Forum » Na cesti » Seat lučka za motor ne ugasne !!
Seat lučka za motor ne ugasne !!
klop123 ::
Imam seat ibizo 2004 1,4 16v
Problem je da lučka za motor ne ugasne napaka je bila na speed senzorju koda napake P0501.
Napaka je bila sprva pobrisana ampak se mi je po 10km lučka prižgala nazaj!
Avto sem odpeljal serviserju kateri mi je zamnjal ta senzor z novim in zbirisa napako amapk lucka se je spet prizgala nazaj in kazalo je isto napako. Kaj bi to lahko bilo? Avto v 2prestavi pri 2000tisoc obratih zacuka na usake toliko !
Prosil bi za kašen nasvet!
Lp,
Problem je da lučka za motor ne ugasne napaka je bila na speed senzorju koda napake P0501.
Napaka je bila sprva pobrisana ampak se mi je po 10km lučka prižgala nazaj!
Avto sem odpeljal serviserju kateri mi je zamnjal ta senzor z novim in zbirisa napako amapk lucka se je spet prizgala nazaj in kazalo je isto napako. Kaj bi to lahko bilo? Avto v 2prestavi pri 2000tisoc obratih zacuka na usake toliko !
Prosil bi za kašen nasvet!
Lp,
Blinder ::
Ce bo gorela lucka, ne bo prisel cez tehnicni.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Spajky ::
@Seat2004 ...
Najverjetneje je kakšen problem s kakšnim konektorjem kje! (imel podobne zezancije nekoč z mojim Puntić-em enako starim (oksidacije kontaktov in spojev žic na njih) ... malo po malo sem vse v enem tednu pred leti prešprical z WD-40, ker te napake so težavne za najdet točno kje.
Mehaniki pa samo menjujejo stvari in te opalijo. Lahko je tudi "hladen spoj" v motornem računalniku! Treba dat pregledat električarju zaprav, pa še vprašanje, če bo našel napako !
Glede resetiranja Auto-kompa :
- Vzami v roke Avto manual, Fuse Box-es, opis vsake varovalke zakaj je ...
- Auto-komp ima več varovalk, za ga "odklopit", brez da odklopiš kaj preveč (se jih vzame ven in kasneje iste na isto mesto nazaj !!! Moj Auto-komp (Magnetti_Marelli) ima 3.) Tvoj "Bosch" ne vem .
- Po odklopu Auto-komp-a se počaka ene 1/2 ure in pol varovalke vrne nazaj
- Auto-komp se resetira na "default values" in se potem spet po enih 50km vožnje "nauči tvoje vožnje - ne pretiravaj s pedalom za gas tačas - mapiranje na novo".
- če je problem rešen, se bo "Engine check" lampica po zaganjanju avta "po prvem tvojem postanku v bifeju" sama ugasnila ... naj bi se ...
Če ne, nisi nič zrihtal in vse jovo na novo ... Če boš izgubil živce, z odiranjem "strokovnjakov" (žep!), boš naredil, kot je je naredila prejšnja lastnica z mojim Puntić-em ... si lahko misliš kaj ... za "male pare", nekaj mojega dela in moj "kozolčar", pa se vozim ...
Avto_manual BOOK is your friend! (če nimaš najdi na Web, zDL-aj in sprintaj na papir - celega (laserc!). YT pomaga pri razlagi "razkopavanja" določenih avtov ali delov! ...
... Ma kaj se današnja "Soc.Med™ generacija" res nič ne znajde več sama? ...
-------------------------------------------------------
Soc.Med™.Un-Lock = www.zalmos.com
Ps.: v Pon me je zeznilo v avtu stikalo (on-oFF) za klimo (zataknil knof) ... gkldfp#$%& ... čakam ohladitev za operacijon Fix-It ... ... tudi jest imam ta mesec tehnični ...
... avte narejene izpred prejšnje "krize" 2k8 se še da kaj sam popravljat (ker niso toliko "šparali" in bildali "bombončkov") ... ma zdaj, 2 meseca 2 tedna in 2 dni po izteku kakšne garancije, začnejo problemi ("Planned Obsolesence") in si pečen ... razen, če imaš res srečo s primerkom ... pa www.porsche.si in pooblaščenci so dra-a-a-gi ...
Upam, da boš rešil ... LP
Najverjetneje je kakšen problem s kakšnim konektorjem kje! (imel podobne zezancije nekoč z mojim Puntić-em enako starim (oksidacije kontaktov in spojev žic na njih) ... malo po malo sem vse v enem tednu pred leti prešprical z WD-40, ker te napake so težavne za najdet točno kje.
Mehaniki pa samo menjujejo stvari in te opalijo. Lahko je tudi "hladen spoj" v motornem računalniku! Treba dat pregledat električarju zaprav, pa še vprašanje, če bo našel napako !
Glede resetiranja Auto-kompa :
- Vzami v roke Avto manual, Fuse Box-es, opis vsake varovalke zakaj je ...
- Auto-komp ima več varovalk, za ga "odklopit", brez da odklopiš kaj preveč (se jih vzame ven in kasneje iste na isto mesto nazaj !!! Moj Auto-komp (Magnetti_Marelli) ima 3.) Tvoj "Bosch" ne vem .
- Po odklopu Auto-komp-a se počaka ene 1/2 ure in pol varovalke vrne nazaj
- Auto-komp se resetira na "default values" in se potem spet po enih 50km vožnje "nauči tvoje vožnje - ne pretiravaj s pedalom za gas tačas - mapiranje na novo".
- če je problem rešen, se bo "Engine check" lampica po zaganjanju avta "po prvem tvojem postanku v bifeju" sama ugasnila ... naj bi se ...
Če ne, nisi nič zrihtal in vse jovo na novo ... Če boš izgubil živce, z odiranjem "strokovnjakov" (žep!), boš naredil, kot je je naredila prejšnja lastnica z mojim Puntić-em ... si lahko misliš kaj ... za "male pare", nekaj mojega dela in moj "kozolčar", pa se vozim ...
Avto_manual BOOK is your friend! (če nimaš najdi na Web, zDL-aj in sprintaj na papir - celega (laserc!). YT pomaga pri razlagi "razkopavanja" določenih avtov ali delov! ...
... Ma kaj se današnja "Soc.Med™ generacija" res nič ne znajde več sama? ...
-------------------------------------------------------
Soc.Med™.Un-Lock = www.zalmos.com
Ps.: v Pon me je zeznilo v avtu stikalo (on-oFF) za klimo (zataknil knof) ... gkldfp#$%& ... čakam ohladitev za operacijon Fix-It ... ... tudi jest imam ta mesec tehnični ...
... avte narejene izpred prejšnje "krize" 2k8 se še da kaj sam popravljat (ker niso toliko "šparali" in bildali "bombončkov") ... ma zdaj, 2 meseca 2 tedna in 2 dni po izteku kakšne garancije, začnejo problemi ("Planned Obsolesence") in si pečen ... razen, če imaš res srečo s primerkom ... pa www.porsche.si in pooblaščenci so dra-a-a-gi ...
Upam, da boš rešil ... LP
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
zobnik ::
Ce bo gorela lucka, ne bo prisel cez tehnicni.
gre, gre, če štimajo plini, sem dva taka avta vozil pa je lučka gorela tud po 2 leti.
Od kar mam zadnje 3-4 let cliote 2 teh težav ni, tud motorji, menajlnik in sklopka so pri teh "jajcih" odlični, bivši 303.000km, ta trenutni 270.000km....seata sem vozil 1.4 16v l.2004 pa pri 190.000km en kup težav. Zjutraj so obrati skakal pa lučka za motor pižigala, pa egr nagaj, pa lopta nagajala...
Avtor: domenvam je lahko kaka tuljava slabša in zato avto cukne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Blumper ::
Jst imam isti avto, le da se mi lučka kdaj pa kdaj sama sklopi. Na servisu ne znajo diagnosticirat napake...
kriptobog ::
Ahim ::
Ce bo gorela lucka, ne bo prisel cez tehnicni.
... ker?
Ker lučka gori z razlogom. Lučka z motor je indikator za napako, in če je napaka, potem avto pač ni tehnično izpraven. Ni pa problem priti čez tehničnega, ker itak vemo kako togre pri nas...
Trditev je bla da avto s prizgano opozorilno lucko ne bo prisel cez tehnicnega.
lisaac ::
Si bom kar izposodil (neaktivno) temo.. skratka imam enak problem kot ga je imel OP pred leti.
Vozim Seat Ibizo 1.2, letnik 2009. Prižgala se mi je kontrolna rumena luč za motor, katera na testerju pravi da gre za okvaro izpušnega sistema. V tem imenu napake sta bili zamenjani obe lambde + gibljiva cev in objemka ki res nista tesnili najbolj izpušnega sistema, a zdaj kljub vsem tem menjavam lučka za motor po 20km še vedno zasveti .. In se vedno prikazuje isto napako. Kaj bi se lahko bilo? Motor dela brez napake, poraba ostaja ista, moč in navor motorja nespremenjena, avto ne trese v mirovanju..
Vozim Seat Ibizo 1.2, letnik 2009. Prižgala se mi je kontrolna rumena luč za motor, katera na testerju pravi da gre za okvaro izpušnega sistema. V tem imenu napake sta bili zamenjani obe lambde + gibljiva cev in objemka ki res nista tesnili najbolj izpušnega sistema, a zdaj kljub vsem tem menjavam lučka za motor po 20km še vedno zasveti .. In se vedno prikazuje isto napako. Kaj bi se lahko bilo? Motor dela brez napake, poraba ostaja ista, moč in navor motorja nespremenjena, avto ne trese v mirovanju..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lisaac ()
lisaac ::
lisaac ::
In zato si dal obe lambde in gibljivo 300 evrov+, dobr so te našponal.
Sm delal servis pri kolegu, vse skup me je koštalo 110 eurov.. kar je še zmeraj preveč glede na to da problem ni rešen..zato pa tudi sprašujem tukaj za kakšne izkušnje še, ker njemu je zmanjkalo idej (katalizator ok, tuljave isto ok..)
LeQuack ::
Meni je na Polotu tudi "crknil" katalizator. Tudi če so plini v redu na merjenju lahko še vedno avto kaže napako. Ker katalizator sem menjal za neoriginalnega, plini so bili zmerjeni v redu, ampak še vedno je prižgal lučko zato ker plini niso bili najbrž v okviru novega originalnega katalizatorja. S tem da neoriginalni je bil 100€, za originalnega pa so hoteli 1600€. Po moje je večina teh lučk na VW-ju samo zato da dobijo denar od ljudi.
Quack !
Vanich ::
Kupiš poceni diagnostični kitajski Bluetooth OBD-II za par evrov in ugasneš lučko tik pred servisom - če cvikaš, da te ne bodo pustili čez.
Drugače imam isto neoriginalen katalizator, (VW Polo 2003) izpuhi so v mejah normale, avto gre normalno čez tehničnega, lučka pa še vedno stalno gori in OBD-II javlja napako izpušnih plinov. (lambda & katalizator)
Drugače imam isto neoriginalen katalizator, (VW Polo 2003) izpuhi so v mejah normale, avto gre normalno čez tehničnega, lučka pa še vedno stalno gori in OBD-II javlja napako izpušnih plinov. (lambda & katalizator)
MIHAc27 ::
Jaz sem Peugeot 306 enkrat pregrel mal... pač kolona, poleti zunaj 40C, zadaj še prikolica. Se je prvič pojavila lučka STOP MOTOR.... še leto sem ga tako vozil, brez vseh težav. Lučka se je pa naključno prižigala in tudi včasih za par dni izginila. Za tehničnega sem samo počakal, da je izginila in je šel gladko čez.
Če tebi cuka, potem verjetno nekaj vseeno ni čisto OK.
Če tebi cuka, potem verjetno nekaj vseeno ni čisto OK.
hojnikb ::
za zacetek daj na proper tester (vcds ali kaj takega) da ti izpise točno napako, ne tiste genericne OBD.
#brezpodpisa
lisaac ::
S prižgano lučko sem brez problema opravil tudi tehnični pregled avta. Glede na to da je še zmeraj napaka diagnosticirana kot "napaka izpušnega sistema" je vseeno test izpušnih plinov avto čisto brez problema naredil. Sumim da gre to res za eno napako, ki je čisto brezvezna.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Golf 6 MAF implausible signalOddelek: Na cesti | 3377 (2395) | koyotee |
» | vpliv motornega olja na izpuhOddelek: Na cesti | 2777 (2173) | WizzardOfOZ |
» | CO meritev tehnični pregled - neuspešnoOddelek: Na cesti | 4679 (4209) | DePalmo |
» | Lučka za motor goriOddelek: Na cesti | 11298 (10023) | Spajky |
» | Fiat Punto 1.2 2003 letnik (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18339 (14446) | Spajky |