Novice » Rezultati » Združeno kraljestvo: Ni EU, ni gostovanja
UniBra ::
Mislim, da bo opolnomočenje EU oderuhov za odiranje lokalnih oderuhov samo povzdignilo vse skupaj na novo stopnjo pekla.
AmokRun ::
če jaz postavim škarpo, rabim gradbeno dovoljenje. Za klinčevo škarpico.
Jah no... stvari pač morajo biti zakonsko določene. A ne?
bbbbbb2015 ::
To močnejšo postajo že ima. In če predpostavimo, da od cene, ki jo zaračuna lokalcem, telekom dobro živi, verjetno ni pretežko predpostaviti, da bo imel profit tudi od turistov, če jim po prodajal storitve po lokalni ceni?
Trik je zgolj v tem, da ima lahko precej več profita, če navije cene za turiste, ker recimo da zaradi tega izgubi pol strank - profita ima vseeno 10x več od preostalih, če jim navije cene za 20x. Ponudba in povpraševanje pa to. :)
Vsako omrežje je sestavljeno iz ene ali več telefonskih central, kontrolerjev baznih postaj, ki imajo priklop na Internet, ter samih baznih postaj. Kapacitete se prilagajajo uporabi. To gre tako daleč, da imaš za koncerte mobilne bazne postaje, ki se postavljajo za čas koncerta ali dogodka.
Če ima bazna postaja premale kapacitete, potem uporabniki niso dosegljivi, telefoni se diskonektajo in rekonektajo, če se pelješ, hand-over ne uspe in ti klic prekine, internet je počasen.
Vsak operater ima omrežje za *SVOJE* stranke, ostali so... ...gosti. Zakaj bi sedaj en Orange v Belgiji dal kapacitete enemu naročniku iz Bolgarije, ker čisto zares, da se registrira na bazno postajo, niti klica še ni opravil. In ga morda ne bo. Naročnik pa bo... plačal naročnino. Poleg tega, če Bolgara pokličejo iz Bolgarije, velja lokalna (bolgarska!) tarifa - za Bolgara. V medoperaterskem obračunu si operaterja - en iz Bolgarije in Orange razdelita suho bolgarsko tarifo.
Zato se cena (roaminga) dvigne, da potem pač Bolgar plača več, saj ne plača naročnine, niti ni garantirano, da bo sploh kam klical, oz. bo kdo njega poklical.
Nekako je bil 14% upad prihodkov zaradi roaminga, vendarse prihodki operaterjev vračajona stari tir, kar zame pomeni, da so pač našli nekaj drugega, kar zaračunavajo - svojim naročnikom, ne Bolgarom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
UniBra ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Vsak operater ima omrežje za *SVOJE* stranke, ostali so... ...gosti.
In stranek pričakujejo od omrežja GLOBALNO dosegljivost.
Zakaj bi sedaj en Orange v Belgiji dal kapacitete enemu naročniku iz Bolgarije, ker čisto zares, da se registrira na bazno postajo, niti klica še ni opravil.
ker stranka ni kupila paket otroških telefonov, in možnosti da se pogovarja samo s prijatelji in znanci.
Tudi ne pričakuje,d abo skozi upad poslov plačevala rop "tujcev"(vseh izven paketa mreže operaterja) s strani operaterja.
In ga morda ne bo. Naročnik pa bo... plačal naročnino.
Tako je vedno. Uporabnik lahko kliče ali je polican. Ali pa ne.
Kako točno to zahteva neverjetne pribitke pri roamingu ?
joze67 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Vsak operater ima omrežje za *SVOJE* stranke, ostali so... ...gosti. Zakaj bi sedaj en Orange v Belgiji dal kapacitete enemu naročniku iz Bolgarije, ker čisto zares, da se registrira na bazno postajo, niti klica še ni opravil. In ga morda ne bo. Naročnik pa bo... plačal naročnino.Predplačnik pa ne, pa je prav tako njegova stranka.
Mr.B ::
Kot prvo - extra posebne ceste imamo po novem ob meji. Par fašističnih občin na Primorskem je uvedlo ceste, ki jih sme uporabljati samo lokalno prebivalstvo, ostali plačajo 200 eur kazni.
Po drugi strani je pa zanimivo, da se pa na drugem koncu Evrope dogaja nasprotno. Iniciativa Open Balkan, kjer je enotno brezplačno gostovanje med Srbijo, Makedonijo in Albanijo, pa še balkanski Schengen nameravajo uvesti.
Ko ti bo pod oknom hiše cel dan stala kolona vozil (in ves hrup, smeti, .. ki s tem pridejo), ti bo jasno zakaj.
Ne ne bo, cez 20 let, bos imel bore malo pod oknom stojece kolone. Cena elektrike bo in, EV bo in, vecina se bo vozila z javnim.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
borisk ::
Aja, pa enkrat bi bilo treba malo zakonsko določiti dovoljeno razmerje med ceno in kaznijo. Tako kot imamo zakonsko omejene obresti oz. določeno kaj so oderuške obresti.
Če je cena parkiranja 1 EUR na uro, kazen za prekoračeno parkiranje pač ne more biti 40 EUR. In če je cena klica doma 1 cent, ne more biti 2 EUR v tujini - razen z res dobrim in utemeljenim razlogom.
Pojem oderuštva je treba razširiti na VSE oderuške prakse. Še posebej raznoraznih samooklicanih šerifov.
Na področju kazni za parkiranje je novi prometni zakor uredil ravno to, omejih kazni za parkiranje itd... bohinjci, ki jih tako čislas ;) so imeli še tromestne številke, sedaj pa je na ravni zakona omejeno.
Invictus ::
Kot prvo - extra posebne ceste imamo po novem ob meji. Par fašističnih občin na Primorskem je uvedlo ceste, ki jih sme uporabljati samo lokalno prebivalstvo, ostali plačajo 200 eur kazni.
Po drugi strani je pa zanimivo, da se pa na drugem koncu Evrope dogaja nasprotno. Iniciativa Open Balkan, kjer je enotno brezplačno gostovanje med Srbijo, Makedonijo in Albanijo, pa še balkanski Schengen nameravajo uvesti.
Ne samo na Primorskem
https://www.24ur.com/novice/slovenija/o...
To je pač v nasprotju z EU. Nekdo bo fasal fajn kazen...
Prosim razloži kaj je v nasprotju z EU. Tabla za lokalni promet je nekaj normalnega.
Diskriminacija...
V EU se ne sme dikriminirati njenih državljanov na podlagi lokacije.
Pač butasti župani, marsikdo komaj z narejeno odnovno špolo in nekaj srednje...
Gagatronix je izjavil:
Lazes kot pes tece, Brexit kampanja je bila v 99% zlagana samo zato da so UKIP in ostala govna nategnila narod, ki si je s tem mastno pljunil v skledo.
Jap, ko so šli ven iz EU, je bilo konec poceni delovne sile.
Zdaj imajo problm v transportu, kmetijstvu, celo zabavni industriji. Tarife za zaposlene so šle gor x3...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: sirotka ()
poweroff ::
Pred leti (pred vstopom v EU) je Telekom Slovenije zaračunaval precej visoke klice v tujino (v Nemčijo). V tistem času sem slučajno dobil vpogled v cenik koliko je Telekom Slovenije plačeval Deutschne Telekomu za peering promet.
Razlika je bila za faktor 200 ali 300.
Če to ni oderuštvo, pa res ne vem kaj je.
Ampak žOK, Britanci so hoteli ven, zdaj so zunaj. Njihov problem. Tako ali tako so se pa ves čas obnašali kot trojansko konj ZDA v EU.
Treba je samo paziti kakšne pogoje bodo dobili, če bodo slučajno kdaj hoteli nazaj notri.
Razlika je bila za faktor 200 ali 300.
Če to ni oderuštvo, pa res ne vem kaj je.
Ampak žOK, Britanci so hoteli ven, zdaj so zunaj. Njihov problem. Tako ali tako so se pa ves čas obnašali kot trojansko konj ZDA v EU.
Treba je samo paziti kakšne pogoje bodo dobili, če bodo slučajno kdaj hoteli nazaj notri.
sudo poweroff
TESKAn ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Vsak operater ima omrežje za *SVOJE* stranke, ostali so... ...gosti. Zakaj bi sedaj en Orange v Belgiji dal kapacitete enemu naročniku iz Bolgarije, ker čisto zares, da se registrira na bazno postajo, niti klica še ni opravil. In ga morda ne bo. Naročnik pa bo... plačal naročnino. Poleg tega, če Bolgara pokličejo iz Bolgarije, velja lokalna (bolgarska!) tarifa - za Bolgara. V medoperaterskem obračunu si operaterja - en iz Bolgarije in Orange razdelita suho bolgarsko tarifo.
Zakaj bi belgijski operater dal kapacitete enemu naročniku iz Bolgarije? Zato da naročniku tega belgijskega operaterja, ko bo na dopustu v Bolgariji, ne bo treba kupovat lokalne SIM kartice al pa iskat stacionarnega telefona, da bo lahko enkrat na teden poklical babico, a je zalila rastline in kako je kaj maček.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
zmist ::
U, to moras pa sprobat Bohinj. Gradijo ceste v vukojebino iz drzavnega denarja, potem jih pa zaracunavajo, konkretno cesta "Stara Fuzina". Ne vem, zakaj Jankovic ne zacne tega poceti. Pusti nekaj stranskih ulic, vse vecpasovne vpadnice pa zacne zaracunavati "neobcanom". To bi bilo naravnost genialno.
Kaj se pa ti, ki si tako eko-osveščen, sploh voziš tja gor z avtom in uničuješ naravo?
Pa tista cesta je privat, ne državna.
Izgleda, da je cisto ok, ce unicujes naravo, samo, da bohinjskim pizdam za to placas. Cesta pa ni privat, pojdi v kataster pogledat, sicer ti pa zdrava logika da vedeti, da v narodnem parku pac ni privat cest, sploh, ce bi jih moral peljati kilometre skozi naravo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: sirotka ()
Invictus ::
Pred leti (pred vstopom v EU) je Telekom Slovenije zaračunaval precej visoke klice v tujino (v Nemčijo). V tistem času sem slučajno dobil vpogled v cenik koliko je Telekom Slovenije plačeval Deutschne Telekomu za peering promet.
Razlika je bila za faktor 200 ali 300.
Če to ni oderuštvo, pa res ne vem kaj je.
Za Hrvaški telekom (v lasti Deutsche Telekom) je roaming predstavljal tak dohodek, da so ob ukinitvi vrgli ven 500 folka...
Drugače so pa SMS in roaming najboljši prihodki vseh operaterjev... Oz. so vsaj bili... Dokler ni konkurenca uvedla paketov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Ghost7 ::
No tule si lahko EU skeptiki na plasticnem primeru ogledajo, kaj so koristi EU. Da o posledicah carin sploh ne zacnemo govoriti.
Samo to je še vseeno fašizem. Kot državljan Slovenije sem plačal za to cesto, konec koncev bi si pa morda rad ogledal kakšno lokalno cerkev.
Očitno imamo neke zasebne ceste v državi...
Slovenije pa pri Open Balkan iniciativi seveda ne bo zraven, saj smo v EU.
U, to moras pa sprobat Bohinj. Gradijo ceste v vukojebino iz drzavnega denarja, potem jih pa zaracunavajo, konkretno cesta "Stara Fuzina". Ne vem, zakaj Jankovic ne zacne tega poceti. Pusti nekaj stranskih ulic, vse vecpasovne vpadnice pa zacne zaracunavati "neobcanom". To bi bilo naravnost genialno.
A ti si en tistih, ki imaš srečo, da is od malega žabar pri starših? Greš peš na šiht? Drugi pa ko vas hebe ane? Plačujte!
Ali si en tistih, ki si se zakreditiral za potresno nevarno luknjo in si sedaj jezen, ker se dnevni migratje valamo pod tvojim balkonom? Bohinja ne zagovarjam, je pa turističen kraj. Brez turizma bi bilo tam NIČ. Zatorej jasno, obrati te morajo, od tega živijo. Jaz bi se tudi raje v Bohinj peljal v službo (je 20krat lepši kot najlepša stvar v LJ - tabla za Kranj), pa pač ne delam v turističnem sektorju.
U ne ne, to samo projiciras svoje primitivne gone. Placujem davke in sploh ne tako malo njih. Del teh davkov gre za ceste po sloveniastanu. Ce zgradi nek Bohinj cesto iz tega denarja in mi hoce zaracunati cestnino jim bom hebal mater. Zaradi mene zaracunavajte kakrsnimkoli tablicam. Slovenskim ne boste. Ker smo to cesto placali ravno toliko kot vi. Ce tega ne razumes pojdi nazaj v osnovno solo.
Glede nerelevantnih ad hominemov primitivcev kot si ti, placal sem hiso v Ljubljani, na elitni lokaciji, placeval 20 let kredite s tem, da je bil moj vlozek konkreten. Imel si moznost narediti enako (ali pa tvoji starsi). Nisi? No jaz pa sem.
In, ce imate bohinjcelni pravico zapreti cesto zgrajeno z drzavnim denarjem (tudi iz mojega zepa, GARANTIRANO iz mojega zepa, ker v casu, ko sem zacel placevati davke je bil to se makedam), potem imamo tudi mi pravico narediti enako. Vas moti pretiran promet skozi Bohinj? Ali katerokoli drugo vukohebino? Vas problem. Tako kot je promet skozi Ljubljano nas. Aja, ti bi pravice, ne bi pa dolznosti, ker smo ljubljancani drugorazredni drzavljani zato ker imas ti komplekse? Hebi se zahojenec.
NE ti meni zahojenec, če bi se vsaj malenkost potrudil prebrat moj post, bi videl, da nisem Bohinjec :D
Bi pa tja hodil v službo rajši kot k tebi v LJ, kjer si sedaj nesrečen, ker ostali hodimo delat v centralizirano Ljubljano. To ste želeli, to imate.
Tudi ceste po Ljubljani so bile zgrajene z nekaj mojega denarja iz precej davkov, pa so zame zaprte.
Mimogrede tudi sam imam hišo, ampak na vasi zraven gozda, katero bom še nekaj časa odplačeval tako da glede tega pa vem kako ti je. Je pa res, vsak dan se moram vsest v avto in se peljat v LJ, ne morem s kolesom v službo, je predaleč.
Za zahojenca si se sam dobro izkazal, drugič vsaj preberi in razmisli kaj sem napisal.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
UniBra ::
Ampak žOK, Britanci so hoteli ven, zdaj so zunaj. Njihov problem. Tako ali tako so se pa ves čas obnašali kot trojansko konj ZDA v EU.
Treba je samo paziti kakšne pogoje bodo dobili, če bodo slučajno kdaj hoteli nazaj notri.
Fajn. Ampak zakaj za roaming dogovor rabiš EU ?
A recimo globalisti rabjo privolitev EU za prosto podajo osebnih pdoatkov med tročrkovnimi službami ?
Zakaj denimo ne more Slovenija ali skupina držav stopitzi za neke dogovorne principe roaminga in potegniti principe za deal med operaterji raznih dr
žav ?
Zakaj ne more sprejeti zakonodaje za svoje področje, ki bi urejala te zadeve ?
Kaj naj bi bilo tako magičnega v EU ?
KAr se posceni delovne sile tiče, je ta prekletstvo, ne pa žegen.
VSako gospodarstvo mora zaključiti krog in zagotoviti delo in zaslužek SVOJIM državljanom.
ČE je bila delovna sila "poceni", je bila zato, ker ji ni bilo treba nositi določenih stroškov življenja, izobrazbe ipd.
Torej ta delovna mesta niso bila pošteno plačana v smislu da so smiselno zadovoljila žiljenjske potrebe zaposlenih po lokalnih cenah.
So pa generirala "knjigovodski profit", to verjamem. Lastniki so pobrali razliko, ni jih pa zanimalo, kaj naj družba s tako "zaposlenimi".
NE verjamem, da kdo na družbeni ravni joka za temi mesti.
AmokRun ::
U, to moras pa sprobat Bohinj. Gradijo ceste v vukojebino iz drzavnega denarja, potem jih pa zaracunavajo, konkretno cesta "Stara Fuzina". Ne vem, zakaj Jankovic ne zacne tega poceti. Pusti nekaj stranskih ulic, vse vecpasovne vpadnice pa zacne zaracunavati "neobcanom". To bi bilo naravnost genialno.
Kaj se pa ti, ki si tako eko-osveščen, sploh voziš tja gor z avtom in uničuješ naravo?
Pa tista cesta je privat, ne državna.
Izgleda, da je cisto ok, ce unicujes naravo, samo, da bohinjskim pizdam za to placas. Cesta pa ni privat, pojdi v kataster pogledat, sicer ti pa zdrava logika da vedeti, da v narodnem parku pac ni privat cest, sploh, ce bi jih moral peljati kilometre skozi naravo.
Tebi je očitno čisto ok, če uničuješ naravno, glavno da ti ni treba nič plačat. Tipičen eko-fašist. Najprej ste zemljo pokradli koliščarjem, zdaj bi jo pa radi še Bohinjcem.
Cesta je privat. Sem že včeraj zvečer želel linkat izpisek iz ZK in ne boš verjel, levi, nesposobni paraziti, prisesani na državno korito, ne znajo narediti informacijskega sistema, kjer bi lahko ob katerikoli uri dobil izpisek iz ZK.
Informacijski sistem e-Sodstvo omogoča izvajanje e-opravil vsak delavnik od 8.00 do 20.00
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: paket ()
Groot ::
Ampak žOK, Britanci so hoteli ven, zdaj so zunaj. Njihov problem. Tako ali tako so se pa ves čas obnašali kot trojansko konj ZDA v EU.
Treba je samo paziti kakšne pogoje bodo dobili, če bodo slučajno kdaj hoteli nazaj notri.
Fajn. Ampak zakaj za roaming dogovor rabiš EU ?
A recimo globalisti rabjo privolitev EU za prosto podajo osebnih pdoatkov med tročrkovnimi službami ?
Zakaj denimo ne more Slovenija ali skupina držav stopitzi za neke dogovorne principe roaminga in potegniti principe za deal med operaterji raznih dr
žav ?
Zakaj ne more sprejeti zakonodaje za svoje področje, ki bi urejala te zadeve ?
Kaj naj bi bilo tako magičnega v EU ?
KAr se posceni delovne sile tiče, je ta prekletstvo, ne pa žegen.
VSako gospodarstvo mora zaključiti krog in zagotoviti delo in zaslužek SVOJIM državljanom.
ČE je bila delovna sila "poceni", je bila zato, ker ji ni bilo treba nositi določenih stroškov življenja, izobrazbe ipd.
Torej ta delovna mesta niso bila pošteno plačana v smislu da so smiselno zadovoljila žiljenjske potrebe zaposlenih po lokalnih cenah.
So pa generirala "knjigovodski profit", to verjamem. Lastniki so pobrali razliko, ni jih pa zanimalo, kaj naj družba s tako "zaposlenimi".
NE verjamem, da kdo na družbeni ravni joka za temi mesti.
Saj načeloma ne rabiš EU. Vse bi bilo mogoče urediti na bilateralni osnovni med posameznimi državami. Ampak sklepanje tovrstnih bilateralnih dogocorov, kjer vsaka pogodbena stranka hoče malenkost drugačen dogovor, je nočna mora. Plus z vidika držac članic EU obstoji vprašanje če EU predpisi sploh dovoljujejo sklepanje tovrstnih sporazumov mimo EU.
Je pa primer tega kar sam iščeš nedavni dogovor na Balkanu med Srbijo, BiH in ostalimi, kjer so zmanjšali stroške roaminga.
poweroff ::
Kdor se resno sprasuje zakaj za izvoz osebnih podatkov tricrkovnim agencijam zadostuje bilateralni dogovor, za roaming pa rabis najmanj EU, mu marsikaj ni jasno.
Zato ker je bistvo nategovanje ljudi.
Zato ker je bistvo nategovanje ljudi.
sudo poweroff
Šimpanz ::
Jaz bi isto naredil v Ljubljani kot Primorci. Vse večje vpadnice razen obvoznice bi zaprl za vse nedomačine. Naj pustijo avto v Kranju Domžalah ali Vrhniki in gredo naprej z javnim transportom. Ne vem zakaj bi jaz rabil 1 uro za vožnjo na drugi konec Ljubljane.
nejcek74 ::
saj, italijani imajo ZTL (Zona Traffico Limitato), London svoj sistem parkiranja, Švicarji omejujejo promet večinsko na 30 km/h v mestih (postopoma do leta 2030) in popolne zapore za nestanovalce v alpskih vaseh, Nemci one ekološke zapore itd. Lokalno omejevanje prometa je posledica lokalne samouprave, tezko je rect da je zadeva napačna.
ginekk ::
Jaz bi isto naredil v Ljubljani kot Primorci. Vse večje vpadnice razen obvoznice bi zaprl za vse nedomačine. Naj pustijo avto v Kranju Domžalah ali Vrhniki in gredo naprej z javnim transportom. Ne vem zakaj bi jaz rabil 1 uro za vožnjo na drugi konec Ljubljane.
Jebemti, kot da ni v LJ nobene ceste omejene za lokalni promet. Itak da so in sem že podal primer, lahko si ga greš ogledat, če le veš kje je Dunajska. Pa ceste niso zaprte, lahko se še vedno pelješ v kraj (domov ali na obisk), samo tranzit skozi ni dovoljen.
Ghost7 ::
Jaz bi isto naredil v Ljubljani kot Primorci. Vse večje vpadnice razen obvoznice bi zaprl za vse nedomačine. Naj pustijo avto v Kranju Domžalah ali Vrhniki in gredo naprej z javnim transportom. Ne vem zakaj bi jaz rabil 1 uro za vožnjo na drugi konec Ljubljane.
Da se spustim na tvoj nivo: Jaz pa bi za vse Ljubljančane prepovedal vožnjo na avtocesti po prehitevalnem pasu izven Ljubljanske občine. Od lokacije, kjer bi morali po tvojem nedomačini parkirat in it naprej peš ali z javnim prevozom, bi za izstop z avtom zaračunal posebno izhodno takso.
Aja, potem bi kar naenkrat vsi imeli začasna prebivališča v kranjski gori (kdaj je že to bilo? aja ob lockdownu.. ampak tamkajšnja infrastruktura je prilagojena za toliko in toliko prebivalcev, ne za tisoče žab, ki jim leden čebelnjak pozimi v LJ ni bil povšeči). Ne vem, zakaj bi jaz rabil se gužvat in se zafrkavat s parkirplacom na obali, gorenjskem... zaradi vikendaške invazije žab.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Mr.B ::
Jaz bi isto naredil v Ljubljani kot Primorci. Vse večje vpadnice razen obvoznice bi zaprl za vse nedomačine. Naj pustijo avto v Kranju Domžalah ali Vrhniki in gredo naprej z javnim transportom. Ne vem zakaj bi jaz rabil 1 uro za vožnjo na drugi konec Ljubljane.
Da se spustim na tvoj nivo: Jaz pa bi za vse Ljubljančane prepovedal vožnjo na avtocesti po prehitevalnem pasu izven Ljubljanske občine. Od lokacije, kjer bi morali po tvojem nedomačini parkirat in it naprej peš ali z javnim prevozom, bi za izstop z avtom zaračunal posebno izhodno takso.
Aja, potem bi kar naenkrat vsi imeli začasna prebivališča v kranjski gori (kdaj je že to bilo? aja ob lockdownu.. ampak tamkajšnja infrastruktura je prilagojena za toliko in toliko prebivalcev, ne za tisoče žab, ki jim leden čebelnjak pozimi v LJ ni bil povšeči). Ne vem, zakaj bi jaz rabil se gužvat in se zafrkavat s parkirplacom na obali, gorenjskem... zaradi vikendaške invazije žab.
Sej vpeljes co2 nalepke kot jih imas v nemciji. Vecina se itak ne bo morala peljati po lj ker bo imela rdeco stevilko. Vprasanje je pa tudi koliko ljubljanskih domorodcev, bo moralo odpleljati avto ns odpad, ali ga prodati juzneje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Ghost7 ::
Jaz bi isto naredil v Ljubljani kot Primorci. Vse večje vpadnice razen obvoznice bi zaprl za vse nedomačine. Naj pustijo avto v Kranju Domžalah ali Vrhniki in gredo naprej z javnim transportom. Ne vem zakaj bi jaz rabil 1 uro za vožnjo na drugi konec Ljubljane.
Da se spustim na tvoj nivo: Jaz pa bi za vse Ljubljančane prepovedal vožnjo na avtocesti po prehitevalnem pasu izven Ljubljanske občine. Od lokacije, kjer bi morali po tvojem nedomačini parkirat in it naprej peš ali z javnim prevozom, bi za izstop z avtom zaračunal posebno izhodno takso.
Aja, potem bi kar naenkrat vsi imeli začasna prebivališča v kranjski gori (kdaj je že to bilo? aja ob lockdownu.. ampak tamkajšnja infrastruktura je prilagojena za toliko in toliko prebivalcev, ne za tisoče žab, ki jim leden čebelnjak pozimi v LJ ni bil povšeči). Ne vem, zakaj bi jaz rabil se gužvat in se zafrkavat s parkirplacom na obali, gorenjskem... zaradi vikendaške invazije žab.
Sej vpeljes co2 nalepke kot jih imas v nemciji. Vecina se itak ne bo morala peljati po lj ker bo imela rdeco stevilko. Vprasanje je pa tudi koliko ljubljanskih domorodcev, bo moralo odpleljati avto ns odpad, ali ga prodati juzneje.
Se strinjam, precej bolj logična poteza. Tudi meni gredo na živce smradi z nevzdrževanimi avtomobili iz katerih se kadi in smrdi kot bi žgal plastiko, ker s tem meče slabo luč tudi na mojega diesla. Podobno kot norci na motorju na vse motoriste, ali kolesarji ki so enkrat pešci, drugič avti (odvisno od barve na semaforju, ki jim zapira pot (hja dnevno v Ljubljani ja)) na vse kolesarje.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Mr.B ::
Sej vem da imas probleme z motoristi, ki se furajo medtem ko ti cakas v koloni.
Sicer pa nekoga na kokesu lahko brez tezav prijavis da se vozi v nasprotju s pravili cpp.
Sicer pa nekoga na kokesu lahko brez tezav prijavis da se vozi v nasprotju s pravili cpp.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Poldi112 ::
Fajn. Ampak zakaj za roaming dogovor rabiš EU ?
Rabiš je močna beseda, vsekakor pa pride prav, ker:
- omogoči majhnim telekomom preživetje (kako naj en mali telekom konkurira recimo Vodaphone nategunskim roaming tarifam, ki jih sami nimajo, saj jih plačujejo sami sebi, ker so pač tako veliki da so prisotni v več državah).
- ne omejuje umetno svobode komunikacije z neživljenskimi cenami gostovanja
- mar ni že skrb za potrošnika zadosti?
Jaz bi isto naredil v Ljubljani kot Primorci. Vse večje vpadnice razen obvoznice bi zaprl za vse nedomačine. Naj pustijo avto v Kranju Domžalah ali Vrhniki in gredo naprej z javnim transportom. Ne vem zakaj bi jaz rabil 1 uro za vožnjo na drugi konec Ljubljane.
Kaj, če bi raje investirali v infrasturkturo in javni prevoz? Zakaj rabim z avtom 15 min, da pridem na drug konec Ljubljane, z javnim prevozom pa eno uro?
Boljše vprašanje je, zakaj domačini rabite avto za prevoz po mestu? Vam bi bilo treba nabiti takse! :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
Gagatronix ::
Toliko frustracij kot jih imate nekateri okrog Ljubljane ne vidis niti na psihiatriji.
Invictus ::
Polje je polno, tako da ne sprejemajo.
Sam nroci tako nočejo v Ljubljano .
Sam nroci tako nočejo v Ljubljano .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Looooooka ::
Boljše vprašanje je, zakaj domačini rabite avto za prevoz po mestu? Vam bi bilo treba nabiti takse! :)
Ker z avtobusom porabim 4 krat vec casa, s taxijem pa n krat vec denarja. Oboje rajsi porabim v vasih obcinah na kaksnem izletu
Problem ste dnevni migranti. Mi mamo svoja parkirisca in cez vikende, KO VAS NI, se da prav normalno voziti po Ljubljani. V bistvu je ze po 18.00, ko se se zadnji delavci spokajo iz Ljubljane, ponavadi vse prazno.
V turisticnih krajih je verjetno enako, s tem da je verjetno kaksna ura-dve zamika ce je res lepo vreme.
Jebemti, kot da ni v LJ nobene ceste omejene za lokalni promet. Itak da so in sem že podal primer, lahko si ga greš ogledat, če le veš kje je Dunajska. Pa ceste niso zaprte, lahko se še vedno pelješ v kraj (domov ali na obisk), samo tranzit skozi ni dovoljen.
Klinc, ko je v Lj tok lokalov, frizerskih salonov in nekih mini servisov, da lahko na vsaki ulici trdis, da si namenjen tja :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
3p ::
janezvalva je izjavil:
Sicer so si britanci želeli ven iz EU-ja in to je pač to. Baje bomo kmalu rabili potni list za vstop v uk, prej osebna bila dovolj.
biti svoboden.
to je cena svobode.
še zavidali jim bomo.
čimprej ven iz EU. ali bi raje bolj poceni tarife?
Ja, ampak če hočeš svobodo se moraš najprej od mame odseliti.
Svoboda, kakor se danes z njo opleta, je čisto nedefiniran pojem. Odcepimo se od EU in si naredimo manj svobodno, bolj "našo" državo. Bolj našo, ok, razen če si črn, ali temnopolt, ali se pišeš na ić, ali ič (itak vemo, da so to njihovi, ki so se preimenovali), ali pa če si punks, ali ali ali...
Ghost7 ::
Sej vem da imas probleme z motoristi, ki se furajo medtem ko ti cakas v koloni.
Sicer pa nekoga na kokesu lahko brez tezav prijavis da se vozi v nasprotju s pravili cpp.
Sem motorist, in se vozim tudi sam mimo kolon (vem kaj pomeni stat na soncu pri 35 v "smučarskem" kombinezonu), vendar ne tuli motor in ne grem 100 skozi vas. Spoštujem CPP, predvsem tudi zaradi svoje varnosti.
Sem kolesar, naredim nekje 1000km na leto za rekreacijo.
Lahko prijaviš, vendar ne bo uspeha, prvič, ker ga ne smem legitimirati, drugič, ker prijava po telefonu ne pomeni nič. Praktično mu ne moreš nič. Če bi vsaj morali imeti registracijo (kar bi bilo potrebno tudi za elektro skiroje!) bi ga vsaj po tem lahko identificiral/prijavil. Pri dejanju ga mora sneti policist.
Lahko mu edino hebeš m**er, kot je to zadnjič naredil en pred mano, ko smo zavijali levo, ker je čez rdečo za pešce, čez prehod izključno za pešce pripeljala kolesarka in jo je skoraj zbil, ostali pa smo zaradi nje in kratkega semaforja še en semafor počakali. Za nameček mu je upala še nazaj fafko otresat.
Tko to je :D sem prepričan, da imate tudi domačini take izkušnje...
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
UniBra ::
Je pa primer tega kar sam iščeš nedavni dogovor na Balkanu med Srbijo, BiH in ostalimi, kjer so zmanjšali stroške roaminga.
Evo. Če propadle, razrušene in sovražne mikrodržave lahko sklenejo deal na čisti osnovi tržnih in družbenih interesov, potem je to očiten znak, da ne rabimo EUrokracije za te zadeve.
Ampak sklepanje tovrstnih bilateralnih dogocorov, kjer vsaka pogodbena stranka hoče malenkost drugačen dogovor, je nočna mora.
Mogoče, a samo prvo noč. Vsako naslednje jutro brez dogovora so vsi skupaj kaznovani na trgu s strani večjih igralcev.
Ko dnevne muke nadrastejo "nočno moro", do deala pride.
Plus z vidika držac članic EU obstoji vprašanje če EU predpisi sploh dovoljujejo sklepanje tovrstnih sporazumov mimo EU.
Še en razlog za xxExit is EU.
EU je v bistvu Evropa po meri banksterjev in globalistov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: UniBra ()
Poldi112 ::
Gagatronix je izjavil:
Toliko frustracij kot jih imate nekateri okrog Ljubljane ne vidis niti na psihiatriji.
Kakšne frustracije?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Ghost7 ::
Boljše vprašanje je, zakaj domačini rabite avto za prevoz po mestu? Vam bi bilo treba nabiti takse! :)
Ker z avtobusom porabim 4 krat vec casa, s taxijem pa n krat vec denarja. Oboje rajsi porabim v vasih obcinah na kaksnem izletu
Problem ste dnevni migranti. Mi mamo svoja parkirisca in cez vikende, KO VAS NI, se da prav normalno voziti po Ljubljani. V bistvu je ze po 18.00, ko se se zadnji delavci spokajo iz Ljubljane, ponavadi vse prazno.
V turisticnih krajih je verjetno enako, s tem da je verjetno kaksna ura-dve zamika ce je res lepo vreme.
Jebemti, kot da ni v LJ nobene ceste omejene za lokalni promet. Itak da so in sem že podal primer, lahko si ga greš ogledat, če le veš kje je Dunajska. Pa ceste niso zaprte, lahko se še vedno pelješ v kraj (domov ali na obisk), samo tranzit skozi ni dovoljen.
Klinc, ko je v Lj tok lokalov, frizerskih salonov in nekih mini servisov, da lahko na vsaki ulici trdis, da si namenjen tja :D
Ampak vseeno veš kaj je ironija? Da vsi ti lokalčki, trgovine, firme ne bi preživele samo s populacijo domačinov. Torej ogromno službic dosegljivh s kolesom domačinom, prinesemo po tvojem problematični dnevni migranti. :D
Od teh "delavcev", ki po 18 spokamo, živi precej Ljubljane.
Enako obratno velja za vas, tudi nam ste vikend migrantje problematični (ker delate gužvo, sploh pa še če poslušaš Blejskega župana ne zapravite zadosti, so tujci bolj zaželjeni - lol) in prav res drži, da od vas živi precej periferije (kot si sam potrdil, da raje ta denar potrošiš za vikend izven LJ) :D
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
zmist ::
No tule si lahko EU skeptiki na plasticnem primeru ogledajo, kaj so koristi EU. Da o posledicah carin sploh ne zacnemo govoriti.
Samo to je še vseeno fašizem. Kot državljan Slovenije sem plačal za to cesto, konec koncev bi si pa morda rad ogledal kakšno lokalno cerkev.
Očitno imamo neke zasebne ceste v državi...
Slovenije pa pri Open Balkan iniciativi seveda ne bo zraven, saj smo v EU.
U, to moras pa sprobat Bohinj. Gradijo ceste v vukojebino iz drzavnega denarja, potem jih pa zaracunavajo, konkretno cesta "Stara Fuzina". Ne vem, zakaj Jankovic ne zacne tega poceti. Pusti nekaj stranskih ulic, vse vecpasovne vpadnice pa zacne zaracunavati "neobcanom". To bi bilo naravnost genialno.
A ti si en tistih, ki imaš srečo, da is od malega žabar pri starših? Greš peš na šiht? Drugi pa ko vas hebe ane? Plačujte!
Ali si en tistih, ki si se zakreditiral za potresno nevarno luknjo in si sedaj jezen, ker se dnevni migratje valamo pod tvojim balkonom? Bohinja ne zagovarjam, je pa turističen kraj. Brez turizma bi bilo tam NIČ. Zatorej jasno, obrati te morajo, od tega živijo. Jaz bi se tudi raje v Bohinj peljal v službo (je 20krat lepši kot najlepša stvar v LJ - tabla za Kranj), pa pač ne delam v turističnem sektorju.
U ne ne, to samo projiciras svoje primitivne gone. Placujem davke in sploh ne tako malo njih. Del teh davkov gre za ceste po sloveniastanu. Ce zgradi nek Bohinj cesto iz tega denarja in mi hoce zaracunati cestnino jim bom hebal mater. Zaradi mene zaracunavajte kakrsnimkoli tablicam. Slovenskim ne boste. Ker smo to cesto placali ravno toliko kot vi. Ce tega ne razumes pojdi nazaj v osnovno solo.
Glede nerelevantnih ad hominemov primitivcev kot si ti, placal sem hiso v Ljubljani, na elitni lokaciji, placeval 20 let kredite s tem, da je bil moj vlozek konkreten. Imel si moznost narediti enako (ali pa tvoji starsi). Nisi? No jaz pa sem.
In, ce imate bohinjcelni pravico zapreti cesto zgrajeno z drzavnim denarjem (tudi iz mojega zepa, GARANTIRANO iz mojega zepa, ker v casu, ko sem zacel placevati davke je bil to se makedam), potem imamo tudi mi pravico narediti enako. Vas moti pretiran promet skozi Bohinj? Ali katerokoli drugo vukohebino? Vas problem. Tako kot je promet skozi Ljubljano nas. Aja, ti bi pravice, ne bi pa dolznosti, ker smo ljubljancani drugorazredni drzavljani zato ker imas ti komplekse? Hebi se zahojenec.
NE ti meni zahojenec, če bi se vsaj malenkost potrudil prebrat moj post, bi videl, da nisem Bohinjec :D
Ne verjamem.
Bi pa tja hodil v službo rajši kot k tebi v LJ, kjer si sedaj nesrečen, ker ostali hodimo delat v centralizirano Ljubljano. To ste želeli, to imate.
Ne. TI si zelel priti delati sem iz svoje vukojebine. Tukaj te nihce ne rabi, ce noces priti, ostani kjer si.
Tudi ceste po Ljubljani so bile zgrajene z nekaj mojega denarja iz precej davkov, pa so zame zaprte.
Ja in ker ostale obcine dodatno zacolajo voznjo po cesti placani iz skupnega denarja, bi morala narediti to tudi Ljubljana. Imas problem? Verjami, res te ne rabimo tukaj, mirno ostani doma.
Mimogrede tudi sam imam hišo, ampak na vasi zraven gozda, katero bom še nekaj časa odplačeval tako da glede tega pa vem kako ti je. Je pa res, vsak dan se moram vsest v avto in se peljat v LJ, ne morem s kolesom v službo, je predaleč.
No jaz imam tudi hiso zraven gozda in za prevoz ves cas uporabljam izkljucno kolo. Ne samo to, se vozicek za kolo sem si nabavil, da lahko tudi vecje kolicine hrane pripeljem sproti. 0 stroskov, mogoce kaksen sendvic, koliko te pride avto na leto. Aha... pravi intelektualec.
Za zahojenca si se sam dobro izkazal, drugič vsaj preberi in razmisli kaj sem napisal.
Glede na to, da si bohinjc, hujsega zahojenca od tebe pac ni, ste legendarno znani po celi sloveniji po tem (ena res stara, ze pred 30 leti, ko sem jo slisal je bila stara: Pride prvi vlak v Bohinj: "ejga, sporhet popizdil").
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Poldi112 ()
Ghost7 ::
No tule si lahko EU skeptiki na plasticnem primeru ogledajo, kaj so koristi EU. Da o posledicah carin sploh ne zacnemo govoriti.
Samo to je še vseeno fašizem. Kot državljan Slovenije sem plačal za to cesto, konec koncev bi si pa morda rad ogledal kakšno lokalno cerkev.
Očitno imamo neke zasebne ceste v državi...
Slovenije pa pri Open Balkan iniciativi seveda ne bo zraven, saj smo v EU.
U, to moras pa sprobat Bohinj. Gradijo ceste v vukojebino iz drzavnega denarja, potem jih pa zaracunavajo, konkretno cesta "Stara Fuzina". Ne vem, zakaj Jankovic ne zacne tega poceti. Pusti nekaj stranskih ulic, vse vecpasovne vpadnice pa zacne zaracunavati "neobcanom". To bi bilo naravnost genialno.
A ti si en tistih, ki imaš srečo, da is od malega žabar pri starših? Greš peš na šiht? Drugi pa ko vas hebe ane? Plačujte!
Ali si en tistih, ki si se zakreditiral za potresno nevarno luknjo in si sedaj jezen, ker se dnevni migratje valamo pod tvojim balkonom? Bohinja ne zagovarjam, je pa turističen kraj. Brez turizma bi bilo tam NIČ. Zatorej jasno, obrati te morajo, od tega živijo. Jaz bi se tudi raje v Bohinj peljal v službo (je 20krat lepši kot najlepša stvar v LJ - tabla za Kranj), pa pač ne delam v turističnem sektorju.
U ne ne, to samo projiciras svoje primitivne gone. Placujem davke in sploh ne tako malo njih. Del teh davkov gre za ceste po sloveniastanu. Ce zgradi nek Bohinj cesto iz tega denarja in mi hoce zaracunati cestnino jim bom hebal mater. Zaradi mene zaracunavajte kakrsnimkoli tablicam. Slovenskim ne boste. Ker smo to cesto placali ravno toliko kot vi. Ce tega ne razumes pojdi nazaj v osnovno solo.
Glede nerelevantnih ad hominemov primitivcev kot si ti, placal sem hiso v Ljubljani, na elitni lokaciji, placeval 20 let kredite s tem, da je bil moj vlozek konkreten. Imel si moznost narediti enako (ali pa tvoji starsi). Nisi? No jaz pa sem.
In, ce imate bohinjcelni pravico zapreti cesto zgrajeno z drzavnim denarjem (tudi iz mojega zepa, GARANTIRANO iz mojega zepa, ker v casu, ko sem zacel placevati davke je bil to se makedam), potem imamo tudi mi pravico narediti enako. Vas moti pretiran promet skozi Bohinj? Ali katerokoli drugo vukohebino? Vas problem. Tako kot je promet skozi Ljubljano nas. Aja, ti bi pravice, ne bi pa dolznosti, ker smo ljubljancani drugorazredni drzavljani zato ker imas ti komplekse? Hebi se zahojenec.
NE ti meni zahojenec, če bi se vsaj malenkost potrudil prebrat moj post, bi videl, da nisem Bohinjec :D
Ne verjamem.
Bi pa tja hodil v službo rajši kot k tebi v LJ, kjer si sedaj nesrečen, ker ostali hodimo delat v centralizirano Ljubljano. To ste želeli, to imate.
Ne. TI si zelel priti delati sem iz svoje vukojebine. Tukaj te nihce ne rabi, ce noces priti, ostani kjer si.
Tudi ceste po Ljubljani so bile zgrajene z nekaj mojega denarja iz precej davkov, pa so zame zaprte.
Ja in ker ostale obcine dodatno zacolajo voznjo po cesti placani iz skupnega denarja, bi morala narediti to tudi Ljubljana. Imas problem? Verjami, res te ne rabimo tukaj, mirno ostani doma.
Mimogrede tudi sam imam hišo, ampak na vasi zraven gozda, katero bom še nekaj časa odplačeval tako da glede tega pa vem kako ti je. Je pa res, vsak dan se moram vsest v avto in se peljat v LJ, ne morem s kolesom v službo, je predaleč.
No jaz imam tudi hiso zraven gozda in za prevoz ves cas uporabljam izkljucno kolo. Ne samo to, se vozicek za kolo sem si nabavil, da lahko tudi vecje kolicine hrane pripeljem sproti. 0 stroskov, mogoce kaksen sendvic, koliko te pride avto na leto. Aha... pravi intelektualec.
Za zahojenca si se sam dobro izkazal, drugič vsaj preberi in razmisli kaj sem napisal.
Glede na to, da si bohinjc, hujsega zahojenca od tebe pac ni, ste legendarno znani po celi sloveniji po tem (ena res stara, ze pred 30 leti, ko sem jo slisal je bila stara: Pride prvi vlak v Bohinj: "ejga, sporhet popizdil").
Heh, sem v zavihkih našel spet tole. Glede na tvoj status "persona non grata" nisem edini, ki sem mnenja, da se ne znaš obnašat. Po tvoje zahojeni Bohinjci bi te z veseljem zahodili :D
Hehe, dobra fora (šporhet). Si me nasmejal, hvala :D
Mimogrede, sem Kranjčan in ponosen gorenjski žganc, celo toliko, da sem se zakreditiral in si postavil hišo v kateri se imam namen postarat. Je pa res, da sem zadnjič za foro računal, da bi samo na makadamski površini (še nimam za tlakovce) parkiral 12 Octavij (zaparkiranih, ampak dostopnih) :D (švercer bi jih najbrž 20), na zelenici pa še ene 10. In to BREZ dovolilnice - na svojem.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izimobil ne dela v italiji (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 18841 (6644) | smile- |
» | telemach - reklamacija računaOddelek: Mobilne tehnologije | 14012 (13004) | Mare2 |
» | Mobilne meje so padle (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 55411 (46167) | MrStein |
» | Evropski parlament potrdil konec mobilnega gostovanja in nevtralnost internetaOddelek: Novice / Omrežja / internet | 14631 (10931) | MuadDib |