» »

Dars in vnos registerskih številk za vinjete

Dars in vnos registerskih številk za vinjete

««
5 / 17
»»

Nikonja ::

jotunn2 je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Leta 2022 in eni podpirajo lepljenje nalepk na sipo. Pejmo v srednji vek ja.

Pac forum kjer vecina ljudi se ni slisala in dojela, da se leta 2022 da naredit kaj tudi na malo drugacen nacin, kot se je to delalo leta 1970. Ce se vecina ravno teh ne bi imel za tehnolosko pismene, bi bilo razumljivo, tako pa je zgolj smesno, ko ima vecina teh "tehnolosko pismenih" osebkov nenormalno velike probleme, da naroci eno jebeno vinjeto, kar je meni osebno vzelo manj kot minuto casa.
Za vse, ki jim pomisljaji in grbi na tablicah delajo tako velike probleme, predlagam da gredo na Petrol in dajo prometno dovoljenje mulcu za blagajno, pa jim bo shandlal to ultra komplicirano opravilo... v priblizno istem casu, kot bi drugace kupili fizicno vinjeto. Po sipi pa tudi lahko se praskajo, ce zelijo.


Podpišem tole, eni pa res komplicirate vsak drek...

ginekk ::

starfotr je izjavil:

kow je izjavil:



Edini potencialni argument, ki bi me se lahko preprical je, da bo dars prihranil stroske. Ampak ali so ljudje, ki preverjajo zaposleni pri darsu ali podizvajalcih. Jih bodo odpustili, ali v resnici samo premestili itd. Sem zelo skepticen, da bo kaksen prihranek. Se bolj nagibam, da bodo stroski se visji. Tako, da je edini res prepricljiv argument vecji nadzor - ce ga zelis.


Ali je še kaj moderno, digitalizirano prineslo nižje stroške? Ne.

Včasih so bile položnice in direktne bremenitve zastonj. Potem je bilo nekaj malega nadomestila. Sedaj so za plačat. In celo tak razkorak je, da je plačilo preko spleta nekaj 10 centov, medtem ko plačilo na okencu banke nekaj eur. Isto lahko rečemo za trgovine (postrežna trgovina, samopostrežna trgovina), bencinske servise, ki so danes vsi samopostrežni in ne več postrežni ...

Digitalizacija prinese nove možnosti in/ali drugačne možnosti, ter seveda iste ali višje cene.

Dohodkom v zdajšnji višini se firme ne bodo odpovedale. Kvečjemu stremijo k višjim prihodkom, ne k nižjim. Če se cene povišajo, to prevalijo na potrošnika. Če se cene znižajo ali pa sami uspejo znižat ceno z boljšim postopkom ali s slabšimi materiali, potem to prelijejo v svoj žep.

To se lepo vidi pri multinacionalkah. Če je izguba, se jo kolektivizira, če je dobiček se ga privatizira. Povsod je tako.


Podpišem. Tisto kar je blo zastonj včasih in analogno, zdaj porabiš 2x več časa pa isto stane, če ne še dražje.
Včasih so gorivo zastonj tankali, v avtu si sedel in čakal. Zdaj boš kmalu plačal provizijo, če boš hotel plačat notri za blagajno.

Pa naredijo digitalizacijo, uvedejo SAP v neko firmo (30 let prepozno), na eni strani odpustijo cel oddelek tajnic, na drugi strani zaposlijo nov oddelek "varnostnih inženirjev" in "poslovnih administratork", ki skrbijo za uvedbo tehnologije oz. pretipkavajo podatke iz starih sistemov v novega.

Nikonja ::

Nabijate kr neki iskreno!
Če digitaliziraš nekaj to ne pomeni da bodo vsi stroški takoj padli dol, ampak samo pomeni da kar nekaj časa v prihodnosti zaradi rasta prodaje ne boš moral zaposlovat dodatne ljudi ampak bo bolj optimiziran sistem enako število ljudi obdelovalo. Kratkoročno nisi v plusu, ampak dolgoročno si pa debelo, seveda če je sistem pravilno vpeljan v firmo.

Ostalo o izgubah in dobičku je debilno komentirat ker vsak od vas bi naredil enako če bi bil direktor neke firme, sej to niste samo vi krivi ampak družba v celoti, ker sili vsako podjetje v konstantno rast katera žal ni vzdržna...

ginekk ::

Nikonja je izjavil:

Nabijate kr neki iskreno!
Če digitaliziraš nekaj to ne pomeni da bodo vsi stroški takoj padli dol, ampak samo pomeni da kar nekaj časa v prihodnosti zaradi rasta prodaje ne boš moral zaposlovat dodatne ljudi ampak bo bolj optimiziran sistem enako število ljudi obdelovalo. Kratkoročno nisi v plusu, ampak dolgoročno si pa debelo, seveda če je sistem pravilno vpeljan v firmo.


Da, seveda. Teoretično. Koliko pravilno vpeljanih sistemov na enoto enega nepravilnega si videl v lajfu? Pa zakaj JU raste non-stop po številu zaposlenih, če pa je država isto velika, imamo isto populacijo in nenehoma uvajamo digitalizacijske projekte?

gruntfürmich ::

ales85 je izjavil:

6bt9hmDwY je izjavil:

Če se hočeš registriati kot fizikalec, ki plača s kartico, hoče od tebe IBAN :-)

V čem je pa fora tega? V pogojih uporabe sicer piše, da rabijo za vračilo kupnine ampak ali nameravajo kar vsepovprek vračati kupnino?

mislim da to NI res. kolikor se spomnim, jaz nisem vpisal TRR.

ginekk je izjavil:

starfotr je izjavil:

kow je izjavil:



Edini potencialni argument, ki bi me se lahko preprical je, da bo dars prihranil stroske. Ampak ali so ljudje, ki preverjajo zaposleni pri darsu ali podizvajalcih. Jih bodo odpustili, ali v resnici samo premestili itd. Sem zelo skepticen, da bo kaksen prihranek. Se bolj nagibam, da bodo stroski se visji. Tako, da je edini res prepricljiv argument vecji nadzor - ce ga zelis.


Ali je še kaj moderno, digitalizirano prineslo nižje stroške? Ne.

Včasih so bile položnice in direktne bremenitve zastonj. Potem je bilo nekaj malega nadomestila. Sedaj so za plačat. In celo tak razkorak je, da je plačilo preko spleta nekaj 10 centov, medtem ko plačilo na okencu banke nekaj eur. Isto lahko rečemo za trgovine (postrežna trgovina, samopostrežna trgovina), bencinske servise, ki so danes vsi samopostrežni in ne več postrežni ...

Digitalizacija prinese nove možnosti in/ali drugačne možnosti, ter seveda iste ali višje cene.

Dohodkom v zdajšnji višini se firme ne bodo odpovedale. Kvečjemu stremijo k višjim prihodkom, ne k nižjim. Če se cene povišajo, to prevalijo na potrošnika. Če se cene znižajo ali pa sami uspejo znižat ceno z boljšim postopkom ali s slabšimi materiali, potem to prelijejo v svoj žep.

To se lepo vidi pri multinacionalkah. Če je izguba, se jo kolektivizira, če je dobiček se ga privatizira. Povsod je tako.


Podpišem. Tisto kar je blo zastonj včasih in analogno, zdaj porabiš 2x več časa pa isto stane, če ne še dražje.
Včasih so gorivo zastonj tankali, v avtu si sedel in čakal. Zdaj boš kmalu plačal provizijo, če boš hotel plačat notri za blagajno.

Pa naredijo digitalizacijo, uvedejo SAP v neko firmo (30 let prepozno), na eni strani odpustijo cel oddelek tajnic, na drugi strani zaposlijo nov oddelek "varnostnih inženirjev" in "poslovnih administratork", ki skrbijo za uvedbo tehnologije oz. pretipkavajo podatke iz starih sistemov v novega.

napačen razmislek o problemu in zato napačen zaključek.
firme po svetu, če le imajo možnost, nekaj zakomplicirajo in to zaračunajo. vlade delajo enako.

ko to dojameš, potem tudi uvidiš da to ni zaradi 'digitalizacije' in 'modernosti' in 'hitrosti', pač pa čista požrešnost in kompliciranje vsakdanjega življenja s strani odločevalcev pri koritu.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

brbr21 ::

ginekk je izjavil:

Nikonja je izjavil:

Nabijate kr neki iskreno!
Če digitaliziraš nekaj to ne pomeni da bodo vsi stroški takoj padli dol, ampak samo pomeni da kar nekaj časa v prihodnosti zaradi rasta prodaje ne boš moral zaposlovat dodatne ljudi ampak bo bolj optimiziran sistem enako število ljudi obdelovalo. Kratkoročno nisi v plusu, ampak dolgoročno si pa debelo, seveda če je sistem pravilno vpeljan v firmo.
Da, seveda. Teoretično. Koliko pravilno vpeljanih sistemov na enoto enega nepravilnega si videl v lajfu? Pa zakaj JU raste non-stop po številu zaposlenih, če pa je država isto velika, imamo isto populacijo in nenehoma uvajamo digitalizacijske projekte?


He, he.. bravo! Št. pravilno vpeljanih sistemov močno limitira proti 0.
Dokler bo prevladujoče razmišljanje da nov HW in SW rešujeta probleme, bo 'digitalizacija' prej problem, kot rešitev.

Drugače pa P. V. M. šalabajzerska programerska. A lahko vsaj eno jebeno stran naredite brez šenkavanja podatkov največjemu sranju 21. stoletja?
Res ne vem zakaj mora DARS uporabljati gulag za prodajo vinjete?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: brbr21 ()

Smrekar1 ::

jernejl je izjavil:

... letno.


Nak. To bo kar celoten prihranek v življenjski dobi sistema. Tiskanje ene vinjete nas je stalo nekaj centov. Edino kar bo prihranka je to, da bo od zdaj dalje DARS del vinjet prodal brez posrednikov, morda bo manj vozil brez vinjete in obstaja možnost, da bo nadzor visokotehnoloških kamer nekaj cenejši od nadzornikov.

Prihranek je torej tistih nekaj centov na vinjeto in kolikor se prihrani pri maržah posrednikov, oboje skupaj je drobiž. Druga dva prihranka sta bolj teoretična. Čisto možno je, da bo zdaj več vozil brez vinjet, vzdrževanje kamer in strežnikov pa bo dražje od nadzornikov na izvozih.

mn ::

Smrekar1 je izjavil:

jernejl je izjavil:

... letno.


Nak. To bo kar celoten prihranek v življenjski dobi sistema. Tiskanje ene vinjete nas je stalo nekaj centov. Edino kar bo prihranka je to, da bo od zdaj dalje DARS del vinjet prodal brez posrednikov, morda bo manj vozil brez vinjete in obstaja možnost, da bo nadzor visokotehnoloških kamer nekaj cenejši od nadzornikov.

Prihranek je torej tistih nekaj centov na vinjeto in kolikor se prihrani pri maržah posrednikov, oboje skupaj je drobiž. Druga dva prihranka sta bolj teoretična. Čisto možno je, da bo zdaj več vozil brez vinjet, vzdrževanje kamer in strežnikov pa bo dražje od nadzornikov na izvozih.


Malo izkrivljaš:

https://www.dars.si/Javna_narocila/Arhi...

"Izdelava, priprava za tisk in tiskanje, skladiščenje, pakiranje in dobava vinjet 2019-2021": 2,2 Miljona EUR + DDV.

Po moje pride to malo več ko par centov ne? Mislim, da si kak faktor velikosti zgrešil.

EDIT: recimo 3 leta, 10 miljonov vinjet (kar sem močno gor zaokrožil) pride 22 centov na vinjeto.
EDIT2: Sem še enkrat pogledal, članek ki sem ga našel in je za 2021 omenjal 2,6 miljonov prodanih vinjet je junijski. Torej je v resnici 3,3 miljona vinjet letno prej zaokroženo navzdol in ne navzgor. Toerj bi morala biti prava cena okrog 20 centov + DDV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mn ()

vinkop ::

kupil vinjeto pred pol ure iz domačega naslonjača...minutko do dve časa ti vzame in že je vse urejeno. Račun in potrdilo sta ekspresno prispela na mail, edino pozoren pa je treba biti pri vnosu registerske...

GupeM ::

Seveda. Precej bolje kot včasih. Za naslednje leto pa itak avto lahko izbereš iz seznama "tvojih" vozil, pa ni treba več pisati registrske.

Netrunner ::

Res da ni problem prebrati navodil in se jih držati pri vnosu vendar da z današnjo tehnologijo, ne naredijo tako kot je treba je prav žalostno. Isti programerji so verjetno delali tudi aplikacijo za easypark, kjer je treba vnašati registersko na enak debilen način.

Programer začetnik bi to rešil mimogrede.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Zimonem ::

Furbo je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Še vedno me zanima zakaj lahko kamera prepozna avto in registrsko tablico na cesti. Ob nakupu vinjete jo pa ne more???

A imaš doma namensko kamero za prepoznavanje tablic? Oziroma še kako 10x dražjo zadevo, ker gre pač iz davkoplačevalskega denarja.

https://digitklik.si/izdelek_DAHUA-DHI-...

Ne rabiš tega. Različne lens plikacije so danes povsem običajen del vsakdana pri zajemu dokumentov. Problem naj bi bilo pa prebrati registrsko tablico.
Preprosti uplodaš image pa ti izpolni obrazec. Vlagatelj pa potrdi. Celo face prepoznavajo.

gruntfürmich je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Še vedno me zanima zakaj lahko kamera prepozna avto in registrsko tablico na cesti. Ob nakupu vinjete jo pa ne more???


Točno to, zato bi že davno morali naredit sistem ko te snema tablico v bazi pa tisti dan obračuna kot uporaba avtoceste in na konc meseca faktura =)

Easy brez dodatnega dela za državljane.

to bi se zabasale lokalne ceste.
pavšal je najboljša pogruntavščina.

Ni potrebe po tem, ni pa potrebe da nekdo ki 10krat ne leto rabi avtocesto plačuje letno vinjeto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

fruc888 ::

Ob to kako sposobni so postavit spletno stran pa se še nikomur ni naredilo problema?

Konkretno meni javi spletni brskalnik: ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR
Ob preverjanju certifikata spletne strani https://evinjeta.dars.si/ pa vidimo, da to spletno mesto ne more zagotoviti varne povezave (Chain issues Incomplete) in še par drugih cvetk. Torej si moram za (uspešen) nakup znižati nivo varnosti ali uporabiti nek X računalnik... ah ja in smo v 2022...

lp in :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fruc888 ()

Furbo ::

Zimonem je izjavil:

Preprosti uplodaš image pa ti izpolni obrazec. Vlagatelj pa potrdi. Celo face prepoznavajo.


Ne bo šlo, ker če je uporabnik preneumen, da bi bil sposoben pretipkati tablico, je potem tudi preneumen, da bi jo prebral iz telefona in primerjal s tisto na avtu. :))
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

gruntfürmich ::

Zimonem je izjavil:

Ni potrebe po tem, ni pa potrebe da nekdo ki 10krat ne leto rabi avtocesto plačuje letno vinjeto.

ne obstaja samo letna vinjeta.
za 10× letno komodt uporabiš magistralne ceste, lahko pa bi tudi imeli dnevne vinjete, se strinjam.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mato989 ::

gruntfürmich je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Ni potrebe po tem, ni pa potrebe da nekdo ki 10krat ne leto rabi avtocesto plačuje letno vinjeto.

ne obstaja samo letna vinjeta.
za 10× letno komodt uporabiš magistralne ceste, lahko pa bi tudi imeli dnevne vinjete, se strinjam.


Bistveno je to, da bi moral plačat toliko deleža vinjete kolikor tvoj avto OBREMENJUJE cestišče in obrabo asfalta... to bi bilo najbolj fer.

Torej 1. nivo je to, da bi plačevali vinjeto glede na dneve (ali celo ure) uporabe

2. nivo je pa to da bi težji avti morali plačevat bistveno več.

3. nivo je pa to da bi morali uredit ENAKO za lokalne ceste... torej ukinit to glupo plačevanje cestnine ampak uvest podoben sistem na regionalnih, več se voziš več plačaš, težje je prevozno sredstvo, višja je cena na dan uporabe (ali uro) ker težja vozila bolj uničijo vozišče.

To je potem FER sistem. Vse ostalo je subvencioniranje ene skupine za drugo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Invictus ::

Mato989 je izjavil:


Bistveno je to, da bi moral plačat toliko deleža vinjete kolikor tvoj avto OBREMENJUJE cestišče in obrabo asfalta... to bi bilo najbolj fer.

Potem lahko ukinemo tovorni promet, saj bo postal prekleto drag...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nejc_nejc ::

Mato989 je izjavil:


.........Bistveno je to, da bi moral plačat toliko deleža vinjete kolikor tvoj avto OBREMENJUJE cestišče in obrabo asfalta... to bi bilo najbolj fer.........


tvoj avto asfalt na AC poškoduje točno 0, celo zaželjeno je, da se po njem vozi

Mato989 ::

Invictus je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Bistveno je to, da bi moral plačat toliko deleža vinjete kolikor tvoj avto OBREMENJUJE cestišče in obrabo asfalta... to bi bilo najbolj fer.

Potem lahko ukinemo tovorni promet, saj bo postal prekleto drag...


tovorni promet se naj odloči kakor želi... so zasebniki, nimamo nič za ukinjat... je pa res da bi bil tako drag, da bi lokalno pridelana hrana bila cenejša in je hkrati kvalitetnejša od dragega uvoza čez celo Slovenijo s tovornjakom.

nejc_nejc je izjavil:

Mato989 je izjavil:


.........Bistveno je to, da bi moral plačat toliko deleža vinjete kolikor tvoj avto OBREMENJUJE cestišče in obrabo asfalta... to bi bilo najbolj fer.........


tvoj avto asfalt na AC poškoduje točno 0, celo zaželjeno je, da se po njem vozi


A res? Imaš študijo o tem?

Ker če je to res bi morali pol vinjete ukinit in naj plačujejo samo tisti ki poškodujejo asfalt... =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Bolt ::

Mato989 je izjavil:



2. nivo je pa to da bi težji avti morali plačevat bistveno več.

3. nivo je pa to da bi morali uredit ENAKO za lokalne ceste... torej ukinit to glupo plačevanje cestnine ampak uvest podoben sistem na regionalnih, več se voziš več plačaš, težje je prevozno sredstvo, višja je cena na dan uporabe (ali uro) ker težja vozila bolj uničijo vozišče.

To je potem FER sistem. Vse ostalo je subvencioniranje ene skupine za drugo


Kolk si ti star. Ti očigledno nimaš avta, če ne nebi metal ven takih bedarij.
A veš, da tisti, ki imamo avto in ga tudi vozimo, to že plačujemo.

Furbo ::

Vinjete spet krasno delijo narod in namesto, da bi se znesli nad državo, se seveda delimo na dva pola.

Resnica je pa taka, da vsi plačujemo cestnino, tisti, ki se več vozi, porabi več goriva, kjer si država vzame lep delež in iz tega lahko plačuje obnove cest.
Več voziš, več porabiš, več prispevaš. Vinjete niso potrebne.

Tako preprosto je to.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

nejc_nejc ::

Jaz to vem, pa mi ti kontra dokaži.

S tvojimi predlogi, se boš vrnil v srednji vek, kar pa jaz in večina žal nebi.

GupeM ::

Mato989 je izjavil:

2. nivo je pa to da bi težji avti morali plačevat bistveno več.

Imamo približek temu. Motorji plačajo malo, osebni avti več, kombiji še več, tovorna vozila pa tako ali tako plačujejo posebej. Sicer je pa nemogoče to točno določit. Ker lahko nekdo z 1300 kg avtom + 5 ljudi v avtu plačuje manj kot nekdo s 1500 kg težkim avtom in je sam noter.

Mato989 je izjavil:

3. nivo je pa to da bi morali uredit ENAKO za lokalne ceste... torej ukinit to glupo plačevanje cestnine ampak uvest podoben sistem na regionalnih, več se voziš več plačaš, težje je prevozno sredstvo, višja je cena na dan uporabe (ali uro) ker težja vozila bolj uničijo vozišče.

To je potem FER sistem. Vse ostalo je subvencioniranje ene skupine za drugo

Ammm... Tudi to že imamo. Temu se reče trošarina, ki je del cene goriva. Če imaš traktor in z njim delaš na polju, v gozdu, na travniku, sadovnjaku, ipd. lahko oddaš vlogo za vračilo trošarine. Ravno zato, ker se z njim ne voziš veliko po cesti in ne uničuješ cest. Težja prevozna sredstva imajo načeloma tudi višjo porabo, zato tudi plačajo več trošarine.

Mato989 ::

Bolt je izjavil:

Mato989 je izjavil:



2. nivo je pa to da bi težji avti morali plačevat bistveno več.

3. nivo je pa to da bi morali uredit ENAKO za lokalne ceste... torej ukinit to glupo plačevanje cestnine ampak uvest podoben sistem na regionalnih, več se voziš več plačaš, težje je prevozno sredstvo, višja je cena na dan uporabe (ali uro) ker težja vozila bolj uničijo vozišče.

To je potem FER sistem. Vse ostalo je subvencioniranje ene skupine za drugo


Kolk si ti star. Ti očigledno nimaš avta, če ne nebi metal ven takih bedarij.
A veš, da tisti, ki imamo avto in ga tudi vozimo, to že plačujemo.


Ja no če to plačuješ je potem samo 1 vprašanje:

1. Ali plačuješ premalo če moramo imet ŠE VINJETE???


Torej dajmo kaj, cestnine x3 in ukinemo vinjete in je uporaba avtoceste prosta... samo kaj pa tujci? Tujcem pa kasirat na kilometer prevožene glede na težo avtomobila.

GupeM je izjavil:

Mato989 je izjavil:

2. nivo je pa to da bi težji avti morali plačevat bistveno več.

Imamo približek temu. Motorji plačajo malo, osebni avti več, kombiji še več, tovorna vozila pa tako ali tako plačujejo posebej. Sicer je pa nemogoče to točno določit. Ker lahko nekdo z 1300 kg avtom + 5 ljudi v avtu plačuje manj kot nekdo s 1500 kg težkim avtom in je sam noter.

Mato989 je izjavil:

3. nivo je pa to da bi morali uredit ENAKO za lokalne ceste... torej ukinit to glupo plačevanje cestnine ampak uvest podoben sistem na regionalnih, več se voziš več plačaš, težje je prevozno sredstvo, višja je cena na dan uporabe (ali uro) ker težja vozila bolj uničijo vozišče.

To je potem FER sistem. Vse ostalo je subvencioniranje ene skupine za drugo

Ammm... Tudi to že imamo. Temu se reče trošarina, ki je del cene goriva. Če imaš traktor in z njim delaš na polju, v gozdu, na travniku, sadovnjaku, ipd. lahko oddaš vlogo za vračilo trošarine. Ravno zato, ker se z njim ne voziš veliko po cesti in ne uničuješ cest. Težja prevozna sredstva imajo načeloma tudi višjo porabo, zato tudi plačajo več trošarine.


Ja ampak potem pač ne rabimo pa še TRETJEGA načina in vinjete kajne? Potrebno je zadeve poenotit... ne pa da imamo da za isto stvar plačujemo na 3 načine

1x cestnina
1x trošarina pri bencinu
1x vinjeta

Samo kompliciramo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

gruntfürmich ::

Mato989 je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Ni potrebe po tem, ni pa potrebe da nekdo ki 10krat ne leto rabi avtocesto plačuje letno vinjeto.

ne obstaja samo letna vinjeta.
za 10× letno komodt uporabiš magistralne ceste, lahko pa bi tudi imeli dnevne vinjete, se strinjam.


Bistveno je to, da bi moral plačat toliko deleža vinjete kolikor tvoj avto OBREMENJUJE cestišče in obrabo asfalta... to bi bilo najbolj fer.

Torej 1. nivo je to, da bi plačevali vinjeto glede na dneve (ali celo ure) uporabe

2. nivo je pa to da bi težji avti morali plačevat bistveno več.

3. nivo je pa to da bi morali uredit ENAKO za lokalne ceste... torej ukinit to glupo plačevanje cestnine ampak uvest podoben sistem na regionalnih, več se voziš več plačaš, težje je prevozno sredstvo, višja je cena na dan uporabe (ali uro) ker težja vozila bolj uničijo vozišče.

To je potem FER sistem. Vse ostalo je subvencioniranje ene skupine za drugo

kolikor bi naj bil tvoj predlog fer, toliko je retardiran. ker se tukaj gre za infrastrukturo, ni to obisk dohtarja.

pavšal imamo pri registraciji, lahko pa gremo tudi na satelitsko cestninjenje vsega in svašta. še tvoje hoje po pločniku, da ne boš preveč plačal za urejanje pločnika. tudi internet ne rabiš 24/7 pa ne jamraš da ga takega plačuješ...

imaš pa prav da je veliko različnih prispevkov za urejanje in gradnjo cest.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

A si predstavljate da nekdo postavi infrastrukturo toplic in lahko kupiš samo 10 dnevno karto? Ali pa 6 mesečno ali pa letno... kako dolgo bi tako podjetje laufalo? Koliko ljudi bi kupilo 10 dnevno karto za kopanje (nperenosljivo) da bi šli 1x v toplice (po avtocesti)?

Klasičen monopol in izkoriščanje države/DARS

O tem govorim, oboje je infrastrukura postavljena, pa bi se vsi pizdili če toplice ne bi imele 1 dnevnih kart češ da je to nateg in lupljenje in bi jih bojkotirali
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

rdecaluc ::

Tisti ki mislite da bi z višjo cestnino lahko pokrili strošek vinjete pozabljate da cestnino pri registraciji plačujemo samo Slovenci. Smo pa tranzitna država.

Nemci so nekaj podobnega želeli uvest z vračilom cestnine pa so se zapeli z Avstrijo.
Est modus in rebus. ,typos

darkolord ::

Mato989: ubožček, če nimaš denarja za vinjeto se pač pelji s kolesom.

bemfa ::

Mato989 je izjavil:


Torej 1. nivo je to, da bi plačevali vinjeto glede na dneve (ali celo ure) uporabe
2. nivo je pa to da bi težji avti morali plačevat bistveno več.
3. nivo je pa to da bi morali uredit ENAKO za lokalne ceste... torej ukinit to glupo plačevanje cestnine ampak uvest podoben sistem na regionalnih, več se voziš več plačaš, težje je prevozno sredstvo, višja je cena na dan uporabe (ali uro) ker težja vozila bolj uničijo vozišče.

4. nivo: če si za kosilo imel pasulj, tisti dan plačaš +2%, ker prdiš in s tem bolj onesnažuješ zrak.

HoneySchnaps ::

Mato989 je izjavil:

A si predstavljate da nekdo postavi infrastrukturo toplic in lahko kupiš samo 10 dnevno karto? Ali pa 6 mesečno ali pa letno... kako dolgo bi tako podjetje laufalo? Koliko ljudi bi kupilo 10 dnevno karto za kopanje (nperenosljivo) da bi šli 1x v toplice (po avtocesti)?

Klasičen monopol in izkoriščanje države/DARS

O tem govorim, oboje je infrastrukura postavljena, pa bi se vsi pizdili če toplice ne bi imele 1 dnevnih kart češ da je to nateg in lupljenje in bi jih bojkotirali


Če bi se moral vsak it obvezno kopat v te tvoje toplice, preden gre v Dalmacijo rit v morje namočit, bi še kako dobro laufalo.

ginekk ::

A kdo mogoče že ve v kakšnem razmerju je vračilo zneska neizkoriščene letne vinjete - pri odjavi avta.

Recimo da vozim starodobnika, kupim vinjeto z veljavnostjo 15.3.2022 in avto odjavim 15.11.2022. Bo šlo za sorazmeren znesek (cena dneva 110/365) ali kako drugače? Na DARSovih FAQ straneh nisem našel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Miha 333 ::

ginekk je izjavil:

A kdo mogoče že ve v kakšnem razmerju je vračilo zneska neizkoriščene letne vinjete - pri odjavi avta.

Recimo da vozim starodobnika, kupim vinjeto z veljavnostjo 15.3.2022 in avto odjavim 15.11.2022. Bo šlo za sorazmeren znesek (cena dneva 110/356) ali kako drugače? Na DARSovih FAQ straneh nisem našel.

Sorazmeren del. Je pa potrebno avto odjaviti in tablice vrniti.

GupeM ::

Mato989 je izjavil:

Ja ampak potem pač ne rabimo pa še TRETJEGA načina in vinjete kajne? Potrebno je zadeve poenotit... ne pa da imamo da za isto stvar plačujemo na 3 načine

1x cestnina
1x trošarina pri bencinu
1x vinjeta

Samo kompliciramo.

Seveda rabimo. Ok, mogoče ne letne dajatve. Vinjeta pa obvezno, drugače se bojo vsi severnjaki brezplačno vozili po naših avtocestah ko bojo šli v Dalmacijo na morje. Pa vsi kamioni ki samo prečkajo Slovenijo bodo vozili zastonj.

Da bi pa Slovenski vozniki lahko vozili brez vinjete, tuji pa ne, pa mislim da EU prepoveduje.

Mato989 ::

GupeM je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Ja ampak potem pač ne rabimo pa še TRETJEGA načina in vinjete kajne? Potrebno je zadeve poenotit... ne pa da imamo da za isto stvar plačujemo na 3 načine

1x cestnina
1x trošarina pri bencinu
1x vinjeta

Samo kompliciramo.

Seveda rabimo. Ok, mogoče ne letne dajatve. Vinjeta pa obvezno, drugače se bojo vsi severnjaki brezplačno vozili po naših avtocestah ko bojo šli v Dalmacijo na morje. Pa vsi kamioni ki samo prečkajo Slovenijo bodo vozili zastonj.

Da bi pa Slovenski vozniki lahko vozili brez vinjete, tuji pa ne, pa mislim da EU prepoveduje.


Seveda, zato pa ukinit cestnino in ohranit samo trošarino in vinjeto... vinjeto uvest za VSE ceste torej imaš 2 vinjeti

1 je za avtoceste
1 je za ostale ceste

Pol bomo od tujcev dobili več denarja, lokalci pa bi plačevali enako =) oz. podobno

In vinjeta za lokalne ceste naj bo različna glede tako kot je zdaj cestnina različna
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

GupeM ::

Ne vem, če ti ne kompliciraš bolj kot je trenutno zakomplicirano.

nejc_nejc ::

ginekk je izjavil:

A kdo mogoče že ve v kakšnem razmerju je vračilo zneska neizkoriščene letne vinjete - pri odjavi avta.

Recimo da vozim starodobnika, kupim vinjeto z veljavnostjo 15.3.2022 in avto odjavim 15.11.2022. Bo šlo za sorazmeren znesek (cena dneva 110/365) ali kako drugače? Na DARSovih FAQ straneh nisem našel.

da se navežem,
stvari rad racionaliziram in bi rad združil zavarovanje ter registracijo z nabavo vinjete, da mi jo kar na reg. zaračunajo

sedaj kupim novo, vezano na potek stare
ali bo možen ponoven nakup septembra, enako letna, za iste tablice, kljub temu, da mi stara še velja ali bo to misija nemogoče

jotunn2 ::

Mato989 je izjavil:

A si predstavljate da nekdo postavi infrastrukturo toplic in lahko kupiš samo 10 dnevno karto? Ali pa 6 mesečno ali pa letno... kako dolgo bi tako podjetje laufalo? Koliko ljudi bi kupilo 10 dnevno karto za kopanje (nperenosljivo) da bi šli 1x v toplice (po avtocesti)?

A si predstavljas da nekdo postavi infrastrukturo opticnega omrezja in dostopa do interneta in ti da na voljo samo unlimited mesecno narocnino? Jaz bi to ukinil in znova uvedel placevanje po prenesenem MB. Pa da vidimo, koliko bi bili veseli tega.

starfotr ::

Mato989 je izjavil:

A si predstavljate da nekdo postavi infrastrukturo toplic in lahko kupiš samo 10 dnevno karto? Ali pa 6 mesečno ali pa letno... kako dolgo bi tako podjetje laufalo? Koliko ljudi bi kupilo 10 dnevno karto za kopanje (nperenosljivo) da bi šli 1x v toplice (po avtocesti)?

Klasičen monopol in izkoriščanje države/DARS

O tem govorim, oboje je infrastrukura postavljena, pa bi se vsi pizdili če toplice ne bi imele 1 dnevnih kart češ da je to nateg in lupljenje in bi jih bojkotirali


Dajmo reči drugače. Plačaš za neko storitev (uporaba cest, vozovnica za javni prevoz ipd.) In potem ne smeš in ne moreš posodit te že plačane storitve drugemu?

Zakaj ne morem posodit vinjete ali mesečne vozovnice/karte za ogled razstave nekomu? Jaz jo v tistem trenutku ne bom rabil, plačano pa je. Tu se skriva nateg monopolistev.

49106 ::

jotunn2 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

A si predstavljate da nekdo postavi infrastrukturo toplic in lahko kupiš samo 10 dnevno karto? Ali pa 6 mesečno ali pa letno... kako dolgo bi tako podjetje laufalo? Koliko ljudi bi kupilo 10 dnevno karto za kopanje (nperenosljivo) da bi šli 1x v toplice (po avtocesti)?

A si predstavljas da nekdo postavi infrastrukturo opticnega omrezja in dostopa do interneta in ti da na voljo samo unlimited mesecno narocnino? Jaz bi to ukinil in znova uvedel placevanje po prenesenem MB. Pa da vidimo, koliko bi bili veseli tega.


Saj noče, da uvedejo plačevanje na prevoženi kilometer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

GupeM ::

49106 je izjavil:

Saj noče, da uvedejo plačevanje na prevoženi kilometer.

Kako da ne?

Mato989 je izjavil:

Torej 1. nivo je to, da bi plačevali vinjeto glede na dneve (ali celo ure) uporabe


Ok, ni na kilometer, je pa na čas. Tako kot včasih na dial-up modemih.

bemfa ::

Tud internet bi morali plačevati po sekundah. Zakaj plačujemo cel mesec naročnine, če smo 1/3 časa v službi, 1/3 pa spimo? S tem financiramo tiste, ki pobirajo socialko in cele dneve visijo na slo techu.

Invictus ::

starfotr je izjavil:


Dajmo reči drugače. Plačaš za neko storitev (uporaba cest, vozovnica za javni prevoz ipd.) In potem ne smeš in ne moreš posodit te že plačane storitve drugemu?

Zakaj ne morem posodit vinjete ali mesečne vozovnice/karte za ogled razstave nekomu? Jaz jo v tistem trenutku ne bom rabil, plačano pa je. Tu se skriva nateg monopolistev.

Vinjeto lahko. Nekomu daš avto...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

starfotr ::

To ni isto. Posodiš cel avto ne samo vinjete.

Invictus ::

LAhko jo uporablja, a zdaj ti je pa avto ovira da posodiš vinjeto?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ginekk ::

nejc_nejc je izjavil:

ginekk je izjavil:

A kdo mogoče že ve v kakšnem razmerju je vračilo zneska neizkoriščene letne vinjete - pri odjavi avta.

Recimo da vozim starodobnika, kupim vinjeto z veljavnostjo 15.3.2022 in avto odjavim 15.11.2022. Bo šlo za sorazmeren znesek (cena dneva 110/365) ali kako drugače? Na DARSovih FAQ straneh nisem našel.

da se navežem,
stvari rad racionaliziram in bi rad združil zavarovanje ter registracijo z nabavo vinjete, da mi jo kar na reg. zaračunajo

sedaj kupim novo, vezano na potek stare
ali bo možen ponoven nakup septembra, enako letna, za iste tablice, kljub temu, da mi stara še velja ali bo to misija nemogoče


Dopuščajo - verjetno zaradi posla - kolikor ti srce želi vinjet na isto tablico za isto obdobje. Piše samo, da sistem zazna že veljavno vinjeto in potem se moraš dodatno strinjat za nakup.

Za odjavljen avto na lastnih tablicah, torej tiste z izbrano označbo, moraš itak eksplicitno zahtevat vračilo ob odjavi iz prometa. Če pa ne narediš nič, potem pač velja normalno, ko avto spet registriraš z istimi tablicami, se voziš normalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

nejc_nejc ::

Mogoče bodo pa do sep. app. posodobili in bom v zgornjem primeru samo razliko plačal...
Skratka, ne da se mi ubadat s tem, da so datumi vezani na avto, drugi.
bomo videli

starfotr ::

ginekk je izjavil:

A kdo mogoče že ve v kakšnem razmerju je vračilo zneska neizkoriščene letne vinjete - pri odjavi avta.

Recimo da vozim starodobnika, kupim vinjeto z veljavnostjo 15.3.2022 in avto odjavim 15.11.2022. Bo šlo za sorazmeren znesek (cena dneva 110/365) ali kako drugače? Na DARSovih FAQ straneh nisem našel.


https://evinjeta.dars.si/informativni-i...

6 eur ti odbijejo za stroške.

jernejl ::

kow je izjavil:

jernejl je izjavil:

Ne. Ti si se razburjal nad stroški, pa podaj izračun, da kamera ne bo cenejša, jaz bom pa potem tvoj izračun spljuval.

50 zaposlenih za kontrolo *30000e/leto = 1.5milijona evrov stroskov za kontrolo.
Ne. Za nadomestitev ene kamere 24/7 rabiš kakšnih 12-14 ljudi (več kot 3 izmene po 2, pa zapolniti moraš 365 dni), plus nekaj službenih avtov in z njim povezanih stroškov. Tako da je strošek nadzora okrog pol milijona eur - namesto ene kamere.

Nic nimam proti, da se argumentirano pogovarjava, da pa si izmislis, da ne znam normalno kupiti vinjete ali pa da imam tezave s sosedom, pa da bo kdo citiral tablico v 3s (velika verjetnost za napako) in podobne neumnosti....
Ne. Neumnost je to, ko nekdo pozabi upoštevati, da se za strganje vinjete porabi 50x več časa kot za citiranje registrske številke.

Mato989 je izjavil:

Bistveno je to, da bi moral plačat toliko deleža vinjete kolikor tvoj avto OBREMENJUJE cestišče in obrabo asfalta... to bi bilo najbolj fer.
Nikakor, ker ne gre samo za cestišče in tudi asfalt se obrablja ne samo zaradi obremenitve, temveč tudi zaradi drugih vplivov. Narava ne bo plačala svojega deleža in to je treba razdeliti med uporabnike. Posipavanje in pluženje je strošek, ki ni odvisen od obremenjevanja cestišča. Skratka, tvoj predlog je neumnost.

Invictus je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Bistveno je to, da bi moral plačat toliko deleža vinjete kolikor tvoj avto OBREMENJUJE cestišče in obrabo asfalta... to bi bilo najbolj fer.

Potem lahko ukinemo tovorni promet, saj bo postal prekleto drag...
V resnici tovorni promet prispeva v DARSovo blagajno večino denarja, in če odštejemo DARSov dobiček, si tovorni promet itak že skoraj sam poplača vse stroške, povezane z avtocestami.

kow ::

jernejl je izjavil:


Ne. Za nadomestitev ene kamere 24/7 rabiš kakšnih 12-14 ljudi (več kot 3 izmene po 2, pa zapolniti moraš 365 dni), plus nekaj službenih avtov in z njim povezanih stroškov. Tako da je strošek nadzora okrog pol milijona eur - namesto ene kamere.


Neumnost. Nadzor mora biti samo obcasni in cim manj predvidljiv. Poleg tega, bomo cez 2 leti lahko primerjali darsovo porocilo o stevilu zaposlenih in primerjali 2021 ter 2022. Stevilka bo enaka.
Poleg tega nikoli nisem trdil, da kamere niso bolj ucinkovite, samo da je ROI izjemno slab. Glavni zmagovalci bodo zopet IT podjetja, ne pa potrosnik.

gruntfürmich ::

kow je izjavil:

darsovo porocilo o stevilu zaposlenih in primerjali 2021 ter 2022. Stevilka bo enaka.

zaposlenost v državnih podjetjih gre samo gor...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
««
5 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elektronske vinjete- napacna reg. (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21525171 (3398) Tidule
»

Preverjanje vinjet s kamero (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6219394 (1555) mkos2
»

Tehnične težave eVinjet (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11117978 (11881) Groot
»

Elektronsko cestninjenje - od 1. jan 2022 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
636347 (4438) Lonsarg

Več podobnih tem