» »

Mercedes-Benz v Evropi prehitel Teslo

1
2
»

Utk ::

win64 je izjavil:


Tako se danes to dela. Izdati izdelek poln hroščev in mu dati značko alfa ali beta. Težave se bodo že do polne izdaje izboljšale - pri nekaterih izdelek nikoli ne pride iz beta faze.


Ni pa njihov pristop niti priblizno prilagojen druzbi in uveljavljenim metodam na tem podrocju. Niti jim ni problem javno napadati organizacij, ki jih pri tem ovirajo

Zakaj sta to napisala kot da je kaj narobe s tem? Musk je šel proti vsem pravilom in pocenil prevoz v vesolje za 3x. S tem da on s to ceno dela profit, NASA je pa delala nulo. Recimo. Še to vprašanje.

Sem videl že en kup posnetkov, ko je tesla povozila en kup šare na cestah, vključno z odpadlimi blatniki, omarami, fedri ipd.

Posnetka da bi človek povozil človeka pa še nobenga, a?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Zakaj sta to napisala kot da je kaj narobe s tem? Musk je šel proti vsem pravilom in pocenil prevoz v vesolje za 3x. S tem da on s to ceno dela profit, NASA je pa delala nulo. Recimo.


NASA in SpaceX nima nic s to temo. Kaj je narobe je pa ze jasno iz tvojih replik, ki naj bi bili argumenti:

Utk je izjavil:

Ja že razumem...in razumem tudi kaj je res pomembno, to kdo bo kriv za nesrečo niti ne, ne rabim prelaganje odgovornosti


Utk je izjavil:

Če je legalno nekaj neuporabnega, to nikogar ne zanima, če je nekaj uporabno, uporabo pa raztegneš malo čez mejo legalno dovoljenega, bo pa to vsak hotel imet. Sej se niti vseh omejitev ne držimo vsi, zakaj bi tu bli svetniki.


Torej verjetno tudi nimas nicesar za skrivati, in je GDPR ali kakrsenkoli podoben poskus cisto nepotreben. Ker pac "Utk" tako meni. V resnici ti je vseeno kar to pomeni za druzbo, ker pac raje vidis da ti financni vlozek raste. Ali pa te pac zascemi tam spodaj, ko Musk kaj izjavi.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Na žalost kaj jaz mislim nima nobenega vpliva na Muska, tako da ne vem kaj si hotel povedat.

Za družbo več pomeni napredek, čim hitrejša pot do avtonomne vožnje, kot pa kdo bo kriv, če se mercedes zaleti pri 55 na uro. To je čist nepomembno vprašanje in če bi jaz doplačeval za neko stopnjo avtonomne vožnje, bi mi bilo za to čisto vseeno.

Ne vem kaj ima moj finančni interes tu, nimam nobene delnice Tesle, ti po drugi strani delaš za nemce. Kdo ima tu kak interes in kdo je bolj subjektiven, je čist jasno. Ti zagovarjaš nemški način, tudi prav, samo ne vem od kod ti ideja, da je ta edini pravilen. Nemci hočejo standarde, da si operejo roke od odgovornosti in po drugi stran poskrbijo, da jih ne more nihče bistveno prehitet. Ker tudi če jih bi, bi vsaj v Evropi postavili standarde, ki bi tistega zaustavil. Kolk jim bo to lahko še uspevalo v 21. stoletju, bomo še videli. Kdo fura stvari v svetu naprej je pa tudi čist jasno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Za družbo več pomeni napredek, čim hitrejša pot do avtonomne vožnje, kot pa kdo bo kriv, če se mercedes zaleti pri 55 na uro. To je čist nepomembno vprašanje in če bi jaz doplačeval za neko stopnjo avtonomne vožnje, bi mi bilo za to čisto vseeno.


Kako no? Kaksna je ta pot in kdo je kriv v primeru nesrece je bistvena stvar tu. Nikakor se pa neko podjetje prosto ne bo odlocalo koliko se bo zrtvovalo za "napredek".

In moje mnenje izhaja iz izkusenj na podrocju funkcionalne varnosti, delam pa za razlicne stranke. Nikakor izkljucno za Nemce.

Utk ::

Delaš tudi za Muska in kitajce?

codeMonkey ::

Ne.
Za Muska si niti ne bi zelel. Si niti ne predstavljam kdo bi si na tem podrocju zelel delati za njega (z linka od prejsnjih komentarjev):


Tesla engineers initially installed radars on Model S sedans in late 2014 as part of the Autopilot feature, but said Musk was not pleased with the aesthetics of the part, which was placed inside a hole near the front bumper.
He instructed his employees to cover it up with a rubber seal, the Times reported.
'[He did so] even though some employees warned that the seal could trap snow and ice and prevent the system from working properly,' the outlet said, citing sources.
'These people said the company went ahead with Mr. Musk's instructions without testing the design in winter weather - but resolved the situation after customers complained that the radar stopped working in winter.'
As the engineering team began working on the second iteration of Autopilot in 2015, Musk rejected suggestions from industry veteran Hal Ockerse to incorporate a computer chip and hardware in the system to ensure backups were available if the Autopilot malfunctioned, sources told the Times.
'But Mr. Musk slapped down the idea, they said, arguing it would slow the progress of the project as Tesla worked to build a system that could drive cars by themselves,' the article said.
Already angry after Autopilot malfunctioned on his morning drive that day, Musk berated Ockerse for even suggesting the idea, the paper reported.
Ockerse soon left the company.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja, za njega ni lahko delat, ker pri njemu ni lažje poti, ampak samo "prava" pot. Ki je pa redko lažja. Če nekaj vidi, da ni dobro, fukne stran, ne glede na posledice. Stvar se pa sčasoma že reši kako drugače.

codeMonkey ::

Ja itak. Ker sistem pri katerem lahko vsaj nekaj trdis o varnosti, je razviti lazje, kot vse to zanemariti in ga razvijati kot mobilno aplikacijo z nekoliko vec funkcijami. Ker pac sef tako hoce.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Da, če imaš postavljen okvir, je lažje. Zakaj ne bi bilo? Dokler ti ne uspe, pač stvar še ne dela. Sej imajo dokazano in kaznovano nemci sestanke, kjer se dogovarjajo kdaj bo komu kaj uspelo. Nič se ne mudi. Dokler se Musk ne vmeša v posle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Karamelo ::

codeMonkey je izjavil:

Ne.
Za Muska si niti ne bi zelel. Si niti ne predstavljam kdo bi si na tem podrocju zelel delati za njega (z linka od prejsnjih komentarjev):


Tesla engineers initially installed radars on Model S sedans in late 2014 as part of the Autopilot feature, but said Musk was not pleased with the aesthetics of the part, which was placed inside a hole near the front bumper.
He instructed his employees to cover it up with a rubber seal, the Times reported.
'[He did so] even though some employees warned that the seal could trap snow and ice and prevent the system from working properly,' the outlet said, citing sources.
'These people said the company went ahead with Mr. Musk's instructions without testing the design in winter weather - but resolved the situation after customers complained that the radar stopped working in winter.'
As the engineering team began working on the second iteration of Autopilot in 2015, Musk rejected suggestions from industry veteran Hal Ockerse to incorporate a computer chip and hardware in the system to ensure backups were available if the Autopilot malfunctioned, sources told the Times.
'But Mr. Musk slapped down the idea, they said, arguing it would slow the progress of the project as Tesla worked to build a system that could drive cars by themselves,' the article said.
Already angry after Autopilot malfunctioned on his morning drive that day, Musk berated Ockerse for even suggesting the idea, the paper reported.
Ockerse soon left the company.


inženirji bi moral rešit svoj problem ne pa jamrat..šef vidi širšo sliko, je vizionar in vidi stvari drugače kot nek tehnik, ki vidi samo svoj del problema

codeMonkey ::

Tako kot v Boeingu ane.

s1m0n ::

A kaj on Muskovih napovedi že imamo? Ali se še vedno vse prestavlja iz leta v leto?
FSD bo verjetno čez čas še kar dober, malo naj samo še spolirajo reakcije vozila, da si človek ne bo ob vsakem zaviranju menjal spodnjih hlač.
Kar sem sam gledal videe je tudi ponoči kar funkcionalen sistem, če je seveda tudi infrastruktura urejena (posebej talne označbe so nujne). Verjetno pa bi bilo zanimivo videt kak testni scenarij Tesel, ki komunicirajo med seboj.

feryz ::

Bolj bi bilo zanimivo videti, kako eden in drugi funkcionirata v snegu. In ali imata dovoljenje za to.
Sicer, če je Mercedes res dobil papirje za vožnjo, predvidevam, da to vključuje vožnjo ne glede na vremenske razmere.
Tesla itak nima papirjev, tako da je sneg brezpredmenten.

kow ::

Napovedi so nepomembne. Prav tako prestavljanje. Razen, ce ti je pomembna percepcija. Jaz to novico interpretiram kot precej velik poraz za Nemce, ki so dostavili nekaj kar deluje samo pri njih doma, pa se to ne povsod. Pri nizkih hitrostih in je izjemno drag sistem, ki ga ne mores dati v "normalen" avto za 30k evrov. Poleg tega se posnetka ne upajo ven dati, kar pomeni da ne deluje kaj pretirano dobro.

Ni slabo za povecevanje marz njihovih vozil, ni pa to dolgorocna investicija v zmago v software "dirki".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

fikus_ ::

Jaz pa vidim homologacijo vozila s samodejno vožnjo čeprav pod nekimi pogoji zmago za MB, ker tega v EU še nihče ni naredil.
Tesla ima primat kot EV, kot dejavnik, ki je premaknil svetovno avtomobilsko industrijo. Pri samodejni vožnji stavijo na vse ali nič, Muskove izjave na začetko so bile "samo što nije", vozila so prodajali v stanju "ready" za samodejno vožnjo, ampak so se morali potegnit nazaj, ker tudi v usa tega niso mogli postavit na cesto.

MB in ostali "dinozavri" iz avtomobilske industrije delajo stvari po korakih. Kdo bo imel prav, bo pokazal čas.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

s1m0n ::

feryz je izjavil:


Sicer, če je Mercedes res dobil papirje za vožnjo, predvidevam, da to vključuje vožnjo ne glede na vremenske razmere.
Tesla itak nima papirjev, tako da je sneg brezpredmenten.


Dež, snega sta NO GO za Mercedes... Ima zato tudi nameščen senzor dežja pri sprednjem kolesu... (zraven tega na vetrobranskem steklu). Tako, da sistem se v takšnih razmerah izklopi!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

feryz ::

Me zanima, če to piše v dovoljenju, ki ga je dobil.
In z debelimi črkami v navodilih.
Da to velja le za lepo sončno vreme in jasne noči.

Ne bomo še volana sneli iz avta. Še lep čas ne.
Razen teslinih robotaxijev. Ti so menda že nekaj časa brez njih.

s1m0n ::

feryz je izjavil:


Razen teslinih robotaxijev. Ti so menda že nekaj časa brez njih.

Ah... Če sveti Musk reče, da bo pol bo! Samo kdaj? 2050? Ne raje 2100... Da bo ziher!

kow ::

Musk je premislil. Vidva nista. Srcika problema je, da vsaj 99p ljudi se vedno verjame v romanticno predstavo cloveskih mozganov kot nekaj izjemnega. Kot center sveta. Cudez evolucije! (in podobna jajca). Podobno so vcasih imeli zemljo za sredisce vesolja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Zimonem ::

Waymo in byd appolo sta 10 let pred Teslo in avtonomno operirata po rajonih.

Markoff ::

codeMonkey je izjavil:

Teslo je nekako se najmanj prehitel, ker pri Tesli niso nikoli delali na Level 3 sistemu.

Benc ni niti najmanj prehitel niti Crvene zastave, saj CZ ni nikoli delala na nobenem levelu sistema.

Izjava dneva, majkemi.

Karamelo je izjavil:

Malce zavajujoč članek, ker se Tesla sploh ne poteguje za homologacijo 3. stopnje, ker jih to ne zanima. Če je kdo videl videoposnetke zadnje beta verzije Teslinega avtopilota, ve, da je 3. stopnja končni doseg mercedesa vsaj za naslednjih 10 let, medtem ko Tesla dela intenzivno na 5. stopnji.

Konkurenca za izjavo dneva.

Crvena zastava je torej flagship proizvajalec, ker cilja direktno na 6. stopnjo, brez vmesnih stopenj.

Holy shit, kakšne streljate!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

7982884e ::

Aggressor je izjavil:

7982884e je izjavil:



Meni je navajanje takšnih videov res smešno, ker o realnih zmogljivostih tehnologije povedo približno nič. Ja, luštno - v tem primeru je sistem deloval brezhibno. Kako je pa v miljavžent ostalih primerih?

smesno v primerjavi s cim, ker to kar si v novici napisal tudi ne pove nic vec. nivo avtonomije je slabo definiran pojem, oz. lahko vsak naredi avto 3. stopnje, ce ga zgolj zadosti omeji in geofenca.
videov imas milijon, ker imas dosti folka ki dnevno dela voznje in snema vse. nasploh zadnje verzije delajo kar konsistentno tako kot je vidno v tem videu.

sicer pa video pove kar dosti, ce ves, kaj gledat, in ce jih pogledas enih par.

predvsem je point tega videa, da tesla trenutno nudi najbolj siroko sposoben in siroko dostopen sistem, kar se vidi na vseh teh videih iz ZDA (pa tudi drugod).

ostali so sicer resda bolj pazljivi in zato ciljajo na level 3 na omejenih avtocestah, ampak to je bolj zato, ker si preprosto ne morejo privoscit drugega. noben drug nima na cestah sto tisoc avtov s toliko senzorji, ki vsi posiljajo podatke v centralo. mobileye sicer bo - bo - to delal, ampak se vedno gredo pocasneje dalje ko tesla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

darkolord ::

nasploh zadnje verzije delajo kar konsistentno tako kot je vidno v tem videu.
Not really.

Ista verzija Tesle dela tudi takole:



noben drug nima na cestah sto tisoc avtov s toliko senzorji, ki vsi posiljajo podatke v centralo. mobileye sicer bo - bo - to delal, ampak se vedno gredo pocasneje dalje ko tesla.
Mobileye že dolgo to dela. Ravno danes so objavili, da so naredili 100 milijonov njihovih SoC čipov. Mapping delajo s croud sourcingom. "Millions of KM harvesting data worldwide daily", pravijo.

Leta 2022 naj bi harvesting zanje delalo 14 milijonov avtov.

Še 40 minutni unedited video mobileyove vožnje po NYC:



Samo s kamerami, brez interactionov, double-parked, jaywalking, construction, tuneli itd. Ni da ni.

IMO precej nesejo Teslo (tudi tesla je začela z mobileye-om), samo da se zadeve konstantno lotevajo sistematično in ne "on a whim" tako kot to počne Tesla-Musk.

Ko bo mobileye imel zadevo pripravljeno, bo - tudi za Level 5 - to ena škatlica, ki jo bodo OEM-i vtaknili v svoje avte in bo to to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

7982884e ::

darkolord je izjavil:

nasploh zadnje verzije delajo kar konsistentno tako kot je vidno v tem videu.
Not really.

Ista verzija Tesle dela tudi takole:



noben drug nima na cestah sto tisoc avtov s toliko senzorji, ki vsi posiljajo podatke v centralo. mobileye sicer bo - bo - to delal, ampak se vedno gredo pocasneje dalje ko tesla.
Mobileye že dolgo to dela. Ravno danes so objavili, da so naredili 100 milijonov njihovih SoC čipov. Mapping delajo s croud sourcingom. "Millions of KM harvesting data worldwide daily", pravijo.

Leta 2022 naj bi harvesting zanje delalo 14 milijonov avtov.

Še 40 minutni unedited video mobileyove vožnje po NYC:



Samo s kamerami, brez interactionov, double-parked, jaywalking, construction, tuneli itd. Ni da ni.

IMO precej nesejo Teslo (tudi tesla je začela z mobileye-om), samo da se zadeve konstantno lotevajo sistematično in ne "on a whim" tako kot to počne Tesla-Musk.

Ko bo mobileye imel zadevo pripravljeno, bo - tudi za Level 5 - to ena škatlica, ki jo bodo OEM-i vtaknili v svoje avte in bo to to.

dobro, zdaj nisi pokazal nicesar, kar bi kazalo da mobileye "precej nese teslo".
40 min cherrypicked posnetek ni isto kot random posnetek random youtube uporabnika. s tem da je tist posnetek na posebno prirejenem avtu, "cherrypicked" okoliscinah, pa tudi ce je 40 minut in unedited. pa sproduciral ga je sam mobileye :) verjetno bi tudi tesla lahko dala ven nekaj podobnega, 40min in "unedited" :)

kaj pomeni "sistematicno"?
kako "on a whim" dela tesla?

tesla se vidi, da zelo grobo in ekstremno testirajo, medtem ko zadaj stack zelo hitro razvijajo in delajo velike refactorje. zelo hiter cikel "breaking things" iteracij. nedolgo nazaj so povsem odklopili radar iz stacka in sli na 3d vektorje. gredo zelo mocno v neko smer in gradijo ogromne superracunalnike za to. meni se zdi da bo 2021 se leto "posmehovanja" FSD sistemu, ker pac dela take felerje (kot jih tudi vsi drugi razen izjemoma Waymota), medtem ko 2022, sploh druga polovica, ne bo vec.

Karamelo ::

7982884e je izjavil:

darkolord je izjavil:

nasploh zadnje verzije delajo kar konsistentno tako kot je vidno v tem videu.
Not really.

Ista verzija Tesle dela tudi takole:



noben drug nima na cestah sto tisoc avtov s toliko senzorji, ki vsi posiljajo podatke v centralo. mobileye sicer bo - bo - to delal, ampak se vedno gredo pocasneje dalje ko tesla.
Mobileye že dolgo to dela. Ravno danes so objavili, da so naredili 100 milijonov njihovih SoC čipov. Mapping delajo s croud sourcingom. "Millions of KM harvesting data worldwide daily", pravijo.

Leta 2022 naj bi harvesting zanje delalo 14 milijonov avtov.

Še 40 minutni unedited video mobileyove vožnje po NYC:



Samo s kamerami, brez interactionov, double-parked, jaywalking, construction, tuneli itd. Ni da ni.

IMO precej nesejo Teslo (tudi tesla je začela z mobileye-om), samo da se zadeve konstantno lotevajo sistematično in ne "on a whim" tako kot to počne Tesla-Musk.

Ko bo mobileye imel zadevo pripravljeno, bo - tudi za Level 5 - to ena škatlica, ki jo bodo OEM-i vtaknili v svoje avte in bo to to.

dobro, zdaj nisi pokazal nicesar, kar bi kazalo da mobileye "precej nese teslo".
40 min cherrypicked posnetek ni isto kot random posnetek random youtube uporabnika. s tem da je tist posnetek na posebno prirejenem avtu, "cherrypicked" okoliscinah, pa tudi ce je 40 minut in unedited. pa sproduciral ga je sam mobileye :) verjetno bi tudi tesla lahko dala ven nekaj podobnega, 40min in "unedited" :)

kaj pomeni "sistematicno"?
kako "on a whim" dela tesla?

tesla se vidi, da zelo grobo in ekstremno testirajo, medtem ko zadaj stack zelo hitro razvijajo in delajo velike refactorje. zelo hiter cikel "breaking things" iteracij. nedolgo nazaj so povsem odklopili radar iz stacka in sli na 3d vektorje. gredo zelo mocno v neko smer in gradijo ogromne superracunalnike za to. meni se zdi da bo 2021 se leto "posmehovanja" FSD sistemu, ker pac dela take felerje (kot jih tudi vsi drugi razen izjemoma Waymota), medtem ko 2022, sploh druga polovica, ne bo vec.


točno tako, tisti ki ve kaj gledat, ta dva sistema od MB in tesle sploh ne gre primerjat, ker je tesla čisto drug razred v pozitivnem smislu

level 3 je smešen ko vidiš kaj zmore tesla oz ko vidiš, kako rešujejo "napake"

Zimonem ::

7982884e je izjavil:

darkolord je izjavil:

nasploh zadnje verzije delajo kar konsistentno tako kot je vidno v tem videu.
Not really.

Ista verzija Tesle dela tudi takole:



noben drug nima na cestah sto tisoc avtov s toliko senzorji, ki vsi posiljajo podatke v centralo. mobileye sicer bo - bo - to delal, ampak se vedno gredo pocasneje dalje ko tesla.
Mobileye že dolgo to dela. Ravno danes so objavili, da so naredili 100 milijonov njihovih SoC čipov. Mapping delajo s croud sourcingom. "Millions of KM harvesting data worldwide daily", pravijo.

Leta 2022 naj bi harvesting zanje delalo 14 milijonov avtov.

Še 40 minutni unedited video mobileyove vožnje po NYC:



Samo s kamerami, brez interactionov, double-parked, jaywalking, construction, tuneli itd. Ni da ni.

IMO precej nesejo Teslo (tudi tesla je začela z mobileye-om), samo da se zadeve konstantno lotevajo sistematično in ne "on a whim" tako kot to počne Tesla-Musk.

Ko bo mobileye imel zadevo pripravljeno, bo - tudi za Level 5 - to ena škatlica, ki jo bodo OEM-i vtaknili v svoje avte in bo to to.

dobro, zdaj nisi pokazal nicesar, kar bi kazalo da mobileye "precej nese teslo".
40 min cherrypicked posnetek ni isto kot random posnetek random youtube uporabnika. s tem da je tist posnetek na posebno prirejenem avtu, "cherrypicked" okoliscinah, pa tudi ce je 40 minut in unedited. pa sproduciral ga je sam mobileye :) verjetno bi tudi tesla lahko dala ven nekaj podobnega, 40min in "unedited" :)

kaj pomeni "sistematicno"?
kako "on a whim" dela tesla?

tesla se vidi, da zelo grobo in ekstremno testirajo, medtem ko zadaj stack zelo hitro razvijajo in delajo velike refactorje. zelo hiter cikel "breaking things" iteracij. nedolgo nazaj so povsem odklopili radar iz stacka in sli na 3d vektorje. gredo zelo mocno v neko smer in gradijo ogromne superracunalnike za to. meni se zdi da bo 2021 se leto "posmehovanja" FSD sistemu, ker pac dela take felerje (kot jih tudi vsi drugi razen izjemoma Waymota), medtem ko 2022, sploh druga polovica, ne bo vec.

Kitajci imajo veliko več robotaxi kilometrov od Googla. Tesla še blizu ni.

https://www.eetimes.com/chinas-robotaxi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

codeMonkey ::

Markoff je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Teslo je nekako se najmanj prehitel, ker pri Tesli niso nikoli delali na Level 3 sistemu.

Benc ni niti najmanj prehitel niti Crvene zastave, saj CZ ni nikoli delala na nobenem levelu sistema.

Izjava dneva, majkemi.


Ja, prehitel jo je ravno tako kot v razvoju V8 motorja s kompresorjem (Zastavo, ali pa Teslo, kakor hoces).

Zgodovina sprememb…

sheldon ::

korenje3 je izjavil:

Nemška avtomobilska industrija bo pohopsala Teslo. Pri tesli je večinoma šovbiznis. Samo ko bo prišlo da kakovosti se tam zgodba konča. Sploh zato, ker je Tesla še 100 let zadaj v razvoju. Kar se je dalo so prekopirali od porsche panamera in tam se tudi zgodba konča.


Zakaj potem kopirajo procese izdelave avtomobilskih delov od Tesle?!

Način izdelave okvirja, bo celotna avtomobilska industrija kopirala na dolgi rok zaradi preproste proizvodnje, tako so pohitrili in poenostavili celoten razvoj avtomobilov za vse. Ne vem pa zakaj tako sovraštvo do razvoja.

korenje3 ::

sheldon je izjavil:

korenje3 je izjavil:

Nemška avtomobilska industrija bo pohopsala Teslo. Pri tesli je večinoma šovbiznis. Samo ko bo prišlo da kakovosti se tam zgodba konča. Sploh zato, ker je Tesla še 100 let zadaj v razvoju. Kar se je dalo so prekopirali od porsche panamera in tam se tudi zgodba konča.


Zakaj potem kopirajo procese izdelave avtomobilskih delov od Tesle?!

Način izdelave okvirja, bo celotna avtomobilska industrija kopirala na dolgi rok zaradi preproste proizvodnje, tako so pohitrili in poenostavili celoten razvoj avtomobilov za vse. Ne vem pa zakaj tako sovraštvo do razvoja.


Kaj sanjaš? Kako kopiranje? lol wtf.
Kaj pa kopirajo, čist tko vprašam?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

s1m0n ::

On misli, da je Tesla prva, ki uporablja IDRA stiskalnice zato ker se povsod omenja da je po naročilu, da je največja..., čeprav ni največja, čeprav je vsaka od teh stiskalnicn narejena po naročilu kupca. Ni to nobena čarovnija kar dela Tesla s temi stikalnicami za Model Y.

korenje3 ::

s1m0n je izjavil:

On misli, da je Tesla prva, ki uporablja IDRA stiskalnice zato ker se povsod omenja da je po naročilu, da je največja..., čeprav ni največja, čeprav je vsaka od teh stiskalnicn narejena po naročilu kupca. Ni to nobena čarovnija kar dela Tesla s temi stikalnicami za Model Y.


IDRA brizgalne sisteme? To niso stiskalnice, ampak stroji za mikroliv. To je cenena rešitev (enaka kot jo uporabljajo kitajcki za vlivanje platišč).

Problem tega je, da je aluminij zelo mehak, krhek in porozen pri tem tehnološkem postopku.

Tesla se je pa odločila za tak sistem, zato ker ne znajo delat s pločevino. Imeli so en kup problem z zvijanjem pločevine, tehnološkimi rešitvami varjenja in pa velikih rež, ki so nastajale kot posledica nekonsistentih dimenzij.
Z vlivanjem so rešili vse te probleme.... razen problema kakovosti, ki se bo kazal kasneje v pokanju pločevine.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

s1m0n ::

No brizgalnice sem mislil... Seveda je tudi pri takšnih velikosti ulitkov tudi težava kako se kos ohladi pa seveda tudi sama poroznost ulitkov. Sem prepričan, da jih pri takšni velikosti kar nekaj zavržejo (pretopijo) saj ne ustrezajo QCju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

darkolord ::

7982884e je izjavil:

dobro, zdaj nisi pokazal nicesar, kar bi kazalo da mobileye "precej nese teslo".
40 min cherrypicked posnetek ni isto kot random posnetek random youtube uporabnika. s tem da je tist posnetek na posebno prirejenem avtu, "cherrypicked" okoliscinah, pa tudi ce je 40 minut in unedited. pa sproduciral ga je sam mobileye :) verjetno bi tudi tesla lahko dala ven nekaj podobnega, 40min in "unedited" :)

kaj pomeni "sistematicno"?
kako "on a whim" dela tesla?

tesla se vidi, da zelo grobo in ekstremno testirajo, medtem ko zadaj stack zelo hitro razvijajo in delajo velike refactorje. zelo hiter cikel "breaking things" iteracij. nedolgo nazaj so povsem odklopili radar iz stacka in sli na 3d vektorje. gredo zelo mocno v neko smer in gradijo ogromne superracunalnike za to. meni se zdi da bo 2021 se leto "posmehovanja" FSD sistemu, ker pac dela take felerje (kot jih tudi vsi drugi razen izjemoma Waymota), medtem ko 2022, sploh druga polovica, ne bo vec.
Glej, point je, da Mobileye vse to razvija dlje od Tesle. Ko so se razšli s Teslo, Mobileye ni spal, ampak je svoj odličen produkt (originalni autopilot v Tesli) konstantno nadgrajeval. Tesla je v bistvu bila vedno za njimi, saj so morali začeti iz nule. Razlika je, da Tesla izvaja public alfa/beta test, zato izgleda, kot da so na tem področju daleč pred vsemi ali celo edini.

Tesla dela "on a whim" točno tako kot se Musku tisti dan dvigne. Ignorira mnenja strokovnjakov in kot gate menja šefe AI oddelka. Jasno je, da Musk precej podcenjuje težavnost tega problema. Misli, da rabiš samo malo več AI in je to to:

- In December 2015, Musk predicted "complete autonomy" by 2018.
- At the end of 2016, Tesla expected to demonstrate full autonomy by the end of 2018
- In April 2017, Musk predicted that in around two years, drivers would be able to sleep in their vehicle while it drives itself.
- In 2018 Tesla revised the date to demonstrate full autonomy to be by the end of 2019.
- In February 2019, Musk stated that Tesla's FSD capability would be "feature complete" by the end of 2019
- In January 2020, Musk claimed the FSD software would be "feature complete" by the end of 2020
- In early 2021, Musk stated that Tesla would provide SAE Level 5 autonomy by the end of 2021

Tile "breaking things" cikli so pač nasprotje sistematičnosti.

Mobileye je delal odlično NN segmentacijo z originalnim EyeQ, na temu so pa potem samo nadgrajevali. Ničesar jim ni bilo treba na veliko refactorat ali breakat.

Tesla je ukinila lidar, ker Musk pravi, da če ljudje lahko vozijo brez lidarja, lahko tudi računalnik. Mobileye nima predsodkov, so pa vseeno naredili sistem, ki lahko vozi samo s kamerami. Ampak zraven pa še enega, ki lahko vozi samo z lidarjem/radarjem. You can pick either one ... or both, za redundanco.

Tesla pač daje vtis, da so na tem področju edini in daleč pred vsemi, v resnici pa to še zdaleč ni res.

TheBlueOne ::

darkolord je izjavil:


Tesla pač daje vtis, da so na tem področju edini in daleč pred vsemi, v resnici pa to še zdaleč ni res.


To je bilo Tesla obozevalcem veckrat predstavljeno v temi z imenom v stulu "Zakaj so avtonomni avti prava stvar". Tudi posnetki staresjih Mercedezov, ki so to bolj kot ne zmogli, Renaultovega sistema itn.

Ampak, ko je nekdo v brend zaljubljen ne pomaga nic, niti taka novica. Potem pac spekulirajo, da je zatisje pri Tesli, ker bo skok toliko vecji.

Ampak si mislim, da bo Tesla pravtako kmalu tam. Interval premikanja cilja se pocasi zmanjsuje. :) Tesla zna biti, da je z marketingom necesa kar nima profitirala vec kot bi vecina, ko bi to ze imela. Glede na vrednost podjetja delajo vse prav.

DamijanD ::

A se kaj ve a so potem mini lidarji, ki jih je razvil MIT, že na voljo in če so primerni za avte?
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mercedes-Benz v Evropi prehitel Teslo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8413949 (8880) DamijanD
»

Za predlansko nesrečo tesle odgovorna Tesla in voznik (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5212640 (7491) Meizu
»

Falcon Heavy uspešno poletel (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8428707 (22346) energetik
»

Nvidia predstavila procesorje za avtonomna vozila pete stopnje

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
176557 (4740) SubjectX
»

Koga naj ubije samovozeč avtomobil? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
22964213 (56827) Truga

Več podobnih tem