» »

Mehanik ne zna popravit avtomobila

Mehanik ne zna popravit avtomobila

1
2
»

TheBlueOne ::

Horas je izjavil:

a sama si ga ne more?


Ce je 10kEUR dovolj za happy wife, potem ga kupis.

Kar se tice popravila je pri teh starih garah zal tako, da je pogosto popravilo igra na sreco. Ce mehaniko v naprej reces, da ce ne bo potem vse b.p. mu ne placas, ti ne bo nihce sravfal avta ali pa ti ga bo zamenjal polovico.

Jaz bi avto na tej tocki prodal, tudi ce je vanj slo nekaj denarja in kupil nekaj drugega.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

mr_chai je izjavil:

Tele Jazzice so drgač kr trpežne, dvomim da bi šel ECU. Če pa že, je pa cena rabljenega cca 30 eur , poglej na ebayu. Zamenjaš, ga pa tudi lahko sam.
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4...


Če pa je šla pumpa za benz, je pa tud strošek nove cca 60 eur. Nekdo je omenil, da so deli dragi..niso, za tole hondico res ne. Pa tud jo sam lahk zamenjaš, če pogledaš en youtube tutorial. Lahko da je šel samo rele od pumpe ali pa varovalka ali pa senzor regulacije pritiska za gorivo ali pa težave z injektorji, čeprav to dvomim.

Načeloma, pa bi mehanik moral vse to pretestirati. Če mu OBD scanner ne vrne nobene kode, pol bi mogu lepo debuggat od začetka na roke. A je iskra, a je gorivo ?
Lahk bi npr. odklopu fuel rail in pogledu, če kj špricne ko daš kontakt itd... Skratka, bolj se mi zdi, da se mehaniku ne da tule preceč prčkati.

Preglej tudi žice, mogoče je kakšna podgana kaj prežvečila.

Drugače pa ti svetujem, da pokličeš Honda servis, Alojza Seliča iz Pake. Najboljši Honda serviser v Sloveniji. On bi ti znal svetovati kaj narediti oziroma kaj naj naredi tvoj mehanik. Lahko pa avto preprosto vzameš in ga zapelješ k njemu v Pako. Pa verjetno bi ti že po telefonu povedal kakšen bo max strošek. Mislim pa da pride tudi na tvojo lokacijo popraviti, čeprav to nisem ziher.

Zamenjava/pokvarjen ecu je v bistvu eden najvecji zajebov kar se lahko zgodi. Zadeva ni tako enostavna, ker je vse kodirano in vezano na sasijo vozila ter na kodno varovan vzig. Skupaj z ecujem mors menjat se kljucavnice na vratih ter volanu (vedno gre komplet menjava z drogom) sasijski modul ce ga je. Ce se ne da poceni preprogramirat ecu na obstojeco sasijo je to zelo drago popravilo.

dmi ::

Jaz nimam nič za dodati na temo mehanika ampak na uporabo starih avtov. Sam vedno kupim cca 6 let star avto in ga teram nekaj let da vidim kako se zadeva pelje. Če že takrat stvari crkujejo gre od doma, če je BP je keeper. Sedaj na tak način gonimo 20 let staro Ford Fiesto, ki nas stane ravno redni servis + 50€. Nikoli pustila na cedilu in dela kot švicarska urca. Zakaj bi tak avto zamenjal?

Valvoline ::

BTW
V MB mas enega top struckota k kakovostno popraula ecuje. Popravilo ponavadi stane 100-150e. Lokacija je tm nekje med planet tusem ter qlandijo.

dmi je izjavil:

Jaz nimam nič za dodati na temo mehanika ampak na uporabo starih avtov. Sam vedno kupim cca 6 let star avto in ga teram nekaj let da vidim kako se zadeva pelje. Če že takrat stvari crkujejo gre od doma, če je BP je keeper. Sedaj na tak način gonimo 20 let staro Ford Fiesto, ki nas stane ravno redni servis + 50€. Nikoli pustila na cedilu in dela kot švicarska urca. Zakaj bi tak avto zamenjal?

Zato ker ima sosed boljsega? :))

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Valvoline je izjavil:

BTW
V MB mas enega top struckota k kakovostno popraula ecuje. Popravilo ponavadi stane 100-150e. Lokacija je tm nekje med planet tusem ter qlandijo.


Kontakt prosim. :)

bbbbbb2015 ::

bosslipxx je izjavil:

Zdravo vsem. Imam težavo s popravilom avtomobila: Honda Jazz, letnik 2007, bencinar, žena se večinoma vozi z njim v službo. Primerljivi se na avtonetu prodajajo za cca. 1500e.

Tri tedne nazaj je ženi kar naenkrat med vožnjo ugasnil, ker imamo plačano avto asistenco, ga je vlečna služba naložila in zapeljala k mehaniku po naši izbiri, zavarovalnica za 5 dni dostavila nadomestno vozilo. Pri mehaniku smo z istim vozilom bili do sedaj dvakrat, ko je zamenjal lani senzor odmične gredi in še en senzor, se več ne spomnim kateri.

Sedaj pa že tri tedne ugiba kaj je na vozilu crknilo. Najprej je bila črpalka za bencin, potem neki senzor, zatem računalnik. Po dveh tednih oznani, da bo avto v kratkem popravljen, cena 400e. Kliče ženo čez kak dan, avto nepričakovano cuka, prejšnji petek pa oznani, avto lahko popravi vendar bo cena 650e. V času teh treh tednov je na bližnjem avtoodpadu iskal primeren ecu, prav tako bi naj vpletel nekoga, ki popravlja ecuje. O vmesnem nakladanju mehanika ne bom zgubljal besed.....

Dal je tri možnosti, ko je žena začela dvomiti v njegovo psihično zdravje, ko je slišala ceno.
1. avto odpeljemo v okvari - nič ne plačamo njemu,
2. avto pustimo tam - on nam plača 650e (avto pokvarjen odkupi) ali
3. plačamo 650e - on popravi avto.

Kaj naj naredimo? Ima kdo kakšno idejo, kako razumno rešiti zadevo?

Sam pri sebi se moraš odločiti, kaj boš. Imeli smo podoben problem pri avtu starejšega sina, kjer je v šesti prestavi treslo ročico menjalnika pri prestavi in težko se je prestavljalo iz šeste v peto.

Osebno sem bil zraven, mehanik je povedal, kaj je po njegovem, vzrok, to smo zamenjali (drugi bat sklopke). Bilo je boljše, samo ne še dobro. Potem je rekel, vilice menjalnika,to nismo mogli najti na avto odpadu. Našli pa smo cel menjalnik (za 100EUR če pridemo ponj). Bat je bil nov, 400EUR, menjalnik rabljen, 100EUR. Delo 250EUR. Dobil popust in stari menjalnik je mehanik vzel v račun.

Ker v tem času, ko je bil naš edini avto na popravilu in se je žena z javnim prevozom zajebavala na zelo slabi medkrajevni povezavi, iskala na prevozih.org, se vozila s sodelavci, sem sam skoraj na silo kupil drugo vozilo, da bomo spet lahko znova normalni živeli.

Po moje je najboljše, da v nulo plačaš (in upaš, da je mehanik zadevo popravil). Za naprej pa:

a) kupi novejši avto, za katerega ti ne bo treba iskati delov po odpadih (kar ni sicer napak, deli so poceni, samo čas gre)
b) mehanik se sicer ne zdi preveč kompetenten. Saj ni en sam ECU, Renaulti jih imajo do 7, BMWji mislim da tudi tu nekje. Če firmver ne posodobiš kot se šika, si nakoplješ več problemov, kot rešitev.

Z BMWje si ECUje rihtam sam, za Renaulte (dva sta nam še ostala), pa se mehanik ECUjev ne dotika. Za Renault mi je razložil, da ČE ECU zamenjaš, moraš pogledati kode na motorju, menjalniku, pa šasiji, daš update na softveru - pa če ti vrže napako, nekaj ni kompatibilno in update ne delaš (in posledično ECU ne menjavaš). On se tega ne dotika, ECUjev namreč.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Pri hondi menjaš ECU, ključavnic ne rabiš, lahko menjaš imobilizator ter obroček okoli ključavnice, ki bere kodo in samo kodo v ključu prestaviš da ti z istim dela. Nobenega programiranja itd.

Če pa hočeš še manj sranja pa menjaš ECU in pelješ prvemu ki zna odstranit kodno zaščito ključa. Nevem iz kje si, v Žetalah imaš Vojka, v CE imaš Dimija- Avto Strom Elektronika DStuning, VS Tuning... to so zadeve ki vzamejo 20 min brez potrebne debate.

njyngs ::

karafeka je izjavil:

Imeti avto starejši od 10 se splača samo takrat, če ga imaš možnost sam popravljat oz. imaš koga v žlahti ali med znanci, ki ima primerna orodja in dvigala.

Zakaj pa tako misliš? Sam imam skoraj od novega 10 let staro limuzino in je jo plan obržat še vsaj 3 leta. Avto je zunaj in znotraj kot nov, od novega vzdrževan, servisiran izključno na enem in istem uradnem servisu (še mehanika ima vedno istega tam). Vreden je glede na avtonet verjetno 3-5k€, čeprav je kot iz salona. Nima še niti prevoženih 200k. Letos ga čaka velik servis. Hkrati se pa zavedam, da lahko kadarkoli gre kaj po zlu.

Kljub temu, da bi lahko kupil in dol plačal novo vozilo ne vidim niti enega samega razloga za menjavo. Hkrati mi niti na pamet ne pade, da bi sam šraufal al pa vozil k nekim popoldanskim/neuradnim pocarjem.

S starimi avti ni nič narobe, če so ustrezno vzrževani. Na žalost se veliko ljudi odloči za menjavo samo zato, da se pokažejo pred drugimi.

Invictus ::

Sam imam 12 let staro Octavio, vsako leto sam noter nekih 200-300 EUR za servise. Pač vedno crkne kaka zadeva... Letos mal več, ker sem še pleh uredil, pač prerjavel en blatnik.

Brez zveze za menjati, ker avto dela v redu, in je brez odvečne, nepotrebne elektronike.

Je pa res, da nisem avto freak, in da se mi ni treba kazati pred sosedi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

stara mama ::

Lep pozdrav!
Sem Franc iz Šentjanža, vozim opel astro, z avtom sem zadovoljen, stroškov ni dost, razen ko kaj crkne, drgač pa gume in bencin.
Ne vidim razloga da menjam in upam da bo tako vnaprej.
Pa lep pozdrav!

njyngs ::

stara mama je izjavil:

Lep pozdrav!
Sem Franc iz Šentjanža, vozim opel astro, z avtom sem zadovoljen, stroškov ni dost, razen ko kaj crkne, drgač pa gume in bencin.
Ne vidim razloga da menjam in upam da bo tako vnaprej.
Pa lep pozdrav!

Vemo kaj hočeš povedat, ampak če vprašamo človeka zakaj misli tako se mi ne zdi nič spornega. Smo konec koncev na forumu.

Hkrati pa je taka opazka precej "rich" od človeka, ki je 99,9% časa offtopic.

solatko ::

Univerzalnih mehanikov ni. Moraš najt takega, ki je usposobljen za tvojo znamko vozila, drugače znaš imeti večje stroške, kot, če bi vozil na original servise. Včasih to ni bil problem, ker so bili avti podobno narejeni in med znamkami ni bilo veliko razlik, samo oblike in velikosti delov so bili različni. Od kar ne gre brez računalnikov pa je dobro pazit na to, da ima tvoj mehanik vsaj strojno opremo s katero lahko testira tvoje vozilo. Če nima, črta stran. Nekateri se sicer poslužujejo drugih mehanikov (kolegov), vendar je potem servis dražji, saj nihče ne dela zastonj, tudi kolegi ne.
Delo krepa človeka

zobnik ::

Dost je površnih mehanikov, se spomnem 2 leti nazaj, avto je imel zvok trokiranja, ampak je še zmeraj šibal na plin in bencin, noben ni vedu, kaj bi blo.
Tud mojster plina ne, ki je danes eden boljših v tej državi, par mehanikov mi je razlagal da naj delam generalno. Drugi pa na odpad

In kaj sem naredu, naštelal doma sam ventile in ob prvem vžigu je motor zagnal odlično.

SambaShare ::

zobnik je izjavil:

Dost je površnih mehanikov, se spomnem 2 leti nazaj, avto je imel zvok trokiranja, ampak je še zmeraj šibal na plin in bencin, noben ni vedu, kaj bi blo.
Tud mojster plina ne, ki je danes eden boljših v tej državi, par mehanikov mi je razlagal da naj delam generalno. Drugi pa na odpad

In kaj sem naredu, naštelal doma sam ventile in ob prvem vžigu je motor zagnal odlično.


Tehnika se je zakomplicirala, plače pa ostale na minimalcu. Nič čudnega da je težko najti kompetentnega mehanika.

energetik ::

Res dober mehanik bo našel napako. Tudi brez testerja. Ampak dobrega mehanika je danes težko najti.
Sploh pa za take napake, ki so ponavljajoče, kakšno cukanje in podobno. Bi rekel, da je prva stvar, ki jo v tem primeru narediš, da izbereš mehanika, ki se v glavnem ukvarja s tvojo znamko ali pa kar na pooblaščenca.

Glede OP situacije, jaz bi mu ga po mojem ponudil za 800-900EUR, pa šel iskat novega rabljenega. Kako mu lahko po vseh dogodkih zaupaš, da bo zdaj pa res popravil? Ali pa ga vzel brez plačila, prej pa našel preverjeno dober servis za Hondo in ga peljal tja.

Sicer pa so pri takih avtih vedno dileme, tudi jaz imam letnik 2008. Vendar večino stvari popravim sam, ker imam nekaj pojma za šraufarijo in elektroniko. Sicer bi nad njim že zdavnaj obupal. Npr. pred leti je vedno težje vžigal. Enkrat je, enkrat ni. Ker vem, kako vse skupaj deluje, sem prišel do tega, da sta varianta ali koda na ključavnici ali senzor obratov gredi. Oba kontakta premigal, spucal, sestavil in od takrat vžiga 100% že par let. 0,00EUR stroška.
Koliko bi dal na servisu za to? Bi našli napako ali prej menjali pol avta? Sem pa že vozil na pooblaščenca za menjavo prerjavenega mostu za 400EUR, s tako svinjarijo se mi pa ne da ubadati.
Se pa zavedam, da bo morda prišlo do napake, ki je ne bom znal odpraviti in bo stala preveč. Takrat bo šel avto pač v prešo. Nenazadnje je vreden morda 1kEUR. Toliko padca mi naredi kripto čez noč, pa se ne sekiram...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

MIHAc27 ::

Če je OP mnenja, da je mehanik šalabajzer, naj odpelje avto k drugemu. Na srečo mu še pregleda ne bo računal (če je res šalabajzer, ga mogoče niti ni naredil?)

Drugače pa... če je avto vreden 1500, servis bi res prišel 650 ali več... se ponudba 650€ niti ne sliši slabo. Vsaj avto bo šel. Lahko seveda sam probaš prodat za malo več.

Sam sem se že parkrat zafrknil z starimi škatlami, ki sem jih servisiral (dal recimo med 400-600€ za servis) potem pa cel avto prodal za 400€.
Z zadnjim sem imel sploh smolo. Menjam luči (zaradi tehničnega) po 14 dneh začne nagajat sklopka. Dva meseca kasneje moram menjat kup cevi, ker so preparele in puščale... dva dni po servisu začne cukat avto.

Tko da... sedaj sem kupil 8 let star avto, pa upam da bo za nekaj časa (prej so bili vsi 14-18).

zobnik ::

In take stare avte nekateri oglašujejo kot brezhiben avto, odličen, brez ulaganj (one Balkanske fore), ahahaha tanki i vozi:D do kam, do prvega servisa, ovinka, kjer crkne.
Ko sem lani kupil avto mi je prodajalec povedal, da je motor mal glasen, cena seveda krepko nizka. Za tisto razliko bi naredil generalno. Ampak avto sploh nima hibe v motorju, ampak je sam zaganjač ob štartu mal zaropotal, to je na suh, za namazat (če te moti zvok), po 20.000km, teranja avta dela in dela. V nedeljo prevozil 300km brez problema.

IL_DIAVOLO ::

solatko je izjavil:

Univerzalnih mehanikov ni. Moraš najt takega, ki je usposobljen za tvojo znamko vozila, drugače znaš imeti večje stroške, kot, če bi vozil na original servise. Včasih to ni bil problem, ker so bili avti podobno narejeni in med znamkami ni bilo veliko razlik, samo oblike in velikosti delov so bili različni. Od kar ne gre brez računalnikov pa je dobro pazit na to, da ima tvoj mehanik vsaj strojno opremo s katero lahko testira tvoje vozilo. Če nima, črta stran. Nekateri se sicer poslužujejo drugih mehanikov (kolegov), vendar je potem servis dražji, saj nihče ne dela zastonj, tudi kolegi ne.


Se prilagodis. Mehanske stvari k mehaniku, elektriko k električarju, specifične zadeve k specializiranemu za tvojo znamko.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

MIHAc27 ::

zobnik je izjavil:

In take stare avte nekateri oglašujejo kot brezhiben avto, odličen, brez ulaganj (one Balkanske fore), ahahaha tanki i vozi:D do kam, do prvega servisa, ovinka, kjer crkne.
Ko sem lani kupil avto mi je prodajalec povedal, da je motor mal glasen, cena seveda krepko nizka. Za tisto razliko bi naredil generalno. Ampak avto sploh nima hibe v motorju, ampak je sam zaganjač ob štartu mal zaropotal, to je na suh, za namazat (če te moti zvok), po 20.000km, teranja avta dela in dela. V nedeljo prevozil 300km brez problema.


Pri starih je ponavadi kup malenkosti, ki mogoče na vožnjo niti ne vplivajo zamolčanih (npr da je počen kak potisni bat za prtljažnik. mogoče da se luči vedno ne ugasnejo, se zatika šipa, prevrteni kilometri,...Jaz sem stare običajno vozil še 2-3 leta, potem je pa prišel kak večji servis, ki se seveda ni splačal oz. je bila že kar velika verjetnost, da bo hitro še kaj.

solatko ::

IL_DIAVOLO - Težko se prilagodiš, če je napaka, ki jo moraš najprej odpravit mehansko in potem še nastavitve v programu. Električarji se z napakami mehanskega karakterja ne ukvajajo.

MIHAc27 - Kot, da so novi brez napak. Celo življenje sem na rabljenih avtih visokega srednjega razreda ali nižjega visokega pa nisem še nikoli ostal na cesti. V glavnem službena vozila z enim voznikom, največ dvema. Redno servisirani, veliko km, večinoma na AC-ah, od prvega lastnika (firme). 4-je so bili v zaporedju od iste firme. Cena po EVROTAX-u, tako, da sem po nekaj letih uporabe, dobil skoraj toliko, kot sem dal, na parih pa sem še malenkost zaslužil.

Prvi avto sem hotel kupiti nov pa je bila taka cena, da sem za isti denar dobil rabljeno vozilo, nekaj kategorij višje kvalitete, staro 6 let. Po petih letih uporabe in prevoženih cca 350kkm, je bil še vedno kot nov, razen nekaj prask in udrtinc na plehu, od kamenčkov in parkiranja.

Če kupiš staro vozilo cenovnega razreda 101, clio, getz,..... je normalno, da z leti stvari začnejo odletavat, zaradi slabih, v novo vozilo, vgrajenih komponent, če pa za malo denarja kupiš vozilo, katerega vrednost je bila ob nakupu 50k€+ in je bilo v rokah dobrega voznika pa nimaš kaj pričakovati večjih okvar, ker jih enostavno ni.
Delo krepa človeka

delavec44 ::

solatko je izjavil:

Če kupiš staro vozilo cenovnega razreda 101, clio, getz,..... je normalno, da z leti stvari začnejo odletavat, zaradi slabih, v novo vozilo, vgrajenih komponent, če pa za malo denarja kupiš vozilo, katerega vrednost je bila ob nakupu 50k€+ in je bilo v rokah dobrega voznika pa nimaš kaj pričakovati večjih okvar, ker jih enostavno ni.


Pravljice za lahko noč. Ne samo, da se vsi novejši kvarijo, pri premijcih so še deli n-krat dražji.

Še Mercedes ni več kar je bil.

solatko ::

seba44 - Zato pa to ne kupuješ od neznanih n lastnikov, samo vozila z znano zgodovino.
6 let stari mečki, ki je bila nova 50k€+ in jo upravlja poklicni voznik direktorja, ob prodaji nič ne manjka in je še vedno bolj ziher, kot nova Dacia ali Clio. Deli, ki so potrošni material, niso kaj dosti dražji od delov francoskih avtomobilov ali japonskega plehovja in plastičnih okraskov.
Delo krepa človeka

hojnikb ::

Torque converter al pa turbina bo na kakšni S klasi 10x dražji poseg k menjava lamele sklopke ali tisti mini turbo, k ga majo ti mali bencinarji.
Solatko, as usual, neki na pamet.
#brezpodpisa

solatko ::

hojnikb - Nisem še nikoli menjal, sosed na Golfu 4, 2x (obnovljene). To po navadi crkne na x let in moraš stalno menjat, če že nakladaš nekaj na pamet.

Edini potrošni material so gume, ki pa so lahko veliko dražje, če uporabljaš specialne profile. To kar je gor po defaultu je v rangu x2.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

hojnikb ::

ja če menjaš vsake par let avto, potem res ne prideš na vrsto za te zadeve. Sj ze sam dobro veš, zakaj morš premium nemca po parih letih prodat >;)
#brezpodpisa

solatko ::

hojnikb - Zato, ker ti je odslužil za namen nabave. Nikoli nisem imel avta za frajeračenje ampak zato, ker sem bil od njega odvisen, oziroma posel. Zadnja tri leta v LJ nisem imel lastnega vozila ampak sem uporabljal rentacar, ker sem delal premalo km, da bi se mi lastništvo in z njim povezani stroški splačali. Sedaj, ko sem že peto leto v MB pa sem nabavil vw jetta 2011 in mi kar dobro služi.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Nisi zadnjič govoril da mas avto za 900 evrov?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Sj ze sam dobro veš, zakaj morš premium nemca po parih letih prodat >;)

Če priznaš ti je pol odpuščeno.

hojnikb ::

Sj to je znan fact :) Sam idioti pol kupijo 20 let staro kanto z 15 lastniki in bitchajo kako vse crkuje :)
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Malo manj neumni idioti pa tako hitro menjajo avto, da izgubijo samo 5 jurjev v 3 letih namesto 10 v 5.

:D
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

snezak21 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nisi zadnjič govoril da mas avto za 900 evrov?

Saj je rekel da ima VW Jetta 2011 letnik. To je avto za 900eur ;)

solatko je izjavil:

6 let stari mečki, ki je bila nova 50k€+ in jo upravlja poklicni voznik direktorja

Nekdo, ki se vozi z najbolj osnovnim Mercedezom (50k eur je C klasa) se prevaza sam in ni direktor Lufthanse pac pa Herr Khadiri, direktor Bauunternehmung Khadiri i Braca GmbH ;) Tisti avto, kjer gospoda prevaza poklicni voznik, pa ti ne bos kupil niti ko bo star 15 let, ker bo se vedno predrag ;)

matobeli ::

Bi rad videl heroja ki kupi 15let staro Q7 z 300kkm za par jurjev in naredi več kot 15kkm z njo.

Tudi to je nemško premium vozilo, ne sam mece.

Btw, mojmu 20let starmu japoncu je po 270kkm končno izdihnil alternator. Se bom skeširal da bo joj, vsaj 100eur.
Pa sej sem si sam kriv, če ga ne bi v čez vikend teral 150km po brezpotjih bi verjetno še držal...

donvito ::

snezak21 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nisi zadnjič govoril da mas avto za 900 evrov?

Saj je rekel da ima VW Jetta 2011 letnik. To je avto za 900eur ;)

solatko je izjavil:

6 let stari mečki, ki je bila nova 50k€+ in jo upravlja poklicni voznik direktorja

Nekdo, ki se vozi z najbolj osnovnim Mercedezom (50k eur je C klasa) se prevaza sam in ni direktor Lufthanse pac pa Herr Khadiri, direktor Bauunternehmung Khadiri i Braca GmbH ;) Tisti avto, kjer gospoda prevaza poklicni voznik, pa ti ne bos kupil niti ko bo star 15 let, ker bo se vedno predrag ;)

Ma pusti ti nakladača solatkota, on mercedesa gleda samo od daleč in sanja. Ne vem kakšen biznis je imel, da si ne more privoščit boljši avto kot za 900€. ;)

hojnikb ::

zgleda je sverc komerc koke bol svoh, koker v 80tih, tko da more tut solatko furat jetto, namest s klase>:D
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Tudi največji asi lahko imajo to smolo, da jih baba olupi :)
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

zobnik ::

najcenej za vzdrževat avto je clio 2, ampak kdo se bo vozil s to kanto, če pa noče crknit. Če bi motor crknil, kar je nemogoče je drug 150 evrov komplet z menjalnikom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Hemi426 ::

zobnik je izjavil:

najcenej za vzdrževat avto je clio 2, ampak kdo se bo vozil s to kanto, če pa noče crknit. Če bi motor crknil, kar je nemogoče je drug 150 evrov komplet z menjalnikom.


Zobnik ti resno tako omejeno najedaš.
Sam imam 1995 V6 Busso Alfo, kot drugi avto, za projekt in dušo.
Pa sem vložil max 500e v njo, pa ne priporočam vsem kot najboljši avto.
Imaš Cliota na plin, sem res iskreno vesel, da ti laufa ampak ne nabijaj, da je to deux ex machina avto.

Eni vlagate v kmetijo, drugim nam pa ostane denar in kupimo 3 leta star avto in ga teramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hemi426 ()

karafeka ::

zobnik je izjavil:

najcenej za vzdrževat avto je clio 2, ampak kdo se bo vozil s to kanto, če pa noče crknit. Če bi motor crknil, kar je nemogoče je drug 150 evrov komplet z menjalnikom.


plus kakih >500€ za mehanika, pa upat da bo vredu naredil, pa da je z "novim" motorjem in menjalnikom vse vredu, ker se bo mehanik itak izgovarjal, da je crknalo (kar bo ziher) zaradi starosti, ne zaradi njegove šlamparije. (pa ne mi zdaj odgovarjat, da boš sam zamenjal, ker sem to napisal za tiste 99% ljudi, ki niti pod razno ne moremo doma komplet motorja zamenjat).

Anney ::

zobnik je izjavil:

najcenej za vzdrževat avto je clio 2, ampak kdo se bo vozil s to kanto, če pa noče crknit. Če bi motor crknil, kar je nemogoče je drug 150 evrov komplet z menjalnikom.


Po 21 letih ga zajebava, črpalka za gorivo ( na momente, drugače kot urica), madona, se splača menjat? Aja pa motorček za čiščenje vetrobrankega stekla je crknil. 8EUR. Pa komplet zavore menjane, pa zajla za ročno, komplet z delom vred 140e. Je pa kot delovno vozilo in drugi avto.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anney ()

zobnik ::

tud dve hondi sem vozil bingeca l.1996 (tega mogoče ene 4 leta nazaj) in Hondo Angleško verzijo s 116KM, l.2000 samo to že 10 let nazaj. Ko se pozanimal o menjavi zavor, in velikega servisa je bil predračun nenormalno visok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

widj3098dj32 ::

zobnik je izjavil:

tud dve hondi sem vozil bingeca l.1996 (tega mogoče ene 4 leta nazaj) in Hondo Angleško verzijo s 116KM, l.2000 samo to že 10 let nazaj. Ko se pozanimal o menjavi zavor, in velikega servisa je bil predračun nenormalno visok.

Useless post, katera valuta je to "nenormalno visok"?

Drugace kaj je zdaj z Jazzom?

Zgodovina sprememb…

Pac-Man ::

Če ste z avtom sicer zadovoljni, na Honda forumu poišči specializiranega nepooblaščenca in pelji tja. Sicer prodaj kot je.

Dramatiziranje okrog prevelikih vlaganj v poceni vozilo je IMO brezveze, dokler ne začne RES crkovat. Vsak avto je strošek, lahko kupiš nekaj novega za 10k, si že na začetku v minusu in ti vsaj prva leta sledijo ne ravno poceni redni servisi ali nekaj rabljenega za 5k, spet v minusu in upaš, da ti prav kmalu kaj ne shodi. Pri teh zneskih jih malo proda avto, ki ne potrebuje takojšnjih vlaganj.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

Taip4n ::

Je že kdo predlagal sveto trojico za 5k in cca 300k prevoženimi? Seveda avtomatik in polna oprema?

Drugače pa ne vem zakaj ne greš vpašat na Honda forum....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Taip4n ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Golf IV 1.4 16V

Oddelek: Na cesti
382430 (1615) KAVINSKY

Težava z avtom (podvozje) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24324128 (18879) bluefish
»

Renault Espace je kanta (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15234053 (24289) Stari maček
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328398 (23625) Heavy

Več podobnih tem