» »

Booking - odpoved

Booking - odpoved

ogorazd1 ::

Pozdravljeni,

Bom poskusil tukaj dobiti odgovor.
Želim rezervirati apartma preko booking-a, ampak nikjer ne dobim informacije ali sprejemajo turistične bone.
Sem mislil potrditi rezervacijo, da bi mogoče dobil kontakt od nastanitve in nato odpovedati rezervaciji, če bonov ne sprejemajo (gre za kar velik znesek).
Potem sem pa bral pogoje za odpoved (glej spodaj).
Odpoved je sicer brezplačna. A si prav razlagam, da mi v primeru odpovedi poberejo ves denar ?
Kaj potem pomeni "Brezplačna odpoved" ?

Hvala, Gorazd

"BREZPLAČNA odpoved: Brezplačno lahko odpoveste do 1 dan pred prihodom. Če odpoveste v 1 dnevu pred prihodom, bo strošek odpovedi znašal 100 % skupne cene. V primeru neprihoda bo strošek neprihoda znašal 100 % skupne cene.
Navedeni roki za brezplačno odpoved so v časovnem pasu nastanitve – CEST.
Predplačilo: Plačilo je treba poravnati do 08. avgust 2021 ob 23:59 (časovni pas nastanitve). Izbirate lahko med samodejno bremenitvijo ob tem času ali plačilom ob rezervaciji."

Miha 333 ::

Saj piše. Brezplačna odpoved do 1 dan pred prihodom. Če pa odpoveš zadnji dan pred prihodom, plačaš polno ceno.

Sporočilo lahko pošlješ kar preko Bookinga.

ogorazd1 ::

Hvala "Miha 333" za odgovor.
Nisem bil prepričan, da je tako. 800€ vseeno ni malo.

Mogoče mi lahko še poveš kako pošljem sporočilo preko Booking-a ?
Sem zastavil vprašanje v opciji, mislim, da se imenuje "Zastavite vprašanje", a ni nobenega odziva.

Gorazd

Utk ::

Najdi ta apartma izven bookinga in jih pokliči.

ogorazd1 ::

Iskal, a ne najdem nobenega kontakta, niti po naslovu hiše v imeniku.
A je dovoljeno tu prilepiti link od nastanitve ?

Gorazd

borut_p ::

Na bookingu imajo opcijo 'cancel rezervation' ali nekaj podobnega. Slednje lahko stisnes brez posledic do 1 dan pred prihodom. Seveda je potrebno najprej speljati rezervacijo. Ce je potrebno dati predplacilo, se ti usedejo na kreditno kartico, sredstva vrnejo v primeru odpovedi znotraj roka.
Ali sprejemajo bone pa na bookingu ne bos izvedel. Potrebno direkt na lokacijo poklicat in pa ko si na check inu moras izrazit zeljo po vnovcitci bona.

ogorazd1 je izjavil:

Iskal, a ne najdem nobenega kontakta, niti po naslovu hiše v imeniku.
A je dovoljeno tu prilepiti link od nastanitve ?

Gorazd


A ni na bookingu direktnega kontakta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

ogorazd1 ::

Ne na booking-u dobiš kontakt šele, ko rezerviraš ... vsaj tako je bilo nazadnje maja, ko sem rezerviral par dni Portoroža.
Navadno pa imaš naslov objekta in lahko poskusiš sam poiskati lastnika ....

Gorazd

borut_p ::

Pozem pa rezerviraj ane

ogorazd1 ::

Saj bom, samo malo me je skrbela odpoved v primeru, da ne sprejemajo bonov ...

Gorazd

Miha 333 ::

Mislim, da jih po zakonu morajo, razen če so na novo registrirani po uvedbi le teh.

borut_p ::

Zakaj ze? En dan prej lahko odpoves brez razloga. Ce se ti nebodo javili pac odpovej in najdi backup. Kje je problem?

shadeX ::

Ne spoznam se preveč na booking, sem pa videl komentar lastnika nastanitve ko je nekdo vprašal če sprejemajo bone, je ta napisal da preko bookinga ne smejo in naj jih direktno kontaktira.

A je kakšna fora ali je to res?

Samael ::

Miha 333 je izjavil:

Mislim, da jih po zakonu morajo, razen če so na novo registrirani po uvedbi le teh.

Prav nikomur jih ni treba sprejemati kot plačilno sredstvo.

shadeX je izjavil:

Ne spoznam se preveč na booking, sem pa videl komentar lastnika nastanitve ko je nekdo vprašal če sprejemajo bone, je ta napisal da preko bookinga ne smejo in naj jih direktno kontaktira.

A je kakšna fora ali je to res?

Meni se zdi to razumljivo. A je Booking, ki bi sprejemal državne bone kot plačilno sredstvo za izboljšanje gospodarskega položaja v gostinstvu, turizmu in športu v Sloveniji in tu pobira procente, Slovensko podjetje? Pa menda ja ne bomo z našimi državnimi boni podpirali Nizozemskega turizma?
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

shadeX ::

Nič ne rečem, je pa dejstvo da brez Bookinga tista nastanitev ne bi dobila vidljivosti in s tem toliko strank, kar pomeni manj nastanitev in dobička. Mene samo zanima a so kakšne omejitve za lastnika nastanitve (kot to da mora bookingu plačat % za posredništvo) če se plača z boni.. oz z drugimi besedami, če rezerviram preko bookinga ali potem moram plačati z denarjem tudi če lastnik sprejema bone?

Samael ::

Če plačaš neposredno Bookingu, ki je nizozemsko podjetje in ta pobere procentualni del (15%) plačila zase, del dobi slovenski ponudnik.
Razumem, kaj praviš, ampak bi želel, da razumeš tudi ti, da so državni boni namenjeni izključno zagonu in podpori Slovenskega gospodarstva, ki ga prizadela epidemije, ne Nizozemskega ... Jaz tu ne vidim nobene "fore" ampak mi je povsem logično in razumljivo.
Saj si tudi sam rekel, da je želel v tem primeru ponudnik nastanitev, da se ga kontaktira (in plača) neposredno njemu, ne pa preko Bookinga. Torej, to je to.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Samael ::

Mimogrede

Kar zadeva rezervacijo storitve preko spletne platforme Booking.com, pa velja, da lahko bon unovčite tudi v primeru tovrstne rezervacije, vendar pa je pogoj, da storitev plačate neposredno pri ponudniku storitve, ne pa, da jo plačate Bookingu.
Če želite rezervacijo opraviti preko Bookinga (včasih so namreč cene storitev v tem primeru nižje), vam priporočam, da ste pozorni na pogoje plačila. Če bodo ti predvidevali neposredno plačilo ponudniku, boste lahko svoj bon unovčili tudi na ta način.

Vir:https://onaplus.delo.si/kako-unovciti-t...

Po zdajšnjem predlogu naj storitve ne bi bilo mogoče plačati prek aplikacij, ampak samo neposredno pri ponudniku. Pozdravljajo pa to hotelirji, med njimi Anže Čokl, ki upravlja Bohinj Eco hotel: "Če se je država odločila pomagati slovenskemu gospodarstvu pa slovenskim ponudnikom turističnih namestitev, da vsa ta pomoč, ki jo slovenski davkoplačevalci prispevamo, dejansko dobijo slovenska podjetja in ne tuji posredniki iz, recimo, drugih držav, Amerike ali iz kje drugje."

Ki bi bili sicer z dobljeno provizijo tudi deležni pomoči slovenskemu turizmu. "Tuje spletne strani in posredniki računajo nekje med 12 in 13 odstotkov, recimo Booking vzame 15 odstotkov celotne rezervacije. Če gost rezervira za 100 evrov, 15 odstotkov pač od tega vzame posrednik," je še povedal Čokl. In dodal, da imajo v teh dneh v hotelu precej klicev, povezanih prav s turističnimi boni.

Vir:https://www.24ur.com/novice/korona/boni...
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

kuall ::

Jaz sem 2x odpovedal nočitev v enem Portoroškem hotelu preko bookinga, ker se ena fakin pička ni mogla odločit, ali bo šla z menoj. ni problema, zaenkrat. bom pa videl čez 1 mesec na izpisku, če so mi kaj zaračunali mastercard. po moje ne bodo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

Miha 333 ::

Booking je posrednik. Boni so za lastnika nastanitve plačilno sredstvo kot vsako drugo. Če lastnik v vsakem primeru plača bookingu provizijo, zakaj bi bilo pomembno, na kak način dobi plačano lastnik nastanitve? Torej, lastnik nastanitve dobi plačano v bonih, nato pa iz svojega žepa plača bookingu provizijo. Kaj je tu drugače kot brez bonov? Nekateri želijo zakomplicirati stvar do onemoglosti.

Samael ::

Miha 333 je izjavil:

Torej, lastnik nastanitve dobi plačano v bonih, nato pa iz svojega žepa plača bookingu provizijo.

Pa jo? Za nazaj? Ima Booking sploh to opcijo? Na osnovi česa? A če bo ponudnik nastanitve dovolj pošten, da bo povedal, da je gost, ki je rezerviral tudi dejansko prišel? V Airbnb primeru vem, da moram plačati vnaprej neposredno Airbnb-ju, ne pa ponudniku storitev, ki bi potem za nazaj plačeval Airbnb-ju posredniške stroške.

Kakorkoli ti že vidiš tu kompliciranje, se meni zdi ok, da denar od državnih bonov dobi neposredno ponudnik storitev v Sloveniji, ne pa tuj posrednik.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Miha 333 ::

Samael je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Torej, lastnik nastanitve dobi plačano v bonih, nato pa iz svojega žepa plača bookingu provizijo.

Pa jo? Za nazaj? Ima Booking sploh to opcijo? V Airbnb primeru vem, da moram plačati vnaprej neposredno Airbnb-ju, ne pa ponudniku storitev, ki bi potem za nazaj plačeval Airbnb-ju posredniške stroške.

Kakorkoli ti že vidiš tu kompliciranje, se meni zdi ok, da denar od bonov dobi neposredno ponudnik storitev v Sloveniji, ne pa tuj posrednik.

Saj dobi, potem pa pač ta sredstva porabi za poslovne stroške (npr. provizijo Bookingu). Bon je zanj zgolj plačilno sredstvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

Samael ::

Miha 333 je izjavil:

Samael je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Torej, lastnik nastanitve dobi plačano v bonih, nato pa iz svojega žepa plača bookingu provizijo.

Pa jo? Za nazaj? Ima Booking sploh to opcijo? V Airbnb primeru vem, da moram plačati vnaprej neposredno Airbnb-ju, ne pa ponudniku storitev, ki bi potem za nazaj plačeval Airbnb-ju posredniške stroške.

Kakorkoli ti že vidiš tu kompliciranje, se meni zdi ok, da denar od bonov dobi neposredno ponudnik storitev v Sloveniji, ne pa tuj posrednik.

Saj dobi, potem pa pač ta sredstva porabi za poslovne stroške (npr. provizijo Bookingu).

Kar te sprašujem je, če Booking sploh omogoča to. Da gre plačilo mimo njega nepospredno ponudniku storitve, ta pa ker je tako lepo pošten in prijazen za nazaj plača provizijo Bookingu (pa čeprav ta po tem scenariju nima nobene kontrole nad tem, če je gost, ki je preko Bookinga izvedel zgolj rezervacijo, res prišel in koristil usluge ponudnika nastanitev).
Airbnb mi poznan, vem da gre denar preko Airbnb-ja, medtem ko Bookinga nisem uporabljal nikoli.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Greg91 ::

Seveda gre, praktično vse nastanitve, ki sem jih rezerviral preko Bookinga, sem plačal na lokaciji dejanskemu ponudniku. Če bi ponudnik želel "prevarat" sistem, bi moral stornirat rezervacijo na Bookingu, o čemer je uporabnik obveščen, kar bi posledično vzbujalo sum pri gostih. Pa tudi bi se najverjetneje nek "alarm" sprožil pri Bookingu samem, če bi določena nastanitev to redno počela. Tako, da se po moje, overall ponudniku ne splača tvegat svojega ugleda na svetovni platformi kot je Booking.

Utk ::

Normalno da gre. Čisto normalno je, da nekomu plačaš vse v gotovini, tudi če si rezerviral preko bookinga. Kako to on potem reši z njimi, ne vem, najbrž mu normalno izstavijo račun.
Da ne grejo boni zarad bookinga, je laž. Laž.

Samael ::

Utk je izjavil:

Normalno da gre. Čisto normalno je, da nekomu plačaš vse v gotovini, tudi če si rezerviral preko bookinga. Kako to on potem reši z njimi, ne vem, najbrž mu normalno izstavijo račun.
Da ne grejo boni zarad bookinga, je laž. Laž.

Kdo te je pa nalagal, al kaj točno govoriš?
Saj zgoraj jasno piše, če ponudnik prejema plačilo v bonih, plačaš neposredno njemu, ne pa tujemu posredniku.
Samael != Samuel

Utk ::

Ne spoznam se preveč na booking, sem pa videl komentar lastnika nastanitve ko je nekdo vprašal če sprejemajo bone, je ta napisal da preko bookinga ne smejo in naj jih direktno kontaktira.

Samael ::

Utk je izjavil:

Ne spoznam se preveč na booking, sem pa videl komentar lastnika nastanitve ko je nekdo vprašal če sprejemajo bone, je ta napisal da preko bookinga ne smejo in naj jih direktno kontaktira.

Ja, saj je prav rekel. Preko bookinga jih ne smejo oz. niti ne morejo. Lahko pa neposredno pri ponudniku unovčiš oz. plačaš storitev z bonom - če jih ta sprejema.
Smo pa zgoraj razčistili (tega sam nisem vedel), da se da narediti rezervacijo preko bookinga, brez da bi ob rezervaciji bookingu že plačal. Pri nekaterih drugih posrednikih (Airbnb?) te opcije ni.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Utk ::

Ne ni prav rekel, zakaj jih bi zato treba direktno kontaktirat? Plačat da, kontaktirat pa ne.

Samael ::

Utk je izjavil:

Ne ni prav rekel, zakaj jih bi zato treba direktno kontaktirat? Plačat da, kontaktirat pa ne.

Kako pa veš, da ponudnik nastanitev sploh sprejema bone, če ga ne kontaktiraš? Saj veš, da to ni obvezno, ane?
In če, kako pa veš, kakšen minimalni limit si je postavil, do tega imajo pri novih bonih namreč ponudniki pravico, brez da ga kontaktiraš?
V vsakem, prav vsakem primeru, se boš kar se unovčevanja bonov tiče dogovarjal in urejal neposredno s ponudnikom storitev na pa bookingom.

Mogoče bi bilo ok tudi neposredno prebrati, kako se je v komentarju izrazil ponudnik, ne kako je bilo prenešeno v lastnih besedah na ta forum. Kakorkoli pač obrnemo, preko bookinga sprejeti bona ne gre, gre pa neposredno pri ponudniko storitve - če le ta to omogoča in ni pod minimalnim limitom, ki si ga je določil ponudnik za sprejem bonov sam.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Utk ::

Zakaj ga bi treba kontaktirat? Reče če jemlje bone ali ne, rezerviraš preko bookinga, plačaš njemu direkt. Kaj ga imaš za še kontaktirat?
Kaj če bi bil ta ponudnik nek nateg, ali bi prišel tam in apartma oddan, karkoli, bi bil kriv booking? Booking vzame 15%, ampak to ni čisto brez veze.

Ponudnik je hotel prišparat 15%, nič drugega ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Samael ::

Utk je izjavil:

Zakaj ga bi treba kontaktirat?

Ej, ne vem - jaz tega komentarja, kot je bil neposredno izrečen nisem videl. Pa ti tudi menda ne.
Samael != Samuel

krneki2021 ::

ogorazd1 je izjavil:

Pozdravljeni,

Bom poskusil tukaj dobiti odgovor.
Želim rezervirati apartma preko booking-a, ampak nikjer ne dobim informacije ali sprejemajo turistične bone.
Sem mislil potrditi rezervacijo, da bi mogoče dobil kontakt od nastanitve in nato odpovedati rezervaciji, če bonov ne sprejemajo (gre za kar velik znesek).
Potem sem pa bral pogoje za odpoved (glej spodaj).
Odpoved je sicer brezplačna. A si prav razlagam, da mi v primeru odpovedi poberejo ves denar ?
Kaj potem pomeni "Brezplačna odpoved" ?

Hvala, Gorazd

"BREZPLAČNA odpoved: Brezplačno lahko odpoveste do 1 dan pred prihodom. Če odpoveste v 1 dnevu pred prihodom, bo strošek odpovedi znašal 100 % skupne cene. V primeru neprihoda bo strošek neprihoda znašal 100 % skupne cene.
Navedeni roki za brezplačno odpoved so v časovnem pasu nastanitve – CEST.
Predplačilo: Plačilo je treba poravnati do 08. avgust 2021 ob 23:59 (časovni pas nastanitve). Izbirate lahko med samodejno bremenitvijo ob tem času ali plačilom ob rezervaciji."


Zares je stvar napisana povsem razumljivo. Ce ti kljub zelo jasno napisanim pogojem odpoveni vseeno ni jasno, imas pa preko Bookinga moznost kontakta nastanitve tudi preden rezerviras. Gre pa to izkljucno preko Bookinga in ne ti ne ponudnik ne vidita mail naslovov oz. telefonskih drug drugega.

Miha 333 je izjavil:

Mislim, da jih po zakonu morajo, razen če so na novo registrirani po uvedbi le teh.

Ne nihce te ne more prisiliti da sprejemas bone. To ali sprejemajo bone ali ne, je odlocitev vsakega posameznega ponudnika.

ogorazd1 ::

Za konec ....

Po potrditvi rezervacije s plačilno kartico sem dobil kontakt od lastnika namestitve.
Po navodilih lastnika sem odpovedal rezervacijo preko booking-a (brezplačno), hkrati je lastnik označil, da je v mojem terminu namestitev zasedena.
Ob prihodu uredimo plačilo z boni ...... avansa ni zahteval ...

Hvala vsem za komentarje.

Gorazd

metalc ::

Očitno je tako, da če hočeš koristiti bone, moraš rezervirati direkt pri ponudniku in ne prek Bookinga.

Jaz sem to koristil trikrat. Vsakič sem najprej rezerviral na Bookingu, izbral možnost, da Bookingu ne plačaš nič (razen penalov, če te ni in nisi odpovedal vsaj dan prej) in da vse plačaš sami nastanitvi. Vsakič sem ob rezervaciji dal še vprašanje, če sprejemajo bone in prav vsakič je bilo isto. Odgovorili so, da bone sprejemajo, vendar je treba rezervirati direkt pri njih. Pač sem jih poklical, že ko sem se predstavil, so takoj vedeli, za kaj se gre: "Aha, ali vam naredim rezervacijo za iste termine? OK, rezervacija je urejena, zdaj pa stornirajte na Bookingu, se vidimo dne X.Y". Dvakrat je "nova" cena bila popolnoma enaka, enkrat pa celo malenkost cenejša. Ko sem enkrat ob prijavi receptorju omenil bone, je najprej zaskrbljeno vprašal "joj, ste morda rezervirali na Bookingu?" in ko sem mu povedal, da sem tam storniral, mu je zelo vidno odleglo.

koyotee ::

metalc je izjavil:

Očitno je tako, da če hočeš koristiti bone, moraš rezervirati direkt pri ponudniku in ne prek Bookinga.

Jaz sem to koristil trikrat. Vsakič sem najprej rezerviral na Bookingu, izbral možnost, da Bookingu ne plačaš nič (razen penalov, če te ni in nisi odpovedal vsaj dan prej) in da vse plačaš sami nastanitvi. Vsakič sem ob rezervaciji dal še vprašanje, če sprejemajo bone in prav vsakič je bilo isto. Odgovorili so, da bone sprejemajo, vendar je treba rezervirati direkt pri njih. Pač sem jih poklical, že ko sem se predstavil, so takoj vedeli, za kaj se gre: "Aha, ali vam naredim rezervacijo za iste termine? OK, rezervacija je urejena, zdaj pa stornirajte na Bookingu, se vidimo dne X.Y". Dvakrat je "nova" cena bila popolnoma enaka, enkrat pa celo malenkost cenejša. Ko sem enkrat ob prijavi receptorju omenil bone, je najprej zaskrbljeno vprašal "joj, ste morda rezervirali na Bookingu?" in ko sem mu povedal, da sem tam storniral, mu je zelo vidno odleglo.


Ne, ni res. Smo rezervirali preko bukinga in placali z boni, 3 tedne nazaj. Res pa je, da v tem primeru ne smes nic placati bookingu. Ce je opcija pise spodaj nekaj v smislu: vsa placila obravnava nastanitev.
Bookinga ne zanima s cem ti placas, oni dobijo svoj del pogace v vsakem primeru od koncne cene.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

tikitoki ::

Booking ima porayno zascito uporabnika. BOlje, da poisces drugega ponudnika.

koyotee ::

tikitoki je izjavil:

Booking ima porayno zascito uporabnika. BOlje, da poisces drugega ponudnika.


Kaj se ti je zgodilo?

Jaz po 10 rezervacijah na bukingu se nimam slabe izkusnje. Imam 10-15% na osnovno ceno genius ponudb, izkoristil 200€, ki sem jih dobil z affiliate linki in to je to. Ko/ce bo pa kaj narobe se pa sigurno spet oglasim.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

tikitoki ::

Prvic je bil hotel preimenovan. Naslov neuporaben. Tel. st. nedosegljiva.

Drugic. Ponudnik spet nedosegljiv. Naslov neuporaben.

Tretjic sem cakal, dobro uro, ker se ni javil in ni bilo nikogar tam. Prostori so imeli neprijeten vonj po cistilih in mi je v 5 minut ze razdrazilo nos. Seveda nisem zelel spati tam. Kljub temu mora, ocitno placati ceno nastanitve, cetudi je neprimerna. Mojo oceno pa je booking nato, na zeljo ponudnika, pobrisal. Ocenam pri booking ocitno ni zaupati, ce negativne enostavno pobrisejo.

Uporabil sem sicer v drzavi v razvoju. Kljub temu pa pricakujem vsaj osnovni nivo storitev.

MrStein ::

Če je ponudnik slab, to ni kriv booking.

Ravno v državi v razvoju sem takoj po prispetju poklical booking, da mi ni OK, in so uredili vrnitev denarja (prespali smo tam eno noč, ker je bilo že pozno, naslednji dan pa v novo nastanitev).

Ima pa vsakdo svojo zgodbo. (z ocenami in komentarji pa se ne ukvarjam)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

ogorazd1 ::

Tudi sam sem že nekajkrat rezerviral nastanitev prek booking-a, toda takrat ni bilo teh bonov in ni bilo komplikacij.
Sem pa tudi že nekajkrat našel nastanitev preko booking-a in poiskal kontakt od lastnika, če se je dalo in dobil ponudbo za cca 10%-20% ceneje.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj je point turističnih agencij? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10011775 (1098) Buggy
»

Booking popust (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Kaj kupiti
36138297 (1889) MadMicka
»

Rezervacija apartmaja preko Booking strani

Oddelek: Loža
384422 (3544) stara mama
»

Booking.com - Odpoved - Visa: Kako Dobim Denar Nazaj?

Oddelek: Loža
214927 (4043) c3p0
»

Rezervacija na Booking.com

Oddelek: Omrežja in internet
175581 (4490) Miha 333

Več podobnih tem