Forum » Na cesti » Malomarno opravljen servis
Malomarno opravljen servis
twom ::
Motor je servisiran na pooblaščenem servisu. Po specifikacijah v servisni knjižici bi morali narediti tudi pregled zavor in zavornih ploščic. Pri zadnjih dveh servisih (menjava olja) na 24 in 36 tisoč kilometrov je bila menjana tudi prva guma.
Včeraj pri pregledu motorja (ok, bi moral to opaziti veliko prej) sem opazil, da je leva zavorna ploščica na levi strani popolnoma izrabljena, in da se čeljust skoraj dotika diska. Desna zavorna ploščica morda sploh ni nič izrabljena (3 mm debeline).
Na desni strani sta obe zavorni ploščici enakomerno obrabljeni, manj kot milimeter debeline. Zadnji zavorni ploščici izgledata da bosta še za naslednjih 44 tisoč kilometrov, čeprav sem imel občutek, da zadnjo zavoro uporabljam bolj kot sprednjo ;)
Menim, da bi moral serviser, vsaj pri menjavi gum, opaziti da z zavorami nekaj ni v redu.
Imam dve vprašanji. Kaj lahko storim in ali je lahko zaradi neenakomernega pritiska disk skrivljen.
Včeraj pri pregledu motorja (ok, bi moral to opaziti veliko prej) sem opazil, da je leva zavorna ploščica na levi strani popolnoma izrabljena, in da se čeljust skoraj dotika diska. Desna zavorna ploščica morda sploh ni nič izrabljena (3 mm debeline).
Na desni strani sta obe zavorni ploščici enakomerno obrabljeni, manj kot milimeter debeline. Zadnji zavorni ploščici izgledata da bosta še za naslednjih 44 tisoč kilometrov, čeprav sem imel občutek, da zadnjo zavoro uporabljam bolj kot sprednjo ;)
Menim, da bi moral serviser, vsaj pri menjavi gum, opaziti da z zavorami nekaj ni v redu.
Imam dve vprašanji. Kaj lahko storim in ali je lahko zaradi neenakomernega pritiska disk skrivljen.
sandmat ::
če imaš tako neenakomerno obrabo med levo in desno zavoro, potem je verjetno globji problem kot samo menjava zavornih ploščic.
Assass1n ::
Lahko bi opazil in ti omenil.
Zamenjaj ploščice iz originalnimi in gas naprej.
Zamenjaj ploščice iz originalnimi in gas naprej.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
Mare2 ::
Menim, da bi moral serviser, vsaj pri menjavi gum, opaziti da z zavorami nekaj ni v redu.
Imam dve vprašanji. Kaj lahko storim in ali je lahko zaradi neenakomernega pritiska disk skrivljen.
Tako diske kot ploščice je treba na določen čas menjati. Prejšnji mesec sem moral zamentati ploščice in čeljust (baje je nekaj štekala). Ni bil kriv serviser.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Assass1n ::
Disk če je kriv se zamenja. Tvoj skoraj verjetno ni, če ti zavora ne trese.
Izrabljen disk se zamenja, če je tanjši kot je minimalno lahko.
Diski so kar trpežni držijo za življenje motorja.
Izrabljen disk se zamenja, če je tanjši kot je minimalno lahko.
Diski so kar trpežni držijo za življenje motorja.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
Machete ::
Saj neenakomerna debelina ploščic ne pomeni neenakomernega pritiska. Daj mopija na stojalo in zavrti diske in na uč oceni, če so dejansko zviti boš takoj videl. Stavim pa da niso.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
GupeM ::
čeprav sem imel občutek, da zadnjo zavoro uporabljam bolj kot sprednjo ;)
Od kje ti pa ta logika? A z ročno zaviraš?
A ni logično, da sprednja zavora prime bolj kot zadnja. Ob zaviranju namreč večina teže pritisne na sprednja kolesa, zato morajo ta bolj zavirati.
Edit: Aja ... govora je o motorju, ne o avtu. Kakorkoli, če več zaviraš z zadnjo zavoro, zaviraš narobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
twom ::
Kot zanimivost, pri prvem oljnem servisu motocikla (12.000 km) sem prijavil tudi da mi preverijo ležaj prvega kolesa. Če je bil motocikel na stojalu, sem lahko z vso močjo rok prvo kolo zavrtel manj kot en krog, ob tem se je slišalo drgnjenje, zadnje kolo v leru se zavrti skoraj dva kroga. Situacija je danes pri 44.000 km enaka. Seveda so na servisu rekli da je vse v redu.
p.s. če to naredim s kolesom avta, ko prešravfujem feltne, se kolo skoraj ne neha vrtet, pa nič se ne sliši...
p.s. če to naredim s kolesom avta, ko prešravfujem feltne, se kolo skoraj ne neha vrtet, pa nič se ne sliši...
toro69 ::
Spredaj ti lahko nežno drgnejo ploščice in to slišiš.
Glede neenakomerne obrabe je ponavadi kriv en bat. Včasih se en malo "zariba". Zato razdreš in pritisneš vse bate do konca notri ter spucaš prah in svinjarija okrog. V 99% je potem OK.
Glede neenakomerne obrabe je ponavadi kriv en bat. Včasih se en malo "zariba". Zato razdreš in pritisneš vse bate do konca notri ter spucaš prah in svinjarija okrog. V 99% je potem OK.
Comandante ::
Kot zanimivost, pri prvem oljnem servisu motocikla (12.000 km) sem prijavil tudi da mi preverijo ležaj prvega kolesa. Če je bil motocikel na stojalu, sem lahko z vso močjo rok prvo kolo zavrtel manj kot en krog, ob tem se je slišalo drgnjenje, zadnje kolo v leru se zavrti skoraj dva kroga. Situacija je danes pri 44.000 km enaka. Seveda so na servisu rekli da je vse v redu.
p.s. če to naredim s kolesom avta, ko prešravfujem feltne, se kolo skoraj ne neha vrtet, pa nič se ne sliši...
Zanimivo, pri mojem sem opazil podobno, kolo ima precejsen upor. Plus, ko ga vrtim malo skripa. Meni se to ne zdi ravno ok, mozno da se res ploscice dotikajo diska. Ceprav, v tem primeru bi moral disk po voznji biti razgret, pa ni. Zna biti lezaj...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Novi diskiOddelek: Na cesti | 2782 (2043) | solatko |
» | Slabe zavore? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15668 (11616) | TheBlueOne |
» | Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16149 (14201) | zk_eu |
» | Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31390 (29124) | b3D_950 |
» | Pregrevanje zavornih oblog?Oddelek: Loža | 11247 (10370) | SkIDiver |