111111 je izjavil:

Krasni novi svet. POtem nam bodo pa vzeli govedino. :D


Nismo daleč od tega, ko nam bodo EU birokati predpisali, da moramo biti vegani in homoseksualci


Ne bo šlo, saj ti je Zdravko že predpisal kvote za otroke: enga otroka na par na leto. V akcijo!
Rad imam tole državico. <3

Mr.B ::

Kolesa so čisto primerna, ostale pa čaka streznitev z "permanent subscription models", ko bodo cez 10 let iskali avte v EU in tam cez 20 let na balkanu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

111111111111 ::

gus5 je izjavil:

In? Proizvodnja mesa, še zlasti pa govejega, "navrže" veliko CO2. Vzrejo goveda bi res kazalo ukiniti & prepovedati. Če že meso, potem perutnina & "morski/rečni sadeži".

K temi... Tudi v SLO bi morali prodajalci & proizvajalci avtomobilov oglaševati uporabo javnih prevoznih sredstev & kulturo pešačenja, kolesarjenja, rolkanja ipd. Bodite mesto-tvorni & prijazni do ljudi ter ozračja.

Spet eden, ki nima pojma o kmetijstvu. Žuželke je treba začet gojit.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Manu ::

kuall je izjavil:

vlade so največje monopolne korporacije.

Na zahodu vlade sestavljajo ljudje, ki so izvoljeni s strani državljanov. Država torej ni monopolna korporacija, za razliko od pravih korporacij, ki nimajo nobene odgovornosti do populacije razen preko države, ki določa pravila.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

aky ::

Pa drakonske kazni za tatove naj uvedejo.

Zaenkrat smo še zmeraj triatlonska država (na bazen z biciklom, domov pa peš).

A.

Manu ::

cekr je izjavil:

Pa na vsakem vozilu bo moral biti napis:
"Minister za zdravje opozarja: Vožnja z avtomobilom lahko škoduje zdravju!"

A mora biti v Evropi res na vsake kvatre vojna, da se očisti neumnosti?

Če marketing ne bi deloval in ne bi prinašal rezultate, korporacije ne bi vlagale vanj. Reklama torej deluje. Zato ta predlog ni nesmiseln.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

gus5 ::

111111111111 je izjavil:

gus5 je izjavil:

In? Proizvodnja mesa, še zlasti pa govejega, "navrže" veliko CO2. Vzrejo goveda bi res kazalo ukiniti & prepovedati. Če že meso, potem perutnina & "morski/rečni sadeži".

K temi... Tudi v SLO bi morali prodajalci & proizvajalci avtomobilov oglaševati uporabo javnih prevoznih sredstev & kulturo pešačenja, kolesarjenja, rolkanja ipd. Bodite mesto-tvorni & prijazni do ljudi ter ozračja.

Spet eden, ki nima pojma o kmetijstvu. Žuželke je treba začet gojit.
Gojenje žuželk za kaj? Za pridobivanje proteinov živalskega izvora na okolju prijazen način? Ok. :))

krempelj ::

Ja, dejansko se pri prenaseljenosti sveta pojavlja ta opcija. In pa soja, ki jo precej uporabljajo za krmljenje zivine. Ce gre zivina stran, ostane soja za ljudi. Beljakovine pa pridejo iz zuzkov, so izredno hranljivi.

Zimonem ::

krempelj je izjavil:

Ja, dejansko se pri prenaseljenosti sveta pojavlja ta opcija. In pa soja, ki jo precej uporabljajo za krmljenje zivine. Ce gre zivina stran, ostane soja za ljudi. Beljakovine pa pridejo iz zuzkov, so izredno hranljivi.

Po koliko pa prodajaš sojo?

krempelj ::

Zimonem je izjavil:

krempelj je izjavil:

Ja, dejansko se pri prenaseljenosti sveta pojavlja ta opcija. In pa soja, ki jo precej uporabljajo za krmljenje zivine. Ce gre zivina stran, ostane soja za ljudi. Beljakovine pa pridejo iz zuzkov, so izredno hranljivi.

Po koliko pa prodajaš sojo?

Sorry, ne razumem vprasanja?

Zimonem ::

Očitno se spoznaš na sojo in žuželke , vprašam za ceno. Avtohtone slovenske soje.

D3m ::

Zakaj na rusku vodki ne piše "kajenje ubija"?
|HP EliteBook|R5 6650U|

WhiteAngel ::

krempelj je izjavil:


Za Skofljico ne vem, iz Medvod je pa prav fina cesta (ali iz Skofje Loke), taka za izlet naredit. Samo ne gres po glavni cesti ampak se ves cas drzis obronka hriba, od Mednega dalje. Simpaticno.


A tisti ovinek v klancu do hotela Medno so že na novo asfaltirali? Svoja študentska leta sem tam kar nekaj živcev (in špic) izgubil dolgrede.

Mr.B ::

aky je izjavil:

Pa drakonske kazni za tatove naj uvedejo.

Zaenkrat smo še zmeraj triatlonska država (na bazen z biciklom, domov pa peš).

A.

Ne vem, kako je v Parizu s polnjenjem avtomobilov, ko čez 10 let ne bo več možno kupiti motorjev s klasičnim izgorevanjem. Kako misliš da bo to izgledalo v Parizu ? Tam komaj parkiraš, kaj šele da bi lahko začel s postavljanje polnilnic v vsako ulico.
Renaul / Dacia se trudita da bi dovolili prodajanje hibridov po letu 2030 do leta 2040.
Tako da ideja z reklamiranjem biciklov in javnega prevoza je bolj počasi vplivat na metalni pristop k uporabi prevoznih sredstev v mestih.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

spegli ::

A uno ste ze videl, ko je lastnik Tesle zakuril avto, ko je zvedel, da nova baterija stane 20k ?

Mr.B ::

spegli je izjavil:

A uno ste ze videl, ko je lastnik Tesle zakuril avto, ko je zvedel, da nova baterija stane 20k ?


Lahko preverite, koliko dejansko stanem menjava motorjev avtih cca istega cenovnega razreda.
I was just quoted $24k for my 2013 528i also. I'm in the unhappy position of owing $17k. BMW won't deal with me unless I pay $3500 for a diagnotic/autopsy .... I think that money is better spent on having a used engine installed by a reputable German car mechanic


Tako da, glavni del EV Avta je baterija. Motor, bo verjetno glede na podatke zdržal miljon+ kilometrov...

Obstaja ti. Najem baterije, samo ne vem če je to za Teslo. Najem je mišljen v mestih, kjer nimaš možnosti polniti baterije, in se pripelješ "nekam", kjer ti zamenjajo prazno baterijo s polno.Če imaš EV doseg recimo 500km in imaš samo mestno vožnjo, je teh 500km lahko 1x tedensko menjavanje baterije…
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Google ne bo več dovolil oglasov in monetizacije vsebin, ki zanikajo podnebne spremem

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
94417 (3365) one-half
»

KLM: Letite odgovorno, letite manj (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6213253 (10317) zmaugy
»

Inštitut Ifo: električni avtomobili za okolje slabši od konvencionalnih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18342065 (34917) J.McLane
»

Norveška bo prepovedala ogrevanje s kurilnim oljem (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9524029 (17201) MrStein

Več podobnih tem