Forum » Na cesti » Renault pogodbe o vzdrževanju
Renault pogodbe o vzdrževanju
beweiss ::
Ali se ob nakupu novega avta, izplača vzeti kakšno od teh pogodb in ali to krije vse stroške servisov?
DePalmo ::
Odvisno kaj. Mama je kupila rabljenega Cliota 2015 letnik in nas je šele servis opozoril da imamo tudi neko pogodbo o vzdrževanju. Ko se je pojavil luft na sprednji roki, so popravili brez naših stroškov. Sem za foro probal tudi z menjavo amortizerja ker je kazal nekaj rje, a tisto pa ni bilo vključeno. Strošek rednega servisa je pa vedno bil naš, vključno z materjalom.
Po moje je smiselno narediti izračun kaj se ti splača in se nato odločiš ali boš vzel ali ne.
Po moje je smiselno narediti izračun kaj se ti splača in se nato odločiš ali boš vzel ali ne.
Wrop ::
Dobro je, da ko kupiš nov avto, da tudi veš koliko te pridejo standardni servisi v roku petih let. To Renault ponuja. Sem se že precej naposlušal, kaj vse so prodajaci obljubljali koliko stanjejo servisi, na koncu pa se je marsikdo že po prvem servisu počutil nategnjenega, ker je od obljubljenih cca 200 € prišlo na 300+ €. Za standardne stvari govorim. Pregled, olje, filtri...
Pri Renoju se verjetno splača vzet pogodbo o vzdrževanju, če dobiš popust. Včasih si dobil 5 let servisov pri npr. cliotu za 300 €, kar se je vsekakor splačalo, drugače bi prišlo cca 800+ €.
Brez pospustov, je pa vprašanje, če se ti splača, ker če narediš manj kot 15.000 km na leto, ti ni treba vsako leto menjat olja.
Vsekakor ti pa ne krije vseh stroškov servisov. Ploščice boš plačal sam, zavorne diske, če ti jih rata obrabit, plačaš sam. Ravno tako akumulator, če ti crkne po dveh letih, amortizerje, blažilnike... Ampak večina itak menja enkrat ploščice v 5 letih.
Pri Renoju se verjetno splača vzet pogodbo o vzdrževanju, če dobiš popust. Včasih si dobil 5 let servisov pri npr. cliotu za 300 €, kar se je vsekakor splačalo, drugače bi prišlo cca 800+ €.
Brez pospustov, je pa vprašanje, če se ti splača, ker če narediš manj kot 15.000 km na leto, ti ni treba vsako leto menjat olja.
Vsekakor ti pa ne krije vseh stroškov servisov. Ploščice boš plačal sam, zavorne diske, če ti jih rata obrabit, plačaš sam. Ravno tako akumulator, če ti crkne po dveh letih, amortizerje, blažilnike... Ampak večina itak menja enkrat ploščice v 5 letih.
beweiss ::
Brez pospustov, je pa vprašanje, če se ti splača, ker če narediš manj kot 15.000 km na leto, ti ni treba vsako leto menjat olja.
Renault ima tako, da če narediš manj kot 15.000 km na leto, ti ni treba vsako leto menjat olja?
Nekateri proizvajalci namreč imajo, da moraš vsako leto menjat, ne glede na kilometre.
starfotr ::
Danes nekateri priporočajo interval menjave olja na 30 kkm. Za mene je to preveč. 15 kkm ali eno leto, kar pride prej. Tega se je treba držat in bo vse ok.
Pogodbe o vzdrževanju so najbrž še ena limanica. Jaz bi se raje posluževal neuradnih servisov, pride mnogo ceneje.
Pogodbe o vzdrževanju so najbrž še ena limanica. Jaz bi se raje posluževal neuradnih servisov, pride mnogo ceneje.
mirator ::
Jaz sem do teh pogodb zelo skeptičen. V bistvu samo servisom omogočajao reden prihodek, medtem ko do uporabnika ni nujno, da bo vse, kar se pred podpisom pogodbe sliši. Res je treba prebrati tudi drobni tisk in postaviti dodatna vprašanja.
Utk ::
b3D_950 ::
Ne vem točno - mogoče je odvisno od znamke/modela; ampak ponavadi so v navodilih navedeni različni intervali glede na to ali delaš večino kratke razdalje, ali se večina voziš po makadamu, ali če vlečeš prikolico/ipd. Razlike so tudi glede na državo oz. kontinent.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
SambaShare ::
Jaz sem do teh pogodb zelo skeptičen. V bistvu samo servisom omogočajao reden prihodek, medtem ko do uporabnika ni nujno, da bo vse, kar se pred podpisom pogodbe sliši. Res je treba prebrati tudi drobni tisk in postaviti dodatna vprašanja.
+1. To je tako kot z vsemi zavarovanji, denar jemljejo brez vprašanj, ko je treba kaj dati nazaj pa se začne kompliciranje.
blackbfm ::
Renault ima tako, da če narediš manj kot 15.000 km na leto, ti ni treba vsako leto menjat olja?
pri 10kkm olje iz 90tce motorja zgleda ze kot surova nafta in ogabno zaudarja.. meni ne zgleda zdravo za motor.
trancer01 ::
Kaj tebi izgleda, je čisto nepomembno. Če proizvajalec predpiše, da se olje menja na 2 leti ali 30k kilometrov, je to to!
profii ::
blackbfm ::
Kaj tebi izgleda, je čisto nepomembno. Če proizvajalec predpiše, da se olje menja na 2 leti ali 30k kilometrov, je to to!
tako kot porabi 4L / 100,ker proizvajalec tko pravi! mogoče v idealnih pogojih, z optimalnimi obrati.. real life niso idealni pogoji
ce das ta interval na pol si na varni strani torej 1 leto / 15kkm
Invictus ::
Olje in filter menjaš 1x na leto, ne glede na km.
Strošek je majhen, tukaj nima smisla šparat. Če si tega ne moreš privošščiti, kupi kolo...
Strošek je majhen, tukaj nima smisla šparat. Če si tega ne moreš privošščiti, kupi kolo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Kumbaja ::
Ali se ob nakupu novega avta, izplača vzeti kakšno od teh pogodb in ali to krije vse stroške servisov?
Izplača ne, niti to ni namen. Takšne pogodbe o vzdrževanju sodijo v enako kategorijo stroškov kot zavarovanja. Njihov namen ni zaslužit ampak se je zavarovat za tveganja.
Tako, da vprašanje ni ali se izplača ampak ali ti je bolj pomembno, da imaš za nasledjih x let pokrite določene predvidljive in nepredvidljive stroške vozila, ali pa tveganja za te stroške prevzameš nase.
Tako kot pri zavarovanjih je pomembno prebrat drobni tisk, da vidiš kaj točno je vključeno in pod kakšnimi pogoji.
Če je kriterij kaj se izplača, potem že samo če prineseš svoje olje na servis (praviloma s tem ni nikjer težav), se ti to bistveno bolj izplača kot, če skleneš takšno pogodbo.
trancer01 ::
Renault ima tako, da če narediš manj kot 15.000 km na leto, ti ni treba vsako leto menjat olja?
pri 10kkm olje iz 90tce motorja zgleda ze kot surova nafta in ogabno zaudarja.. meni ne zgleda zdravo za motor.
Najbrž je bilo podobno že pri 5k km, zakaj ga nisi že takrat zamenjal, da bi bil res "na varni strani?
blackbfm ::
ker je očitno že nadpovprecno servisiran glede na navodila proizvajalca in ker tolk veselja pa spet nimam s plazenjem pod avtom
DePalmo ::
Kaj tebi izgleda, je čisto nepomembno. Če proizvajalec predpiše, da se olje menja na 2 leti ali 30k kilometrov, je to to!
Pri mojem je bil predpisan interval 30.000 km (leta nevem), ampak ker mi je vseeno kaj predpiše proizvajalec in ker imam v planu avto imeti dolgo, sem se odločil za menjavo na 15.000. A glej ga zlomka, pri "prvem" servisu so ugotovili da so ravno pred mojim avtom spremenili pogoje in je servis na 15.000 in ne na 30.000 kot mi je kazal avto, pozabili so pa spremeniti interval v samem avtu! Torej če bi upošteval tako opevanega proizvajalca, bi pri prvem rednem servisu imel pretečeno garancijo. Ko sem jih pobaral kdo bi bil odgovoren za ta zajeb ... jah kdo le, jaz. Pa čeprav sem avto kupil od uradnega prodajalca.
Zato pravim: če ti je vseeno za avto, sledi priporočilom proizvajalca. Drugače pa pač upoštevaj intervale "kmečke pameti" in zahtevaj več od predpisanega, sploh če hočeš imeti avto 10 let ali več.
Lonsarg ::
Ma peki ponujajo te garancije zgolj prvih nekaj let, ko je verjetnost da se kaj pokvari zanemarljiva. Naj ponudijo 15 letne garancije, potem bom pa razmislil.
Brez rednih servisov, garancij in kaska prišparaš v 40 letih za 2 cela avtomobila vsaj.
Brez rednih servisov, garancij in kaska prišparaš v 40 letih za 2 cela avtomobila vsaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
GrX ::
SambaShare je izjavil:
Jaz sem do teh pogodb zelo skeptičen. V bistvu samo servisom omogočajao reden prihodek, medtem ko do uporabnika ni nujno, da bo vse, kar se pred podpisom pogodbe sliši. Res je treba prebrati tudi drobni tisk in postaviti dodatna vprašanja.
+1. To je tako kot z vsemi zavarovanji, denar jemljejo brez vprašanj, ko je treba kaj dati nazaj pa se začne kompliciranje.
Najbrž si pri sklenitvi zavarovanja gledal, da bi prihranil nekaj eurov. Pri nas do zdaj mismo imeli težav pri povračilu škode. Upam, da tako tudi ostane.
Vetrpiha ::
Kaj tebi izgleda, je čisto nepomembno. Če proizvajalec predpiše, da se olje menja na 2 leti ali 30k kilometrov, je to to!
Pri mojem je bil predpisan interval 30.000 km (leta nevem), ampak ker mi je vseeno kaj predpiše proizvajalec in ker imam v planu avto imeti dolgo, sem se odločil za menjavo na 15.000. A glej ga zlomka, pri "prvem" servisu so ugotovili da so ravno pred mojim avtom spremenili pogoje in je servis na 15.000 in ne na 30.000 kot mi je kazal avto, pozabili so pa spremeniti interval v samem avtu! Torej če bi upošteval tako opevanega proizvajalca, bi pri prvem rednem servisu imel pretečeno garancijo. Ko sem jih pobaral kdo bi bil odgovoren za ta zajeb ... jah kdo le, jaz. Pa čeprav sem avto kupil od uradnega prodajalca.
Zato pravim: če ti je vseeno za avto, sledi priporočilom proizvajalca. Drugače pa pač upoštevaj intervale "kmečke pameti" in zahtevaj več od predpisanega, sploh če hočeš imeti avto 10 let ali več.
250k km, olje menjano na 30k. Avto še vedno teče.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 23445 (11322) | m0LN4r |
» | Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15676 (13306) | jest10 |
» | Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12017 (10599) | bbbbbb2015 |
» | Menjava olja Kia Ceed (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14840 (13272) | fikus_ |
» | Obraba avtomobila in servis ?? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11867 (10785) | Utk |